//

iPhone 4 ordernummer overzicht

iPhone 4 ordernummer overzicht discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door xynta Als je op status 3 staat gaat het meestal snel (binnen 48 uur heb je over t algemeen een sms ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Discussie gesloten

 

Discussietools Weergave
  #2261  
Oud 06-08-10, 20:17
Operafreak's schermafbeelding
Operafreak Operafreak is offline
• iOS 14.6
• iPadOS 14.6
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Ergens boven het IJ
Berichten: 282
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door xynta Bekijk bericht
Als je op status 3 staat gaat het meestal snel (binnen 48 uur heb je over t algemeen een sms bericht), dit geldt vanzelfsprekend alleen op werkdagen. Ik sta nu 6 uur op status 3 en heb nog geen sms gehad. Ben benieuwd of ik hem morgen of pas maandag kan verwachten .
Er wordt beweerd dat je tot 21:00 uur een sms kunt verwachten...
__________________
 iPhone 12 Pro 256GB  iMac 21" 3.2 Ghz i7, 8GB, 1TB Fusion 
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #2262  
Oud 06-08-10, 20:18
xynta xynta is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 560
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Operafreak Bekijk bericht
Er wordt beweerd dat je tot 21:00 uur een sms kunt verwachten...
T-Mobile forum spreekt dit tegen, daar wordt gezegd dat er tot 18:30 wordt verwerkt waarnaar er vervolgens de volgende werkdag om 7:30 wordt verder gegaan. Vraag van mijn zijde is alleen; zouden ze dit ook op zaterdag doen?
  #2263  
Oud 06-08-10, 20:19
geraldo geraldo is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 19
Standaard

ik heb hier mijn status van aflevertijd.nl gekopieerd

2010-08-03 13:11 VVAA Uw order is nog niet fysiek aanwezig, u kunt nog geen afspraak maken.
status 3 (er zelf bij gezet)
2010-08-04 15:10 VAA Vooraangemeld
status 4 (er zelf bij gezet)
2010-08-04 15:15 CA Afspraak voor afleverdatum is gemaakt
2010-08-04 16:09 VAA Vooraangemeld
2010-08-04 16:15 CA Afspraak voor afleverdatum is gemaakt
2010-08-04 20:45 timeframe Tijdvak bekend
2010-08-04 20:59 process In process
2010-08-04 23:48 planning Uw order staat in de planning voor onderstaande datum
status 5 (er zelf bij gezet)
2010-08-05 23:08 EA Succesvol afgeleverd na 1 bestelpoging

aan de datum en tijd kun je zien hoe snel het bij mij ging

ik hoop dat iedereen hem snel heeft.
  #2264  
Oud 06-08-10, 20:20
Operafreak's schermafbeelding
Operafreak Operafreak is offline
• iOS 14.6
• iPadOS 14.6
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Ergens boven het IJ
Berichten: 282
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door xynta Bekijk bericht
T-Mobile forum spreekt dit tegen, daar wordt gezegd dat er tot 18:30 wordt verwerkt waarnaar er vervolgens de volgende werkdag om 7:30 wordt verder gegaan. Vraag van mijn zijde is alleen; zouden ze dit ook op zaterdag doen?
ik bedoel dat AMP sms't tot 21.00 uur. T-Mob zet statussen om tot 18.30 uur...
  #2265  
Oud 06-08-10, 20:21
brunobanani brunobanani is offline
• iOS 4.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 45
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door xynta Bekijk bericht
Als je op status 3 staat gaat het meestal snel (binnen 48 uur heb je over t algemeen een sms bericht), dit geldt vanzelfsprekend alleen op werkdagen. Ik sta nu 6 uur op status 3 en heb nog geen sms gehad. Ben benieuwd of ik hem morgen of pas maandag kan verwachten .
ik heb net een afspraak gemaakt...dinsdag was het vroegst mogelijk....
ik ging vanmorgen om 10.30 naar status 3 en om 19.05 een sms.
  #2266  
Oud 06-08-10, 20:21
xynta xynta is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 560
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Operafreak Bekijk bericht
ik bedoel dat AMP sms't tot 21.00 uur. T-Mob zet statussen om tot 18.30 uur...
Oh dat wist ik dan nog niet, dank je . Nou het is nog geen 21u dus ik wacht nog wel eventjes af dan.. weet je toevallig ook of ze op zaterdag sms-en?
  #2267  
Oud 06-08-10, 20:23
Operafreak's schermafbeelding
Operafreak Operafreak is offline
• iOS 14.6
• iPadOS 14.6
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Ergens boven het IJ
Berichten: 282
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door xynta Bekijk bericht
Oh dat wist ik dan nog niet, dank je . Nou het is nog geen 21u dus ik wacht nog wel eventjes af dan.. weet je toevallig ook of ze op zaterdag sms-en?
Durf ik geen ja op te zeggen. Kan me niet heugen dat ik daar berichtjes over heb gelezen.. voorzover ik weet wordt er alleen bezorgd.
  #2268  
Oud 06-08-10, 20:28
xynta xynta is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 560
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Operafreak Bekijk bericht
Durf ik geen ja op te zeggen. Kan me niet heugen dat ik daar berichtjes over heb gelezen.. voorzover ik weet wordt er alleen bezorgd.
Toch bedankt voor de info, ik wacht gewoon geduldig af .
  #2269  
Oud 06-08-10, 20:31
jeffie112 jeffie112 is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 16
Standaard

Kan de status van 2 naar 3 ook op een zaterdag en zondag plaatsvinden?
  #2270  
Oud 06-08-10, 20:32
Dragon's schermafbeelding
Dragon Dragon is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 806
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door xynta Bekijk bericht
Toch bedankt voor de info, ik wacht gewoon geduldig af .
Heb deze thread laatste tijd niet helemaal gevolgd dus kan de rede ontgaan zijn maar
jij zou hem toch al een dag of twee moeten hebben.

Had jij niet ook nr. 245***

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Operafreak Bekijk bericht
ik bedoel dat AMP sms't tot 21.00 uur. T-Mob zet statussen om tot 18.30 uur...
Volgens mij verstuurd AMP tot 18:00 de sms-en/email, en
kan je vanaf 21:00 je leveringstijd bekijken.

Laatst gewijzigd door Dragon; 06-08-10 om 20:37.
  #2271  
Oud 06-08-10, 20:51
mkrgoede mkrgoede is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 31
Standaard

Nope, aankomende maandag gaat T Mobile weer verder, ze krijgen volgende week ook weer een nieuwe lading binnen. Maar zo te zien zijn ze bij de bestellers op 20 juli al in de middag beland. dus het gaat sneller dan verwacht.!


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jeffie112 Bekijk bericht
Kan de status van 2 naar 3 ook op een zaterdag en zondag plaatsvinden?
  #2272  
Oud 06-08-10, 20:55
oOdaanOo oOdaanOo is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: den haag
Berichten: 57
Stuur een bericht via MSN naar oOdaanOo
Standaard

hoe zit dat nou eigelijk allemaal haha ... ik sta op 2 of zo heb wel een nummer gekregen enz...
kan iemand me dat uit leggen??
  #2273  
Oud 06-08-10, 20:57
Qlimax Qlimax is offline
• iOS 5.0 Beta
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Almere
Berichten: 79
Standaard

Totaal geen comminucatie bij die klanten service. Gebeld voor een status, dus ik zij dat op het forum van tmobile en op iPhone tmobile twitter een update was van leveringen,, vrouw wist zelf nog niet eens dat de levertijd iets verkort is en kon dus niks zeggen. Als het wel geupdate zou worden zou ik ( en dus overige klanten ?!? ) een sms ontvangen over de nieuwe levertijd,, nja tot op heden nog geen sms of mail gezien!

Over de levering kon ze dus geen status geven.
__________________
It takes the physical to create the physical
  #2274  
Oud 06-08-10, 21:19
mduudm mduudm is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 101
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peter JH Bekijk bericht
Net t-mobile in optima forma meegemaakt. 20e (10:00 uur )2 x een abo verlengd. 23e kleurswitch doorgevoerd van 1 abo, andere kon niet worden doorgevoerd want dat was zakelijk (en toen volgde een heel verhaal waarom dat niet ging...). Brief ontvangen (gedateerd op 20/07) "..contract gaat per 21/07 in blabla..". Paar dagen later nieuwe factuur van nieuwe abo. Ook zakelijke abo bevestigd gekregen..ingangsdatum 22/07. Bij doorvoeren van kleurswitch werd mij nadrukkelijk verteld "Nee, meneer er verandert niets...niets aan uw reservering of aan uw positie...u annuleert niets, ik pas gewoon uw order aan..blabla".
Ontving ik net weer een brief....contract gaat in op 21/08!. Gebeld.."ja u heeft uw eerdere reservering geannuleerd(!)..."Nee heb ik niet...er zou toch immers niets veranderen?". Maar u heeft toch gevraagd om een zwarte?...om dat te kunnen doorvoeren moeten we u eerdere reservering annuleren" (!!!!!!).
Waar eerst bij hoog en laag werd beweerd dat het GEEN invloed zou hebben zeggen ze nu met hetzelfde gemak dat het logisch is dat het WEL invloed heeft... Ik kan het echt niet meer volgen...

Ik heb dit ook niet geaccepteerd (en ik weet nu uit eigen ervaring dat er bij t-mobile meer mogelijk is dan dat ze in eerste instantie laten blijken...). Na bijna 2 weken de ene tegenstrijdigheid na de andere (en nog steeds geen zicht op de iPhone!) heb ik het echt helemaal gehad. 2 jaar lang geen enkel probleem gehad maar dit grenst aan het onmogelijke. En door de reservering, en door de kleurswitch en doordat ik zowel een zakelijk als particulier abo heb lopen heb ik me echt door heel wat gesprekken moeten 'worstelen' want bij elk gesprek kreeg ik weer andere, tegenstrijdige info te horen. Ik wil gewoon een iPhone4! en voor mijn part moet ik 6 weken wachten..ben gewoon EERLIJK en DUIDELIJK!

Ik ga nu eens wat mogelijkheden op een rijtje zetten en op het moment dat de koerier op de stoep staat weet ik of ik de iPhone accepteer of mooi terug stuur...
Ik zit in exact hetzelfde schuitje, maar T-Mobile heeft ons bij de ballen.. We willen een iPhone 4 gisteren & dat weten ze heel goed!

Over de overweging om T-Mobile weg te doen als provider:
Is enorm dubbel omdat je geen zekerheid hebt of Vodafone de iPhone 4 snel gaat leveren + onder welke (contractuele) voorwaarden

Als het alleen om de provider gaat en de diensten, dan ben ik er best tevreden over. Ik ben altijd netjes gecompenseerd bij probleemgevallen en heb voor de rest redelijk goed bereik gehad..

Ben nu 7 jaar klant en ik zou ze aan de ene kant zo 'weg' willen doen, maar je kunt je afvragen of je bij een willekeurige andere provider niet gelijkwaardige problemen tegen zult komen, nu of over een tijdje..

Het vervelende is ook gewoon de in Nederland gebruikte contructie van 1 of 2 jaar contract met korting op een telefoon. Men is hieraan gewend geraakt is en kan niet meer bewust voor een provider of telefoon kiezen, je bent door het contract en de phone verbonden.. En dat is gewoon.. Zuur!
  #2275  
Oud 06-08-10, 21:20
Lapje85 Lapje85 is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 9
Standaard

Goede avond,

Misschien wel de meest achterlijke vraag van allemaal..

Ik heb vandaag (6-08-2010) mijn abonnement telefonisch verlengd met een iPhone 4 16gb. De vrouw van de klantenservice vertelde mij vriendelijk dat ik na 2 dagen een papieren registratie zou krijgen van het bestelde *product*. Nu kreeg ik net van AMP een mail voor het maken van een afspraak, dus dezelfde dag nog. Leverdatum 10 Augustus geselecteerd. Betreft dit nou al mijn telefoon of bijv de MicroSim. Want de "vriendelijke" vrouw van de klantenservice vertelde mij dat de levertijd tussen de 8 a 10 weken ligt.

Ik heb nog geen ordernummer of wat dan ook, alleen maar een bericht van AMP.

Vriendelijke groeten!

Laatst gewijzigd door Lapje85; 06-08-10 om 21:27. Reden: Duidelijkheid van leverdatum.
  #2276  
Oud 06-08-10, 21:23
mduudm mduudm is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 101
Standaard

Wat is nummertje trekken toch een geniale, doch te weinig gebruikte uitvinding
  #2277  
Oud 06-08-10, 21:24
mduudm mduudm is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 101
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lapje85 Bekijk bericht
Goede avond,

Misschien wel de meest achterlijke vraag van allemaal..

Ik heb vandaag (6-08-2010) mijn abonnement telefonisch verlengd met een iPhone 4 16gb. De vrouw van de klantenservice vertelde mij vriendelijk dat ik na 2 dagen een papieren registratie zou krijgen van het bestelde *product*. Nu kreeg ik net van AMP een mail voor het maken van een afspraak, dus dezelfde dag nog. Lever datum 10 Augustus. Betreft dit nou al mijn telefoon of bijv de MicroSim. Want de "vriendelijke" vrouw van de klantenservice vertelde mij dat de levertijd tussen de 8 a 10 weken ligt.

Ik heb nog geen ordernummer of wat dan ook, alleen maar een bericht van AMP.

Vriendelijke groeten!
ik zou zeggen afspraak maken!
  #2278  
Oud 06-08-10, 21:27
Peter JH Peter JH is offline
• iOS 7.0.2
• 6.0 beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 86
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lapje85 Bekijk bericht
Goede avond,

Misschien wel de meest achterlijke vraag van allemaal..

Ik heb vandaag (6-08-2010) mijn abonnement telefonisch verlengd met een iPhone 4 16gb. De vrouw van de klantenservice vertelde mij vriendelijk dat ik na 2 dagen een papieren registratie zou krijgen van het bestelde *product*. Nu kreeg ik net van AMP een mail voor het maken van een afspraak, dus dezelfde dag nog. Lever datum 10 Augustus. Betreft dit nou al mijn telefoon of bijv de MicroSim. Want de "vriendelijke" vrouw van de klantenservice vertelde mij dat de levertijd tussen de 8 a 10 weken ligt.

Ik heb nog geen ordernummer of wat dan ook, alleen maar een bericht van AMP.

Vriendelijke groeten!
Tja. wat valt er door een op-de-20e-om-10:00-uur-gereserveerde-en-nog-steeds-op-status-2-staande nog te zeggen...zucht.....
  #2279  
Oud 06-08-10, 21:30
Lapje85 Lapje85 is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 9
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peter JH Bekijk bericht
Tja. wat valt er door een op-de-20e-om-10:00-uur-gereserveerde-en-nog-steeds-op-status-2-staande nog te zeggen...zucht.....
Tja, daarom ben ik ook zo verbaasd.. vind het vooral lullig voor de mensen die de 20e van Juli hebben besteld. Ik heb tevens ook mijn iPhone 16gb gratis bij een RelaxOnline 35 gekregen..wat vooraf op de website ook niet werd getoont.. zal wel een geluksdag zijn.
  #2280  
Oud 06-08-10, 21:32
Qlimax Qlimax is offline
• iOS 5.0 Beta
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Almere
Berichten: 79
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lapje85 Bekijk bericht
Tja, daarom ben ik ook zo verbaasd.. vind het vooral lullig voor de mensen die de 20e van Juli hebben besteld. Ik heb tevens ook mijn iPhone 16gb gratis bij een RelaxOnline 35 gekregen..wat vooraf op de website ook niet werd getoont.. zal wel een geluksdag zijn.

Hou ons als je wil in ieder geval op de hoogte,, dan hebbe we een stok om mee te slaan bij T-mobile dat ze hun policy is goed moeten hanteren, en wacht rijen goed moeten inrichten .
Discussie gesloten



Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 020 Odido (T-Mobile) 2 05-12-10 13:01
Voorkeursnetwerken overzicht op iPhone / Ipad a3tje Wi-Fi 0 24-11-10 15:14
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 Corch Odido (T-Mobile) 2 06-08-10 12:51
Iphone Unlock Status overzicht bwbboot Archief 0 16-11-07 17:14

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:10.