//

iPhone 4 ordernummer overzicht

iPhone 4 ordernummer overzicht discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Maar dat is via T-mobile direct geweest. Die orders gaan volgens mij sowieso sneller dan via bijv. een tussenpersoon als the phonehouse. Maar wie weet ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #8601  
Oud 17-11-10, 19:14
DanceOD DanceOD is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 31
Standaard

Maar dat is via T-mobile direct geweest. Die orders gaan volgens mij sowieso sneller dan via bijv. een tussenpersoon als the phonehouse. Maar wie weet , onze (phonehouse) mails zijn tot nu toe ook via AMP logistics gegaan.

Ik zou het wel top vinden als ik volgende week (dan zit ik zelf op 5 weken) ook een telefoontje zou krijgen van AMP . Maar ik verwacht het ergste .
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #8602  
Oud 18-11-10, 20:01
iLucas iLucas is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 11
Standaard

Beste mensen,

Pas op met annuleren bij T-Mobile! Denk je van al het gezeur af te zijn, komt er nog een ellendige nasleep:

Ik dacht dus in augustus netjes mijn abonnement te hebben opgezegd bij Hi, met daarbij nummerportering naar T-Mobile. Die bestelling heb ik geannuleerd omdat het veel te lang duurde. Daarna meteen een abonnement via de Smartphoneshop, binnen één dag binnen. Vervolgens blijven de afschrijvingen van Hi dus gewoon komen omdat de nummerportering niet heeft plaatsgevonden. Zucht.
Eigenlijk zou ik deze abonnementskosten moeten verhalen op T-Mobile, maar dat zal wel veel te veel gedoe zijn en het is maar de vraag of ik mijn gelijk krijg.
Nu denk ik: was ik maar bij Hi gebleven. Maar destijds boden zij de iPhone nog niet aan.

Laatst gewijzigd door iLucas; 18-11-10 om 20:04.
  #8603  
Oud 20-11-10, 14:30
DanceOD DanceOD is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 31
Standaard

Voor de mensen die al een tijd wachten op hun iphone bij the phonehouse:

Zorg dat je via twitter vraagt of ze naar je ordernummer kunnen kijken en zeur even over het lange duren van de order. Ze zullen dan contact met je opnemen en je een compensatie geven voor het lange wachten. In mijn geval sturen ze me 2 gratis bioscoopkaartjes.

Het is niet veel, maar beter iets dan niets. Op dit moment reken ik toch al niet meer erop dat ik hem nog voor 2011 binnen heb, dus als ik dan nog een compensatie krijg, is dat altijd prima toch ?

Succes mensen, and keep everybody updated!
  #8604  
Oud 23-11-10, 11:58
Jobdata Jobdata is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 14
Standaard

Ik blijf het raar vinden dat ze helemaal niet weten of er nog wat binnenkomt of niet. Zit er heel sterk aan te denken om te cancellen en te wachten op de nieuwe iPhone en de oude maar te proberen te repareren.

Had ik maar niet op die witte gewacht.
  #8605  
Oud 23-11-10, 12:21
DanceOD DanceOD is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 31
Standaard

Misschien wel slim! De onderdelen zijn volgens mij best goedkoop nog. Alleen bij het uit elkaar halen van de phone moet je je hoofd er een beetje bij houden. Ik verwacht sowieso al niet meer dat ik mijn iphone 4 nog vóór 2011 in ontvangst kan nemen, en heb gelukkig nog werkende phones. Heb dus geen haast, alhoewel ik het wel BELACHELIJK zou vinden als ik straks eind Januari mijn phone nog steeds niet heb.
  #8606  
Oud 26-11-10, 18:57
DanceOD DanceOD is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 31
Standaard

Voor de mensen die via de phonehouse hebben besteld: nieuwe levering komt begin januari 2011.
  #8607  
Oud 29-11-10, 11:34
Jobdata Jobdata is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 14
Standaard

Dat meen je niet, nou lekker is dat dan. Dan ga ik mijn order annuleren.

Fijn dat ze je ook op de hoogte houden.
  #8608  
Oud 29-11-10, 15:14
DanceOD DanceOD is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 31
Standaard

Superaanbieding: Apple iPhone 4 met T-Mobile-iPhone i300

Hier kan je het zien . Ik wacht wel gewoon. Kan me er eigenlijk niet echt druk om maken .
  #8609  
Oud 30-11-10, 12:32
DanceOD DanceOD is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 31
Standaard

Kreeg overigens nu in een keer weer een mailtje van AMP logistics dat mijn contract was goedgekeurd door t-mobile (was 1,5 maand geleden ook al zo) en dat mijn phone binnen 1-3 weken geleverd zou worden.

Zal wel alsnog begin januari worden.
  #8610  
Oud 01-12-10, 15:41
Jobdata Jobdata is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 14
Standaard

Ik heb vandaag een iPhone 4 gekocht van Vodafone, moet alleen helaas ff wachten op nummerbehoud. Nu binnen een week of zo.. maar heb hem wel al gezien dus hij ligt klaar!!!!
  #8611  
Oud 01-12-10, 15:44
DanceOD DanceOD is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 31
Standaard

Goed bezig!

Ik heb er ook wel aan gedacht om misschien nog te gaan wisselen, maar het grootste nadeel van vodafone en kpn zijn de datalimieten. Als je dan een keer een podcast, videopodcast of een app wil downloaden via je phone, dan zit je al direct aan 1/3 van je maandelijkse limiet. Daar zit ik niet op te wachten.

+ dat ik hem nog in het 'actie-tarief' heb kunnen halen, en er niet op zit te wachten om nu de boel te cancellen en 70 euro meer te moeten gaan betalen voor die phone, en dan ook nog eens aan een datalimiet vast te zitten.

Dan wacht ik nog wel een maandje. Geduld zat !
  #8612  
Oud 01-12-10, 22:55
Jobdata Jobdata is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 14
Standaard

Ik heb op het werk Wi-Fi en ook thuis natuurlijk dus ik denk dat het voor mijn wel meevalt bovendien waar ik woon is T-Mobile niet echt super moet vaak toch bij het voorraam gaan staan om te bellen.

Prijs was 250 dus das nog goedkoper dan voor de prijs verhoging. heb ook iets hoger abo (35 ipv 30)

Dus ik ben wel tevreden, maar dat is voor iedereen anders. Ik hoop voor je dat ie snel komt in Januari.
  #8613  
Oud 01-12-10, 23:06
Ewoud Kuijt Ewoud Kuijt is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 12
Standaard

Ik heb vandaag bij een T-Mobile winkel een microsim gehaald en daarna bij Belcompany een overstap gemaakt naar Vodafone. Je kunt binnen 120 dagen voor je contract bij een andere provider afloopt al overstappen. De Vodafone iPhones zijn simlockvrij, ik kan 'm dus direct gebruiken als ik 'm krijg en zo de laatste 3 maanden van mijn TM contract gebruik maken van de 4. Ik kon mijn 3G inruilen en betaal zo dus maar 66 euro bij voor de telefoon bij het goedkoopste abbonnement. Ik heb de doos al gezien en ik krijg 'm als T-Mobile toestemming geeft voor de nummerportering. Met 5 dagen moet het gepiept zijn.
Als ik lees wat een ellendig lange wachttijden er zijn bij veel mensen dan ben ik hier wel blij mee,
  #8614  
Oud 02-12-10, 00:50
DanceOD DanceOD is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 31
Standaard

@ Jobdata, ik hou je sowieso op de hoogte! Jij veel plezier straks in ieder geval met je iphone !
  #8615  
Oud 05-12-10, 10:27
020's schermafbeelding
020 020 is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Almere
Berichten: 264
Standaard

Waar kan ik m'n order nmmr vinden? :S
  #8616  
Oud 05-12-10, 14:33
DanceOD DanceOD is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 31
Standaard

Hangt er vanaf waar je besteld hebt.

Bij t-mobile zelf zou ik het niet weten. Bij the phonehouse hier: Orderstatus
  #8617  
Oud 11-01-11, 22:23
Jobdata Jobdata is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 14
Standaard

@DanceOD heb je de iPhone inmiddels binnen??
  #8618  
Oud 12-01-11, 01:13
DanceOD DanceOD is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 31
Standaard

Nope, nog steeds niet
  #8619  
Oud 12-01-11, 19:28
DanceOD DanceOD is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 31
Standaard

Maar ik was eigenlijk alweer vergeten dat mijn order nog stond haha! Vandaag dus maar gecancelled . Hopen dat ze een beetje opschieten met het terugstoren van het geld!
  #8620  
Oud 14-09-12, 16:50
dannyhtek's schermafbeelding
dannyhtek dannyhtek is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Zuid-Limburg
Berichten: 1.408
Standaard

BLEHBLEHBLEH, Daar ben ik dan alweer, na twee hele jaren! De iPhone 5 is aangekondigd en is vanaf 28 september te verkrijgen in Nederland. Op 21 september gaan voor de TMobile geïnteresseerden de pre-orders van start. Dit betekent dat je vanaf 21 september in kunt schrijven bij TMobile om als een van de eerste de iPhone 5 te bemachtigen.

Net zoals bij de iPhone 4 in 2010, heb ik wederom een lijst gemaakt. Of ik deze daadwerkelijk kan gebruiken is vooralsnog onduidelijk. Ik heb namelijk geen idee of zowel de bestelling- als leveringsprocedure nog altijd hetzelfde is. Wel vond ik het een goed idee om alvast kenbaar te maken dat ik -indien alles hetzelfde is- weer een orderlijst ga bijhouden. Dit betekent dat jullie je kunnen inschrijven zodra er meer informatie is. Indien je kiest om jezelf in te schrijven, ga je er wel mee akkoord dat je ook doorgeeft wanneer je een status update hebt gehad en op welke dag. Zie voor meer informatie de FAQ hieronder.

Hoe kan ik het overzicht inzien?
Je kunt het overzicht raadplegen via de volgende link:
http://dannyhtek.nl of http://dannyhtek.nl/iphoneclub

Ik wil me inschrijven, hoe doe ik dat?
Inschrijven kan op de volgende manieren:
- Privé bericht via dit forum.
- Via twitter, zie hiervoor de website.
- Via email, zie hiervoor de website.

Ik wil me inschrijven, welke gegevens zijn er nodig?
Om je succesvol te kunnen toevoegen aan de lijst, zijn er enkele gegevens van je nodig. Hieronder staan alle benodigde gegevens. Zorg ervoor dat je alles vermeldt.
- iPhoneclub.nl forum-nickname.
- Ordernummer (eerste 5 cijfers).
- Toestel variant (Kleur + Capaciteit).
- Abonnement (Verlenging, nieuw abonnement of Early Renewal).
- Besteld via (TM-Shop of Internet).
- Datum van bestelling.

Ik wil een statusupdate doorgeven, welke gegevens zijn er nodig?
Je staat op 't punt om een statusupdate door te geven. Vermeld de volgende gegevens:
- Welke status je hebt ontvangen.
- Datum van de nieuwe status verandering(en).

Wanneer wordt de lijst geupdated?
Wanneer de lijst wordt vernieuwd is vooralsnog niet duidelijk. Puur wegens het feit dat ik niet weet wanneer TMobile de bestellingen verwerken. Hierdoor zal er een popup verschijnen bij het openen van de website. Hierin kunnen de volgende 'statussen' instaan:
#1 - Lijst bijgewerkt op %DATUM %TIJD.
#2 - Lijst voor het laatst bijgewerkt op %DATUM %TIJD.

Status #1 geeft aan hoe laat de lijst op een bepaalde dag is bijgewerkt. Indien status #2 in de popup verschijnt, betekent het dat de lijst op de desbetreffende dag niet meer wordt bijgewerkt. Dat is meestal aan het einde van een TMobile werkdag.

Klik hier om naar het overzicht te gaan.

Laatst gewijzigd door dannyhtek; 14-09-12 om 18:38.
Discussie gesloten



Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 020 Odido (T-Mobile) 2 05-12-10 14:01
Voorkeursnetwerken overzicht op iPhone / Ipad a3tje Wi-Fi 0 24-11-10 16:14
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 Corch Odido (T-Mobile) 2 06-08-10 13:51
Iphone Unlock Status overzicht bwbboot Archief 0 16-11-07 18:14

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:42.