//

iPhone 4 ordernummer overzicht

iPhone 4 ordernummer overzicht discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door xynta Als je naar 3 gaat, dan gaat het meestal vrij snel. Ik zelf heb sinds 20 juli tot vandaag op ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #2241  
Oud 06-08-10, 18:19
Mach2k Mach2k is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Breda
Berichten: 64
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door xynta Bekijk bericht
Als je naar 3 gaat, dan gaat het meestal vrij snel. Ik zelf heb sinds 20 juli tot vandaag op 2 gestaan. Sta sinds een uurtje of 2 op 3.
Van het weekend dan maar eens een paar tribale rituelen uitvoeren zodat ik begin van komende week naar 3 ga, en dan uiterlijk vrijdag AMP mag verwelkomen
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #2242  
Oud 06-08-10, 18:21
xynta xynta is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 560
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door c89Vl Bekijk bericht
Datum van bestelling: 20 Juli 2010
Tijd van bestelling: 14.50 uur
Methode: Online (formulier)
Type: 32GB zwart
Abonnement: Verlenging i-150 (2 jaar)
Ordernummer : 251xxx
Orderstatus: 3/8/10: 2
Orderbevestiging: Ja, contractverlening op 3/8/10 ontvangen per brief
Micro-sim: Ja, binnen gekregen op 3/8/10


Weet iemand van jullie: zou het nou nog lang duren? Ik heb gebeld naar t-mobiielle en zeiden dat ik naar AMP een mail moet sturen om te vragen naar de verificatiecode.
Dit heb ik gedaan en kreeg als antwoord terug van AMP:

Op dit moment zijn uw gegevens nog niet bekend bij ons in het systeem.
Wanneer wij uw order fysiek binnen krijgen van T-Mobile ontvangt u bericht van ons met de inloggegevens.

Dus weet ik nog niks...
Groet..
Is je order op Aflevertijd.nl | AMP logistics bekend?
  #2243  
Oud 06-08-10, 18:23
xynta xynta is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 560
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mach2k Bekijk bericht
Van het weekend dan maar eens een paar tribale rituelen uitvoeren zodat ik begin van komende week naar 3 ga, en dan uiterlijk vrijdag AMP mag verwelkomen
Heel veel succes . (ps, ik ben er ook nog niet hoor... )
  #2244  
Oud 06-08-10, 18:24
c89Vl c89Vl is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 9
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door xynta Bekijk bericht
Is je order op Aflevertijd.nl | AMP logistics bekend?
Net geprobeerd: Nee...
  #2245  
Oud 06-08-10, 18:24
BDT BDT is offline
• iOS 8.3
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 85
Standaard

Was het zo zat... Zojuist mijn bestelling geannuleerd.

Had gebeld ivm contractverlenging vanaf 15 aug. Mijn vorige contract liep tot 14 juli.

De persoon van de KS zei dat dit mijn eigen schuld was omdat ik zelf wilde wachten op de iPhone4. Hoe dan ook: dat wilden ze niet aanpassen naar 15 juli 2010. Dus in principe was het een verlegingen van 25 maanden die ze hadden gedaan.

Daarna om opheldering gevraagd over de levering van de iPhone4. Zeker omdat ik op 20 juli al om 8:40 had besteld en nog steeds op status 2 sta. Familie, vrienden, collega's e.d. hebben allemaal later besteld en al wel ontvangen. De KS medewerker zei doodleuk dat ik nog 8 weken moest wachten.

Vond hem redelijk smart ass. Nadat ik ook al geen respons had gehad over klachten ivm het bereik bij mij thuis(of de wijk(in de randstad, vlak naast Rotterdam)) was ik toch echt helemaal klaar met T-NoMobile. Ik wacht wel tot Vodafone ook gaat aanbieden en er waarschijnlijk ook wat meer concurrentie komt op de iPhone4 markt.

Mijn 3G is wel langzaam geworden sinds iOS4, maar die paar maanden wachten kunnen er ook nog wel bij.
  #2246  
Oud 06-08-10, 18:31
xynta xynta is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 560
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door c89Vl Bekijk bericht
Net geprobeerd: Nee...
In dat geval zul je moeten wachten tot je status naar 3 veranderd, net zoals dus eerder vandaag bij mij en bij vele anderen eerder is gebeurd. Daarna wordt de telefoon binnen enkele dagen (werkdagen) uitgeleverd. Je krijgt vanzelf een SMS van AMP wanneer je een afspraak voor levering mag maken.
  #2247  
Oud 06-08-10, 18:43
arno.bens arno.bens is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 15
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door xynta Bekijk bericht
In dat geval zul je moeten wachten tot je status naar 3 veranderd, net zoals dus eerder vandaag bij mij en bij vele anderen eerder is gebeurd. Daarna wordt de telefoon binnen enkele dagen (werkdagen) uitgeleverd. Je krijgt vanzelf een SMS van AMP wanneer je een afspraak voor levering mag maken.
Xynta, wat is het derde nummer van je order???
Ik heb zelf 2456XX.....en kan echt niet meer wachten...sta nog op 2
  #2248  
Oud 06-08-10, 18:46
padraig padraig is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 17
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door arno.bens Bekijk bericht
Xynta, wat is het derde nummer van je order???
Ik heb zelf 2456XX.....en kan echt niet meer wachten...sta nog op 2
Ik heb 2451XX en Xynta gaf al aan hoger te zitten. Sta ook nog steeds op status 2 voor een 32GB
  #2249  
Oud 06-08-10, 19:28
Peter JH Peter JH is offline
• iOS 7.0.2
• 6.0 beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 86
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BDT Bekijk bericht
Was het zo zat... Zojuist mijn bestelling geannuleerd.

Had gebeld ivm contractverlenging vanaf 15 aug. Mijn vorige contract liep tot 14 juli.

De persoon van de KS zei dat dit mijn eigen schuld was omdat ik zelf wilde wachten op de iPhone4. Hoe dan ook: dat wilden ze niet aanpassen naar 15 juli 2010. Dus in principe was het een verlegingen van 25 maanden die ze hadden gedaan.

Daarna om opheldering gevraagd over de levering van de iPhone4. Zeker omdat ik op 20 juli al om 8:40 had besteld en nog steeds op status 2 sta. Familie, vrienden, collega's e.d. hebben allemaal later besteld en al wel ontvangen. De KS medewerker zei doodleuk dat ik nog 8 weken moest wachten.

Vond hem redelijk smart ass. Nadat ik ook al geen respons had gehad over klachten ivm het bereik bij mij thuis(of de wijk(in de randstad, vlak naast Rotterdam)) was ik toch echt helemaal klaar met T-NoMobile. Ik wacht wel tot Vodafone ook gaat aanbieden en er waarschijnlijk ook wat meer concurrentie komt op de iPhone4 markt.

Mijn 3G is wel langzaam geworden sinds iOS4, maar die paar maanden wachten kunnen er ook nog wel bij.
Heb vanmiddag een soortgelijke ervaring gehad (zie post #2196). Heb me laten doorverbinden met 'opzeggingen' en toen bleek het wel mogelijk om het terug te draaien...maar heb ook m'n neus vol van de manier waarop er met alles wordt omgegaan. Heb geinformeerd bij Vodafone en daar kreeg ik te horen dat er in september een beslissing wordt genomen of ze de iPhone4 gaan c.q. mogen? leveren. Kan het niet op waarde inschatten maar dit is wel wat ik te horen kreeg...
  #2250  
Oud 06-08-10, 19:43
BDT BDT is offline
• iOS 8.3
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 85
Standaard

Mijn hoop is dan op VF gevestigd
  #2251  
Oud 06-08-10, 20:10
monkeigh monkeigh is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mach2k Bekijk bericht
begin langzaam wel een beetje te balen...eind volgende week ga ik drie weken met vakantie, en naar het zich laat uitzien, ga ik de nieuwe iphone4 niet krijgen voor mijn vakantie...snik snik....

salesnr: 256***, microsim: jep.....besteld 20-7 (webform).

Hoe lang houdt AMP dan eigenlijk je order vast ?
Hier precies hetzelfde, vrijdag voor 3 weken naar spanje, ik heb er geen hoop meer op. Hopelijk bezorgt AMP ook in Barcelona
  #2252  
Oud 06-08-10, 20:26
sIRwa2 sIRwa2 is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 39
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door korat Bekijk bericht
Hier is mijn info

Datum van bestelling: 20 Juli 2010
Tijd van bestelling: 10:07 uur
Methode: Online (formulier)
Type: 32GB zwart
Abonnement: Verlenging i-150 (1 jaar)
Ordernummer : 2703**
Salenummer: 1848***
Orderstatus:6/8/10: 2
Orderbevestiging: Ja (contractverlening op 5/8/10 ontvangen per brief)
Micro-sim: Ja (binnen gekregen op 6/8/10)


Gisteren (5/8/10) een brief gehad met een contract vernieuwing op 12 aug. (maand later dan de oude afliep)

Vandaag (6/8/10) vind ik bij de post de Microsim kaart. (Nu ook geactiveerd)
Jij volgt de zelfde route als mij, ook brief op 5/8 en sim op 6/8, wat ik alleen raar vind is dat ik op 30 juli bestelt heb en jij op 20! terwijl jou order nr hoger is dan die van mij en andere "laat" bestellers
  #2253  
Oud 06-08-10, 20:32
sabaio sabaio is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 1
Standaard

Datum van bestelling: 20 Juli 2010 (tel. achtergelaten omdat ik er niet doorheen kwam)
Tijd van bestelling: ?
Methode: Telefonisch (werd op 21 aug. netjes teruggebeld)
Type: 32GB Zwart (was Wit, per email omgezet op 30 aug.)
Abonnement: Verlenging i-150 (1 jaar)
Ordernummer : 2703**
Salenummer: ??
Orderstatus:6/8/10: 4
Orderbevestiging: Ja (contractverlening op 5/8/10 ontvangen per brief)
Micro-sim: Ja (binnen gekregen op 6/8/10)


Bijzonderheden.
5/8/10 een brief met een contract vernieuwing op 21 aug. Vreemde datum maar had reeds eerder een brief gekregen met datum.

Vandaag (6/8/10) vind ik bij de post de Microsim kaart.

Levering: 10 aug.

Al met al, toch tevreden gezien ik netjes terug gebeld bent en wit naar zwart via email eenvoudig kon omzetten.

Volgende keer bestel ik hem gewoon bij de belcompany dan kan ik het tenminste meteen ophalen.
  #2254  
Oud 06-08-10, 20:43
276159 276159 is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 55
Standaard

FF een vraagje, ik had net als vele hier op 5/8 de papieren binnen gekregen & vandaag lag de micro-sim in de bus. Nu heb ik vandaag dus ook een iPhone4 weten te bemachtingen bij the Phonehouse, en zit nu met 2 micro-sim's thuis.

Kan ik de 2e ook gewoon laten activeren, ik had immers duo-sim met mijn vorige sim kaarten.
  #2255  
Oud 06-08-10, 20:50
brunobanani brunobanani is offline
• iOS 4.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 45
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brunobanani Bekijk bericht
net naar status 4 gegaan...nu wachten op sms.
Voor mijn vriendin gisteren al een bezorgafspraak gemaakt. haar order blijft echter op status 3 hangen...klopt weer eens niets van!!

btw
ordernr
256142 (na omruil) en 242045
en nu ookvoor mezelf afspraakgemaakt. dinsdag 10-08.
vriendin krijgt hemop 09-08.

Morgen even bellen met AMP om te kijken of zedien van mij niet gewoon tegelijkertijd met die van haar kunnen afleveren...anders moet ik 2 keer vrij nemen...lastig.
  #2256  
Oud 06-08-10, 20:51
TakkU TakkU is offline
• iOS 7.0 beta
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 89
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 276159 Bekijk bericht
FF een vraagje, ik had net als vele hier op 5/8 de papieren binnen gekregen & vandaag lag de micro-sim in de bus. Nu heb ik vandaag dus ook een iPhone4 weten te bemachtingen bij the Phonehouse, en zit nu met 2 micro-sim's thuis.

Kan ik de 2e ook gewoon laten activeren, ik had immers duo-sim met mijn vorige sim kaarten.
Kan niet zomaar... Als je de nieuwe activeerd dan doet de oude het niet meer! Als je duo sim wilt zal je dit specifiek aan moeten vragen bij T-Mob
__________________
iPhone 5 32GB Zwart 6.0 - iPad (3rd Gen) 16GB Wi-Fi Zwart 6.0 GM - MacBook Pro (mid 2009) 15" 2,66Ghz 4GB DDR3 - 500GB 7200RPM Harddisk - Windows 7 64bit Bootcamp
  #2257  
Oud 06-08-10, 20:52
GeVaMa GeVaMa is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 1
Standaard

Heb 20 juli om 19:30 uur besteld. Net afspraak gemaakt voor dinsdag. 16 GB, ordernr 270XXX
  #2258  
Oud 06-08-10, 21:03
xynta xynta is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 560
Standaard

Even een vraagje; Hebben jullie ook wel eens op zaterdag een smsje voor een afspraak gehad (ik zit namelijk nog vast op status 3).
  #2259  
Oud 06-08-10, 21:14
karstvdw karstvdw is offline
• iOS 11.0
• 11.0
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Meerhoven
Berichten: 17
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door xynta Bekijk bericht
In dat geval zul je moeten wachten tot je status naar 3 veranderd, net zoals dus eerder vandaag bij mij en bij vele anderen eerder is gebeurd. Daarna wordt de telefoon binnen enkele dagen (werkdagen) uitgeleverd. Je krijgt vanzelf een SMS van AMP wanneer je een afspraak voor levering mag maken.
Hoeveel tijd zit er meestal tussen "Status3"-verandering en het ontvangen van de SMS?
  #2260  
Oud 06-08-10, 21:16
xynta xynta is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 560
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door karstvdw Bekijk bericht
Hoeveel tijd zit er meestal tussen "Status3"-verandering en het ontvangen van de SMS?
Als je op status 3 staat gaat het meestal snel (binnen 48 uur heb je over t algemeen een sms bericht), dit geldt vanzelfsprekend alleen op werkdagen. Ik sta nu 6 uur op status 3 en heb nog geen sms gehad. Ben benieuwd of ik hem morgen of pas maandag kan verwachten .
Discussie gesloten



Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 020 Odido (T-Mobile) 2 05-12-10 14:01
Voorkeursnetwerken overzicht op iPhone / Ipad a3tje Wi-Fi 0 24-11-10 16:14
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 Corch Odido (T-Mobile) 2 06-08-10 13:51
Iphone Unlock Status overzicht bwbboot Archief 0 16-11-07 18:14

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:06.