//

iPhone 4 ordernummer overzicht

iPhone 4 ordernummer overzicht discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Myrdhin En wat hoop je ermee te bereiken? Je krijgt er je telefoon echt niet veel sneller door en je vertraagt ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #2681  
Oud 10-08-10, 14:56
PortoNL PortoNL is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Locatie: Amsterdam
Berichten: 284
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Myrdhin Bekijk bericht
En wat hoop je ermee te bereiken? Je krijgt er je telefoon echt niet veel sneller door en je vertraagt de boel alleen maar. Het is rete druk bij T-Mobile en er werken nog steeds mensen dus worden er fouten gemaakt. Natuurlijk best zuur voor iedereen, maar dit is gewoon even een erg drukke periode.

Natuurlijk hebben ze die zien aankomen en, nee, geen enkel bedrijf gaat even tonnen uitgeven om een jaarlijkse drukte sneller uit te kunnen leveren. Ze zoeken een balans dat ze extra capaciteit erbij nemen, maar niet zoveel dat het meer kost dan dat het oplevert.

Daarnaast zijn ze ook afhankelijk van Apple qua leveringen, moeten ze naast de orders van zichzelf ook nog de T-Mobile winkels bevoorraden, 3e partijen bevoorraden (BC, PhoneHouse, etc etc). Het is gewoon een grote operatie en hoe meer wij blijven bellen, schelden en proberen ons gelijk te halen omdat je buurman 'm eerder heeft dan jij terwijl jij 5 minuten eerder gebeld hebt des te minder tijd ze hebben met zaken die echt nuttig zijn zoals het uitleveren en administreren van orders.

Ik ben zelf de telefoon bij een telco winkel gaan halen en heb mijn order gecanceld. Met een beetje geluk kan je dat ook proberen. Maar laten we vooral het hoofd koel houden. Binnen een paar weken kan iedereen hier genieten! En ik hoop dat iedereen zo blij is dat de boze buien weer voorbij is

Succes iedereen!

Ik weet dat ik mijn toestel er niet sneller van krijg, maar zo krijgt rest van NL te zien dat T-Mobile zijn zaakjes niet in orde heeft..
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #2682  
Oud 10-08-10, 15:03
Castor Castor is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 39
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mkrgoede Bekijk bericht
Maar ze hebben je nooit verteld dat je binnen x aantal dagen je telefoon in huis zou hebben en iedereen weet dat de Iphone lancering altijd erg chaotisch verloopt. T-Mobile zou daar wel wat van kunnen leren, ik hoorde alleen van T-Mobile dat tijdens de lancering veel meer bestellingen zijn geplaatst dan vorig jaar en ze dit niet hadden verwacht..
Ik begrijp je beredenering en ik geef je daarin ook gelijk. Het is eigenlijk ook onze eigen schuld, dat we er weer intrappen en elk jaar weer hopen dat het beter zal gaan. Maar dat doet het nooit. Ik heb 2 jaar geleden een behoorlijk fiasco gehad met T-Mobile en ben ze dan ook liever kwijt dan rijk. Voor mij weegt er meer mee dan lang wachten en chaotische lijstjes.
  #2683  
Oud 10-08-10, 15:04
Myrdhin Myrdhin is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Omgeving Nijmegen
Berichten: 94
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PortoNL Bekijk bericht
Ik weet dat ik mijn toestel er niet sneller van krijg, maar zo krijgt rest van NL te zien dat T-Mobile zijn zaakjes niet in orde heeft..
Het enige wat de media tegenwoordig nog doet in dit soort gevallen is de boel nog verder opblazen want het moet sensatie zijn anders is het geen nieuws.. Ten 2e: ik vraag me af of ze er uberhaupt nog aandacht aan willen schenken.. Dat hebben ze 2 jaar geleden met de intro van de 3G al gedaan en vorig jaar met de 3GS.. Dit jaar weer met de iPhone 4 en volgende jaren krijgen we hetzelfde gedoe weer met de iPhone 5 en 6 en 7.. Is dus geen nieuws meer.
  #2684  
Oud 10-08-10, 15:04
eironman23 eironman23 is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 19
Standaard

heerlijk geen 6 weken wachten (telefoonkopen.nl vestiging hoofddorp) laatste gehaald hahaha opzouten t-mobile!!!!
  #2685  
Oud 10-08-10, 15:05
mkrgoede mkrgoede is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 31
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PortoNL Bekijk bericht
Ik weet dat ik mijn toestel er niet sneller van krijg, maar zo krijgt rest van NL te zien dat T-Mobile zijn zaakjes niet in orde heeft..
Ik denk dat T-Mobile niet verschild van welke andere provider dan ook. Ik denk zelfs dat ze hun werk prima doen en echt proberen alles zo snel mogelijk uit te leveren. Door de drukte ontstaat alleen miscommunicatie en dat levert zeker frustratie op.. lees mijn vorige post want het duurt bij mij nu ook langer eerdat ik hem in bezit heb..

Maar zoals al vermeld krijgen ze al serienrs binnen van prod week 31. Ik vindt dat al een knap staaltje logistiek dat een product wat vorige week is geproduceerd binnen een aantal dagen is uitgeleverd aan een klant in Nederland. Met alle formaliteiten van douanes e.d. eromheen...
en als je zo graag sneller wilt annuleer je order en zoek een winkel die er nog 1 heeft liggen...
  #2686  
Oud 10-08-10, 15:06
Myrdhin Myrdhin is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Omgeving Nijmegen
Berichten: 94
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eironman23 Bekijk bericht
heerlijk geen 6 weken wachten (telefoonkopen.nl vestiging hoofddorp) laatste gehaald hahaha opzouten t-mobile!!!!
Hoezo opzouten T-Mobile? Waar heb je je abbo dan lopen
  #2687  
Oud 10-08-10, 15:07
mkrgoede mkrgoede is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 31
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eironman23 Bekijk bericht
heerlijk geen 6 weken wachten (telefoonkopen.nl vestiging hoofddorp) laatste gehaald hahaha opzouten t-mobile!!!!
Volgens mij bel je nog steeds met t-mobile dus ik denk dat hun het hardst lachen... daarnaast weer -1 in de wachtrij ! Toppie!
  #2688  
Oud 10-08-10, 15:10
thespirit thespirit is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 145
Standaard

14.00 geweest.

Ik denk dat we het niet meer mee gaan maken vandaag.

Dat is wel weer leuk, het was bijna voorspelbaar dat er vandaag weer een nieuwe lading van 2 naar 4 gingen, maar niet dus.

Nu is het weer helemaal open.

SPANNEND !!!
  #2689  
Oud 10-08-10, 15:13
Tuureluur79 Tuureluur79 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Almere
Berichten: 7
Standaard

Vandaag al mensen van 2 naar 3 gegaan?

De 20e besteld rond 11 uur, 16 gb black en status 2. Verder wel alles binnen behalve mn iPhone.
  #2690  
Oud 10-08-10, 15:15
PortoNL PortoNL is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Locatie: Amsterdam
Berichten: 284
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tuureluur79 Bekijk bericht
Vandaag al mensen van 2 naar 3 gegaan?

De 20e besteld rond 11 uur, 16 gb black en status 2. Verder wel alles binnen behalve mn iPhone.

Hellaas nog niemand gezien
  #2691  
Oud 10-08-10, 15:16
PortoNL PortoNL is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Locatie: Amsterdam
Berichten: 284
Standaard

Toen ik mijn toestel had besteld op 30-7 had KC mij wel verteld dat 80.000 pre-orders waren van 20-7
  #2692  
Oud 10-08-10, 15:29
HuubJor HuubJor is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 13
Standaard

ok luitjes,

als ik nu naar de Phonehouse loop en zeg doe mij een iPhone en die knakker die heeft er een, kan ik dan mijn pre-order zonder haken en ogen cancelen. Heb al wel een sim-kaart ontvangen.
  #2693  
Oud 10-08-10, 15:32
brooks.nl brooks.nl is offline
• iOS 8.1.3
• 8.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Geldrop
Berichten: 33
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PortoNL Bekijk bericht
Toen ik mijn toestel had besteld op 30-7 had KC mij wel verteld dat 80.000 pre-orders waren van 20-7
lijkt mij niet geloofwaardig. als men kijkt naar de ordernummers die hier voorbij zijn gekomen. ik ga dan eerder uit van minder dan de helft van de jou vertelde aantallen. zeker als het gaat om de orders van 20-7.
  #2694  
Oud 10-08-10, 15:33
PortoNL PortoNL is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Locatie: Amsterdam
Berichten: 284
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HuubJor Bekijk bericht
ok luitjes,

als ik nu naar de Phonehouse loop en zeg doe mij een iPhone en die knakker die heeft er een, kan ik dan mijn pre-order zonder haken en ogen cancelen. Heb al wel een sim-kaart ontvangen.
Volgens mij wel, maar het beste kan je KC even bellen.
  #2695  
Oud 10-08-10, 15:38
Corch Corch is offline
• iOS 12.0
• 12.0
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 179
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thespirit Bekijk bericht
14.00 geweest.

Ik denk dat we het niet meer mee gaan maken vandaag.

Dat is wel weer leuk, het was bijna voorspelbaar dat er vandaag weer een nieuwe lading van 2 naar 4 gingen, maar niet dus.

Nu is het weer helemaal open.

SPANNEND !!!

Ja, erg spannend allemaal..... waar ik me meer zorgen over maak is of ze het bij AMP wel aankunnen. Volgens mij zijn ze nu nog bezig met uitleveren van eind vorige week. Dat betekent dus wachttijd + 0,5 tot 1 week.
  #2696  
Oud 10-08-10, 15:41
Lapje85 Lapje85 is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 9
Standaard

Update over mijn bestelling:

Vandaag de iPhone 4 16GB binnen gekregen!
Besteld op 6 Augustus 2010.
Nog geen MicroSim of Orderbevestiging gehad.

Als mensen plaatje willen van bewijs zal ik dat posten.

Succes met het binnenhalen van jullie bestelling.

Gr Lapje!
  #2697  
Oud 10-08-10, 15:41
PortoNL PortoNL is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Locatie: Amsterdam
Berichten: 284
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Corch Bekijk bericht
Ja, erg spannend allemaal..... waar ik me meer zorgen over maak is of ze het bij AMP wel aankunnen. Volgens mij zijn ze nu nog bezig met uitleveren van eind vorige week. Dat betekent dus wachttijd + 0,5 tot 1 week.
Misschien is het daarom waarom het zo lang duurt
  #2698  
Oud 10-08-10, 15:43
PortoNL PortoNL is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Locatie: Amsterdam
Berichten: 284
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lapje85 Bekijk bericht
Update over mijn bestelling:

Vandaag de iPhone 4 16GB binnen gekregen!
Besteld op 6 Augustus 2010.
Nog geen MicroSim of Orderbevestiging gehad.

Als mensen plaatje willen van bewijs zal ik dat posten.

Succes met het binnenhalen van jullie bestelling.

Gr Lapje!
Dit is dus typisch het onkunde van T-mobile..

But anywayz..gratz!
  #2699  
Oud 10-08-10, 15:43
HuubJor HuubJor is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 13
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lapje85 Bekijk bericht
Update over mijn bestelling:

Vandaag de iPhone 4 16GB binnen gekregen!
Besteld op 6 Augustus 2010.
Nog geen MicroSim of Orderbevestiging gehad.

Als mensen plaatje willen van bewijs zal ik dat posten.

Succes met het binnenhalen van jullie bestelling.

Gr Lapje!

HAHA! Iiisss ggooeedd....
  #2700  
Oud 10-08-10, 15:50
farah farah is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 12
Standaard Order status

  • Ik heb de iphone 4 32GB telefonisch besteld op maandag 02-08-10 rond 15:00 uur
  • Ik heb vandaag naar mijn ordernummer gevraagd en dat begint met 2926xx en gelijk ook naar mijn status gevraagd, en het was nog in bestelling. De levertijd bedroeg volgens hem 4 a 8 weken. Terwijl ik bij de bestelling naar de levertijd had gevraagd hadden ze me gezegd dat het 2 a 3 weken zou duren.
  • Ja, ik heb een orderbevestiging gekregen per post
  • Ja, ik heb op vrijdag 06-08-10 een microsim ontvangen
Discussie gesloten



Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 020 Odido (T-Mobile) 2 05-12-10 14:01
Voorkeursnetwerken overzicht op iPhone / Ipad a3tje Wi-Fi 0 24-11-10 16:14
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 Corch Odido (T-Mobile) 2 06-08-10 13:51
Iphone Unlock Status overzicht bwbboot Archief 0 16-11-07 18:14

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:31.