//

iPhone 4 ordernummer overzicht

iPhone 4 ordernummer overzicht discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik vind het ook dom dat ze early renewals toestaan voor de iPhone 4 terwijl ze de mensen die wel recht hebben op een renewal ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #2321  
Oud 08-08-10, 02:03
Linqed Linqed is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 8
Standaard

Ik vind het ook dom dat ze early renewals toestaan voor de iPhone 4 terwijl ze de mensen die wel recht hebben op een renewal niet eens van iPhones kunnen voorzien... Het enige wat ze willen is zoveel mogelijk mensen zo snel mogelijk een contract laten ondertekenen. Kwaliteit leveren? Ho maar... Vreselijk bedrijf, maar de enige met een iPhone. Hoop dat VF volgende keer de exclusieve deal krijgt, mensen zouden massaal naar VF rennen.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #2322  
Oud 08-08-10, 02:12
276159 276159 is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 55
Standaard

Iedere provider in NL is wat dat betreft een organisatorisch ***bedrijf. Of je nu bij tm, vf of KPN terecht komt maakt wat dat betreft niet uit.

Ben gelukkig al wel in het bezit van een I4, door zelf rond te kijken en met een beetje geluk. Maar moet toch zeggen dat de KS me altijd netjes te woord heeft gestaan. Zelf rustig blijven en ze helpen je wel (8 van de 10 keer).

+ vrienden van me die bij VF of KPN zitten klagen ook over vanalles. Toestellen van het V360 die niet werken, KPN die dubbele facturen berekent. Met de commercie van tegenwoordig is het allemaal wel ergens bagger. De providers (internet, tv of gsm) leer je pas kennen bij problemen.
  #2323  
Oud 08-08-10, 05:36
rensiejjj rensiejjj is offline
• iOS 7.0 beta
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Capelle a/d IJssel
Berichten: 111
Stuur een bericht via MSN naar rensiejjj
Standaard

Weet iemand of er kosten verbonden zijn aan een nieuwe afspraak als je er niet bent? Ik land donderdag kwart over 7 op Schiphol dus tel dat ik vertraging heb etc. En de koerier zou tussen 8 en 11 komen zou ik te laat zijn...
  #2324  
Oud 08-08-10, 05:38
axestream's schermafbeelding
axestream axestream is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Rotterdam
Berichten: 61
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rensiejjj Bekijk bericht
Weet iemand of er kosten verbonden zijn aan een nieuwe afspraak als je er niet bent? Ik land donderdag kwart over 7 op Schiphol dus tel dat ik vertraging heb etc. En de koerier zou tussen 8 en 11 komen zou ik te laat zijn...
Ik heb daar nog helemaal niks over gehoord, dus ik neem aan van niet.
  #2325  
Oud 08-08-10, 05:39
axestream's schermafbeelding
axestream axestream is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Rotterdam
Berichten: 61
Standaard

Even een update/aanvulling...

Datum van bestellen: 20-7-2010 (staat in huidige sheet verkeerd)
Tijdstip van bestellen: 17:30
Bestelwijze: online form
Betaalwijze: rembours
Verlenging/nieuwe klant/early renewal: verlenging
Abonnementsduur: 2 jaar
GB: 16
Kleur: zwart
Sale ID: 2490xx
Order ID: 2662xx
SMS 8/10 weken wachten: ja
Orderstatus Tmobile: 4
SIM ontvangen: ja

Afspraak gemaakt met AMP voor levering op 13-8-2010.

Laatst gewijzigd door axestream; 08-08-10 om 05:45.
  #2326  
Oud 08-08-10, 05:42
rensiejjj rensiejjj is offline
• iOS 7.0 beta
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Capelle a/d IJssel
Berichten: 111
Stuur een bericht via MSN naar rensiejjj
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door axestream Bekijk bericht
Ik heb daar nog helemaal niks over gehoord, dus ik neem aan van niet.
En zou ik dan gelijk die dag een afspraak voor vrijdag kunnen maken? Anders bel ik morgen even naar AMP om het te vragen
  #2327  
Oud 08-08-10, 05:53
axestream's schermafbeelding
axestream axestream is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Rotterdam
Berichten: 61
Standaard

@rensiejjj: hangt er denk ik van af of ze dan al volgeboekt zijn of niet, maar bel gewoon even met AMP dan krijg je een antwoord van iemand die echt weet hoe het zit.
  #2328  
Oud 08-08-10, 10:43
Peter JH Peter JH is offline
• iOS 7.0.2
• 6.0 beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 86
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TakkU Bekijk bericht
T-Mobile heeft er gewoon een grote bende van gemaakt. De lijst is dus gewoon een nutteloos iets blijkbaar... Dat mensen die deze week bestellen een iPhone eerder hebben dan ik die op de 20 besteld heeft vind ik echt te belachelijk voor woorden! Dit is de laatste keer dat ik wat bij T-Mobile bestel.. Ze hadden een langdurige klant aan me kunnen hebben, maar na deze contract periode ben ik weg!
Het was al vanaf het eerste moment op de 20e duidelijk dat het fout zou gaan..."vanaf 8:00 krijgen bestaande klanten de kans om als eerste via internet in het bezit te komen van een iPhone4"...dit hebben ze meteen al niet waar kunnen maken...het begin van alle ellende. "uitlevering op basis van volgorde inschrijving">helaas foutje in systeem,sorry weg volgorde... "Witte iPhone zonder gevolgen switchen">dus wel gevolgen (zelfs tot annuleren van contracten aan toe!). "Alleen via internet">alle verkoopkanalen namen plots op de 20e reserveringen aan. "8-10 weken levertijd">4-6 weken levertijd (hoezo problemen, we leveren sneller dan onze toezegging!!!!). "mensen die zich de 20e hebben ingeschreven ontvangen als eerste hun iPhone4">Ik kan u alleen maar zeggen dat we binnen onze gestelde termijn leveren en nu zelfs binnen 3 weken waar maakt u zich druk om! Ja dus eigenlijk verdienen jullie een groot compliment? "binnen 5 dagen ontvangt u een schriftelijke bevestiging"> ja het heeft wat vertraging deze week zeker. Week later volgt een mail ter bevestiging en that's it tot nu toe (zakelijk blijft helemaal gis-werk!)....

Zodra je je iPhone hebt droogt veel kritiek bij de meesten weer snel op of vergeet je de ellende ook wel weer snel. Is wellicht maar goed ook maar doordat ik 2 abo's heb verlengd waarvan een particulier en een zakelijk moest ik steeds worden doorverbonden (van particulier naar zakelijk of v.v.) om iets te vragen en dat heeft mij echt niet vrolijk gemaakt. Altijd tegenstrijdige verhalen zowel binnen de afdeling als tussen de afdelingen particulier en zakelijk. Ben hierdoor het vertrouwen in t- mobile volledig kwijt. Zoveel 'gezwalk' binnen 2 weken kan niet goed zijn binnen een bedrijf.

Wat zou het toch fijn zijn als Apple gewoon de verkoop van de iPhone zelf zou gaan doen en je als consument gewoon de keuze kunt maken voor een carrier. Laat t-mob, KPN, VF en de rest doen waar ze goed in zijn..elkaar beconcurreren en vage diensten aanbieden maar geef ze niet het alleenrecht voor een Apple-product want daar zijn deze bedrijven toch niet voor bedoeld, dat is toch vragen om problemen.
  #2329  
Oud 08-08-10, 10:52
BDT BDT is offline
• iOS 8.3
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 85
Standaard

Precies wat Peter JH hierboven zegt. Ik ben er gewoon ingetrapt. Als een dolle lopen bellen op 20 juli en nog steeds geen iPhone4. Mensen die een paar dagen geleden een iPhone4 bestellen bij T-Mobile krijgen al wel de telefoon.

Leugens leugens en nog eens leugens. Dan wacht ik liever nog wat langer, want zeg nou zelf, we moesten sowieso al langer wachten dan de amerikanen en engelsen. Die maand of 2 extra tot er andere mogelijkheden komen, kunnen er ook nog wel bij.
  #2330  
Oud 08-08-10, 11:53
Rolandinho Rolandinho is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 50
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peter JH Bekijk bericht
Het was al vanaf het eerste moment op de 20e duidelijk dat het fout zou gaan..."vanaf 8:00 krijgen bestaande klanten de kans om als eerste via internet in het bezit te komen van een iPhone4"...dit hebben ze meteen al niet waar kunnen maken...het begin van alle ellende. "uitlevering op basis van volgorde inschrijving">helaas foutje in systeem,sorry weg volgorde... "Witte iPhone zonder gevolgen switchen">dus wel gevolgen (zelfs tot annuleren van contracten aan toe!). "Alleen via internet">alle verkoopkanalen namen plots op de 20e reserveringen aan. "8-10 weken levertijd">4-6 weken levertijd (hoezo problemen, we leveren sneller dan onze toezegging!!!!). "mensen die zich de 20e hebben ingeschreven ontvangen als eerste hun iPhone4">Ik kan u alleen maar zeggen dat we binnen onze gestelde termijn leveren en nu zelfs binnen 3 weken waar maakt u zich druk om! Ja dus eigenlijk verdienen jullie een groot compliment? "binnen 5 dagen ontvangt u een schriftelijke bevestiging"> ja het heeft wat vertraging deze week zeker. Week later volgt een mail ter bevestiging en that's it tot nu toe (zakelijk blijft helemaal gis-werk!)....

Zodra je je iPhone hebt droogt veel kritiek bij de meesten weer snel op of vergeet je de ellende ook wel weer snel. Is wellicht maar goed ook maar doordat ik 2 abo's heb verlengd waarvan een particulier en een zakelijk moest ik steeds worden doorverbonden (van particulier naar zakelijk of v.v.) om iets te vragen en dat heeft mij echt niet vrolijk gemaakt. Altijd tegenstrijdige verhalen zowel binnen de afdeling als tussen de afdelingen particulier en zakelijk. Ben hierdoor het vertrouwen in t- mobile volledig kwijt. Zoveel 'gezwalk' binnen 2 weken kan niet goed zijn binnen een bedrijf.

Wat zou het toch fijn zijn als Apple gewoon de verkoop van de iPhone zelf zou gaan doen en je als consument gewoon de keuze kunt maken voor een carrier. Laat t-mob, KPN, VF en de rest doen waar ze goed in zijn..elkaar beconcurreren en vage diensten aanbieden maar geef ze niet het alleenrecht voor een Apple-product want daar zijn deze bedrijven toch niet voor bedoeld, dat is toch vragen om problemen.
Ben het eens dat een monopolie-positie niet meer van deze tijd is. In Belgie is dat bijv. ook niet vanwege verbod op koppelverkoop. Maar ook daar lopen ze tegen meer vraag dan aanbod aan. Vaak zie je ook bij grote klantenservice desks dat je mensen spreekt die de richtlijnen toch blijkbaar anders interpreteren en overbrengen naar klanten (of dat de klant hetzelf verwerkt zoals deze het graag wil). Het komt uiteindelijk goed en iedereen krijgt z'n speelgoed.
  #2331  
Oud 08-08-10, 12:32
Castor Castor is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 39
Standaard

Nee, dat T-Mobile niet is ingericht op dit soort acties is wel duidelijk. Dat hebben ze nu voor de 3x keer op een rij wel bewezen.

Feit is, dat er een pre-order actie wordt gestart zonder dat er een levertijd wordt aangegeven. Bij een pre-order wordt door de klant aangenomen dat het product op de startdatum wordt geleverd. Blijkbaar wordt de vraag niet goed ingeschat en krijgen de klanten 1 dag voor de startdatum te horen dat de levertijd 8 tot 10 weken beslaat. Dat is niet echt de VIP behandeling waarmee geadverteerd wordt.

Geef meer duidelijkheid naar je klanten als je toch al een f#ck-up hebt gemaakt. Durft gewoon te zeggen: dit is onze lijst en jij staat daar als nummer 13097 op. Ga niet er omheen draaien door te zeggen: we leveren op volgorde uit, maar je kunt niet naar het ordernummer kijken. Nee natuurlijk kan dat niet. Een computersysteem kan niet meer tellen... tuurlijk.
  #2332  
Oud 08-08-10, 13:23
madmurdoc78 madmurdoc78 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 12
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door I Xyzyx I Bekijk bericht
Zie ik op mijn t-mobile dat er toch early renewal in rekening gebracht is terwijl ik nadrukkelijk gezegd had dat ik niet ging betalen voor early renewal als ik een paar dagen later gewoon kon verlengen.. Nee was geen probleem hij zou t met zijn manager regelen dat ik het niet hoefde te betalen.

Wel jammer voor t-mobile dat er geen 120 euro op die rekening staat en rood staan kan niet dus ik verwacht dat ze wel een x zullen bellen komende week.

Maandag komt mijn iPhone4 ieder geval
Ik had een vergelijkbaar probleem, maar mijn klantenservice medewerker was minder behulpzaam. (het scheelde voor mij 1 werkdag of ik wel of niet early renewal moest betalen). Toen ik werd teruggebeld door t-mob heb ik er met die telefoonmuppet een discussie over gevoerd.

Hij zegt: "je MOET early renewal betalen"
Ik: "nou het scheelt maar een dag, is er niet iets te regelen?"
hij: "nee, het is betalen of geen reservering"
ik: "maar je kunt niet eens garanderen dat ik em dan ook heb voordat het contract afloopt"
hij: "nee, maar je moet het toch betalen"
ik: "ook als ik em pas over 10 weken heb!"
hij: "ja, we laten het nieuwe contract ingaan op 30-7, ongeacht de levertijd"
etc. etc.

Ik was toevallig ook nog in de TShop geweest 's middags (20-7) en had daar ook gereserveerd. heb na de telefoondiscussie die reservering laten doorlopen (niet via telefoon gereserveerd dus). Ik heb nu nog geen iP4 maar ik heb geduld...
  #2333  
Oud 08-08-10, 14:09
xynta xynta is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 560
Standaard

Hey vraagje mensen: Ik sta sinds vrijdag 15:03 op status 3, uit jullie ervaring: Wanneer kan ik verwachten dat deze volgens jullie wordt doorgezet naar status 4?
  #2334  
Oud 08-08-10, 14:21
I Xyzyx I I Xyzyx I is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Heerde
Berichten: 340
Stuur een bericht via MSN naar I Xyzyx I
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door madmurdoc78 Bekijk bericht
Ik had een vergelijkbaar probleem, maar mijn klantenservice medewerker was minder behulpzaam. (het scheelde voor mij 1 werkdag of ik wel of niet early renewal moest betalen). Toen ik werd teruggebeld door t-mob heb ik er met die telefoonmuppet een discussie over gevoerd.

Hij zegt: "je MOET early renewal betalen"
Ik: "nou het scheelt maar een dag, is er niet iets te regelen?"
hij: "nee, het is betalen of geen reservering"
ik: "maar je kunt niet eens garanderen dat ik em dan ook heb voordat het contract afloopt"
hij: "nee, maar je moet het toch betalen"
ik: "ook als ik em pas over 10 weken heb!"
hij: "ja, we laten het nieuwe contract ingaan op 30-7, ongeacht de levertijd"
etc. etc.

Ik was toevallig ook nog in de TShop geweest 's middags (20-7) en had daar ook gereserveerd. heb na de telefoondiscussie die reservering laten doorlopen (niet via telefoon gereserveerd dus). Ik heb nu nog geen iP4 maar ik heb geduld...
Ik bel ze wel zodra ik mijn iPhone 4 binnen heb (levering is morgen gepland). Dan heb ik dat ding ieder geval al en als ze moeilijk doen dan annuleer ik mijn bestelling en stuur ik de iPhone wel terug als de witte in de UK te krijgen is .

Weet iemand trouwens hoe je moet betalen bij een telefoon bestelling? Want ik heb nog geen factuur of wat dan ook gekregen.. Er stond in het mailtje wel iets over rembours maar daar was niet uit op te maken dat ik het op die manier moest betalen.. Mag hopen van niet want ik heb geen 180 euro cash thuis liggen en mijn pinpas is kapot (heb wel credit card).
  #2335  
Oud 08-08-10, 14:32
Riannuh Riannuh is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 5
Standaard

Datum van bestelling: 20 Juli 2010
Tijd van bestelling: 08:50 nummer achtergelaten 13:45 bestelling gedaan
Methode: Telefonisch
Type: 32GB Wit en gewijzigd naar zwart op de 26ste
Abonnement: Verlenging naar i-500
Ordernummer :2641** (gehad nadat ik erom gevraagd had op t forum)
Salenummer: Geen id nooit gehad
Orderstatus: 2
Orderbevestiging: Ja 2x (1x voor wit dagtekening 20 juli 1x voor zwart dagtekening 29 juli)
Micro-sim: Ja ontvangen op 3 augustus
Mail over vertraging van wit toestel: nee maar ik had hem voor die tijd al omgezet.
Sms 8-10 weken: Nee

Ik hoop toch echt dat ik begin volgende week van status verander
  #2336  
Oud 08-08-10, 14:47
zenga13 zenga13 is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 28
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door I Xyzyx I Bekijk bericht
Ik bel ze wel zodra ik mijn iPhone 4 binnen heb (levering is morgen gepland). Dan heb ik dat ding ieder geval al en als ze moeilijk doen dan annuleer ik mijn bestelling en stuur ik de iPhone wel terug als de witte in de UK te krijgen is .

Weet iemand trouwens hoe je moet betalen bij een telefoon bestelling? Want ik heb nog geen factuur of wat dan ook gekregen.. Er stond in het mailtje wel iets over rembours maar daar was niet uit op te maken dat ik het op die manier moest betalen.. Mag hopen van niet want ik heb geen 180 euro cash thuis liggen en mijn pinpas is kapot (heb wel credit card).
De kosten van early renewel komen op je eerstvolgende factuur, de telefoon moet je aan de deur betalen, contant of met pin.. Dus vanavond dan nog even zorgen dat je het geld in huis hebt, anders heb je morgen geen telefoon.
  #2337  
Oud 08-08-10, 15:06
TakkU TakkU is offline
• iOS 7.0 beta
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 89
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door axestream Bekijk bericht
Even een update/aanvulling...

Datum van bestellen: 20-7-2010 (staat in huidige sheet verkeerd)
Tijdstip van bestellen: 17:30
Bestelwijze: online form
Betaalwijze: rembours
Verlenging/nieuwe klant/early renewal: verlenging
Abonnementsduur: 2 jaar
GB: 16
Kleur: zwart
Sale ID: 2490xx
Order ID: 2662xx
SMS 8/10 weken wachten: ja
Orderstatus Tmobile: 4
SIM ontvangen: ja

Afspraak gemaakt met AMP voor levering op 13-8-2010.
Was de 13e de eerst volgende mogelijkheid? Zou wel weer geweldig zijn voor de mensen die volgende week aan de beurt zouden komen.. Is het zo druk bij de koerier dat er doodleuk nog een week aan vast geplakt wordt...
Ik wordt er echt schijtziek van! T-Mobile laat daadwerkelijk in elk gebied waar ze steken kunnen laten vallen ALLE steken vallen... Ik dacht altijd dat UPC en KPN bovenaan stonden qua incompetente Nederlandse bedrijven, maar zo te merken hebben we een nieuwe winnaar..
__________________
iPhone 5 32GB Zwart 6.0 - iPad (3rd Gen) 16GB Wi-Fi Zwart 6.0 GM - MacBook Pro (mid 2009) 15" 2,66Ghz 4GB DDR3 - 500GB 7200RPM Harddisk - Windows 7 64bit Bootcamp
  #2338  
Oud 08-08-10, 16:01
axestream's schermafbeelding
axestream axestream is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Rotterdam
Berichten: 61
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TakkU Bekijk bericht
Was de 13e de eerst volgende mogelijkheid? Zou wel weer geweldig zijn voor de mensen die volgende week aan de beurt zouden komen.. Is het zo druk bij de koerier dat er doodleuk nog een week aan vast geplakt wordt...
Nee maar ik kan niet eerder, vandaar.
  #2339  
Oud 08-08-10, 16:04
NGroeneveld's schermafbeelding
NGroeneveld NGroeneveld is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Zaltbommel
Berichten: 358
Stuur een bericht via MSN naar NGroeneveld
Standaard

Wat betekent "Orderstatus: 2"?
  #2340  
Oud 08-08-10, 16:10
Peter JH Peter JH is offline
• iOS 7.0.2
• 6.0 beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 86
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NGroeneveld Bekijk bericht
Wat betekent "Orderstatus: 2"?
Dat je de komende weken gek gaat worden van het refreshen...
Discussie gesloten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 020 Odido (T-Mobile) 2 05-12-10 14:01
Voorkeursnetwerken overzicht op iPhone / Ipad a3tje Wi-Fi 0 24-11-10 16:14
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 Corch Odido (T-Mobile) 2 06-08-10 13:51
Iphone Unlock Status overzicht bwbboot Archief 0 16-11-07 18:14

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:44.