//

iPhone 4 ordernummer overzicht

iPhone 4 ordernummer overzicht discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door mdl Oke bedankt Ik koop er over een paar maanden denk ik pas 1. Dan kan ik hem meteen ophalen in ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1841  
Oud 05-08-10, 09:43
mduudm mduudm is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 101
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mdl Bekijk bericht
Oke bedankt

Ik koop er over een paar maanden denk ik pas 1. Dan kan ik hem meteen ophalen in de winkel
Is misschien wel verstandiger ja.. Informatieverstrekking is beroerd moet ik zeggen.. Ook al maakt Apple het T-Mobile wellicht ook niet makkelijk met de kleine en wisselende leveringen iPhones..
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #1842  
Oud 05-08-10, 09:44
NiniMouse01 NiniMouse01 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Zaandam
Berichten: 18
Standaard

Ik heb hem eindelijk (gisteren al), jammer voor de mensen die hem nog niet hebben.

Over de levering van de iPhones heb ik vanochtend (onder de douche, wist niet dat ik al zo wakker was ) mijn eigen Theorie bedacht. Komt die:

Ik denk dat het niet afhankelijk van je order of dan wel Sales nummer is wanneer je je iPhone krijgt (dat blijkt wel). Het gaat meer erom op welke plek je in DE LIJST staat. En ik denk dat mensen die via internet hebben besteld automatisch een plek op de lijst hebben gehad.
En mensen die telefonisch hebben besteld hebben de plek op de lijst dan afhankelijk van wanneer ze door de KS op de lijst zijn gezet.
Sommige medewerkers op de KS hebben de orders gelijk op DE LIJST gezet en sommige alleen een keer in het uur/half uur. Of pas aan het einde van de dag, misschien omdat ze ook niet goed zijn ingelicht door hun leidinggevende. Want afhankelijk was het niet de bedoeling dat de KS telefonisch bestelling op zou nemen (correct me if i'm wrong)

Dat zou namelijk verklaren waarom mensen met een laag order- Sales nummer nog geen iPhone hebben en mensen die een hoger nummer hebben wel al een iPhone in hun bezit hebben

Daarbij komt dat het ook in geringe maten heeft te maken met het soort iPhone wat ze binnen krijgen en wat er is besteld!
Wat denken jullie, snapt er iemand mijn logica?? Of denken jullie dat die uit de lucht is gegrepen??

Graag hoor ik het!!

Voor mensen die hem nog niet hebben, Het is het wachten waard!! En ik heb weinig last van de Death Grip, hij geeft wel minder ontvangst aan maar is nog even snel als wanneer die meer (balkjes) aangeeft.
En voor de mensen die hem al hebben! Geniet ervan!!
  #1843  
Oud 05-08-10, 09:45
mdl mdl is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 69
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bangnl Bekijk bericht
Dan je eigen simkaart verknippen tot micro.

Ik hoor dat wel vaker maar wat is micro? Ik lees ook dat mensen dit van vodafone willen hebben?
  #1844  
Oud 05-08-10, 09:45
mduudm mduudm is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 101
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marcjeno1 Bekijk bericht
Jeeeej iphone net afgeleverd door AMP... nu kan ik alleen de simkaart niet activeren omdat deze op mijn moeders naam staat.. wat een onzin zeg, kan ik de iphone geen eens gaan gebruiken tot mn moeder terug is van vakantie. Wist niet dat ze daar moeilijk over zouden doen zeg.. een simkaartje activeren
Wil je op het contract van je moeder het toestel gaan gebruiken, of juist op een eigen abo?

Als het laatste het geval is, dan kun je wellicht op dat andere nummer activeren, misschien via klantenservice anders via t-shop (kost je misschien 10€ extra dan)
  #1845  
Oud 05-08-10, 09:45
axestream's schermafbeelding
axestream axestream is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Rotterdam
Berichten: 61
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marcjeno1 Bekijk bericht
Jeeeej iphone net afgeleverd door AMP... nu kan ik alleen de simkaart niet activeren omdat deze op mijn moeders naam staat.. wat een onzin zeg, kan ik de iphone geen eens gaan gebruiken tot mn moeder terug is van vakantie. Wist niet dat ze daar moeilijk over zouden doen zeg.. een simkaartje activeren
Haal ergens een vrouw vandaan (buurvrouw ofzo), geef haar de geboortedatum van je ma + postcode en huisnummer en laat haar bellen naar de klantenservice.
  #1846  
Oud 05-08-10, 09:46
marcjeno1 marcjeno1 is offline
• iOS 4.0.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 13
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door axestream Bekijk bericht
Haal ergens een vrouw vandaan (buurvrouw ofzo), geef haar de geboortedatum van je ma + postcode en huisnummer en laat haar bellen naar de klantenservice.
hahaha heee goeie had ik nog helemaal niet aan gedacht
  #1847  
Oud 05-08-10, 09:47
Rivanov Rivanov is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: omg. Eindhoven
Berichten: 163
Talking

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NiniMouse01 Bekijk bericht
Ik heb hem eindelijk (gisteren al), jammer voor de mensen die hem nog niet hebben.

Over de levering van de iPhones heb ik vanochtend (onder de douche, wist niet dat ik al zo wakker was ) mijn eigen Theorie bedacht. Komt die:

Ik denk dat het niet afhankelijk van je order of dan wel Sales nummer is wanneer je je iPhone krijgt (dat blijkt wel). Het gaat meer erom op welke plek je in DE LIJST staat. En ik denk dat mensen die via internet hebben besteld automatisch een plek op de lijst hebben gehad.
En mensen die telefonisch hebben besteld hebben de plek op de lijst dan afhankelijk van wanneer ze door de KS op de lijst zijn gezet.
Sommige medewerkers op de KS hebben de orders gelijk op DE LIJST gezet en sommige alleen een keer in het uur/half uur. Of pas aan het einde van de dag, misschien omdat ze ook niet goed zijn ingelicht door hun leidinggevende. Want afhankelijk was het niet de bedoeling dat de KS telefonisch bestelling op zou nemen (correct me if i'm wrong)

Dat zou namelijk verklaren waarom mensen met een laag order- Sales nummer nog geen iPhone hebben en mensen die een hoger nummer hebben wel al een iPhone in hun bezit hebben

Daarbij komt dat het ook in geringe maten heeft te maken met het soort iPhone wat ze binnen krijgen en wat er is besteld!
Wat denken jullie, snapt er iemand mijn logica?? Of denken jullie dat die uit de lucht is gegrepen??

Graag hoor ik het!!

Voor mensen die hem nog niet hebben, Het is het wachten waard!! En ik heb weinig last van de Death Grip, hij geeft wel minder ontvangst aan maar is nog even snel als wanneer die meer (balkjes) aangeeft.
En voor de mensen die hem al hebben! Geniet ervan!!
Lol. De reception balkjes hebben 0,0 te maken met de snelheid van de telefoon !!
__________________
Retina MacBook Pro | 27" Thunderbolt Display | Mac mini Server | AppleTV 3 | AirPort Extreme | AirPort Express | iPod touch 8GB | iPhone 5 16GB | iPad 3 32GB Wi-Fi + 3G
  #1848  
Oud 05-08-10, 09:49
mduudm mduudm is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 101
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NiniMouse01 Bekijk bericht
Ik heb hem eindelijk (gisteren al), jammer voor de mensen die hem nog niet hebben.

Over de levering van de iPhones heb ik vanochtend (onder de douche, wist niet dat ik al zo wakker was ) mijn eigen Theorie bedacht. Komt die:

Ik denk dat het niet afhankelijk van je order of dan wel Sales nummer is wanneer je je iPhone krijgt (dat blijkt wel). Het gaat meer erom op welke plek je in DE LIJST staat. En ik denk dat mensen die via internet hebben besteld automatisch een plek op de lijst hebben gehad.
En mensen die telefonisch hebben besteld hebben de plek op de lijst dan afhankelijk van wanneer ze door de KS op de lijst zijn gezet.
Sommige medewerkers op de KS hebben de orders gelijk op DE LIJST gezet en sommige alleen een keer in het uur/half uur. Of pas aan het einde van de dag, misschien omdat ze ook niet goed zijn ingelicht door hun leidinggevende. Want afhankelijk was het niet de bedoeling dat de KS telefonisch bestelling op zou nemen (correct me if i'm wrong)

Dat zou namelijk verklaren waarom mensen met een laag order- Sales nummer nog geen iPhone hebben en mensen die een hoger nummer hebben wel al een iPhone in hun bezit hebben

Daarbij komt dat het ook in geringe maten heeft te maken met het soort iPhone wat ze binnen krijgen en wat er is besteld!
Wat denken jullie, snapt er iemand mijn logica?? Of denken jullie dat die uit de lucht is gegrepen??

Graag hoor ik het!!

Voor mensen die hem nog niet hebben, Het is het wachten waard!! En ik heb weinig last van de Death Grip, hij geeft wel minder ontvangst aan maar is nog even snel als wanneer die meer (balkjes) aangeeft.
En voor de mensen die hem al hebben! Geniet ervan!!
Je theorie zou deels kunnen kloppen, volgens mij zou internet juist in eerste instantie niet mogelijk zijn.. totdat ze een formuliertje online knalden (die in mijn geval niet goed was aangekomen bij T-M..)

Enjoy!
  #1849  
Oud 05-08-10, 09:50
jefuqs jefuqs is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 3
Standaard

Datum van bestelling: 21 juli 2010 (Teruggebeld door TM)
Tijd van bestelling: 16:00
Methode: telefonisch
Type: 16GB zwart
Abonnement: 2 jaar i150, verlenging

Ordernummer: 2482xx
Orderstatus: 4, vanaf vanochtend 09:30, 5 augustus

Aflevertijd.nl: Niet beschikbaar
SMS 8/10 weken: Ja
Orderbevestiging: Ja
Micro-sim: Ja, 2 aug
Betaalmethode: Rembours
  #1850  
Oud 05-08-10, 09:50
mduudm mduudm is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 101
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rivanov Bekijk bericht
Lol. De reception balkjes hebben 0,0 te maken met de snelheid van de telefoon !!
ja vonnik ook een mooie
  #1851  
Oud 05-08-10, 09:51
axestream's schermafbeelding
axestream axestream is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Rotterdam
Berichten: 61
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marcjeno1 Bekijk bericht
hahaha heee goeie had ik nog helemaal niet aan gedacht
Veel plezier met je iPhone!
  #1852  
Oud 05-08-10, 09:51
bangnl bangnl is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 73
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mdl Bekijk bericht
Ik hoor dat wel vaker maar wat is micro? Ik lees ook dat mensen dit van vodafone willen hebben?
Hier een tutorial:
http://www.johnbenson.net/How_to_Con...t_Cleaver.html
  #1853  
Oud 05-08-10, 09:53
mduudm mduudm is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 101
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jefuqs Bekijk bericht
Datum van bestelling: 21 juli 2010 (Teruggebeld door TM)
Tijd van bestelling: 16:00
Methode: telefonisch
Type: 16GB zwart
Abonnement: 2 jaar i150, verlenging

Ordernummer: 2482xx
Orderstatus: 4, vanaf vanochtend 09:30, 5 augustus

Aflevertijd.nl: Niet beschikbaar
SMS 8/10 weken: Ja
Orderbevestiging: Ja
Micro-sim: Ja, 2 aug
Betaalmethode: Rembours
Gefeliciteerd!

Jemig, je bent gewoon een dag later dan mij en hebt 2482xx, ik heb ook 2482xx!! Vreemd hoor.. Alsof mijn order wellicht een dag later pas is ingeklopt.. Alleen heb ik em omgezet van wit naar zwart en nu 2621xx gekregen..

Indien de theorie deels klopt van @NiniMouse01 dan zou ik dus nog kans maken
  #1854  
Oud 05-08-10, 09:53
mdl mdl is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 69
Standaard

Warom hadden ze er niet 10.000 extra gemaakt? Dan was iedereen nu al tevreden
  #1855  
Oud 05-08-10, 09:54
mdl mdl is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 69
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bangnl Bekijk bericht

Yoo thanks
  #1856  
Oud 05-08-10, 09:55
mduudm mduudm is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 101
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mdl Bekijk bericht
Warom hadden ze er niet 10.000 extra gemaakt? Dan was iedereen nu al tevreden
Omdat ze in Korea ook willen misschien :-(
  #1857  
Oud 05-08-10, 09:56
wann0 wann0 is offline
• iOS 5.0 Beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 42
Standaard

Hoop dat die koerier een auto heeft die regenproof is want het begint hier ff los te barsten nu

Ach anders is per bootje ook een optie
  #1858  
Oud 05-08-10, 10:04
jefuqs jefuqs is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 3
Standaard

Dankje mduudm. AMP heeft me nog niet gebeld of gemaild btw.
  #1859  
Oud 05-08-10, 10:05
Rivanov Rivanov is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: omg. Eindhoven
Berichten: 163
Standaard

Hier straalt de zon..ik begin alleen los te barsten als ik vandaag niet wordt gebeld door de T-Shop!
  #1860  
Oud 05-08-10, 10:06
iDave iDave is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Zoetermeer
Berichten: 11
Cool

Yes! Hij's bij mij ook naar status 4 gesprongen!

Datum van bestelling: 20 juli 2010
Tijd van bestelling: 10:00
Methode: Webformulier
Type: 16GB zwart
Abonnement: 2 jaar i300, verlenging

Ordernummer: 2612xx
Orderstatus: 4, rond 09:30, 5 augustus

Aflevertijd.nl: "Uw order is nog niet fysiek aanwezig"
SMS 8/10 weken: Ja
Orderbevestiging: nee
Micro-sim: Ja, 4 aug
Contract: 31 juli
Betaalmethode: Rembours
Discussie gesloten



Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 020 Odido (T-Mobile) 2 05-12-10 13:01
Voorkeursnetwerken overzicht op iPhone / Ipad a3tje Wi-Fi 0 24-11-10 15:14
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 Corch Odido (T-Mobile) 2 06-08-10 12:51
Iphone Unlock Status overzicht bwbboot Archief 0 16-11-07 17:14

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:27.