//

iPhone 4 ordernummer overzicht

iPhone 4 ordernummer overzicht discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door rjbrethouwer Wanneer AMP de iphone 4 heeft en ze van plan zijn om te bezorgen. Bellen of smsen ze wanneer en ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Discussie gesloten

 

Discussietools Weergave
  #241  
Oud 27-07-10, 23:29
NiekR NiekR is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 141
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rjbrethouwer Bekijk bericht
Wanneer AMP de iphone 4 heeft en ze van plan zijn om te bezorgen. Bellen of smsen ze wanneer en waar het de klant het beste uitkomt. Dus als ze vrijdag bellen, dan kun je doorgeven dat ze de bestelling bijvoorbeeld maandag op kantoor kunnen afleveren.
Ben benieuwd of dat allemaal wel zo soepel gaat lopen. Op Twitter is tegen mij gezegd dat ik vóór vrijdag een mail én sms van AMP krijg over de levering van mijn iPhone 4.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #242  
Oud 28-07-10, 07:31
timrijkers timrijkers is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 4
Standaard

Saled ID 234XXX en heb status 3, (20e gebeld om 8.30 uur met t-mobile) als ik em echt vrijdag zou krijgen zou ik dit donderdag na 21:00 uur moeten kunnen zien op aflevertijd.nl, ben benieuwd!!
  #243  
Oud 28-07-10, 09:50
apvanderwaal apvanderwaal is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 14
Standaard

Ik heb vandaag mijn Micro-SIM kaart ontvangen naar aanleiding van mijn iPhone4 bestelling. Dat ziet er positief uit! Nu hopen dat het ook voor een snelle levering zorgt van de iPhone4. Denk het wel!
  #244  
Oud 28-07-10, 10:01
PrittStift PrittStift is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Gelderland
Berichten: 397
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apvanderwaal Bekijk bericht
Ik heb vandaag mijn Micro-SIM kaart ontvangen naar aanleiding van mijn iPhone4 bestelling. Dat ziet er positief uit! Nu hopen dat het ook voor een snelle levering zorgt van de iPhone4. Denk het wel!
Positief nieuws idd.

Kun je mooi al je contacten etc. vast gaan overzetten.
  #245  
Oud 28-07-10, 10:03
apvanderwaal apvanderwaal is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 14
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PrittStift Bekijk bericht
Positief nieuws idd.

Kun je mooi al je contacten etc. vast gaan overzetten.
Contacten overzetten op een iPhone?? Heb je er zelf wel eentje? Dat is namelijk niet nodig!
  #246  
Oud 28-07-10, 10:09
M1ch3l M1ch3l is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 165
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apvanderwaal Bekijk bericht
Ik heb vandaag mijn Micro-SIM kaart ontvangen naar aanleiding van mijn iPhone4 bestelling. Dat ziet er positief uit! Nu hopen dat het ook voor een snelle levering zorgt van de iPhone4. Denk het wel!
Wanneer/hoelaat heb je je bestelling gedaan als ik vragen mag?
  #247  
Oud 28-07-10, 10:11
apvanderwaal apvanderwaal is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 14
Standaard

Zit een mooi leaflet bij om de simkaart te activeren, ik net bellen naar de klantenservice krijg ik hele grote vraagtekens, die man vroeg zich af hoe ik in godsnaam al aan die simkaart kwam. Blijkbaar zijn ze daar niet allemaal op de hoogte.

Simkaart stond nog niet in het systeem en moest terug bellen als ik de iPhone had ontvangen.
  #248  
Oud 28-07-10, 10:29
Kikimeisje Kikimeisje is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 24
Standaard

Hoihoi

Ik heb na een dag lang twijfelen tóch nog op 20 juli om 19.45 uur een voorinschrijving gedaan voor een zwarte 16GB. Dat wil zeggen, de klantenservice medewerker heeft het online formulier voor me ingevuld want ikzelf kon er met geen mogelijkheid op komen! Ze zei nog wel dat er een levertijd van 8 -10 wk op zat (Mooi zo, want mijn abbo kan pas vanaf 13 aug verlengd worden en dat scheelt weer dubbel betalen).
Op 21 juli heb ik om 16.41 uur de bevestigingsmail ontvangen met daarin de belofte dat ik binnen 5wd bericht zou krijgen van mijn status. NOT...
Ik dus zojuist naar de klantenservice van T-Mobile gebeld. Krijg ik A.....o aan de lijn! Die wist dus echt helemaal niets! Hij bevestigde dat mijn voorinschrijving was gelukt en dat ik de Iphone volgende week wel in huis zou hebben! Ja, daaaaag... Zo goedgelovig ben ik ECHT niet! Toen ik vroeg of dat betekende dat ik dus geen bericht zou krijgen over de status van mijn voorinschrijving, wist ie gewoon niet waar ik het over had! Dat van die 5 wd zou wel niet waar zijn en ik moest nog maar gewoon even geduldig wachten! Dus ik vraag 'm wat hij met 'even' bedoelde. Tja, daar had ie geen antwoord op... Vervolgens viel ie me telkens in de reden. Dus ik zeg 'Zou je me even willen laten uitpraten aub' vond ie me agressief! Nou zeg ik je toch! (Heb zelf ruim 4 jaar callcenter ervaring op oa een klantenservice van een energiemij. Dus ik weet echt wel wat een agressieve klant is!)

Uiteindelijk heb ik tóch nog m'n Ordernummer gekregen : 2518.. Maarja, nu weet ik eigenlijk nog steeds niets...
  #249  
Oud 28-07-10, 10:31
PrittStift PrittStift is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Gelderland
Berichten: 397
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apvanderwaal Bekijk bericht
Contacten overzetten op een iPhone?? Heb je er zelf wel eentje? Dat is namelijk niet nodig!
Ja ik heb een iPhone en nee het is niet nodig ... heb zelf synchronisatie met Google, dus gaat na account aan te maken vanzelf.
Maar ik ken best wel mensen die hun contacten ea info gewoon op sim hebben staan.
  #250  
Oud 28-07-10, 10:32
datillsta datillsta is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 6
Standaard

Ik heb de 20e om 9.30 het online formuliertje ingevuld. de 21e een bevestigingsmail gehad en verder niets gehoord. Net gebeld en er was niets bekend over mijn bestelling. Ik moest de 30e maar weer bellen en dan 8 tot 10 weken wachten. Lekker!
  #251  
Oud 28-07-10, 10:43
Iphone3Gs Iphone3Gs is offline
• iOS 5.1.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Zwolle
Berichten: 540
Standaard

@rjbrethouwer

Super bedankt mijn status staat nog op 2 maar dat lijkt me nog logisch aangezien ik een witte heb besteld.
  #252  
Oud 28-07-10, 10:52
mduudm mduudm is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 101
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kikimeisje Bekijk bericht
Hoihoi

Ik heb na een dag lang twijfelen tóch nog op 20 juli om 19.45 uur een voorinschrijving gedaan voor een zwarte 16GB. Dat wil zeggen, de klantenservice medewerker heeft het online formulier voor me ingevuld want ikzelf kon er met geen mogelijkheid op komen! Ze zei nog wel dat er een levertijd van 8 -10 wk op zat (Mooi zo, want mijn abbo kan pas vanaf 13 aug verlengd worden en dat scheelt weer dubbel betalen).
Op 21 juli heb ik om 16.41 uur de bevestigingsmail ontvangen met daarin de belofte dat ik binnen 5wd bericht zou krijgen van mijn status. NOT...
Ik dus zojuist naar de klantenservice van T-Mobile gebeld. Krijg ik A.....o aan de lijn! Die wist dus echt helemaal niets! Hij bevestigde dat mijn voorinschrijving was gelukt en dat ik de Iphone volgende week wel in huis zou hebben! Ja, daaaaag... Zo goedgelovig ben ik ECHT niet! Toen ik vroeg of dat betekende dat ik dus geen bericht zou krijgen over de status van mijn voorinschrijving, wist ie gewoon niet waar ik het over had! Dat van die 5 wd zou wel niet waar zijn en ik moest nog maar gewoon even geduldig wachten! Dus ik vraag 'm wat hij met 'even' bedoelde. Tja, daar had ie geen antwoord op... Vervolgens viel ie me telkens in de reden. Dus ik zeg 'Zou je me even willen laten uitpraten aub' vond ie me agressief! Nou zeg ik je toch! (Heb zelf ruim 4 jaar callcenter ervaring op oa een klantenservice van een energiemij. Dus ik weet echt wel wat een agressieve klant is!)

Uiteindelijk heb ik tóch nog m'n Ordernummer gekregen : 2518.. Maarja, nu weet ik eigenlijk nog steeds niets...
Heb je al geprobeerd om het 2518.. nummer op onderstaande pagina in te vullen met je postcode en huisnummer?
Status bestelling: T-Mobile > Zakelijk > Service > Mijn Status

Misschien helpt dat..
  #253  
Oud 28-07-10, 10:53
tymon tymon is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 10
Standaard

Ook even gebeld met klantenservice, vragen naar salesnummer, deze begint met 24xxxx, geen probleem.

Tijdstip bestelling: 20 juli rond 8.55 uur
Via: telefoon nummer
Teruggebeld om 14.45uu
Soort abo: Particulier
Betaling: Remours
Type: iPhone 4 16 GB Zwart
Ordernummer: 2608XX
Salesnummer: 2437XX
Status bestelling: Blokje 3 op de status pagina van T-Mobile.
Aflevertijd.nl: Niet fysiek aanwezig

Mij is wel opgevallen dat tussen salesnummer en ordernummer 17100 verschil zit, kan iemand dit bevestigen?
  #254  
Oud 28-07-10, 10:59
Rhndy Rhndy is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 46
Standaard

Bij mij zit er 17103 tussen
  #255  
Oud 28-07-10, 11:02
Colin. Colin. is offline
• iOS 6.1.3
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 29
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tymon Bekijk bericht
Mij is wel opgevallen dat tussen salesnummer en ordernummer 17100 verschil zit, kan iemand dit bevestigen?
Confirmed...
  #256  
Oud 28-07-10, 11:04
rowanp rowanp is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 12
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tymon Bekijk bericht
Mij is wel opgevallen dat tussen salesnummer en ordernummer 17100 verschil zit, kan iemand dit bevestigen?
Bij mij 17094..

Nog steeds status 2..
  #257  
Oud 28-07-10, 11:05
Kikimeisje Kikimeisje is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 24
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kikimeisje Bekijk bericht
Hoihoi

Ik heb na een dag lang twijfelen tóch nog op 20 juli om 19.45 uur een voorinschrijving gedaan voor een zwarte 16GB. Dat wil zeggen, de klantenservice medewerker heeft het online formulier voor me ingevuld want ikzelf kon er met geen mogelijkheid op komen! Ze zei nog wel dat er een levertijd van 8 -10 wk op zat (Mooi zo, want mijn abbo kan pas vanaf 13 aug verlengd worden en dat scheelt weer dubbel betalen).
Op 21 juli heb ik om 16.41 uur de bevestigingsmail ontvangen met daarin de belofte dat ik binnen 5wd bericht zou krijgen van mijn status. NOT...
Ik dus zojuist naar de klantenservice van T-Mobile gebeld. Krijg ik A.....o aan de lijn! Die wist dus echt helemaal niets! Hij bevestigde dat mijn voorinschrijving was gelukt en dat ik de Iphone volgende week wel in huis zou hebben! Ja, daaaaag... Zo goedgelovig ben ik ECHT niet! Toen ik vroeg of dat betekende dat ik dus geen bericht zou krijgen over de status van mijn voorinschrijving, wist ie gewoon niet waar ik het over had! Dat van die 5 wd zou wel niet waar zijn en ik moest nog maar gewoon even geduldig wachten! Dus ik vraag 'm wat hij met 'even' bedoelde. Tja, daar had ie geen antwoord op... Vervolgens viel ie me telkens in de reden. Dus ik zeg 'Zou je me even willen laten uitpraten aub' vond ie me agressief! Nou zeg ik je toch! (Heb zelf ruim 4 jaar callcenter ervaring op oa een klantenservice van een energiemij. Dus ik weet echt wel wat een agressieve klant is!)

Uiteindelijk heb ik tóch nog m'n Ordernummer gekregen : 2518.. Maarja, nu weet ik eigenlijk nog steeds niets...
UPDATE

Heb toch nog maar een keer gebeld!
Nu kreeg ik Patrick aan de lijn. Die wist meer (of kwam in elk geval zo over!)
Eerst wilde hij geen Ordernummer en Salesnummer geven... want die zouden er nog niet zijn. Toen ik aangaf wel al over een ordernummer te beschikken wist hij heel even niet wat hij moest zeggen
Vervolgens bleek het Ordernummer dat ik al had eigenlijk het salesnummer te zijn!
Ordernummer: 2690..
Salesnummer: 2518..

En we wachten maar weer af...
  #258  
Oud 28-07-10, 11:06
M1ch3l M1ch3l is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 165
Standaard

"Mij is wel opgevallen dat tussen salesnummer en ordernummer 17100 verschil zit, kan iemand dit bevestigen?"

Dit topic begint steeds gekker te worden, mooie mafkezen zijn we met z'n allen
  #259  
Oud 28-07-10, 11:07
ashernl ashernl is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 6
Standaard

Zwarte Iphone 32GB telefonisch gereserveerd en contract verlenging geregeld rond 11:00
- bevestiging verlenging contract per post ontvangen
- salesnr 24XXXX
- Status bij T-Mobile = Status, 2 Order Verwerkt. Bestelling is aangemaakt en wordt doorgestuurd naar het magazijn om uitgeleverd te worden.
  #260  
Oud 28-07-10, 11:23
Ninho010 Ninho010 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 35
Standaard

Citaat:
Dit topic begint steeds gekker te worden, mooie mafkezen zijn we met z'n allen
heee hee.. ik ben geen mafkees
maar wanneer je rekensommen gaat maken met je sale en ordernummer...

Het blijft toch vreemd, nu hoor je links en rechts toch dat het 1 deze dagen gaat gebeuren, en 20 juli verkondigen ze dat het 6 tot 8 weken ging duren. Ik zeg je eerlijk dan sta ik wel ff te knipperen. Al zeggen ze 3 weken, ok daar valt mee te leven. Door zo extreem uit te wijken worden mensen echt paniekerig, en in de tussentijd vertelt de klantenservice elk mogelijk verhaal dat er te verzinnen is. Kan niet de juiste gang van zaken zijn.

Ik ben héél benieuwd wat er de komende 2 dagen gebeurd.
Discussie gesloten



Er zijn 8 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 8 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 020 Odido (T-Mobile) 2 05-12-10 13:01
Voorkeursnetwerken overzicht op iPhone / Ipad a3tje Wi-Fi 0 24-11-10 15:14
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 Corch Odido (T-Mobile) 2 06-08-10 12:51
Iphone Unlock Status overzicht bwbboot Archief 0 16-11-07 17:14

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:24.