//

iPhone 4 ordernummer overzicht

iPhone 4 ordernummer overzicht discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) "....minder 32GB-iPhones beschikbaar, vandaar dat 'latere' klanten 'eerder' worden geholpen (want die hebben dan een 16GB-versie besteld)". Dat eeuwige gelieg van t-mobile vind ik erger ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #2661  
Oud 10-08-10, 13:57
Peter JH Peter JH is offline
• iOS 7.0.2
• 6.0 beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 86
Standaard

"....minder 32GB-iPhones beschikbaar, vandaar dat 'latere' klanten 'eerder' worden geholpen (want die hebben dan een 16GB-versie besteld)".

Dat eeuwige gelieg van t-mobile vind ik erger dan het wachten (alhoewel het wel met elkaar te maken heeft...). Ik heb ook een 16GB besteld om 10:00 uur en ik weet zeker dat er al heel veel 16GB's zijn uitgeleverd die na mij hebben besteld... Of moet ik ze complementeren want ze leveren wel maatwerk...in het liegen dan...
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #2662  
Oud 10-08-10, 14:02
PortoNL PortoNL is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Locatie: Amsterdam
Berichten: 284
Standaard

ik ben net bij een shop langs geweest en die hadden geen vooraad en konden mij niet vertellen wanneer er weer binnen zou komen, zo stond het in hun systeem..

heb mijn toestel op 30-7 besteld en het lijkt erop dat het echt 6-8 weken gaat duren

Laatst gewijzigd door PortoNL; 10-08-10 om 14:10.
  #2663  
Oud 10-08-10, 14:09
Castor Castor is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 39
Standaard

Nog 35 uur!
  #2664  
Oud 10-08-10, 14:16
TakkU TakkU is offline
• iOS 7.0 beta
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 89
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PortoNL Bekijk bericht
ik ben net bij een shop langs geweest en die hadden geen vooraad en konden mij niet vertellen wanneer er weer binnen zou komen, zo stond het in hun systeem..

heb mijn toestel op 30-7 besteld en het lijkt erop dat het echt 6-8 weken gaat duren
Tja niet zo gek.. Ze kunnen de preorders niet eens op tijd weg krijgen, laat staan de nieuwe bestellingen...
__________________
iPhone 5 32GB Zwart 6.0 - iPad (3rd Gen) 16GB Wi-Fi Zwart 6.0 GM - MacBook Pro (mid 2009) 15" 2,66Ghz 4GB DDR3 - 500GB 7200RPM Harddisk - Windows 7 64bit Bootcamp
  #2665  
Oud 10-08-10, 14:21
Gonster Gonster is offline
• iOS 16.4
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Lutjebroek
Berichten: 249
Standaard

het is gewoon een gigantische puinhoop, er is niemand die bij T-mobile opstaat en duidelijkheid van zaken geeft, Er komen steeds meer boze klanten bij als ik dit zo allemaal lees. Status 2......
  #2666  
Oud 10-08-10, 14:24
TakkU TakkU is offline
• iOS 7.0 beta
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 89
Standaard

Het is dat ik gewoon graag die iPhone 4 wil hebben, maar eigenlijk wil ik helemaal niks meer te maken hebben met dit incompetente k*tbedrijf... Ben er zo ontiegelijk klaar mee dat ze eerst met allerlei beloftes aankomen, en ze gewoon geen enkele van deze beloftes waar hebben kunnen maken...
  #2667  
Oud 10-08-10, 14:30
Castor Castor is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 39
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TakkU Bekijk bericht
Het is dat ik gewoon graag die iPhone 4 wil hebben, maar eigenlijk wil ik helemaal niks meer te maken hebben met dit incompetente k*tbedrijf... Ben er zo ontiegelijk klaar mee dat ze eerst met allerlei beloftes aankomen, en ze gewoon geen enkele van deze beloftes waar hebben kunnen maken...
Zo herkenbaar! In mijn hoofd zit ook een weegschaal, met aan de ene kant de iPhone en aan de andere kant T-Mobile. Nu weegt de iPhone nog zwaarder, maar over 34,5 uur niet meer!
  #2668  
Oud 10-08-10, 14:32
Peter JH Peter JH is offline
• iOS 7.0.2
• 6.0 beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 86
Standaard

Eigenlijk wel lachen...dit forum werkt deels 'therapeutisch' want je kunt even lekker iets van je af schrijven...maar aan de andere kant word je nog gekker van wat je hier allemaal aan 'onrecht' leest...
  #2669  
Oud 10-08-10, 14:32
bballpat bballpat is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Breda
Berichten: 128
Standaard

Ikzelf zat er ook aan te denken om te gaan zoeken, maarja zo te horen hebben ze hem nergens meer hier in Breda..
  #2670  
Oud 10-08-10, 14:33
TakkU TakkU is offline
• iOS 7.0 beta
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 89
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peter JH Bekijk bericht
Eigenlijk wel lachen...dit forum werkt deels 'therapeutisch' want je kunt even lekker iets van je af schrijven...maar aan de andere kant word je nog gekker van wat je hier allemaal aan 'onrecht' leest...
Inderdaad.. Soms heel erg lekker om even de frustatie over T-mobile hier even weg te schrijven, maar als ik dan lees dat er mensen zijn die veel later besteld hebben en al wel een iPhone hebben dan gaat mn bloed alweer koken
  #2671  
Oud 10-08-10, 14:36
mkrgoede mkrgoede is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 31
Standaard

Wat lopen een hoop mensen hier te schelden om niks zeg... T-Mobile heeft op het moment van bestellen al bekend gemaakt dat de leverijd 8-10 weken was, dit was hun belofte. Daarnaast zouden de 20 juli bestellers voorgaan. Echter kan het nu gebeuren idd dat iemand in een winkel een Iphone te pakken krijgt die hem niet besteld heeft. Winkeliers hebben namelijk ook besteld en krijgen naar ratio ook geleverd.

Daarnaast is de levertijd zelfs naar max 3 weken gegaan per vorige week vrijdag voor bestellers op 20 juli en naar max 5 weken voor 30 juli bestellers.. En nog klaagt iedereen...

Apple levert op dit moment al bestellingen in Europa van prod week 31, dus denk dat ze hun uiterste best doen.. ik wil hem ook graag hebben maar eerder lukt helaas niet en er zal altijd iemand zijn die hem eerder bemachtigd.. maar het blijft maar een telefoon hoor ...
  #2672  
Oud 10-08-10, 14:36
arno.bens arno.bens is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 15
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TakkU Bekijk bericht
Het is dat ik gewoon graag die iPhone 4 wil hebben, maar eigenlijk wil ik helemaal niks meer te maken hebben met dit incompetente k*tbedrijf... Ben er zo ontiegelijk klaar mee dat ze eerst met allerlei beloftes aankomen, en ze gewoon geen enkele van deze beloftes waar hebben kunnen maken...

De laatste ''belofte'' was dat IEDEREEN die de 20ste heeft besteld hem binnen 3 weken in huis heeft (gemaakt op 6aug)....die tijd krijgen ze nog van me....maar geen dag langer. (32GB 20ste 10uur 2456XX)
  #2673  
Oud 10-08-10, 14:37
SuperBoswachter SuperBoswachter is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 6
Standaard

Datum doorgeven telefoonnummer klantenservice: 20 juli 2010 (8.13u)
Datum bestelling: 22 juli om 16:00 ongeveer
Verlenging: i150 2 jaar
iPhone: 16GB zwart
Orderstatus: 5, geleverd!
MicroSIM: ja
Ordernummer: 252085
Salesnummer: 269299

Vandaag afgeleverd! Mooi speelgoed!
  #2674  
Oud 10-08-10, 14:42
PortoNL PortoNL is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Locatie: Amsterdam
Berichten: 284
Standaard

FF media ingelicht ..misschien nemen ze dit op om een artikel ervan te maken.
  #2675  
Oud 10-08-10, 14:42
Castor Castor is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 39
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mkrgoede Bekijk bericht
T-Mobile heeft op het moment van bestellen al bekend gemaakt dat de leverijd 8-10 weken was, dit was hun belofte.
Dat is niet waar. Op het moment dat ik bestelde, stond er zeker te weten geen 8-10 weken levertijd bij. Dat hebben ze pas in de loop van dagen na de 20e er van gemaakt.
  #2676  
Oud 10-08-10, 14:45
mkrgoede mkrgoede is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 31
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Castor Bekijk bericht
Dat is niet waar. Op het moment dat ik bestelde, stond er zeker te weten geen 8-10 weken levertijd bij. Dat hebben ze pas in de loop van dagen na de 20e er van gemaakt.
Dat is niet waar.. Ik heb zelf telefonisch besteld en er werdt direct bij vermeld dat de levertijd 8-10 weken was, ook stond het in het orderformulier op de website.

Ik heb echter ook te klagen, ik bestelde op 20 juli om 8:30 een witte iphone 16gb.. ik heb na de bekendmaking dat de Iphone wit niet leverbaar was direct gebeld, er werd mij verteld dat ik hem kon switchen naar black maar dat ik weer achteraan aan moest sluiten. Ik heb toen gecanceled zonder nieuwe bestelling te plaatsen. Op 30 juli heb ik alsnog bestelling geplaatst waarna ik weer achteraan aansloot. Echter bleek dat ik wel mijn positie in de wachtrij had kunnen behouden.. Ik heb dat aangegeven en de klantenservice gaf eerlijk aan dat dit kwam door de vele interne onrust en gebrek aan communicatie en pas later bij klantenservice bekend was dat je wel je plek in de wachtrij behield.. dus ik kan ook alleen maar wachten... ordernummer 2681..

Laatst gewijzigd door mkrgoede; 10-08-10 om 14:50.
  #2677  
Oud 10-08-10, 14:47
Castor Castor is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 39
Standaard

Op MyTMobile stond het niet. Telefonisch kwam ik er niet doorheen. En bij het terugbellen is er geen woord over gerept.
  #2678  
Oud 10-08-10, 14:52
mkrgoede mkrgoede is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 31
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Castor Bekijk bericht
Op MyTMobile stond het niet. Telefonisch kwam ik er niet doorheen. En bij het terugbellen is er geen woord over gerept.
Maar ze hebben je nooit verteld dat je binnen x aantal dagen je telefoon in huis zou hebben en iedereen weet dat de Iphone lancering altijd erg chaotisch verloopt. T-Mobile zou daar wel wat van kunnen leren, ik hoorde alleen van T-Mobile dat tijdens de lancering veel meer bestellingen zijn geplaatst dan vorig jaar en ze dit niet hadden verwacht..
  #2679  
Oud 10-08-10, 14:53
Myrdhin Myrdhin is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Omgeving Nijmegen
Berichten: 94
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PortoNL Bekijk bericht
FF media ingelicht ..misschien nemen ze dit op om een artikel ervan te maken.
En wat hoop je ermee te bereiken? Je krijgt er je telefoon echt niet veel sneller door en je vertraagt de boel alleen maar. Het is rete druk bij T-Mobile en er werken nog steeds mensen dus worden er fouten gemaakt. Natuurlijk best zuur voor iedereen, maar dit is gewoon even een erg drukke periode.

Natuurlijk hebben ze die zien aankomen en, nee, geen enkel bedrijf gaat even tonnen uitgeven om een jaarlijkse drukte sneller uit te kunnen leveren. Ze zoeken een balans dat ze extra capaciteit erbij nemen, maar niet zoveel dat het meer kost dan dat het oplevert.

Daarnaast zijn ze ook afhankelijk van Apple qua leveringen, moeten ze naast de orders van zichzelf ook nog de T-Mobile winkels bevoorraden, 3e partijen bevoorraden (BC, PhoneHouse, etc etc). Het is gewoon een grote operatie en hoe meer wij blijven bellen, schelden en proberen ons gelijk te halen omdat je buurman 'm eerder heeft dan jij terwijl jij 5 minuten eerder gebeld hebt des te minder tijd ze hebben met zaken die echt nuttig zijn zoals het uitleveren en administreren van orders.

Ik ben zelf de telefoon bij een telco winkel gaan halen en heb mijn order gecanceld. Met een beetje geluk kan je dat ook proberen. Maar laten we vooral het hoofd koel houden. Binnen een paar weken kan iedereen hier genieten! En ik hoop dat iedereen zo blij is dat de boze buien weer snel voorbij zijn

Succes iedereen!

Laatst gewijzigd door Myrdhin; 10-08-10 om 14:56.
  #2680  
Oud 10-08-10, 14:55
Gonster Gonster is offline
• iOS 16.4
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Lutjebroek
Berichten: 249
Standaard

het blijft angstvallig stil mbt de van 2 naar 3!!!!!! ik heb het gevoel dat we wederom een teleurstelling tegemoet gaan......

en ik vind dat als je je hart wilt luchten en ef flink wilt schelden je dat beter hier kan doen, dan iemand van de KS van Tmobile aan te vallen , tis ook maar een mens! (die zsm mijn iphone moet leveren %#%%$^@#&*)

Laatst gewijzigd door Gonster; 10-08-10 om 14:58.
Discussie gesloten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 020 Odido (T-Mobile) 2 05-12-10 14:01
Voorkeursnetwerken overzicht op iPhone / Ipad a3tje Wi-Fi 0 24-11-10 16:14
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 Corch Odido (T-Mobile) 2 06-08-10 13:51
Iphone Unlock Status overzicht bwbboot Archief 0 16-11-07 18:14

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:49.