//

iPhone 4 ordernummer overzicht

iPhone 4 ordernummer overzicht discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb de 20e tegen 11.15 uur online besteld en wel een 32 gig versie Sta nu nog op 2 ben niet bekend bij AMP ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #761  
Oud 29-07-10, 15:38
Bollie1 Bollie1 is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 67
Standaard

Ik heb de 20e tegen 11.15 uur online besteld en wel een 32 gig versie
Sta nu nog op 2 ben niet bekend bij AMP en heb order 2420XX
ongeveer zelfde als dat jij hebt rjbrethouwer.
Heb alleen sms ontvangen gister dat het 8-10 weken duurt en 2 e-mails direct de 20e met ontvangst en bevestiging.
ik blijf hoop houden en anders... geduld is een schone zaak!
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #762  
Oud 29-07-10, 15:44
wann0 wann0 is offline
• iOS 5.0 Beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 42
Standaard

Wij zitten dan heel dicht bij elkaar Bollie! ik heb ook 2420XX.
Lees op de vorige pagina even mijn uitgebreide reactie na contact met de klantenservice, misschien stemt dat je positief! ik kreeg te horen dat het enkele dagen zou duren en dan konden wij ook een aflever sms verwachten.
  #763  
Oud 29-07-10, 15:47
Bollie1 Bollie1 is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 67
Standaard

zag het wann0 dat stemt me enigszins positief!
thanx voor het uitzoeken!
  #764  
Oud 29-07-10, 15:49
Appletheway2go Appletheway2go is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 49
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wann0 Bekijk bericht
Even een update

2010-07-20 10:45 VVAA Uw order is nog niet fysiek aanwezig, u kunt nog geen afspraak maken.
2010-07-20 13:47 FA Geannuleerd zonder bestelpoging
2010-07-20 16:17 GA Retour zonder bestelpoging

Op basis van die status op aflevertijd,nl (die ik dus al sinds de 20e heb) even gebeld met de T-Mobile klantenservice, kreeg iemand van de backoffice aan de lijn deze wist me het volgende te melden.

Mijn order: met nummer 2420XX, status 2 is bij T-mobile nog steeds goed ontvangen, ze hebben met AMP overlegd over het aantal toestellen wat zei maximaal kunnen gaan leveren voor de vrijdag/zaterdag. Dit betreft dus niet alle toestellen die geleverd zijn/worden aan T-Mobile.

De medewerker wist me zelfs te verzekeren dat mijn telefoon over het weekend heen geleverd zal gaan worden en dat ik (en waarschijnlijk dus anderen hier) een sms van AMP kunnen gaan verwachten.

Het lijkt er dus op dat er wel genoeg telefoons geleverd zal zijn maar dat AMP en T-Mobile voorzichtig zijn met aflevertijden, ze hebben tenslotte een maximum aan koeriers en bezorgtijd voor de vrijdag en zaterdag.

Dus nog even geduld mede status 2 mensen!

Dit nieuws stemt mij toch wel een beetje positief.
  #765  
Oud 29-07-10, 15:50
wann0 wann0 is offline
• iOS 5.0 Beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 42
Standaard

Nouja mijn eerste insteek was eens proberen om te kijken of ik met die rare status op aflevertijd.nl alsnog kon forceren dat er een levering zou komen dat is uiteindelijk niet gelukt maar ik kon zo wel wat informatie losweken.

Het is gewoon jammer dat de communicatie van T-Mobile naar haar klanten toe niet helemaal soepel verloopt. Ze zullen onderling weten hoeveel Iphones ze hebben, stuur dan even een bericht van, je telefoon ligt hier maar in verband met max capaciteit van AMP kan het een aantal dagen duren etc.
  #766  
Oud 29-07-10, 15:51
rjbrethouwer rjbrethouwer is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Tilburg
Berichten: 47
Standaard

Via deze link kom je op een webpagina van het online exceloverzicht op google docs die ik bijhoud. Hij refreshed automatisch elke vijf minuten, maar ik zal hem niet constant updaten. Wil je je info erbij zetten of aanvullen. Pm me je email, dan stuur ik een authorisatie, zodat je ook toegang krijgt om dingen up te daten. Zonder authorisatie heb ik al geprobeerd op tweakers.net en daar was een kleuter die alles meteen verwijderde.

https://spreadsheets.google.com/pub?key=0Am9oU8At7QUwdFNKOThLbFRIeG5fMk5xN01JLTZfSVE&hl=en&single=true&gid=0&output=html
  #767  
Oud 29-07-10, 15:51
xynta xynta is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 560
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wann0 Bekijk bericht
Nouja mijn eerste insteek was eens proberen om te kijken of ik met die rare status op aflevertijd.nl alsnog kon forceren dat er een levering zou komen dat is uiteindelijk niet gelukt maar ik kon zo wel wat informatie losweken.

Het is gewoon jammer dat de communicatie van T-Mobile naar haar klanten toe niet helemaal soepel verloopt. Ze zullen onderling weten hoeveel Iphones ze hebben, stuur dan even een bericht van, je telefoon ligt hier maar in verband met max capaciteit van AMP kan het een aantal dagen duren etc.
Ik hoorde via via weer dat er 6200 iPhones zijn in heel NL.
  #768  
Oud 29-07-10, 15:53
wann0 wann0 is offline
• iOS 5.0 Beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 42
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door xynta Bekijk bericht
Ik hoorde via via weer dat er 6200 iPhones zijn in heel NL.
Stel dat dat zo is, dan zouden er ruim 5.000 via de T-mobile shop verspreid moeten worden lijkt mij. Ik denk gewoon dat dat de maximum capaciteit van AMP te boven gaat, hier stond eerder ook al wat vermeld over dat AMP per dag 1000 telefoons zou kunnen bezorgen?
  #769  
Oud 29-07-10, 15:54
geraldo geraldo is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 19
Standaard

ik heb 2416xx en ook rond 10:55 11:03 bevestigingsmail.
besteld 16gig zwart.
onder rembours.
nog steeds status 2.
mijn iphone abo is wel gelijk de 20 ste ingegaan, was verlenging
  #770  
Oud 29-07-10, 15:57
Castor Castor is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 39
Standaard

Dat klinkt al stukken beter dan 2 maanden wachten.

Ik heb het zelfde besteld als Bollie

20 juli 2010 om 11:02 online besteld en wel een 32 gig versie (zwart)
Status 2
niet bekend bij AMP
order 2417XX
2 e-mails direct de 20e met ontvangst en bevestiging.
en het hatelijke sms-je


OFF-topic:
Bij het bestellen van de 3G, 2 jaar geleden, duurde het ook iets van een week of 2 voordat ik mn bestelling kon ophalen op t postkantoor. Echter was toen de doos al leeggeroofd en stond ik alsnog met lege handen. Pas 2 maanden later, toen EINDELIJK bij T-Mobile was doorgedrongen dat mn telefoon gejat/verdwenen was, kreeg ik een 3G opgestuurd.

Je kunt je voorstellen dat ik geen zin heb in 10 weken levertijd Ik heb al grijze haren genoeg gekregen van het 3G aflever debacle van 2 jaar terug.
  #771  
Oud 29-07-10, 15:59
Willy's schermafbeelding
Willy Willy is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 40
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Castor Bekijk bericht
Dat klinkt al stukken beter dan 2 maanden wachten.

Ik heb het zelfde besteld als Bollie

20 juli 2010 om 11:02 online besteld en wel een 32 gig versie (zwart)
Status 2
niet bekend bij AMP
order 2417XX
2 e-mails direct de 20e met ontvangst en bevestiging.
en het hatelijke sms-je


OFF-topic:
Bij het bestellen van de 3G, 2 jaar geleden, duurde het ook iets van een week of 2 voordat ik mn bestelling kon ophalen op t postkantoor. Echter was toen de doos al leeggeroofd en stond ik alsnog met lege handen. Pas 2 maanden later, toen EINDELIJK bij T-Mobile was doorgedrongen dat mn telefoon gejat/verdwenen was, kreeg ik een 3G opgestuurd.

Je kunt je voorstellen dat ik geen zin heb in 10 weken levertijd Ik heb al grijze haren genoeg gekregen van het 3G aflever debacle van 2 jaar terug.
Over het OFF-topic gedeelte, heb precies hetzelfde gehad!!!!!
Bewijs dan maar dat je telefoon gewoon verdwenen is.... Wel was het zo dat toen dat eenmaal eindelijk bekend was, ik de 3G binnen 3 dagen kreeg!
  #772  
Oud 29-07-10, 16:00
wann0 wann0 is offline
• iOS 5.0 Beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 42
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Castor Bekijk bericht
Dat klinkt al stukken beter dan 2 maanden wachten.

Ik heb het zelfde besteld als Bollie

20 juli 2010 om 11:02 online besteld en wel een 32 gig versie (zwart)
Status 2
niet bekend bij AMP
order 2417XX
2 e-mails direct de 20e met ontvangst en bevestiging.
en het hatelijke sms-je


OFF-topic:
Bij het bestellen van de 3G, 2 jaar geleden, duurde het ook iets van een week of 2 voordat ik mn bestelling kon ophalen op t postkantoor. Echter was toen de doos al leeggeroofd en stond ik alsnog met lege handen. Pas 2 maanden later, toen EINDELIJK bij T-Mobile was doorgedrongen dat mn telefoon gejat/verdwenen was, kreeg ik een 3G opgestuurd.

Je kunt je voorstellen dat ik geen zin heb in 10 weken levertijd Ik heb al grijze haren genoeg gekregen van het 3G aflever debacle van 2 jaar terug.
Dat klinkt inderdaad niet fijn! Ik stond 2 jaar terug bij de T-Shop, keurig in de rij voor een 16 GB 3G. Komen de telefoons eindelijk aan, krijgen we de melding dat er 1 16GB kapot is gegaan tijdens het transport (doosje en inhoud nog gezien, dat was geen mooi gezicht).. en dat was precies mijn telefoon!

Toen uiteindelijk een 8GB kunnen bemachtigen omdat ik daar uiteindelijk zolang gestaan had dat ik wel met een Iphone de deur uit zou lopen.

En dan krijg je nu met die Iphone 4 weer allemaal bijzondere statussen op aflevertijd etc... het is om moe van te worden!
  #773  
Oud 29-07-10, 16:03
Castor Castor is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 39
Standaard

[Off-topic]
Het bewijs was niet zo moeilijk. Ik had de doos namelijk op het postkantoor opengemaakt, omdat deze nogal licht aanvoelde. Toe deze leeg was had ik em niet geaccepteerd. Het probleem kwam later pas, toen de klantenservice me van het kastje naar de muur bleef sturen. Om er 7 weken later pas achter te komen dat ze helemaal geen onderzoek waren gestart. Ik ben zeker 10 keer ontploft aan de telefoon destijds.
  #774  
Oud 29-07-10, 16:03
xynta xynta is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 560
Standaard

Kom op mensen; geduld is een schone zaak
  #775  
Oud 29-07-10, 16:04
kenny001 kenny001 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 7
Standaard

Ik ben vandaag naar de T-shop geweest in Amsterdam. Had daar vorige week op de eerste dag mijn reservering geplaatst. Ben gelukkig als een van de eerste aan de beurt, maar...

De medewerker vertelde mij dat de iPhones nog niet binnen zijn!
Misschien worden ze dit weekend geleverd en anders volgende week!
Iemand die hetzelfde antwoord heeft gehad (in de regio Amsterdam)?
  #776  
Oud 29-07-10, 16:04
dutchyme dutchyme is offline
• iOS 9.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 81
Standaard

zojuist een mail gehad van t-mobile en amp logistic dat ik een afspraak moet maken voor aflevering van de iphone 4.
Heb ik dus net gedaan via internet .
Zaterdag 31-07-2010.
Ik had 2 abo genomen bij t-mobile.
Krijg dus in ieder geval 1 iphone 4 deze week.

Had al een iphone 4 uit frankrijk. 16g


edit

De andere krijg ik ook op zaterdag.
Was vergeten dat ik een ander mail adres had gegeven.

Krijg nu dus 2 maal 32 gb zwart. Toch niet voor niets op de camping in spanje om 8 uur achter de computer gezeten en 2 uur zitten bellen.
  #777  
Oud 29-07-10, 16:07
dutchyme dutchyme is offline
• iOS 9.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 81
Standaard

Afspraak gemaakt

De onderstaande gegevens worden ter bevestiging verstuurd naar het door u opgegeven e-mailadres.

Afleverdatum:Zaterdag, 31 Juli 2010 BedrijfsnaamAfdelingNaamA. xxxxxxxxxxxAdresxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxPostcodexxxxxxxxxxxxxxxxMobiele telefoon316xxxxxxxxxxEmail adresxxxxxxxxxxxxxxxx





Wij wensen u veel plezier met uw bestelling!

Met vriendelijke groet,
AMP Logistics
  #778  
Oud 29-07-10, 16:20
rtienkamp rtienkamp is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Enschede
Berichten: 6
Standaard

Vandaag nog even iemand van de klantenservice gesproken. Deze kon mij vertellen dat degene die geen afspraak met AMP hebben kunnen maken na het weekend op de hoogte worden gebracht over de levertijd.
  #779  
Oud 29-07-10, 16:31
xynta xynta is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 560
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rtienkamp Bekijk bericht
Vandaag nog even iemand van de klantenservice gesproken. Deze kon mij vertellen dat degene die geen afspraak met AMP hebben kunnen maken na het weekend op de hoogte worden gebracht over de levertijd.
Jep vertelde ze mij ook, maar het smsje met 8 tot 10 weken is die notificatie dus al . Is dus niet echt duidelijk.
  #780  
Oud 29-07-10, 16:48
rjbrethouwer rjbrethouwer is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Tilburg
Berichten: 47
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door xynta Bekijk bericht
Jep vertelde ze mij ook, maar het smsje met 8 tot 10 weken is die notificatie dus al . Is dus niet echt duidelijk.
Dat neem ik aan ja. Ik heb vanochtend nog naar Tmobile gebeld. Wordt als het goed is vandaag nog teruggebeld door afdeling vernieuwingen. Hopelijk doen ze dat nog.

orderstatuslijst upto date 15:50

https://spreadsheets.google.com/pub?...=0&output=html

Laatst gewijzigd door rjbrethouwer; 29-07-10 om 16:51.
Discussie gesloten



Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 020 Odido (T-Mobile) 2 05-12-10 14:01
Voorkeursnetwerken overzicht op iPhone / Ipad a3tje Wi-Fi 0 24-11-10 16:14
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 Corch Odido (T-Mobile) 2 06-08-10 13:51
Iphone Unlock Status overzicht bwbboot Archief 0 16-11-07 18:14

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:58.