//

iPhone 4 ordernummer overzicht

iPhone 4 ordernummer overzicht discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb een ordernummer gekregen van de bijzonder onaardige klantenservice medewerkster, alleen kan deze niet gebruiken op de tmobile website (wie heeft dit ook gehad ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #2061  
Oud 05-08-10, 18:00
rick1 rick1 is offline
• iOS 2.0.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 14
Standaard

ik heb een ordernummer gekregen van de bijzonder onaardige klantenservice medewerkster, alleen kan deze niet gebruiken op de tmobile website (wie heeft dit ook gehad en heeft er misschien een oplossing voor?). Had nog gebeld met t mobile zelf over hoe dit opgelost kon worden, maar de desbetreffende klantenservice medewerker had geen idee hoe dat kon en werd er doodleuk gezegd dat het toch niet zo belangrijk was want levertijd is 6 tot 8 weken (WTF??). Heb mijn iPhone op 20 juli besteld en had een mail gekregen dat ik toch maar beter wit kon nemen dus heb dat ook gedaan. mijn order nummer is 244XXX.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #2062  
Oud 05-08-10, 18:05
Blomski Blomski is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 3
Standaard

medewerker van de KS vertelde me als je je order gewijzigd hebt (wel op 20 juli besteld) dan gaat die daarna inderdaad onderop de stapel. Niet op de grote stapel, maar de stapel van de voorinschrijvingen van de 20e. Dus dat valt dan nog mee denk.

Heb zelf namelijk 27xxxx na het wijzigen van een 32GB naar een 16GB
  #2063  
Oud 05-08-10, 18:14
niekosluis niekosluis is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KingEijb Bekijk bericht
Goed voor jou!!! Ik zit al sinds 15:30 te wachten.. Het zal wel 18:30 worden voordat AMP 'm komt bezorgen.

Grappig is, als AMP ons kantoor niet kan vinden, bellen ze op mijn mobiel. Echter ik heb hier geen bereik omdat dat gare T-Mobile zo'n - laten we zeggen - matig netwerk heeft. Aiaiai...
In welk gat werk jij dan, KingEijb??
  #2064  
Oud 05-08-10, 18:45
Mk#27 Mk#27 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 6
Standaard

Update voor de lijst:

iPhone afgeleverd vandaag

Wat een toptoestel zeg! zijn er eigenlijk al mensen die hun bestelling veranderd hebben van wit naar zwart die hem al thuis hebben?
  #2065  
Oud 05-08-10, 19:19
Mach2k Mach2k is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Breda
Berichten: 64
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rick1 Bekijk bericht
ik heb een ordernummer gekregen van de bijzonder onaardige klantenservice medewerkster, alleen kan deze niet gebruiken op de tmobile website (wie heeft dit ook gehad en heeft er misschien een oplossing voor?). Had nog gebeld met t mobile zelf over hoe dit opgelost kon worden, maar de desbetreffende klantenservice medewerker had geen idee hoe dat kon en werd er doodleuk gezegd dat het toch niet zo belangrijk was want levertijd is 6 tot 8 weken (WTF??). Heb mijn iPhone op 20 juli besteld en had een mail gekregen dat ik toch maar beter wit kon nemen dus heb dat ook gedaan. mijn order nummer is 244XXX.
Nog een keer bellen en dan om je salesnummer vragen...dat is een ander nummer, en daarmee werkt de bestelstatus-pagina wel.
  #2066  
Oud 05-08-10, 19:21
s.schaap s.schaap is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 8
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jackshit Bekijk bericht
32 of 16 GB?

heb zelf een nr met 2492, dus ben benieuwd dan

16gb versie
  #2067  
Oud 05-08-10, 19:27
brunobanani brunobanani is offline
• iOS 4.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 45
Standaard

Nou breekt mijn klomp.
Mijn vriendin heeft om 11.22 via My TM een 32GB wit besteld. NA de mail van maandag 02-08 omgezet in een zwarte. Haar order bleef al die tijd gewoon het oude ordernummer en is niet geannuleerd en omgezet in een nieuwe order in het zwart. Vanmiddag is haar order -dus nog voor de 32GB wit naar status 3 gegaan! Ben benieuwd of zij de enige 32 GB wit die Apple heeft kunnen produceren krijgt haha.
BTW mijn order die ik om 11.14 heb geplaatst via My TM (ook een 32 GB wit en op 24-07 omgezet naar zwart) staat nog steeds op status 2. Tuurlijk leveren jullie op volgorde binnenkomst order uit. Stelletje sukkels daar bij TM.
screenprintje:

Laatst gewijzigd door brunobanani; 05-08-10 om 21:56.
  #2068  
Oud 05-08-10, 19:48
Moumentai's schermafbeelding
Moumentai Moumentai is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 87
Standaard

Update:

Datum van bestelling: 20 Juli 2010
Datum van verandering wit naar zwarte versie: 30 Juli 2010
Tijd van bestelling: 15:00
Methode: Telefonisch
Type: 16GB zwart Abonnement: verlenging i-150
Ordernummer: 2859**
Sales ID: 2682**
Status: Nummer 3 - Order verzonden naar magazijn (5 augustus einde van de middag)
Orderbevestiging: Ja (Brief gekregen van bestelling)
Micro-SIM: Ja (5 augustus)
SMS: Nee

Nu maar wachten op status 4 . Kortom, ik wacht op het SMSje van de logistiek.
  #2069  
Oud 05-08-10, 19:56
Iphone3Gs Iphone3Gs is offline
• iOS 5.1.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Zwolle
Berichten: 540
Standaard

Ja ik heb mij IPhone van wit naar Zwart veranderd, en krijg hem maandag geleverd kon ook al Woensdag maar aangezien ik nu op vakantie ben, heb ik het maandag maar gedaan deze wordt afgeleverd op mijn werk
  #2070  
Oud 05-08-10, 20:08
mduudm mduudm is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 101
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Moumentai Bekijk bericht
Update:

Datum van bestelling: 20 Juli 2010
Datum van verandering wit naar zwarte versie: 30 Juli 2010
Tijd van bestelling: 15:00
Methode: Telefonisch
Type: 16GB zwart Abonnement: verlenging i-150
Ordernummer: 2859**
Sales ID: 2682**
Status: Nummer 3 - Order verzonden naar magazijn (5 augustus einde van de middag)
Orderbevestiging: Ja (Brief gekregen van bestelling)
Micro-SIM: Ja (5 augustus)
SMS: Nee

Nu maar wachten op status 4 . Kortom, ik wacht op het SMSje van de logistiek.
Okee, de volgorde klopt idd niet, ik heb een lager ordernummer, eerder besteld en eerder veranderd van wit naar zwart en ik heb gisteren mijn sim gekregen + vorige week al een bevestiging per post en ik sta gewoon nog op status 2..

Zit echt geen schot in.. Ik gun het een ieder ander, maar jammer dat ze volgorde niet kunnen aanhouden, stelletje prutsers..

Het meest vervelende nu is: niet dat anderen em eerder krijgen, maar dat je geen idee hebt wanneer je em in de maand kan verwachten & dat doet wel een flinke afbreuk aan de voorpret hoor..

Ach ik zal niet zeuren, dat wordt al genoeg gedaan, het blijft maar een friq'n phone
  #2071  
Oud 05-08-10, 20:11
mduudm mduudm is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 101
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Iphone3Gs Bekijk bericht
Ja ik heb mij IPhone van wit naar Zwart veranderd, en krijg hem maandag geleverd kon ook al Woensdag maar aangezien ik nu op vakantie ben, heb ik het maandag maar gedaan deze wordt afgeleverd op mijn werk
order# tijdstip?
  #2072  
Oud 05-08-10, 20:12
Kikimeisje Kikimeisje is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 24
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Moumentai Bekijk bericht
Update:

Datum van bestelling: 20 Juli 2010
Datum van verandering wit naar zwarte versie: 30 Juli 2010
Tijd van bestelling: 15:00
Methode: Telefonisch
Type: 16GB zwart Abonnement: verlenging i-150
Ordernummer: 2859**
Sales ID: 2682**
Status: Nummer 3 - Order verzonden naar magazijn (5 augustus einde van de middag)
Orderbevestiging: Ja (Brief gekregen van bestelling)
Micro-SIM: Ja (5 augustus)
SMS: Nee

Nu maar wachten op status 4 . Kortom, ik wacht op het SMSje van de logistiek.
Daarmee is het 'iedereen die z'n bestelling omzet komt onderaan de stapel' verhaal ook uit de wereld.

Ik heb op 10-7 een zwarte 16GB besteld en niet veranderd mijn sales nummer begint met 26 en m'n ordernummer met 25 en toch sta ik nog steeds op status 2...
  #2073  
Oud 05-08-10, 20:28
xynta xynta is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 560
Standaard

Ik sta ook op status 2 sinds 20-7 10:30. Maar op t T-Mobile forum wordt nu gezegd dat er elke dag leveringen binnen komen en dat orders tussen 7:30 en 18:30 worden verwerkt (dan kan je status dus changen). We moeten dus gewoon geduld hebben .
  #2074  
Oud 05-08-10, 20:30
Peter JH Peter JH is offline
• iOS 7.0.2
• 6.0 beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 86
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mduudm Bekijk bericht
Okee, de volgorde klopt idd niet, ik heb een lager ordernummer, eerder besteld en eerder veranderd van wit naar zwart en ik heb gisteren mijn sim gekregen + vorige week al een bevestiging per post en ik sta gewoon nog op status 2..

Zit echt geen schot in.. Ik gun het een ieder ander, maar jammer dat ze volgorde niet kunnen aanhouden, stelletje prutsers..

Het meest vervelende nu is: niet dat anderen em eerder krijgen, maar dat je geen idee hebt wanneer je em in de maand kan verwachten & dat doet wel een flinke afbreuk aan de voorpret hoor..

Ach ik zal niet zeuren, dat wordt al genoeg gedaan, het blijft maar een friq'n phone
Ben het volledig met je eens!. Ook ik heb eerder besteld, eerder veranderd van wit naar zwart en een lager nummer.....op het wachten kun je je wel instellen maar die onduidelijkheid en tegenstrijdigheid is het echte grote probleem..
  #2075  
Oud 05-08-10, 20:44
mduudm mduudm is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 101
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door xynta Bekijk bericht
Ik sta ook op status 2 sinds 20-7 10:30. Maar op t T-Mobile forum wordt nu gezegd dat er elke dag leveringen binnen komen en dat orders tussen 7:30 en 18:30 worden verwerkt (dan kan je status dus changen). We moeten dus gewoon geduld hebben .
Thanks voor de info, dat is wel zeer nuttig om te weten. Oftewel je kunt gewoon dagelijks om 18:30 uur of tussen 07:30 en 18:30 uur kijken naar je bestelstatuspagina

  #2076  
Oud 05-08-10, 21:19
brunobanani brunobanani is offline
• iOS 4.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 45
Standaard

lol
net een afleverafspraak gemaakt voor mijn vriendin. Maandag kon op z'n vroegst.
Volgens de order krijgt ze een iPhone 32Gb WIT - ja echt..staat er-
  #2077  
Oud 05-08-10, 21:26
calanor calanor is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Somewhere
Berichten: 62
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brunobanani Bekijk bericht
lol
net een afleverafspraak gemaakt voor mijn vriendin. Maandag kon op z'n vroegst.
Volgens de order krijgt ze een iPhone 32Gb WIT - ja echt..staat er-
Hopelijk kijk ze er straks niet vies van op als het ineens een zwarte is
Maar hou ons op de hoogte erover, hopelijk is het toch een witte !
  #2078  
Oud 05-08-10, 21:27
oOdaanOo oOdaanOo is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: den haag
Berichten: 57
Stuur een bericht via MSN naar oOdaanOo
Standaard

is het zo als je de nieuwe sim binnen hebt dat de telefoon snel volgt.
mijn abb is dus per 1 aug verlengt enz heb gister me sim binnen gehad..!!!1
word een beetje gek van het wachten heb net vorige week mijn 3gs verkocht de stomme ik...
  #2079  
Oud 05-08-10, 21:29
xynta xynta is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 560
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door oOdaanOo Bekijk bericht
is het zo als je de nieuwe sim binnen hebt dat de telefoon snel volgt.
mijn abb is dus per 1 aug verlengt enz heb gister me sim binnen gehad..!!!1
word een beetje gek van het wachten heb net vorige week mijn 3gs verkocht de stomme ik...
Nope, de sim uitlever volgorde heeft niks met die van de iPhone te maken. Zijn ook mensen die de iPhone al hebben en de sim nog niet, ik zelf heb de sim sinds zaterdag en nog geen iPhone
  #2080  
Oud 05-08-10, 21:44
Kaan Kaan is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 28
Standaard

Morge weer eens kans.

Aangezien ik vandaag het toestel nie mee kreeg heb ik met AMP gebeld. Abbo staat op paps naam en die zit in turkije.. de koerier zei dat hij de legitmatie van mn pa moest hebben. dus ik gebeld en gevraagd of een kopie of fax ook genoeg zou zijn. Zij wisten 100% zeker dat een kopie voldoende was. Als dat morgen tussen 10:55 en 13:55 blijkt dat dat niet mogelijk is, dan heb ik het egt gehad. was vandaag al helemaal kwaad erover -.-
Discussie gesloten



Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 020 Odido (T-Mobile) 2 05-12-10 13:01
Voorkeursnetwerken overzicht op iPhone / Ipad a3tje Wi-Fi 0 24-11-10 15:14
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 Corch Odido (T-Mobile) 2 06-08-10 12:51
Iphone Unlock Status overzicht bwbboot Archief 0 16-11-07 17:14

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:33.