//

iPhone 4 ordernummer overzicht

iPhone 4 ordernummer overzicht discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Nou, ik heb de mijne geleverd gekregen vandaag rond 14:00 uur hoor. Was pas om 19:00 uur thuis, dus ben er nu even mee aan ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Discussie gesloten

 

Discussietools Weergave
  #2281  
Oud 06-08-10, 21:33
Eindbaws Eindbaws is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 56
Standaard

Nou, ik heb de mijne geleverd gekregen vandaag rond 14:00 uur hoor. Was pas om 19:00 uur thuis, dus ben er nu even mee aan het "klooien" Nog niet eerder een iPhone gehad..dus moet alles even bekijken..maar wat is hij mooi! (Hij is het wachten toch wel waard..)

Nog even voor de andere wachtenden:

Ik had ordernummer 2606**. Had via de website besteld op de 20ste. En was afgelopen maandag van status 2 naar 3 gegaan. Woensdag naar status 4. En gister kon ik een afspraak maken voor vandaag. Het gaat om een zwarte 16 GB.

Dus mensen, succes met het wachten. Nu ga ik eens verder kijken op dit forum haha!
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #2282  
Oud 06-08-10, 21:35
Lapje85 Lapje85 is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 9
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Qlimax Bekijk bericht
Hou ons als je wil in ieder geval op de hoogte,, dan hebbe we een stok om mee te slaan bij T-mobile dat ze hun policy is goed moeten hanteren, en wacht rijen goed moeten inrichten .
Zal ik doen, eerst maar even afwachten of het geen fout betreft! Als dit niet het geval is zou ik vast de eerste zijn die de phone eerder heeft dan de MicroSim..
  #2283  
Oud 06-08-10, 21:40
geraldo geraldo is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 19
Standaard

micro sim werd bij mij gewoon in een grote bubbeltjes envelop geleverd door tnt post
  #2284  
Oud 06-08-10, 21:44
Peter JH Peter JH is offline
• iOS 7.0.2
• 6.0 beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 86
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lapje85 Bekijk bericht
Tja, daarom ben ik ook zo verbaasd.. vind het vooral lullig voor de mensen die de 20e van Juli hebben besteld. Ik heb tevens ook mijn iPhone 16gb gratis bij een RelaxOnline 35 gekregen..wat vooraf op de website ook niet werd getoont.. zal wel een geluksdag zijn.
Zou voor jou willen dat je 'm meteen krijgt...mijn onbegrip is richting t-mobile daar kan jij natuurlijk niets aan doen...
  #2285  
Oud 06-08-10, 22:26
niek74 niek74 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 6
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ikkieman Bekijk bericht
Mijn bestelling is door de belcompany ineens om 16.50 geannuleerd zonder opgaaf van reden :S Iemand hier nog meer gedoe mee?
Oh trouwens, de telefoonlijnen van belcompany gaan NATUURLIJK om 17 u dicht, dus heb ik ze nog niet kunnen bereiken. Ik sta nu op het punt om de consumentenbond en kassa erbij te halen.
Ben even aan het googlen geslagen of er lotgenoten zijn, ja dus!! Ik las het bericht om 18.00 vanmiddag. Ik snap er niks van, ik heb nu prepaid dus de reden? Geld is wel afgeschreven overigens Ik baal er echt van. Kan de Belcompanywinkel iets met webshopbestellingen? Ik ga hier morgenochtend maar naartoe.
  #2286  
Oud 06-08-10, 22:41
thespirit thespirit is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 145
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mduudm Bekijk bericht
ik zou zeggen afspraak maken!
Duh, hij is een stukje van zijn naam vergeten: "voor het" lapje.
  #2287  
Oud 06-08-10, 23:34
hkcheung hkcheung is offline
• iOS 4.3
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 2
Standaard

Datum van bestelling: 20 Juli 2010
Tijd van bestelling: 9:15
Methode: Telefonisch
Type: 32GB Zwart
Abonnement: Verlenging i-150 (1 jaar)
Ordernummer : 2460**
Salenummer: 26****
Orderstatus: 2 (nog steeds)
Orderbevestiging: Ja
Micro-sim: Ja

Zo te lezen gaat het erg traag met het uitleveren van de 32GB...
20 juli besteld om 9:15 en nog steeds aan het wachten.... hopelijk krijg ik hem volgende week anders annuleer ik het(als dat nog kan) en koop ik het in Hong Kong.

Laatst gewijzigd door hkcheung; 06-08-10 om 23:37.
  #2288  
Oud 07-08-10, 02:51
SuperBoswachter SuperBoswachter is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 6
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SuperBoswachter Bekijk bericht
Datum doorgeven telefoonnummer klantenservice: 20 juli 2010 (8.13u)
Verlenging: i150 2 jaar
iPhone: 16GB zwart
Orderstatus: 2-->4
MicroSIM: nee (waarschijnlijk nu wel)
sms 8 tot 10 weken: ja
Ordernummer: 252085
Salesnummer: 269299

Besteld overigens op 22 juli, toen ze mij 2 dagen later gingen bellen dat ik nog met de eerste ronde meekon...
Ben vrijdag van status 2 naar 3 en 4 gegaan. Heb sms voor afleverafspraak gekregen, ze gaan contact met mij opnemen. Achteraf toch eigenlijk nog wel redelijk snel, als ik hem dinsdag in mn handen heb wil ik eigenlijk nog niet eens klagen over t-mobile. SIMkaart pakket heb ik nog niet gezien, maar ik verwacht dat dat wel bij mn studentenhuis ligt. Volgens mij kan ik dat nergens nakijken of dat verstuurd is. Ik ben in ieder geval blij (en opgelucht).
  #2289  
Oud 07-08-10, 04:19
Tijn1's schermafbeelding
Tijn1 Tijn1 is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: IK DEEL SOEST MET MEZELF!
Berichten: 753
Standaard

Datum van bestelling: 20 Juli 2010 en 29 juli 2010
Tijd van bestelling: 10:45
Methode: Online
Type: 32GB Wit en gewijzigd naar zwart op de 29ste
Abonnement: Verlenging naar i-500 (2 jaar)
Ordernummer :1e 244*** 2e 2668**
Salenummer: ??????
Orderstatus: 4 (sinds donderdag)
Orderbevestiging: Ja
Micro-sim: Ja
Mail over vertraging van wit toestel: Een dag te laat
Sms 8-10 weken: Nee
Telefonisch contact om onvrede en verificatie: veel!!!
Uitlevering: Zaterdag 7-8-2010 tussen 11:00 en 14:00

Voor de mensen die nog steeds wachten, keep your heads up!
__________________
US 2G 8GB 3.1.3, Nl 3G 8GB Ios 4.0, Nl 4 32GB Ios 4.0.1
" Fresh heeft het laatste woord " leuk spelletje!
  #2290  
Oud 07-08-10, 07:52
jeffie112 jeffie112 is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 16
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SuperBoswachter Bekijk bericht
Ben vrijdag van status 2 naar 3 en 4 gegaan. Heb sms voor afleverafspraak gekregen, ze gaan contact met mij opnemen. Achteraf toch eigenlijk nog wel redelijk snel, als ik hem dinsdag in mn handen heb wil ik eigenlijk nog niet eens klagen over t-mobile. SIMkaart pakket heb ik nog niet gezien, maar ik verwacht dat dat wel bij mn studentenhuis ligt. Volgens mij kan ik dat nergens nakijken of dat verstuurd is. Ik ben in ieder geval blij (en opgelucht).
Hoezo klagen over T-Mobile je wist toch van te voren de lange levertijd. Ok ik hoop ook dat ik de telefoon veel eerder krijg, maar al duurt het nog 6 weken dan ga ik toch ook geen klacht indienen je wist het immers van te voren al.
  #2291  
Oud 07-08-10, 08:53
Don Juan Don Juan is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Utrecht
Berichten: 23
Standaard

Hoe naar is dit. Denk m'n iPhone vandaag op m'n werk te laten bezorgen omdat ik toch de hele dag aanwezig ben. Komen ze tussen 8.00 en 10.00 lekker ben ik er dus niet! De winkel gaat om 10.00 open. Meestal ben ik een kwartier van te voren aanwezig. Ik amp bellen. Krijg ik te horen dat ze dan een nieuwe afspraak moeten plannen want de bezorger mag niet afwijken van z'n tijd.

Oohw oud zuid (Amsterdam) moet die heen. Iemand vandaag al een levering gehad?
  #2292  
Oud 07-08-10, 09:15
DutchMob DutchMob is offline
• iOS 6.0
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 64
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Don Juan Bekijk bericht
Hoe naar is dit. Denk m'n iPhone vandaag op m'n werk te laten bezorgen omdat ik toch de hele dag aanwezig ben. Komen ze tussen 8.00 en 10.00 lekker ben ik er dus niet! De winkel gaat om 10.00 open. Meestal ben ik een kwartier van te voren aanwezig. Ik amp bellen. Krijg ik te horen dat ze dan een nieuwe afspraak moeten plannen want de bezorger mag niet afwijken van z'n tijd.

Oohw oud zuid (Amsterdam) moet die heen. Iemand vandaag al een levering gehad?
Je kan/kon er voor zorgen dat je wel aanwezig was toch? Hoeft de winkel toch niet voor open te zijn. Gewoon de bezorger opwachten, legitimeren en voila.
__________________
iPhone 4: 32Gb - zwart - iOS 5 - No JB | iPad 2: 16Gb 3G - zwart - iOS 5-No JB | Macbook Pro 15": OSX Lion
  #2293  
Oud 07-08-10, 09:22
Don Juan Don Juan is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Utrecht
Berichten: 23
Standaard

Probleem is dat ik het vanmorgen pas zag. En ik woon in Utrecht... Ben er nu over 10 minuten hoop dat ze nog moeten komen.
  #2294  
Oud 07-08-10, 09:25
DutchMob DutchMob is offline
• iOS 6.0
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 64
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Don Juan Bekijk bericht
Probleem is dat ik het vanmorgen pas zag. En ik woon in Utrecht... Ben er nu over 10 minuten hoop dat ze nog moeten komen.
Ah duidelijk. Ik help het je hopen. Succes!
  #2295  
Oud 07-08-10, 09:27
I Xyzyx I I Xyzyx I is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Heerde
Berichten: 340
Stuur een bericht via MSN naar I Xyzyx I
Standaard

Zie ik op mijn t-mobile dat er toch early renewal in rekening gebracht is terwijl ik nadrukkelijk gezegd had dat ik niet ging betalen voor early renewal als ik een paar dagen later gewoon kon verlengen.. Nee was geen probleem hij zou t met zijn manager regelen dat ik het niet hoefde te betalen.

Wel jammer voor t-mobile dat er geen 120 euro op die rekening staat en rood staan kan niet dus ik verwacht dat ze wel een x zullen bellen komende week.

Maandag komt mijn iPhone4 ieder geval
  #2296  
Oud 07-08-10, 09:55
Lapje85 Lapje85 is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 9
Standaard

Ik heb toch vandaag even met T-mobile gebeld of het wel klopte dat ik dinsdag mijn telefoon krijg en de telefoniste was ook enigsinds verbaast maar in haar systeem stond het ook. Ik heb verder helemaal geen bevestiging gehad van mijn geplaatste order maar in het systeem klopte het wel. Dus krijg dinsdag 16gb telefoon, nu maar afwachten of de simkaart er dan ook al is .

Datum van bestelling: 6 Augustus 2010
Tijd van bestelling: 8.05
Methode: Telefonisch
Type: 16GB Zwart
Abonnement: Verlenging naar RelaxOnline 35 + W&W plus
Ordernummer : ?????
Salenummer: ??????
Orderstatus: 4 (zelfde dag nog)
Orderbevestiging: Nee
Micro-sim: Nee
Sms 8-10 weken: Nee
Uitlevering: Dinsdag 10 Augustus tijdstip nog onbekend.
  #2297  
Oud 07-08-10, 10:12
Don Juan Don Juan is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Utrecht
Berichten: 23
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DutchMob Bekijk bericht
Ah duidelijk. Ik help het je hopen. Succes!

Balen ze waren al om 8.30 bij de winkel. Nieuwe afspraak moeten maken word dus dinsdag. De dag dat ik ga verhuizen..... Dus maar bij schoonouders laten afleveren. Heb ik als ik tijd over heb de avond om er mee te spelen.
  #2298  
Oud 07-08-10, 11:39
Kikimeisje Kikimeisje is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 24
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door I Xyzyx I Bekijk bericht
Zie ik op mijn t-mobile dat er toch early renewal in rekening gebracht is terwijl ik nadrukkelijk gezegd had dat ik niet ging betalen voor early renewal als ik een paar dagen later gewoon kon verlengen.. Nee was geen probleem hij zou t met zijn manager regelen dat ik het niet hoefde te betalen.
Dat heb ik dus ook!
Ik moet die €70 eerst gewoon betalen en krijg het dan via de maandelijkse nota terug. Dus met andere woorden... De eerste 2 maanden betaal ik niets, dan een maand een stuk minder en dan klopt het alsnog...

Ik heb deze constructie al een eerder meegemaakt bij T-Mobile dus ga er vanuit dat het goed komt...
  #2299  
Oud 07-08-10, 12:55
Denman1985's schermafbeelding
Denman1985 Denman1985 is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 94
Standaard

Tussen 12:40 en 15:40 kan ik de iPhone verwachten. Nog meer mensen die in de buurt van Zaandam op een iPhone wachten?
  #2300  
Oud 07-08-10, 13:09
NickSons NickSons is offline
• iOS 7.0
• 7.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Arnhem
Berichten: 9
Stuur een bericht via MSN naar NickSons
Standaard

Net de iphone gebracht door amp maar er blijft op staan wachten op activering even wachten al 30 minuten en geen service:/
Discussie gesloten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 020 Odido (T-Mobile) 2 05-12-10 13:01
Voorkeursnetwerken overzicht op iPhone / Ipad a3tje Wi-Fi 0 24-11-10 15:14
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 Corch Odido (T-Mobile) 2 06-08-10 12:51
Iphone Unlock Status overzicht bwbboot Archief 0 16-11-07 17:14

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:38.