//

iPhone 4 ordernummer overzicht

iPhone 4 ordernummer overzicht discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door lillith Oh dat is niet het enige waar k bang voor ben hoor. Ik heb nog geen iphone zoals je ziet. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #4181  
Oud 18-08-10, 12:08
Bor Bor is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Dordrecht
Berichten: 44
Stuur een bericht via Instant Messenger naar Bor Stuur een bericht via MSN naar Bor
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lillith Bekijk bericht
Oh dat is niet het enige waar k bang voor ben hoor. Ik heb nog geen iphone zoals je ziet. en ik vrees dat ik vanavond met dat ding in mn handen zit zo van: tja.. en nu? hoe moet dat nu allemaal? Ik heb nu een hele simpele telefoon (nokia express music)
Maarja ik ga gewoon uit van de meningen van alle mensen die zeggen dat de iphone zo heerlijk intuitief werkt. Maar ja dingen zoals proximity sensor zeggen me dus nog niet zoveel
...en dat hoeft ook juist niet. Dat die proximitysensor erin zit betekent juist dat je er als gebruiker niet meer over hoeft na te denken.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #4182  
Oud 18-08-10, 12:10
Cee1000 Cee1000 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 4
Standaard

Hallo!

Mijn info:

Datum van bestelling: 13 Augustus 2010
Tijd van bestelling: rond 20.00 uur
Methode: Online
Type: 16GB zwart
Abonnement: Relax 35 - 2 jaar + web n walk
Verlenging/Nieuw: Verlening
Ordernummer : 298XXX
Salenummer: -
Orderbevestiging: Ja
Micro-sim: Nee
Status:2

Ben heel benieuwd hoe snel het gaat Zoals het er nu naar uit ziet, worden de wachttijden alleen maar korter.
  #4183  
Oud 18-08-10, 12:11
Vincent6882 Vincent6882 is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 248
Standaard

Mensen wat is jullie inschatting, hoelang zal het nog duren voor deze order naar status 3 gaat? 2739**
Verlenging besteld op 2 augustus 9 uur.
  #4184  
Oud 18-08-10, 12:13
Alex.c Alex.c is offline
• iOS 7.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 31
Standaard

Ik denk dat de 16GB mensen van 30 juli (waaronder ik) volgende week goede kans scoren op een levering.
2 augustus zal wel 2 weken erna zijn (denk ik).
  #4185  
Oud 18-08-10, 12:15
Vincent6882 Vincent6882 is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 248
Standaard

2 weken.. Ik had me eigenlijk bedacht dat ik volgende week al een kansje zou maken als ik zo de wachtijden zie verkorten. Maar we meten maar gewoon afwachten denk ik.
  #4186  
Oud 18-08-10, 12:16
Bor Bor is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Dordrecht
Berichten: 44
Stuur een bericht via Instant Messenger naar Bor Stuur een bericht via MSN naar Bor
Standaard

Dat hoop ik toch van niet, als je op die manier denkt zou 11 augustus (mijn datum) over 11 weken zijn! =O
  #4187  
Oud 18-08-10, 12:18
Alex.c Alex.c is offline
• iOS 7.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 31
Standaard

Sommige van 30 juli hebben al hun toestel of krijgen die deze week, dan zijn er nog een boel bestellingen van 30 en 31 juli over! Dat zijn er redelijk veel neem ik aan, dus dat kan wel even duren...
Daarna zal het uiteraard stukken sneller gaan aangezien de hoeveelheid bestellingen steeds meer zijn afgenomen sinds die piek.
  #4188  
Oud 18-08-10, 12:21
Verik Verik is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 22
Standaard

als je nu besteld is levertijd 3-4 weken dus kan best met 1-2 weken zijn als je begin augustus besteld hebt of die chineese fabriek die al weken overuren draait moet ineens uit elkaar knallen dan gaat het nog wel ff duren

ik zelf 13 augustus besteld dus kleine hoop dat ie eind augustus binnen is.
  #4189  
Oud 18-08-10, 12:22
DarthVader64bit DarthVader64bit is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 52
Standaard

Het is echt een totale chaos bij tm .
Op de site van tm staat wachttijd 3-4 weken .
Ik net ks gebeld zeggen ze 6-8 weken .
Ze weten dus zelf niet hoe en wat .
  #4190  
Oud 18-08-10, 12:22
Bor Bor is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Dordrecht
Berichten: 44
Stuur een bericht via Instant Messenger naar Bor Stuur een bericht via MSN naar Bor
Standaard

Bijzonder dat het nu inderdaad 3-4 weken is.. Dan moet het dus voor ons korter zijn. Best wel leuk voor ons.
  #4191  
Oud 18-08-10, 12:26
robbertb robbertb is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 47
Standaard

AAARRGH!! Wat is T-mobile een ongelofelijk ***-bedrijf!!! Ik heb op 03-08 een 32gb iphone besteld, maar kreeg op 11-08 een bevestiging voor een 16 gb door. Dus ik bellen: Ja meneer wordt veranderd; 03-08 wordt aangehouden als besteldatum. Dag erna: gebeld, gecontroleerd; ja hoor; 03-08 al leverdatum. Vandaag gebeld voor dat ordernummer: Nee meneer u staat gewoon op 11-08. Wij KUNNEN DAT HELEMAAL NIET VERANDEREN!!!! Die gasten liegen je gewoon keihard voor! Ongelofelijk wat een zakkenwassers! Die ene week interesseert me niet zo veel, maar voorgelogen des te meer. Het is dat ik zo graag een iphone wil, anders had ik nu resoluut de bestelling geannuleerd.
  #4192  
Oud 18-08-10, 12:30
PortoNL PortoNL is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Locatie: Amsterdam
Berichten: 284
Standaard

Zijn er al mensen die gisterenmiddag op 3 zijn gegaan door naar 4?(bestellingen van 30-7)
  #4193  
Oud 18-08-10, 12:32
Corch Corch is offline
• iOS 12.0
• 12.0
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 179
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PortoNL Bekijk bericht
Zijn er al mensen die gisterenmiddag op 3 zijn gegaan door naar 4?(bestellingen van 30-7)
Nope, ik sta nog steeds op 3. Kheb wel al een afspraak gemaakt met AMP.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lillith Bekijk bericht
Oh dat is niet het enige waar k bang voor ben hoor. Ik heb nog geen iphone zoals je ziet. en ik vrees dat ik vanavond met dat ding in mn handen zit zo van: tja.. en nu? hoe moet dat nu allemaal? Ik heb nu een hele simpele telefoon (nokia express music)
Maarja ik ga gewoon uit van de meningen van alle mensen die zeggen dat de iphone zo heerlijk intuitief werkt. Maar ja dingen zoals proximity sensor zeggen me dus nog niet zoveel

Tis ook mijn eerste iPhone maar over de de vraag "en nu??" hoef je je geen zorgen te maken. Het werkt allemaal supermakkelijk.

En de proximity sensor wordt softwarematig verholpen mocht je er last van hebben.

Laatst gewijzigd door iScorpio; 18-08-10 om 15:59. Reden: volgende keer de edit knop gebruiken!
  #4194  
Oud 18-08-10, 12:40
IMeppel IMeppel is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 15
Standaard

16 gb op 30 july besteld morgen de levering! dus mensen van 30 july hebben inderdaad volgende week een goede kans.
Tja helaas ga ik zaterdag voor twee weken weg en moet ik sowiezo nog wachten :-(
  #4195  
Oud 18-08-10, 12:41
Verik Verik is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 22
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lillith Bekijk bericht
Oh dat is niet het enige waar k bang voor ben hoor. Ik heb nog geen iphone zoals je ziet. en ik vrees dat ik vanavond met dat ding in mn handen zit zo van: tja.. en nu? hoe moet dat nu allemaal? Ik heb nu een hele simpele telefoon (nokia express music)
Maarja ik ga gewoon uit van de meningen van alle mensen die zeggen dat de iphone zo heerlijk intuitief werkt. Maar ja dingen zoals proximity sensor zeggen me dus nog niet zoveel
Word ook mijn 1e iphone maar beetje youtube kijken etc en je hebt al redelijk door hoe de interface in elkaar zit. Verder al uitgebreid wezen "shoppen" in de apps store staan al 55 apps klaar om geinstalleerd te worden zodra dat ding binnen is.
  #4196  
Oud 18-08-10, 12:42
PortoNL PortoNL is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Locatie: Amsterdam
Berichten: 284
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Corch Bekijk bericht
Nope, ik sta nog steeds op 3. Kheb wel al een afspraak gemaakt met AMP.
Heb nog geen code gehad via mail of sms..dus kan nog niets doen?

Lol..in een zin jezelf tegenspreken


Order verzonden naar magazijn

Bestelling is ontvangen, maar nog niet doorgezet naar het magazijn/koerier om uitgeleverd te worden.

Laatst gewijzigd door iScorpio; 18-08-10 om 15:59. Reden: volgende keer de edit knop gebruiken!
  #4197  
Oud 18-08-10, 13:08
DutchMob DutchMob is offline
• iOS 6.0
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 64
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PortoNL Bekijk bericht
Heb nog geen code gehad via mail of sms..dus kan nog niets doen?
KS bellen of beter nog, @tmobile_webcare en/of @tmobile_iphone een dm sturen in Twitter.
__________________
iPhone 4: 32Gb - zwart - iOS 5 - No JB | iPad 2: 16Gb 3G - zwart - iOS 5-No JB | Macbook Pro 15": OSX Lion
  #4198  
Oud 18-08-10, 13:09
PortoNL PortoNL is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Locatie: Amsterdam
Berichten: 284
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DutchMob Bekijk bericht
KS bellen of beter nog, @tmobile_webcare en/of @tmobile_iphone een dm sturen in Twitter.
Ik sta nog op 3
  #4199  
Oud 18-08-10, 13:11
JER0NiM0's schermafbeelding
JER0NiM0 JER0NiM0 is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Amersfoort
Berichten: 35
Standaard

Het is niet zozeer een totale chaos. Ze werken alleen met een extern call-center en die krijgen, los van er op de site staat, van t-mobile door wat ze moeten communiceren. Dat soort taferelen heb je bij elk bedrijf dat gebruik maakt van externe call-centers.

Niet dat ik ze verdedig, maar ik begrijp het wel.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DarthVader64bit Bekijk bericht
Het is echt een totale chaos bij tm .
Op de site van tm staat wachttijd 3-4 weken .
Ik net ks gebeld zeggen ze 6-8 weken .
Ze weten dus zelf niet hoe en wat .
  #4200  
Oud 18-08-10, 13:12
Bertm@n Bertm@n is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 10
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Corch Bekijk bericht
Nope, ik sta nog steeds op 3. Kheb wel al een afspraak gemaakt met AMP.
Hoe kan je die dan maken? Ik sta ook op status 3 ...kan je ze bellen o.i.d. of heb jij al een sms/e-mail gehad?
Discussie gesloten



Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 020 Odido (T-Mobile) 2 05-12-10 14:01
Voorkeursnetwerken overzicht op iPhone / Ipad a3tje Wi-Fi 0 24-11-10 16:14
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 Corch Odido (T-Mobile) 2 06-08-10 13:51
Iphone Unlock Status overzicht bwbboot Archief 0 16-11-07 18:14

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:56.