//

iPhone 4 ordernummer overzicht

iPhone 4 ordernummer overzicht discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Thexia ik heb zodra de website van T-mobile het weer deed een bestelling geplaatst met de 16GB zwart erin. (contract verlenging) ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #2841  
Oud 11-08-10, 12:53
PortoNL PortoNL is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Locatie: Amsterdam
Berichten: 284
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thexia Bekijk bericht
ik heb zodra de website van T-mobile het weer deed een bestelling geplaatst met de 16GB zwart erin. (contract verlenging)

contract is inmiddels verlengd en een microsim is binnen. verder hoor ik HELEMAAL niets over de iphone zelf... Ordernr. heb ik ook nog niet gehad. vorige keer werd telefonisch verteld dat ik bij 1 van de eerste bestellingen zit... maar ik hoor verder helemaal NIETS

Vraag anders even je ordernummer via twitter aan tmobile_webcare of uiteraard bellen met KC
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #2842  
Oud 11-08-10, 12:54
buzz_d buzz_d is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 5
Standaard

Ik heb het ordernummer gisteren via twitter @tmobile_webcare opgevraagd. Werkt goed! Anders zou je nog een keertje kunnen bellen om het ordernummer op te vragen.
  #2843  
Oud 11-08-10, 12:56
alie321 alie321 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 10
Standaard

Vandaag al iemand van de 32gb'ers zwart van status 2 naar 3 veranderd?
20 juli 2010
order: 2425XX
status: 2
11:00
  #2844  
Oud 11-08-10, 12:59
brooks.nl brooks.nl is offline
• iOS 8.1.3
• 8.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Geldrop
Berichten: 33
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alie321 Bekijk bericht
Vandaag al iemand van de 32gb'ers zwart van status 2 naar 3 veranderd?
20 juli 2010
order: 2425XX
status: 2
11:00
nope
20 juli 2010
order: 249***
status: 2
11:00 via web form

Laatst gewijzigd door brooks.nl; 11-08-10 om 13:14.
  #2845  
Oud 11-08-10, 13:11
capesious capesious is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 13
Standaard

Vorige week een iPhone 4 32GB besteld bij T-mobile, en wordt morgen afgeleverd. Ben zojuist gebeld door een koerier.
Maar mijn status is nog altijd 2. We wachten nog een dag af.. ben reuze benieuwd!
order: 282xxx
  #2846  
Oud 11-08-10, 13:14
Iris83 Iris83 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 28
Standaard

Wat een slechte service net de ks gebeld om te vragen hoe het kan dat mensen die de 30ste een iphone 4 besteld hebben er al mee spelen terwijl ik die de 20ste besteld heb witte16gb(29ste om laten zetten naar zwart) nog steeds wacht! Er was beloofd dat er je positie zou behouden als je switchte van kleur. Onzin dus want ik sta dus door de wissel in het systeem als klant van de 30ste dus ik moet volgends de ks nog zeker 8-10 weken wachten op mijn iphone! Dus ik vroeg dat ik graag met de een supervisor wou spreken om een klacht in te dienen hing die gast van de ks gewoon op!!!! Dus nogmaals de ks gebeld dit keer een iets vriendelijkere gast heb een klacht kunnen indienen maar mag niet van me abonnement af! Is toch belachelijk een klanteService die op hangt en waar je bij de een geen klacht mag indienen de volgende wel en na al het gerotzooi van T-mobile niet van je contract afkan! zuuuchhht
  #2847  
Oud 11-08-10, 13:21
bballpat bballpat is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Breda
Berichten: 128
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Iris83 Bekijk bericht
Wat een slechte service net de ks gebeld om te vragen hoe het kan dat mensen die de 30ste een iphone 4 besteld hebben er al mee spelen terwijl ik die de 20ste besteld heb witte16gb(29ste om laten zetten naar zwart) nog steeds wacht! Er was beloofd dat er je positie zou behouden als je switchte van kleur. Onzin dus want ik sta dus door de wissel in het systeem als klant van de 30ste dus ik moet volgends de ks nog zeker 8-10 weken wachten op mijn iphone! Dus ik vroeg dat ik graag met de een supervisor wou spreken om een klacht in te dienen hing die gast van de ks gewoon op!!!! Dus nogmaals de ks gebeld dit keer een iets vriendelijkere gast heb een klacht kunnen indienen maar mag niet van me abonnement af! Is toch belachelijk een klanteService die op hangt en waar je bij de een geen klacht mag indienen de volgende wel en na al het gerotzooi van T-mobile niet van je contract afkan! zuuuchhht
Nog steeds 8 weken ja? Daar klopt toch geen k*t van.. Eerst zeggen ze vanaf de 30e 5 weken maximaal en dan zou het nu 8 weken zijn.. Ik zal nooit meer bij een t-mobile winkel bestellen ..
  #2848  
Oud 11-08-10, 13:21
Gonster Gonster is offline
• iOS 16.4
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Lutjebroek
Berichten: 249
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Iris83 Bekijk bericht
Wat een slechte service net de ks gebeld om te vragen hoe het kan dat mensen die de 30ste een iphone 4 besteld hebben er al mee spelen terwijl ik die de 20ste besteld heb witte16gb(29ste om laten zetten naar zwart) nog steeds wacht! Er was beloofd dat er je positie zou behouden als je switchte van kleur. Onzin dus want ik sta dus door de wissel in het systeem als klant van de 30ste dus ik moet volgends de ks nog zeker 8-10 weken wachten op mijn iphone! Dus ik vroeg dat ik graag met de een supervisor wou spreken om een klacht in te dienen hing die gast van de ks gewoon op!!!! Dus nogmaals de ks gebeld dit keer een iets vriendelijkere gast heb een klacht kunnen indienen maar mag niet van me abonnement af! Is toch belachelijk een klanteService die op hangt en waar je bij de een geen klacht mag indienen de volgende wel en na al het gerotzooi van T-mobile niet van je contract afkan! zuuuchhht
Niet van je contract af kan? Ik had gister iemand van TM en die vertelde dat dit wel mogelijk was, ik heb dit niet gedaan, maar ik heb wel diverse mensen gezien die dat wel gelukt is/? Probeer in ieder geval rustig te blijven als je de ks belt want als je over de zeik bent gaan ze je zeker niet helpen! sterkte!
  #2849  
Oud 11-08-10, 13:22
Peter JH Peter JH is offline
• iOS 7.0.2
• 6.0 beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 86
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Iris83 Bekijk bericht
Dus nogmaals de ks gebeld dit keer een iets vriendelijkere gast heb een klacht kunnen indienen maar mag niet van me abonnement af! Is toch belachelijk een klanteService die op hangt en waar je bij de een geen klacht mag indienen de volgende wel en na al het gerotzooi van T-mobile niet van je contract afkan! zuuuchhht
En op basis van wat mag je dan niet annuleren? Waar beroepen ze zich dan op?
  #2850  
Oud 11-08-10, 13:24
Mach2k Mach2k is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Breda
Berichten: 64
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gonster Bekijk bericht
Niet van je contract af kan? Ik had gister iemand van TM en die vertelde dat dit wel mogelijk was, ik heb dit niet gedaan, maar ik heb wel diverse mensen gezien die dat wel gelukt is/? Probeer in ieder geval rustig te blijven als je de ks belt want als je over de zeik bent gaan ze je zeker niet helpen! sterkte!
Ik heb het vanochtend gedaan, mijn verlenging gecancelled...ben nu aan het afkicken omdat ik niet meer kan F5-en..........
  #2851  
Oud 11-08-10, 13:24
mkrgoede mkrgoede is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 31
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Iris83 Bekijk bericht
Wat een slechte service net de ks gebeld om te vragen hoe het kan dat mensen die de 30ste een iphone 4 besteld hebben er al mee spelen terwijl ik die de 20ste besteld heb witte16gb(29ste om laten zetten naar zwart) nog steeds wacht! Er was beloofd dat er je positie zou behouden als je switchte van kleur. Onzin dus want ik sta dus door de wissel in het systeem als klant van de 30ste dus ik moet volgends de ks nog zeker 8-10 weken wachten op mijn iphone! Dus ik vroeg dat ik graag met de een supervisor wou spreken om een klacht in te dienen hing die gast van de ks gewoon op!!!! Dus nogmaals de ks gebeld dit keer een iets vriendelijkere gast heb een klacht kunnen indienen maar mag niet van me abonnement af! Is toch belachelijk een klanteService die op hangt en waar je bij de een geen klacht mag indienen de volgende wel en na al het gerotzooi van T-mobile niet van je contract afkan! zuuuchhht

Het is ook geen 8-10 weken, personen die 30 juli hebben besteld moeten vanaf 6-8 nog maximaal 5 weken wachten, dus bijna nog maximaal 4 weken...
  #2852  
Oud 11-08-10, 13:26
bangnl bangnl is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 73
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mach2k Bekijk bericht
Ik heb het vanochtend gedaan, mijn verlenging gecancelled...ben nu aan het afkicken omdat ik niet meer kan F5-en..........

Oeh nu hopen dat de levering voor andere weer sneller gaat als meerdere mensen gaan cancelen.
Hier ook een kleurswitcher die op de 20e heeft besteld. Status 2. Ordernr.2615xx
  #2853  
Oud 11-08-10, 13:26
appelkoekje appelkoekje is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Amsterdam
Berichten: 16
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door capesious Bekijk bericht
Vorige week een iPhone 4 32GB besteld bij T-mobile, en wordt morgen afgeleverd. Ben zojuist gebeld door een koerier.
Maar mijn status is nog altijd 2. We wachten nog een dag af.. ben reuze benieuwd!
order: 282xxx
wtf? ik heb 2709** als order nummer en 11 dagen geleden besteld ..:'(
  #2854  
Oud 11-08-10, 13:28
r_klerks r_klerks is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 26
Standaard

Mijn order nummer begint ook met 282xxx. Vaag dat de ene wat hoort en de ander die de 20ste heeft besteld nu nog steeds moet wachten.......
  #2855  
Oud 11-08-10, 13:38
thespirit thespirit is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 145
Standaard

12.30 en nog steeds geen beweging.

Ik ben heel geduldig van nature maar als ik vandaag weer niet naar 4 ga dan weet ik het niet meer.

Ok, er is gezegt bij bestellen de 20e dat het max 8 weken zoh duren dus mag eigenlijk nog niet klagen.

Aan de andere kant is er ook gezegt de 20 dat ik bij de eerste lichting zou zitten en er zijn er al 2 geweest.

Dat andere mensen hem gewoon op kunnen pikken bij een telefoon winkel, tja klinkt zuur als je zit te wachten maar die mensen zijn gewoon slimmer en doen er iets meer moete voor dan ik, die gewoon blijft wachten tot mijn status naar 4 gaat.

Maar de dag is nog vroeg
  #2856  
Oud 11-08-10, 13:40
debaasbaas debaasbaas is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 5
Standaard

Gewoon de Phonehouse bellen, ik heb ze zojuist gebeld en ze hebben nog op voorraad....(via het landelijke nummer van ze). Koerier zal vermoedelijk vanmiddag nog bellen voor een afspraak

Nu nog even t-mobile annuleren!
  #2857  
Oud 11-08-10, 13:41
Mach2k Mach2k is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Breda
Berichten: 64
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bangnl Bekijk bericht
Oeh nu hopen dat de levering voor andere weer sneller gaat als meerdere mensen gaan cancelen.
Hier ook een kleurswitcher die op de 20e heeft besteld. Status 2. Ordernr.2615xx
Ik gun het jullie van harte

Zoals ik al eerder heb gezegd, ik vertrek dit weekend met vakantie. Ik zag het niet gebeuren dat T-Mob mijn phone voor zaterdag zou kunnen leveren. AMP houdt een phone (voor zover ik begrepen heb) maar 2 weken vast, dus zou mijn phone tijdens mijn vakantie toch "vervallen". Heb nu mijn hoop gericht op telefoonkopen.nl en als dat niet lukt voor zaterdag, dan zie ik na mijn vakantie wel........
  #2858  
Oud 11-08-10, 13:42
jdiezrequejo jdiezrequejo is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 13
Standaard

Citaat:
jdiezrequejo schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 16:31:
Hmm, hier nog steeds status 2!
De 20ste rond 11.45 uur via internet besteld (verlening), 32GB zwart..
Ordernummer: 2423xx

32GB gaat niet echt snel zo te zien?

Microsim heb ik 31-07-2010 ontvangen..!
Nog steeds geen verandering in. Had stiekem gehoopt deze week erbij te zitten :+
  #2859  
Oud 11-08-10, 13:43
bballpat bballpat is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Breda
Berichten: 128
Standaard

Vind het elke keer wel heel toevallig dat mensen hem meteen hebben en dat als enige bericht hier zetten....
  #2860  
Oud 11-08-10, 13:46
Thexia Thexia is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Locatie: Den Bosch
Berichten: 29
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PortoNL Bekijk bericht
Vraag anders even je ordernummer via twitter aan tmobile_webcare of uiteraard bellen met KC
ff gebeld en een Ordernr. 256xxx gekregen. (status 2)

Tuurlijk kreeg ik ook nog het 8 weken wachten riedeltje naar mijn oren

Ze hadden toch allang deze gegevens kunnen sturen naar iedereen, scheelt veel belfrustraties denk ik.
Discussie gesloten



Er zijn 7 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 7 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 020 Odido (T-Mobile) 2 05-12-10 14:01
Voorkeursnetwerken overzicht op iPhone / Ipad a3tje Wi-Fi 0 24-11-10 16:14
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 Corch Odido (T-Mobile) 2 06-08-10 13:51
Iphone Unlock Status overzicht bwbboot Archief 0 16-11-07 18:14

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:06.