//

Wie is er nou als eerste aan de beurt qua reservering?

Wie is er nou als eerste aan de beurt qua reservering? discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Zo ik heb mijn 32GB Black ook hier voor me liggen! Net opgehaald in de shop in Zoetermeer, ze hadden er maar 7 binnen gekregen!! ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #181  
Oud 30-07-10, 10:30
Acrobat Acrobat is offline
• iOS 8.0.2
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 140
Standaard

Zo ik heb mijn 32GB Black ook hier voor me liggen! Net opgehaald in de shop in Zoetermeer, ze hadden er maar 7 binnen gekregen!!

Succes aan de drie klanten voor me die weer onverrichter zaken huiswaarts moesten keren. Alle drie zagen de iPhone voor ze op balie klaar liggen maar kregen 'm toch niet mee omdat of het contract nog niet verlengd kon worden of ze al een reservering voor een iPhone 4 hadden lopen via de T-Mobile website/telefonisch voorinschrijving. Erg zuur voor deze mensen!!
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #182  
Oud 30-07-10, 11:26
S¡mon S¡mon is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1.061
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Acrobat Bekijk bericht
Zo ik heb mijn 32GB Black ook hier voor me liggen! Net opgehaald in de shop in Zoetermeer, ze hadden er maar 7 binnen gekregen!!

Succes aan de drie klanten voor me die weer onverrichter zaken huiswaarts moesten keren. Alle drie zagen de iPhone voor ze op balie klaar liggen maar kregen 'm toch niet mee omdat of het contract nog niet verlengd kon worden of ze al een reservering voor een iPhone 4 hadden lopen via de T-Mobile website/telefonisch voorinschrijving. Erg zuur voor deze mensen!!
Gefeliciteerd! Wel balen voor die andere drie ja...
Ik ga m'n iPhone 4 pas vanmiddag ophalen dus ik moet nog even afwachten, haha

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Acrobat Bekijk bericht
Kijk, toch nog gelukt. Gefeliciteerd!
Bedankt, jij ook
  #183  
Oud 30-07-10, 11:34
sermedg sermedg is offline
• iOS 8.0
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 58
Stuur een bericht via MSN naar sermedg
Standaard

Ik mag om 2 uur gaan! Geen idee hoezo zo laat? Om drukte te voorkomen zeggen ze! ik wil hem nu! haha
  #184  
Oud 30-07-10, 11:40
Rhndy Rhndy is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 46
Standaard

Ik ga straks eens even kijken bij de t-shop in leidschendam
  #185  
Oud 30-07-10, 12:45
appeltje82 appeltje82 is offline
 
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 18
Standaard

Net mijn Iphone opgehaald in de T-Mobile shop Apeldoorn. Zij hadden 20 Iphones binnengekregen. Hij is wel een stuk zwaarder dan de 3GS. Erg chic toestel.
  #186  
Oud 30-07-10, 12:46
xynta xynta is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 560
Standaard

Ik heb van alles geprobeerd en ik geef het op Had 4 opties om er vandaag eentje in mijn handen te hebben maar allen zijn mislukt. Dus ik wacht geduldig de 4 tot 6 weken en zie vanzelf wel wanneer T-Mobile em aan mij uitleverd.
  #187  
Oud 30-07-10, 12:50
Maurice005 Maurice005 is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 19
Standaard

Net terug van t-mobile shop heerlen stond 2e op de lijst voor de 32gb versie.
Maar volgens mij hadden ze de 32gb nog niet binnen want de 16 gb verkochten ze wel gewoon.
  #188  
Oud 30-07-10, 12:59
appeltje82 appeltje82 is offline
 
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 18
Standaard

In Apeldoorn hadden ze wel de 32GB binnen.
  #189  
Oud 30-07-10, 17:47
Gaudi Gaudi is offline
• iOS 13.3.1
• iPadOs 13.3.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Almelo
Berichten: 17
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gaudi Bekijk bericht
Toch wel vreemd, ik was 20 juli de derde die een iPhone4 reserveerde bij de tmobile shop in Almelo en heb nog geen sms of e-mail gehad. hebben ze er maar 2 gekregen of is hier iets anders aan de hand ;-( ? was gisteravond wel even in de shop maar ze konden niets meer zeggen dan "mijn collega is er nu mee bezig, u krijgt een sms als een van de gelukkigen bent" hoeveel hebben jullie er gekregen,"mijn collega is er nu mee bezig" op welke plek sta ik op de reserveringslijst?"mijn collega is er nu mee bezig". De klantvriendelijkheid van T-Mobile. Zijn er mensen die wel een sms van de t-mobile shop in almelo hebben gehad ?
Ik ben vandaag nog even bij de T-Mobile shop in Almelo langsgeweest en ben nu een stuk wijzer geworden. heb de bedrijfsleider even gesproken( gelukkig zijn er nog mensen die je normaal te woord kunnen staan) ze hadden er zoals verwacht een beperkt aantal en natuurlijk de reserveringen van voor 20 juli, er waren gewoon 50/50 16/32GB en die van mij zit bij de volgende zending(zelf gezien). En de T-Mobile Roze versie 16GB iPhone4 komt later dit jaar.
  #190  
Oud 30-07-10, 18:16
tomtom tomtom is offline
• iOS 12.0
• 12.0
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Arnhem
Berichten: 124
Standaard

@Gaudi; heb je zelf de volgende zending gezien () of heb je gezien dat je daar bij zit (hoe weet je hoeveel iPhones er dan binnenkomen...?)? Wisten ze nog iets over de levertijd?
  #191  
Oud 30-07-10, 18:22
onny0808 onny0808 is offline
• iOS 7.0
• 7.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 176
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door onny0808 Bekijk bericht
Ook ik ben vanmiddag gebeld.
Kan het morgen ophalen, mijn reservering was op 9 juli bij t-mobileshop Utrecht Overvecht.
Vanmiddag opgehaald en thuis alles wat op mijn 3GS stond op mijn 4G gezet. Alles perfect
  #192  
Oud 30-07-10, 18:30
MiKeZZa MiKeZZa is offline
• iOS 13.6
• 9.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 22
Standaard

Vandaag de mijne ook kunnen ophalen in Gorinchem, hadden 16 stuks binnen waarvan voornamelijk 32GB's

Maar goed, mocht er een goed bod komen blijf ik lekker mijn 3G gebruiken want voel nog niet echt de behoefte om persé over te stappen, al ziet het er allemaal wel vet uit (vriendin heeft hem ook gehaald vandaag).
  #193  
Oud 30-07-10, 19:55
Gaudi Gaudi is offline
• iOS 13.3.1
• iPadOs 13.3.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Almelo
Berichten: 17
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomtom Bekijk bericht
@Gaudi; heb je zelf de volgende zending gezien () of heb je gezien dat je daar bij zit (hoe weet je hoeveel iPhones er dan binnenkomen...?)? Wisten ze nog iets over de levertijd?
nee ik weet niet hoeveel er binnenkomen en wanneer, maar ze verwachten dat de iPhone's de komende weken regelmatig binnendruppelen. en het zou zeker geen 6 tot 8 weken duren
  #194  
Oud 30-07-10, 20:25
Rockywoman Rockywoman is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Lelystad
Berichten: 229
Standaard

Lees inderdaad nu overal dat er weekelijks toestellen bij iphone binnen komen. Zou het dan toch niet 8 a 10 weken wachten worden voor mij?
  #195  
Oud 30-07-10, 22:21
S¡mon S¡mon is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1.061
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rockywoman Bekijk bericht
Lees inderdaad nu overal dat er weekelijks toestellen bij iphone binnen komen. Zou het dan toch niet 8 a 10 weken wachten worden voor mij?
Voor mensen die VOOR vandaag hebben gereserveerd is er een MAXIMUM wachtijd van 4-6 weken. Voor mensen die vanaf vandaag reserveren maximaal 8-10 weken (als je dus eerder een SMS hebt gehad met 8-10 weken, dan klopt dat niet).

Het kan goed mogelijk zijn dat je hem dus ook volgende week al hebt. Het is echt de maximum wachttijd.
  #196  
Oud 30-07-10, 22:36
Rockywoman Rockywoman is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Lelystad
Berichten: 229
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door S¡mon Bekijk bericht
Voor mensen die VOOR vandaag hebben gereserveerd is er een MAXIMUM wachtijd van 4-6 weken. Voor mensen die vanaf vandaag reserveren maximaal 8-10 weken (als je dus eerder een SMS hebt gehad met 8-10 weken, dan klopt dat niet).

Het kan goed mogelijk zijn dat je hem dus ook volgende week al hebt. Het is echt de maximum wachttijd.
Dank je wel voor dit goeie berichtje
Hier word ik een stuk vrolijker van
  #197  
Oud 30-07-10, 23:29
tmgtmgtmg tmgtmgtmg is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 8
Standaard

als ze zeggen 3 weken en het loopt uit krijgen ze allemaal klachten.

ik heb vandaag weer met KS aan de lijn gehangen ( ze hadden mn i-300 al in laten gaan hoewel ik geen toestel heb ontvangen, klacht ingediend en nu 2 mnd gratis i-300 abb.)
die dude vertelde mij dat het hoogstwaarschijnlijk 2 tot 3 weken gaat duren ipv 8-10.
  #198  
Oud 30-07-10, 23:57
Chytin's schermafbeelding
Chytin Chytin is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 74
Standaard

Ik heb de iPad een week geleden gehaald en ik vermaak me prima ermee. Ik kan wel even wachten op iPhone 4.
Nu heb ik net mijn 3G verkocht en voor even terug gestapt op mijn Nokia N73. Wat een ramp is dat zeg. Het lijkt net of ik in de tijdmachine van professor Barabas bent gestapt en 10 jaar terug bent geworpen in de tijd.
Ik mis de touchscreen, de apps, Internet on the go enz.
Dus die iPhone 4 mag wel snel komen en het lijkt ook niet zo ver weg als het eerst deed vermoeden. Via Klantenservice kreeg ik te horen dat ik -minimaal- 6 tot 8 weken moest wachten. Daarna veranderde het naar maximaal 6 tot 8 weken. Nu lees ik overal, zoals op de twitter van T-Mobile dat het -maximaal- 4 tot 6 weken gaat duren.
Ik verwacht hem binnen 2 weken eigenlijk al.
Wat de laatste weken ons geleerd heeft is, geloof niet wat de mensen van T-Mobile klantenservice je proberen wijs te maken. Ze zijn wel ontzettend aardig.
  #199  
Oud 31-07-10, 01:45
borgqueenx borgqueenx is offline
• iOS 8.3
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Vroomshoop
Berichten: 1.460
Stuur een bericht via MSN naar borgqueenx
Standaard

Stom volk....eerste reservering en facking veel moeite en ze slaan me over lijkt het...
  #200  
Oud 31-07-10, 09:51
dtsjunk dtsjunk is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 90
Standaard

Krijgen ze bij Tmobile elke week een kleine lichting iphones?
__________________
iMac 24" 2,96 GHz 8GB DD3 OCZ 128 GB SSD Vertex 2, iPhone 4 White 16gb, iPad 2 16gb White, Timecapsule 1 TB, Fiber Power 120 Mbit
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
wie gaat/wilt woensdag richting parijs om reservering op te halen mikeyymike Koopinformatie Nederland 10 16-07-10 11:46
Vechten met iTunes! Wie stuurt wie eigenlijk aan??! Amazon62 Archief 17 13-10-08 17:21
Bij surfen gaat 3g uit en als ik stop gaat 3g aan wie heeft dit ook? gserban Odido (T-Mobile) 2 03-08-08 23:16
Wie gebruikt er nou eigenlijk Theme's...? (POLL) dirkuijt Jailbreak apps en thema's 39 16-02-08 00:06

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:00.