//

iPhone 4 ordernummer overzicht

iPhone 4 ordernummer overzicht discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Superswiegie nee niet nihil verpest mij hoop nou niet:s Volgens mij isde beste optie nog steeds voor de winkel gaan liggen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Discussie gesloten

 

Discussietools Weergave
  #61  
Oud 26-07-10, 14:24
xynta xynta is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 560
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Superswiegie Bekijk bericht
nee niet nihil verpest mij hoop nou niet:s

Volgens mij isde beste optie nog steeds voor de winkel gaan liggen en dan een abbo afsluiten in de winkel en die anderen afzeggen (meneer van de t-mobile verzekerde me dat dit kon. ) maar ja bij welke winkel?
Dat valt ook nog te betwisten, want twee aparte T-Mobile medewerkers vertelde mij dat de shops precies het aantal toestellen kregen welke gereserveerd zijn. De rest wordt verspreid over toeleveranciers zoals Belcompany, T for Telecom, etc. en over de bestellingen welke het hoofd kwartier zelf heeft ontvangen..

Geloof me, ik zou hem liever gisteren dan vandaag in mijn handen hebben. Maar als je niet bereid bent hem uit de UK, FR etc. te halen dan zit je gewoon vast aan de leveringstermijnen van T-Mobile.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #62  
Oud 26-07-10, 14:40
Iphone3Gs Iphone3Gs is offline
• iOS 5.1.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Zwolle
Berichten: 540
Standaard

Tijdens voorinschrijving telefonisch besteld: order nr 2466XXX om 10:30 het gaat om de 32 gb wit ( ik wil deze keer geen zwarte iphone hebben vindt de voor en achterkant nu teminste mooi)
  #63  
Oud 26-07-10, 14:43
zepperd zepperd is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 30
Standaard

telefonisch - 21 juli 11.45 - ordernr:2643XX - salesnr:2472XX - nog geen orderbevestiging op papier

Laatst gewijzigd door zepperd; 26-07-10 om 15:11.
  #64  
Oud 26-07-10, 14:47
bastos bastos is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 11
Standaard

Inmiddels is bij mij op de online bestellingsinformatie pagina de status van mijn bestelling veranderd naar:
"3. Order verzonden naar magazijn

Bestelling is ontvangen, maar nog niet doorgezet naar het magazijn/koerier om uitgeleverd te worden."

Ik vermoed dat meer mensen dezelfde status hebben.
  #65  
Oud 26-07-10, 14:49
xynta xynta is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 560
Standaard

Ik heb nog geen order nummer bij de hand, staat deze op de order bevestiging of moet ik hier toch echt weer de T-Mobile helpdesk bellen?
  #66  
Oud 26-07-10, 14:51
karelvs karelvs is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Breda
Berichten: 26
Standaard

20-07-2010 via mytmobile besteld, bestelling ontvangen (email bevestiging) van t-mobile om 11:23 ordernummer 2420xx. Betaald via ideal en bestelling geaccepteerd om 11:32 (opnieuw bevestiging via mail). 24e brief thuis met factuur en bevestiging van verlenging van het contract!

Ben benieuwd vrijdag!
Zou echt balen als nieuwe klanten vrijdag ochtend een iPhone 4 in de winkel kunnen krijgen bij een nieuw contract. Dan is voorinschrijving zinloos en had ik liever voor de t-mobile shop gelegen met mijn slaapzak (en iPad).
__________________
Iphone, macbook air, macmini en een Ipad.... wat wordt mijn volgende Apple aankoop?

Laatst gewijzigd door karelvs; 26-07-10 om 15:06.
  #67  
Oud 26-07-10, 14:55
Wegottaknow Wegottaknow is offline
• iOS 7.1
• 7.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 57
Standaard

Zijn er ook mensen die een telefonische vernieuwing van hun contract hebben gedaan op 20-07 (tussen 8:00 en 9:00 ergens) en zo'n brief hebben gehad (zonder sales/order nummer) maar die inmiddels toch een sales/order nummer hebben gekregen? Zo ja, hoe heb je dat aangepakt? Want via tmobile_webcare wil dat nog niet echt lukken.
  #68  
Oud 26-07-10, 14:57
xynta xynta is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 560
Standaard

Order nummer even telefonisch opgevraagd, order nr. 262XXX
  #69  
Oud 26-07-10, 15:00
corne67 corne67 is offline
• iOS 5.1.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 48
Standaard

Online voorinschrijving aangemeld voor verlenging contract + iPhone 4, tot op heden nog geen bevestiging gekregen van T-mobile.
  #70  
Oud 26-07-10, 15:02
xynta xynta is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 560
Standaard

Ik kan trouwens niet op de T-Mobile de status van mijn order checken... vreemd hoor.
  #71  
Oud 26-07-10, 15:07
zepperd zepperd is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 30
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bastos Bekijk bericht
Inmiddels is bij mij op de online bestellingsinformatie pagina de status van mijn bestelling veranderd naar:
"3. Order verzonden naar magazijn

Bestelling is ontvangen, maar nog niet doorgezet naar het magazijn/koerier om uitgeleverd te worden."

Ik vermoed dat meer mensen dezelfde status hebben.
Dat geldt inderdaad ook voor mij.
Status opgevraagd met ordernr, maar werkte niet. Daarna met salesnr en dat werkte wel
  #72  
Oud 26-07-10, 15:12
karelvs karelvs is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Breda
Berichten: 26
Standaard

Bij mij staat hij ook op 3.
Begin toch weer wat hoop te krijgen op een levering op de 30e!
  #73  
Oud 26-07-10, 15:13
xynta xynta is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 560
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zepperd Bekijk bericht
Dat geldt inderdaad ook voor mij.
Status opgevraagd met ordernr, maar werkte niet. Daarna met salesnr en dat werkte wel
Fijn dan moet ik zeker ook weer bellen voor het sales nr. of staat die wel op de post bevestiging ?
  #74  
Oud 26-07-10, 15:57
zepperd zepperd is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 30
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door xynta Bekijk bericht
Fijn dan moet ik zeker ook weer bellen voor het sales nr. of staat die wel op de post bevestiging ?
Had eerst alleen het ordernr. Ik heb nogmaals gebeld en de T-mobile-Juf zie ook dat ik het salesnr nodig had om de status op te vragen.
  #75  
Oud 26-07-10, 16:04
xynta xynta is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 560
Standaard

Hebbes, order status:

2. Order Verwerkt
Bestelling is aangemaakt en wordt doorgestuurd naar het magazijn om uitgeleverd te worden.

Ik loop dus achter op de meeste hier.
  #76  
Oud 26-07-10, 16:06
FridgeNL's schermafbeelding
FridgeNL FridgeNL is offline
• iOS 17.1.1
• iPadOS 17.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 987
Stuur een bericht via ICQ naar FridgeNL Stuur een bericht via MSN naar FridgeNL
Standaard

Telefonisch om ongeveer 10:30 uur besteld, afgelopen zaterdag de schriftelijke bevestiging ontvangen en zojuist het ordernummer opgevraagd bij de klantenservice. Mijn Bestelstatus opgevraagd en die is op stap 3
Ordernummer begint met 260XXX
Salesnummer begint met 243XXX
__________________
"Of all the things i've ever lost, i miss my mind the most."
© Ozzy Osbourne

Laatst gewijzigd door FridgeNL; 26-07-10 om 16:10.
  #77  
Oud 26-07-10, 16:08
xynta xynta is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 560
Standaard

ik heb order nr. 262XXX
en sales nr. 245XXX
  #78  
Oud 26-07-10, 16:09
Ninho010 Ninho010 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 35
Standaard

Geen van de 2 nummers werkt bij mij, en heb ook nog geen order bevestiging binnen. Net gebelt en de meneer zei dat er wat vertraging opgelopen was en dat de bevestiging per post alsnog moet komen. (had geen invloed op je positie op de lijst)

Misschien werkt de statuspagina pas als je een bevestiging binnen hebt. kan iemand dit bevestigen?
  #79  
Oud 26-07-10, 16:11
xynta xynta is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 560
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ninho010 Bekijk bericht
Geen van de 2 nummers werkt bij mij, en heb ook nog geen order bevestiging binnen. Net gebelt en de meneer zei dat er wat vertraging opgelopen was en dat de bevestiging per post alsnog moet komen. (had geen invloed op je positie op de lijst)

Misschien werkt de statuspagina pas als je een bevestiging binnen hebt. kan iemand dit bevestigen?
Ik heb wel inderdaad al een bevestiging gehad over de post (afgelopen zaterdag) en inderdaad mijn nr. werkt, of die daarvoor niet werkte weet ik niet want toen had ik hem nog niet. Maar zoals vermeld loop ik wel achter op de meeste hier, ik zit op stap 2, terwijl de rest op stap 3 zit.

Ik had om 10:00 besteld.
  #80  
Oud 26-07-10, 16:15
pakoboy pakoboy is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 32
Standaard

ik heb mijn orde nummer en sales nummer geprobeerd maar krijg elke keer de volgende melding "Er is geen actieve order gevonden voor het opgegeven nummer. Controleer het ordernummer en neem contact op met T-Mobile klantenservice indien het probleem blijft bestaan."

waar ligt dit aan??
Discussie gesloten



Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 020 Odido (T-Mobile) 2 05-12-10 13:01
Voorkeursnetwerken overzicht op iPhone / Ipad a3tje Wi-Fi 0 24-11-10 15:14
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 Corch Odido (T-Mobile) 2 06-08-10 12:51
Iphone Unlock Status overzicht bwbboot Archief 0 16-11-07 17:14

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:43.