//

iPhone 4 ordernummer overzicht

iPhone 4 ordernummer overzicht discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb helemaal geen ordernummer gehad, zou ik die gehad moeten hebben? Ik heb het nagevraagt inmiddels en ik zou hem alsnog moeten krijgen......



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Discussie gesloten

 

Discussietools Weergave
  #2361  
Oud 08-08-10, 17:47
NGroeneveld's schermafbeelding
NGroeneveld NGroeneveld is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Zaltbommel
Berichten: 358
Stuur een bericht via MSN naar NGroeneveld
Standaard

Ik heb helemaal geen ordernummer gehad, zou ik die gehad moeten hebben? Ik heb het nagevraagt inmiddels en ik zou hem alsnog moeten krijgen...
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #2362  
Oud 08-08-10, 17:54
Operafreak's schermafbeelding
Operafreak Operafreak is offline
• iOS 14.6
• iPadOS 14.6
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Ergens boven het IJ
Berichten: 282
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thespirit Bekijk bericht
Ik denk dat je in grote lijnen gelijk hebt met die manier van rekenen.

Er zullen altijd wat nummers tussen gemixed zijn door t-mobile maar je zou wel aardi gelijk kunnen hebben.

Ik krijg denk ik ook rond vrijdag mijn 2567@@ nummer uitgeleverd
( sta nog op 2 maar verwacht dinsdag wel naar 4 te gaan, 20e besteld)

de augustus bestellers hebben nog wel ff geduld nodig denk ik , op zijn minst 2 weken nog. Vanaf 3 als ze geluk hebben.
Lekkere optimist... hier is nog een 252*** van 20 juli en die staat ook nog op 2.
__________________
 iPhone 12 Pro 256GB  iMac 21" 3.2 Ghz i7, 8GB, 1TB Fusion 
  #2363  
Oud 08-08-10, 18:05
thespirit thespirit is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 145
Standaard

Ik heb het idee dat de 25**** serie niet zo groot is, die serie komt maar af en toe langs op
het forum.

En na de 30e is voornamelijk 26***** en hoger heb ik het idee.
  #2364  
Oud 08-08-10, 18:08
Mach2k Mach2k is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Breda
Berichten: 64
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thespirit Bekijk bericht
Ik denk dat je in grote lijnen gelijk hebt met die manier van rekenen.

Er zullen altijd wat nummers tussen gemixed zijn door t-mobile maar je zou wel aardi gelijk kunnen hebben.

Ik krijg denk ik ook rond vrijdag mijn 2567@@ nummer uitgeleverd
( sta nog op 2 maar verwacht dinsdag wel naar 4 te gaan, 20e besteld)

de augustus bestellers hebben nog wel ff geduld nodig denk ik , op zijn minst 2 weken nog. Vanaf 3 als ze geluk hebben.
Dude, ik hoop dat je gelijk hebt, ik heb ook een 2567 nummer en ga zondag met vakantie...hopelijk heb ik dan vrij of zat nog mijn nieuwe iPhone in huis....what a better way to start my holiday
  #2365  
Oud 08-08-10, 18:13
janvandermeij janvandermeij is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 4
Standaard

T-mobile is vreemd bezig, maar in dit geval (sorry voor de wachters) wel in mijn voordeel.
Zoals ik eerder aangaf heb ik mijn iphone4 32Gb afgelopen dinsdagmiddag telefonisch besteld via de klantenservice. Donderdag kreeg ik een mail van AMP waarin ik de leverdatum kon aangeven. Zaterdag was de eerste mogelijkheid. Die heb ik aangegeven en ik kreeg vrijdagavond om precies 21.00 uur een sms en mail van AMP. De iphone is gisteren om over na 1 uur daadwerkelijk geleverd. Ik was net weg, maar mijn buurman heeft hem voor me bij mij thuis aangenomen met mijn legitimatiebewijs. Gisteravond laat vond ik de iphone daadwerkelijk op de keukentafel Maar.... ik kon er niets mee, want ik heb (had) nog geen simkaart... Wat betekende dat ik hem niet geactiveerd kreeg en het dus leek alsof ik er voorlopig alleen maar naar kon kijken Vanmorgen op Internet gezocht, gevonden en de stoute schoenen aangetrokken om een oude Orange prepaid kaart te verknippen en die in de iphone te stoppen. En... het werkt! Ik kan nog niet bellen, maar voor de rest kan ik alles met mijn nieuwe speeltje. Via itunes de backup van mijn ipod touch gebruikt om de iphone te configureren en dat werkte als een tierelier. Ik vind het een geweldig apparaat! Vanmiddag imovie erop gezet en al even mee gespeeld. Vanmiddag ook direct mijn dochter gefilmd die haar nieuwe 'wegwerp' tentje opzette. De videocamera is beter dan ik had verwacht
  #2366  
Oud 08-08-10, 18:22
Efin Efin is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Rotterdam
Berichten: 8
Stuur een bericht via Instant Messenger naar Efin Stuur een bericht via MSN naar Efin
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door petervhoof Bekijk bericht
Ik denk dat veel mensen hun F5 toets voorlopig met rust kunnen laten. Ik heb veel posts gelezen en mijn conclusie is als volgt (voor de 16gb toestellen):

De 20 juli reserveringen lopen van ongeveer 240XXX tot 265XXX. In de eerste 10 dagen dat men nu bezig is met leveren is T ongeveer tot 249XXX gekomen. Met andere woorden, een dikke 5000 ordernummers per week. Dan klopt het ook wel als het ongeveer nog 3 weken gaat duren om de 20 juli reserveringen uit te leveren.

Dat betekent dat komende week de ordernummers tot 255XXX aan de beurt zijn, de week erna tot 260XXX en de weer erna tot 265XXX.

In de praktijk gaat het misschien iets sneller maar als je een ordernummer hebt van pak em beet 262XXX kun je je F5 voorlopig echt wel met rust laten.
En gaat het hier dan om de ordernummers of de salesnummers? Ik heb een ordernummer van 265XXX en een salesnummer van 248XXX... (wat ik als salesnummer noem is wat werkt om mijn status te checken) En hoe zit het dan met de 32GB's? Zitten die nummers er tussen of in aparte reeksen? (Heb zelf 32GB besteld op 20e via webformulier en sta op status 2)

Ik weet dat wat je zei slechts theorie is en jij ook niet met zekerheid antwoord kan geven op mijn vraag, maar ben wel benieuwd wat daarover je theorie is dan.
  #2367  
Oud 08-08-10, 18:22
madmurdoc78 madmurdoc78 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 12
Unhappy

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bballpat Bekijk bericht
Dus als ik het een beetje gelezen heb zo, zijn de meeste bestellingen van 20 juli wel afgerond? Dus dat moet haast wel betekenen dat ik bijna aan de beurt ben? Heb hem besteld op 3 augustus Iphone 16 GB Zwart
De leveringen van 20 juli zijn zeker nog niet allemaal geleverd, maar dat weerhoudt T-mob er niet van om mensen die een paar dagen geleden hebben besteld eerder uit te leveren
Ondanks alle beloften dat de reserveringen van 20 juli voorrang zouden hebben. Wat een waardeloos %&*bedrijf!

Ik heb de 20e besteld in de Tmobile shop, Nijmegen. Weet iemand of je ook een ordernummer (of zoiets) hebt (kunt krijgen) als je in de winkel reserveert? Ik heb €50 aanbetaald en heb zonder ordernummer geen enkel inzicht in de status van mijn order
  #2368  
Oud 08-08-10, 18:23
Gonster Gonster is offline
• iOS 16.4
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Lutjebroek
Berichten: 249
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NGroeneveld Bekijk bericht
haha nee even serieus, wat betekent dat? En welke status is er nog meer?

aaaaaaaaaaaaah status 2??????? daar wor je gek van!!!!!! iets met f5
  #2369  
Oud 08-08-10, 18:23
thespirit thespirit is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 145
Standaard

Weer een broodje aap verhaal.

Orange Sims werken gewoon op een tmobile gelockte iPhone.
Dit in combinatie met nog een paar dingen in je verhaal( zoals je buurman die bij jouw binnen zat blijkbaar met je id, want ze bellen echt niet bij de huren aan als je niet thuis bent) maken het voor mij ieder geval ongeloofwaardig.
  #2370  
Oud 08-08-10, 19:50
donron donron is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 2
Standaard

Ik had ordernummer 27xxxx was op 20 juli teruggebeld om 16:00 door T-Mobile. Na alle verhalen op dit forum afgelopen woensdag mijn telefonische bestelling bij T-Mobile geannuleerd en een nieuwe order geplaatst bij Ritel.nl.

Orderbevestiging binnen donderdagmorgen, vrijdagmorgen telefoontje van hun bezorgdienst. Morgen tussen 11:00 en 14:00 wordt mijn iPhone 4 afgeleverd op mijn werk! Dag 8-10 weken levertijd....
  #2371  
Oud 08-08-10, 19:58
Gonster Gonster is offline
• iOS 16.4
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Lutjebroek
Berichten: 249
Standaard

ach vanaf morgen gewoon weer nieuwe kansen! lekker heel de week voor jan *** op mijn orderstatus kijken! van 2 naar 2, en oh nog steeds 2, he! status tweeeeeeeee, enfin 5 oktober status 3?
  #2372  
Oud 08-08-10, 20:00
axestream's schermafbeelding
axestream axestream is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Rotterdam
Berichten: 61
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door donron Bekijk bericht
Ik had ordernummer 27xxxx was op 20 juli teruggebeld om 16:00 door T-Mobile. Na alle verhalen op dit forum afgelopen woensdag mijn telefonische bestelling bij T-Mobile geannuleerd en een nieuwe order geplaatst bij Ritel.nl.

Orderbevestiging binnen donderdagmorgen, vrijdagmorgen telefoontje van hun bezorgdienst. Morgen tussen 11:00 en 14:00 wordt mijn iPhone 4 afgeleverd op mijn werk! Dag 8-10 weken levertijd....
Als je je order niet geannuleerd had, zou je hem nu misschien al binnen hebben, dus wat is je punt precies?
  #2373  
Oud 08-08-10, 20:16
madmurdoc78 madmurdoc78 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 12
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thespirit Bekijk bericht
T-mobile heeft geen fouten gemaakt bij de levering van de iPhone.
Sterker nog, de uitlevering gaat perfect en razendsnel.

Dus al dat negatieve over het vooradig zijn en levering is voor de rekening van Apple.

T-mobile heeft geblunderd bij de voorverkoop van het toestel, dat staat los van de levering.
Nu ze eenmaal alle bestellingen binnen hebben gaat de uitlevering prima.
Alleen de volgorde hebben ze een chaos van gemaakt bij de voorinschrijving.
Het is behoorlijk fout (in de uitlevering) als sommigen bij diverse winkels (belcompany, mediamarkt etc.) binnen kunnen wandelen er er een van het schap kunnen kopen, als Tmob nog niet eens hun eigen reserveringen uitgeleverd heeft.
Zie bovenste post van deze forumpagina

Het is ook fout dat mensen die 2 dagen geleden besteld hebben nu al geleverd krijgen, wederom terwijl de reserveringen van 20-7 niet geleverd worden!
(zie bericht van janvandermeij hierboven)

Dus "prima uitlevering" is klinkklare onzin.
Ik gun het iedereen die een toestel heeft bemachtigd, maar je moet toegeven dat Tmob hier echt een vreselijke puinhoop van heeft gemaakt. (zowel bij reservering als uitlevering)
  #2374  
Oud 08-08-10, 20:21
thespirit thespirit is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 145
Standaard

Die mensen die zeggen dat ze 2 dagen geleden besteld hebben en hem nu al hebben, die geloof jij?

En iedereen die besteld heeft krijg hem binnen de afgesproken 8 à 10 weken.

Ok, in diverse winkels kan je hem eerder krijgen.
Ja, dus?
Het staat iedereen vrij on daar een iPhone te halen.
Ik snap niet wat dat met tmobile te maken heeft.
  #2375  
Oud 08-08-10, 20:29
madmurdoc78 madmurdoc78 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 12
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thespirit Bekijk bericht
Die mensen die zeggen dat ze 2 dagen geleden besteld hebben en hem nu al hebben, die geloof jij?

En iedereen die besteld heeft krijg hem binnen de afgesproken 8 à 10 weken.

Ok, in diverse winkels kan je hem eerder krijgen.
Ja, dus?
Het staat iedereen vrij on daar een iPhone te halen.
Ik snap niet wat dat met tmobile te maken heeft.
-Ik zie geen reden waarom Janvandermeij zou liegen? en hij is niet de enige met een dergelijk verhaal.

-Tmobile levert hen de toestellen (zij zijn officieel de enige die op dit moment toestellen mag leveren in nederland).
Ik verwacht van hen dat zij de afspraak nakomen dat mensen die 20-7 hebben besteld als eerst bedient worden.
Ik heb geen tijd en zin om stad en land af te reizen langs allerlei winkels om te smeken of ze nog een telefoon voor me hebben. Daarom heb ik juist gereserveerd...
  #2376  
Oud 08-08-10, 20:34
thespirit thespirit is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 145
Standaard

Als mensen beweren dat hun orange kaart niet werkt dan geloof ik ze niet nee.
Orange en Ben kaarten werken prima in een gelockte tmobile telefoon.

En tmobile heeft bestaande leden belooft als eerste exclusief te mogen inschrijven op een iPhone met een levertijd van 8 tot 10 weken max.

Volgens mij houden E zich daar prima aan.

Dat er mensen hem nog eerder willen hebben dan beloofd is en daarvoor de winkels aflopen, prima, grote kans inderdaad dat je hem dan eerder hebt ook.
Maar je kan tmobile niet verwijten dat mensen dat doen.
  #2377  
Oud 08-08-10, 21:39
brooks.nl brooks.nl is offline
• iOS 8.1.3
• 8.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Geldrop
Berichten: 33
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Efin Bekijk bericht
En gaat het hier dan om de ordernummers of de salesnummers? Ik heb een ordernummer van 265XXX en een salesnummer van 248XXX... (wat ik als salesnummer noem is wat werkt om mijn status te checken) En hoe zit het dan met de 32GB's? Zitten die nummers er tussen of in aparte reeksen? (Heb zelf 32GB besteld op 20e via webformulier en sta op status 2)

Ik weet dat wat je zei slechts theorie is en jij ook niet met zekerheid antwoord kan geven op mijn vraag, maar ben wel benieuwd wat daarover je theorie is dan.
ik heb de 20ste via het webformulier een 32Gb besteld, ordernummer 2491**. ook ik sta nog steeds op status 2. Microsim al binnen een week binnen.

Laatst gewijzigd door brooks.nl; 09-08-10 om 10:45.
  #2378  
Oud 08-08-10, 21:50
Peter JH Peter JH is offline
• iOS 7.0.2
• 6.0 beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 86
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thespirit Bekijk bericht
Als mensen beweren dat hun orange kaart niet werkt dan geloof ik ze niet nee.
Orange en Ben kaarten werken prima in een gelockte tmobile telefoon.

En tmobile heeft bestaande leden belooft als eerste exclusief te mogen inschrijven op een iPhone met een levertijd van 8 tot 10 weken max.

Volgens mij houden E zich daar prima aan.

Dat er mensen hem nog eerder willen hebben dan beloofd is en daarvoor de winkels aflopen, prima, grote kans inderdaad dat je hem dan eerder hebt ook.
Maar je kan tmobile niet verwijten dat mensen dat doen.
Je zou het goed doen als medewerker van een KS...die houden er dezelfde redenering op na...

T-mobile heeft vooraf hun voorwaarden gesteld...en nu ze daar zelf niet aan kunnen voldoen (geen zin om het allemaal weer op te sommen..zie mijn eerdere postings) beroept men zich dat ze kunnen leveren binnen 8-10 weken. Sla gemakshalve de overige voorwaarden van volgorde etc. maar over..
Denk dat niemand een probleem zou hebben als uitlevering 8-10 weken zou duren maar dan zou de rest (volgorde, eerste de 20e bestellers, etc) ook moeten kloppen en dat is absoluut niet het geval...logisch toch dat je daar zeer kritisch op reageert..
  #2379  
Oud 08-08-10, 21:57
thespirit thespirit is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 145
Standaard

Ik zou het niet best doen hoor als ks medewerker.

Ik heb al een paar keer gezegt dat tmobile er een grandioze puinhoop heeft gemaakt van de VOORINSCHRIJVING.
Alleen word de puinhoop van de voorinschrijving door veel mensen verward met de uitlevering.

De uitlevering gaat best goed vergeleken met de voorinschrijving, en uiteraard ziten er onvolkomenheden in de uitlevering, maar die komen door de waardeloze inschrijving.

Leveringen aan winkels enz staat daarbuiten. Ik neem aan dat ook dat allemaal van te voren gemaakte afspraken zijn tussen tmobile, Apple en de re-sellers.
  #2380  
Oud 08-08-10, 22:01
petervhoof petervhoof is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brooks.nl Bekijk bericht
ik heb de 20ste via het webformulier een 32Gb besteld, ordernummer 2491**. ook ik sta nog steeds op status 2.

De 32 gb is veel lastiger in te schatten denk ik. Er waren er volgens mij afgelopen week nauwelijks geleverd, en dus is men daar nog bij lagere ordernummers. Dat kan natuurlijk snel gaan want het aantal bestellingen van de 32 gb is ook vele malen lager, een pallet daarvan werkt al snel een achterstand weg.
Discussie gesloten



Er zijn 6 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 6 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 020 Odido (T-Mobile) 2 05-12-10 13:01
Voorkeursnetwerken overzicht op iPhone / Ipad a3tje Wi-Fi 0 24-11-10 15:14
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 Corch Odido (T-Mobile) 2 06-08-10 12:51
Iphone Unlock Status overzicht bwbboot Archief 0 16-11-07 17:14

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:02.