//

iPhone 4 ordernummer overzicht

iPhone 4 ordernummer overzicht discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door TakkU het is dat ik een iPhone wil, maar anders was ik allang weg bij T-Mobile.. Ik denk als er een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #2541  
Oud 09-08-10, 17:04
NGroeneveld's schermafbeelding
NGroeneveld NGroeneveld is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Zaltbommel
Berichten: 358
Stuur een bericht via MSN naar NGroeneveld
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TakkU Bekijk bericht
het is dat ik een iPhone wil, maar anders was ik allang weg bij T-Mobile.. Ik denk als er een andere provider bij gaat komen, dat ze volgend jaar en het jaar daarop flinke klappen gaan voelen! Op dit moment zullen ze er weinig van merken, omdat de iPhone's toch allemaal wel via T-Mobile gaan. Ook al worden ze ergens anders gehaald, klanten nemen wel een T-Mobile abo..
Maar dan missen ze wel de kosten voor het toestel zelf toch?
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #2542  
Oud 09-08-10, 17:05
Gonster Gonster is offline
• iOS 16.4
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Lutjebroek
Berichten: 249
Standaard

Goed weer een dag voorbij, hier en daar wat mensen die blij zijn met hun status, maar nog steeds is het een zooitje. Eigenlijk zou er een hoge pief van T-mobile moeten zijn die reeds 2500 geposte berichtjes in deze topic, de berichten op het tmobile forum, en op twitter uitgeprint op zijn bureau krijgt en daadwerkelijk leest (mocht het bureau het niet begeven), om vervolgens zich achter de oren krabbelen en een gigantisch excuus richting al de klanten maakt in de trend van een hoge korting o.i.d. tjee wat een aanfluiting
  #2543  
Oud 09-08-10, 17:06
Kroet Kroet is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Alkmaar
Berichten: 6
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TakkU Bekijk bericht
En welke winkel is dit geweest? Sta zelf nog steeds als nummer 3 op de lijst bij de MacHouse in Hilversum.. Wie weet krijg ik daar wel eerder een belletje van dat er eentje klaarligt dan dat ik van status wijzig bij T-Mobile

EDIT

lees ook nog is op T-Mob forum dat er mensen zijn met een 25xxxx order nummer die al naar 3 zijn met een 32GB.. Ik zit op 2473xx en ik sta gewoon nog steeds doodleuk op 2.. Ik ben zo ongelofelijk klaar met die bende van T-Mobile!!!
Dat is iCentre in Uitgeest; deze had er vanmiddag nog 30 op voorraad.
  #2544  
Oud 09-08-10, 17:07
TakkU TakkU is offline
• iOS 7.0 beta
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 89
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NGroeneveld Bekijk bericht
Maar dan missen ze wel de kosten voor het toestel zelf toch?
Deels.. De prijzen voor de toestellen zijn overal gelijk, dus ik denk dat de verkoopkanalen er wel een soort van provisie op zullen krijgen, maar ik denk niet dat de volle 190 euro van een 32GB voor de winkel zelf is... Een klein deel misschien, maar t grote deel gaat gewoon naar T-Mobile
__________________
iPhone 5 32GB Zwart 6.0 - iPad (3rd Gen) 16GB Wi-Fi Zwart 6.0 GM - MacBook Pro (mid 2009) 15" 2,66Ghz 4GB DDR3 - 500GB 7200RPM Harddisk - Windows 7 64bit Bootcamp
  #2545  
Oud 09-08-10, 17:11
rjfalcon rjfalcon is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 47
Standaard

Wordt wel jaloers van al die mensen die hier veel later dan ik bestellen en hem nog eerder krijgen ook. Ik heb 20 juli 11:00 besteld (32GB Zwart) en sta nog steeds op status 2.
Maarja de snelle leveringen zijn allemaal 16 GB.
T-Mobile schiet eens op met die 32GB's!
  #2546  
Oud 09-08-10, 17:22
Mach2k Mach2k is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Breda
Berichten: 64
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rjfalcon Bekijk bericht
Wordt wel jaloers van al die mensen die hier veel later dan ik bestellen en hem nog eerder krijgen ook. Ik heb 20 juli 11:00 besteld (32GB Zwart) en sta nog steeds op status 2.
Maarja de snelle leveringen zijn allemaal 16 GB.
T-Mobile schiet eens op met die 32GB's!
Nou, snel wil ik mijn levering niet noemen, met een bestelling omstreeks 10 uur op 20-7 (16 GB) en nu nog steeds op status 2 (nr 2567xx) ....Tis dat ik geen zin/tijd heb om rond te gaan bellen bij de verschillende wederverkopers........maar ik blijf het belachelijk vinden.
  #2547  
Oud 09-08-10, 17:27
thespirit thespirit is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 145
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mach2k Bekijk bericht
Nou, snel wil ik mijn levering niet noemen, met een bestelling omstreeks 10 uur op 20-7 (16 GB) en nu nog steeds op status 2 (nr 2567xx) ....Tis dat ik geen zin/tijd heb om rond te gaan bellen bij de verschillende wederverkopers........maar ik blijf het belachelijk vinden.
Eerste keer dat ik iets zie wat lijkt te kloppen.
Hier ook besteld op 20-07
zelfde tijd.
Status 2
En nummer 2567xx

eens in de gaten houden of we gelijk op blijven gaan.
  #2548  
Oud 09-08-10, 17:29
TakkU TakkU is offline
• iOS 7.0 beta
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 89
Standaard

Ik zeg slotje.. Er is al een topic hierover, en zelfs al hou je deze open dan zal dit topic het nog niet 1 pagina volhouden zonder iets anders dan puur alleen maar status reports
  #2549  
Oud 09-08-10, 17:36
Gonster Gonster is offline
• iOS 16.4
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Lutjebroek
Berichten: 249
Standaard

Is dat overzichtje er nog, en is deze up to date?? ben eigenlijk wel benieuwd hoe we er voor staan
  #2550  
Oud 09-08-10, 17:38
joshtitulaer joshtitulaer is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 6
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mduudm Bekijk bericht
Ik heb zojuist op advies van joshtitulaer mijn iPhone4 32 GB gereserveerd bij een vestiging van telefoonkopen.nl: aanbiedingen en goedkope mobiele telefoons

Kun je me vertellen hoe je precies opgezegd hebt?
Gewoon t-mobile klantenservice bellen en aangeven dat je je verlenging met bijbehorend toestel wil annuleren of nieuw contract natuurlijk (ligt aan je situatie). Bij mij zeiden ze eerst dat dit niet mogelijk was omdat ik al verlengd had en dit niet meer ongedaan gemaakt kon worden. Ik gaf aan dat ik wettelijk helemaal nergens aan vast kan zitten omdat ik telefonisch verlengd had en dus nergens had ondertekend. Vervolgens werd ik doorverbonden en heb toen alles geannuleerd. Vervolgens bij naar telefoonkopen.nl filiaal nijmegen gegaan en verlenging in orde gemaakt en Iphone 4 in the pocket!!!
  #2551  
Oud 09-08-10, 17:44
Iphone3Gs Iphone3Gs is offline
• iOS 5.1.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Zwolle
Berichten: 540
Standaard

Ik heb dus op de vrijdag dat de iPhone op de markt kwam gelijk mijn kleur gewijzigd naar Zwart, ik zit nu te typen met mijn IPhone 4, ik kreeg dinsdag een email en sms, helaas wegens vakantie kon ik hem pas vandaag laten leveren, mijn eerste ordernr was: 246xx en later toen ik de kleur veranderde was het 286xxx deze kon ik niet bekijken op de website wat de status was.
  #2552  
Oud 09-08-10, 17:48
Gonster Gonster is offline
• iOS 16.4
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Lutjebroek
Berichten: 249
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door joshtitulaer Bekijk bericht
Gewoon t-mobile klantenservice bellen en aangeven dat je je verlenging met bijbehorend toestel wil annuleren of nieuw contract natuurlijk (ligt aan je situatie). Bij mij zeiden ze eerst dat dit niet mogelijk was omdat ik al verlengd had en dit niet meer ongedaan gemaakt kon worden. Ik gaf aan dat ik wettelijk helemaal nergens aan vast kan zitten omdat ik telefonisch verlengd had en dus nergens had ondertekend. Vervolgens werd ik doorverbonden en heb toen alles geannuleerd. Vervolgens bij naar telefoonkopen.nl filiaal nijmegen gegaan en verlenging in orde gemaakt en Iphone 4 in the pocket!!!
das wel mooi, echter heb ik begrepen dat wanneer je gebruik wilt maken van de early renewal, je dit alleen bij T-mobile zelf kunt regelen en niet via een belwinkel zoals bijvoorbeeld the phonehouse......, mocht ik niet in deze situatie gezeten hebben had ik jou voorbeeld zeker gevolgd!!!!!!
  #2553  
Oud 09-08-10, 17:58
Joy90 Joy90 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 21
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rjfalcon Bekijk bericht
Wordt wel jaloers van al die mensen die hier veel later dan ik bestellen en hem nog eerder krijgen ook. Ik heb 20 juli 11:00 besteld (32GB Zwart) en sta nog steeds op status 2.
Maarja de snelle leveringen zijn allemaal 16 GB.
T-Mobile schiet eens op met die 32GB's!

Ik heb zelf ook de 32 gig om 10:30 besteld maar ik sta ook op status 2... Hopen dat er morgen verandering in komt!!
  #2554  
Oud 09-08-10, 18:01
Dani1 Dani1 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Helmond
Berichten: 268
Standaard

hier ook de 20e om 9.15 een 32 GB besteld en ook nog steeds op status 2.. wordt er KOTSmisselijk van
  #2555  
Oud 09-08-10, 18:01
NGroeneveld's schermafbeelding
NGroeneveld NGroeneveld is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Zaltbommel
Berichten: 358
Stuur een bericht via MSN naar NGroeneveld
Standaard

Is dinsdag de belangrijkste dag van de week qua leveringen? Ik zie iedereen het hier over de dinsdag hebben?
  #2556  
Oud 09-08-10, 18:08
Gonster Gonster is offline
• iOS 16.4
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Lutjebroek
Berichten: 249
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NGroeneveld Bekijk bericht
Is dinsdag de belangrijkste dag van de week qua leveringen? Ik zie iedereen het hier over de dinsdag hebben?
Vorige week dinsdag was het ineens heel druk met het veranderen van statussen 2 naar drie, men hoopt dat dit morgen ook het geval is (me too) Ik heb 30 juli besteld en ik word al moe van de status 2, ik kan het heel goed begrijpen dat je er helemaal klaar mee bent als je op 20 juli heeft besteld en nog op status twee staat...... Ik hoop voor een ieder hier, ongeacht welke orderdatum je hebt, heel snel de iphone 4 in ontvangst kan nemen......
  #2557  
Oud 09-08-10, 18:08
NGroeneveld's schermafbeelding
NGroeneveld NGroeneveld is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Zaltbommel
Berichten: 358
Stuur een bericht via MSN naar NGroeneveld
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gonster Bekijk bericht
Vorige week dinsdag was het ineens heel druk met het veranderen van statussen 2 naar drie, men hoopt dat dit morgen ook het geval is (me too) Ik heb 30 juli besteld en ik word al moe van de status 2, ik kan het heel goed begrijpen dat je er helemaal klaar mee bent als je op 20 juli heeft besteld en nog op status twee staat...... Ik hoop voor een ieder hier, ongeacht welke orderdatum je hebt, heel snel de iphone 4 in ontvangst kan nemen......
Oke, dan weet ik dat ook weer, ik hoop het ook voor jullie!
  #2558  
Oud 09-08-10, 18:16
Joy90 Joy90 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 21
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gonster Bekijk bericht
Vorige week dinsdag was het ineens heel druk met het veranderen van statussen 2 naar drie, men hoopt dat dit morgen ook het geval is (me too) Ik heb 30 juli besteld en ik word al moe van de status 2, ik kan het heel goed begrijpen dat je er helemaal klaar mee bent als je op 20 juli heeft besteld en nog op status twee staat...... Ik hoop voor een ieder hier, ongeacht welke orderdatum je hebt, heel snel de iphone 4 in ontvangst kan nemen......

Ahh ik hoop het hoor! Ik heb nu mijn N95 met pleisters vast geplakt(had geen tape in de buurt)

dus laat hem maar snel komen!!
  #2559  
Oud 09-08-10, 18:17
jan_hut jan_hut is offline
• iOS 9.3.3
• 9.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 18
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PortoNL Bekijk bericht
Als ze geen backlog zouden hebben dan zou je vandaag je toestel bestellen en binnen 3 werkdagen je toestel hebben..

..Ik zie nog steeds mensen die 20 Juli besteld hebben aan het wachten..dus wel degelijk een backlog
Ik bedoelde daarmee te zeggen dat T-Mobile medewerkers verwachten dat die backlog niet voor januari is opgelost
  #2560  
Oud 09-08-10, 18:27
Mach2k Mach2k is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Breda
Berichten: 64
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thespirit Bekijk bericht
Eerste keer dat ik iets zie wat lijkt te kloppen.
Hier ook besteld op 20-07
zelfde tijd.
Status 2
En nummer 2567xx

eens in de gaten houden of we gelijk op blijven gaan.
Ik zit vrij hoog in de 7xx, maar ben ook wel benieuwd......
Discussie gesloten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 020 Odido (T-Mobile) 2 05-12-10 13:01
Voorkeursnetwerken overzicht op iPhone / Ipad a3tje Wi-Fi 0 24-11-10 15:14
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 Corch Odido (T-Mobile) 2 06-08-10 12:51
Iphone Unlock Status overzicht bwbboot Archief 0 16-11-07 17:14

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:43.