//

iPhone 4 ordernummer overzicht

iPhone 4 ordernummer overzicht discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb de 31ste bij T-Mobile besteld. Nieuwe klant. 16GB iPhone 4. i-500 2 jaar. Nog steeds status 2. Uit woede heb ik gisteren bij ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #4461  
Oud 19-08-10, 17:19
nibbit88's schermafbeelding
nibbit88 nibbit88 is offline
• iOS 14.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Poortugaal, Albrandswaard
Berichten: 315
Standaard

Ik heb de 31ste bij T-Mobile besteld. Nieuwe klant. 16GB iPhone 4. i-500 2 jaar. Nog steeds status 2.
Uit woede heb ik gisteren bij The Phone House én BelCompany besteld, online. En tot mijn grote verbazing, heb ik vandaag al een afleverafspraak gemaakt met The Phone House voor maandag de 23ste. Ik zeg, massaaaaal naar The Phone House allemaal!

Edit: Ik volg het allemaal niet meer. Op de site van The Phone House staat er dat er een afleverafspraak met me is gemaakt voor maandag de 23ste. En ik heb een mailtje van BelCompany gekregen dat ik een afleverafspraak heb gemaakt. Volgens mij is dat orderstatus-tooltje van The Phone House gewoon van AMP en heb ik de bestelling dus wél bij de BelCompany. Weet iemand wat de link is voor de status bij AMP? Er waren er 2. Aflevertijd.nl en nog 1.

Edit 2: Ik heb het gevonden. En idd, de website van The Phone House gebruikt dezelfde tool als aflevertijd.nl. Dus allemaal naar de BelCompany! Na 1 dag heb ik al een afleverafspraak!

Thnx
__________________
 MacBook Pro 13" with Touch Bar (2018) / Apple Watch 42mm SS 
 iPhone 12 Pro Max 128GB Pacific Blue / iPad Pro 11" 

Laatst gewijzigd door nibbit88; 19-08-10 om 17:34.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #4462  
Oud 19-08-10, 17:21
Dabbert Dabbert is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Almere
Berichten: 15
Standaard

Datum van bestelling: 3 Augustus 2010
Tijd van bestelling: +/- 15:41
Methode: Website
Type: 16GB zwart
Abonnement: i-150
Verlenging/Nieuw: Nieuwe Klant
Ordernummer : 2777xx
Salenummer: -
Orderbevestiging: Via Email
Micro-sim: NEE
Status: 2
  #4463  
Oud 19-08-10, 17:30
Vincent6882 Vincent6882 is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 248
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nibbit88 Bekijk bericht
Ik heb de 31ste bij T-Mobile besteld. Nieuwe klant. 16GB iPhone 4. i-500 2 jaar. Nog steeds status 2.
Uit woede heb ik gisteren bij The Phone House én BelCompany besteld, online. En tot mijn grote verbazing, heb ik vandaag al een afleverafspraak gemaakt met The Phone House voor maandag de 23ste. Ik zeg, massaaaaal naar The Phone House allemaal!

Edit: Ik volg het allemaal niet meer. Op de site van The Phone House staat er dat er een afleverafspraak met me is gemaakt voor maandag de 23ste. En ik heb een mailtje van BelCompany gekregen dat ik een afleverafspraak heb gemaakt. Volgens mij is dat orderstatus-tooltje van The Phone House gewoon van AMP en heb ik de bestelling dus wél bij de BelCompany. Weet iemand wat de link is voor de status bij AMP? Er waren er 2. Aflevertijd.nl en nog 1.

Thnx
Aflevertijd.nl | AMP logistics een andere heb ik helaas niet maar deze zou voldoende moeten zijn.
  #4464  
Oud 19-08-10, 17:39
robbertb robbertb is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 47
Standaard

Na mijn boze klacht een uitgebreide mail van T-mobile terug gekregen; ze betreuren uiteraard de fout, kunnen in het systeem terugzien dat ik inderdaad 'verkeerd ben voorgelicht'. Excuses, wederom de boodschap dat het niet zou uitmaken voor de levertijd; die blijft voor die periode hetzelfde (doet me vermoeden dat straks de hele augustus bulk ineens wordt geleverd?). In ieder geval een halve maand korting op mijn huidige abo als tegemoetkoming. Valt me alweer mee. Nu maar zien wanneer ik dat kreng krijg!
  #4465  
Oud 19-08-10, 17:44
Liquid2ubstanc3 Liquid2ubstanc3 is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 104
Standaard

Ik zie bij sommige ordergegevens in dit topic dat men er geen Micro-sim bij neemt. Ik zag dat je er deze gratis bij krijgt, wat is de reden dat jullie geen Micro-sim nemen?
  #4466  
Oud 19-08-10, 17:46
Dabbert Dabbert is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Almere
Berichten: 15
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Liquid2ubstanc3 Bekijk bericht
Ik zie bij sommige ordergegevens in dit topic dat men er geen Micro-sim bij neemt. Ik zag dat je er deze gratis bij krijgt, wat is de reden dat jullie geen Micro-sim nemen?
Er wordt mee bedoeld dat deze nog niet geleverd is.
  #4467  
Oud 19-08-10, 17:47
nibbit88's schermafbeelding
nibbit88 nibbit88 is offline
• iOS 14.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Poortugaal, Albrandswaard
Berichten: 315
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Liquid2ubstanc3 Bekijk bericht
Ik zie bij sommige ordergegevens in dit topic dat men er geen Micro-sim bij neemt. Ik zag dat je er deze gratis bij krijgt, wat is de reden dat jullie geen Micro-sim nemen?
Haha, je leest het verkeerd. Ze zeggen dat ze de micro-sim nog niet hebben ontvangen
Zonder micro-sim zou een beetje raar zijn.
  #4468  
Oud 19-08-10, 17:47
DarthMaul DarthMaul is offline
• iOS 8.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Limburg
Berichten: 62
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nibbit88 Bekijk bericht
Ik heb de 31ste bij T-Mobile besteld. Nieuwe klant. 16GB iPhone 4. i-500 2 jaar. Nog steeds status 2.
Uit woede heb ik gisteren bij The Phone House én BelCompany besteld, online. En tot mijn grote verbazing, heb ik vandaag al een afleverafspraak gemaakt met The Phone House voor maandag de 23ste. Ik zeg, massaaaaal naar The Phone House allemaal!

Edit: Ik volg het allemaal niet meer. Op de site van The Phone House staat er dat er een afleverafspraak met me is gemaakt voor maandag de 23ste. En ik heb een mailtje van BelCompany gekregen dat ik een afleverafspraak heb gemaakt. Volgens mij is dat orderstatus-tooltje van The Phone House gewoon van AMP en heb ik de bestelling dus wél bij de BelCompany. Weet iemand wat de link is voor de status bij AMP? Er waren er 2. Aflevertijd.nl en nog 1.

Edit 2: Ik heb het gevonden. En idd, de website van The Phone House gebruikt dezelfde tool als aflevertijd.nl. Dus allemaal naar de BelCompany! Na 1 dag heb ik al een afleverafspraak!

Thnx
ging dat maar ,ik heb een renewal , dus ben helaas gebonden aan t-mobile, maar in ieder geval veel plezier ermee , het is je van harte gegunt
  #4469  
Oud 19-08-10, 17:48
r_klerks r_klerks is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 26
Standaard

Je zal wel een Micro-sim erbij moeten nemen (Als je hem al niet heb gehaald bij de winkel)
De iPhone 4 werkt namelijk alleen maar met een micro sim
  #4470  
Oud 19-08-10, 17:48
Gonster Gonster is offline
• iOS 16.4
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Lutjebroek
Berichten: 249
Standaard

Grrr AMP belt net "chauffeur heeft het druk, wilt u nog wachten of kan ik de bezorging verplaatsen naar morgen?? Ik: Nou meneer, dacht het niet, ik heb al lang genoeg gewacht, ik wil die bestelling gewoon vandaag (zit op mijn werk, waar er afgeleverd zou moeten gaan worden.) AMP: Ok hou u dan rekening met een latere levertijd....ziet er naar uit dat ik hier het licht uit ga doen. Dit is wat ik doe bij de Iphone 5: wacht drie maanden, tot een ieder hem heeft, dan ga ik naar een telefoon winkel en loop er die zelfde dag mee naar buiten.....pfff
  #4471  
Oud 19-08-10, 17:49
Liquid2ubstanc3 Liquid2ubstanc3 is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 104
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nibbit88 Bekijk bericht
Haha, je leest het verkeerd. Ze zeggen dat ze de micro-sim nog niet hebben ontvangen
Zonder micro-sim zou een beetje raar zijn.
Stom van mij eigenlijk heel logisch haha
Ik weet dat de iPhone 4 alleen met Micro-sim werkt, maar dacht dat ze hun huidige simkaart gingen bijknippen. Dat kan een keuze zijn als je een Duo-sim hebt, scheelt je namelijk in kosten.

Laatst gewijzigd door Liquid2ubstanc3; 19-08-10 om 17:51.
  #4472  
Oud 19-08-10, 17:50
zenga13 zenga13 is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 28
Standaard

Ik heb bij diverse andere shops gekeken (PhoneHouse, Belcompany, Telefoonkopen etc.), maar als ik daar wil verlengen ben ik veel duurder uit voor het toestel dan ik bij T-Mobile ben. Dus dan maar geduld hebben en afwachten wanneer T-Mobile gaat uitleveren.
  #4473  
Oud 19-08-10, 18:01
tsubasa tsubasa is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 62
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gonster Bekijk bericht
Dit is wat ik doe bij de Iphone 5: wacht drie maanden, tot een ieder hem heeft, dan ga ik naar een telefoon winkel en loop er die zelfde dag mee naar buiten.....pfff
Dat ga ik ook doen als mijn 2 jarig contract klaar is. Liever iets langer ermee en gewoon lekker in en uit lopen met dat nieuwe ding en klaar ermee! Had ik waarschijnlijk nu ook gedaan als ik al een iDevice had.
  #4474  
Oud 19-08-10, 18:07
rocksoff rocksoff is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 28
Wink

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gonster Bekijk bericht
Grrr AMP belt net "chauffeur heeft het druk, wilt u nog wachten of kan ik de bezorging verplaatsen naar morgen?? Ik: Nou meneer, dacht het niet, ik heb al lang genoeg gewacht, ik wil die bestelling gewoon vandaag (zit op mijn werk, waar er afgeleverd zou moeten gaan worden.) AMP: Ok hou u dan rekening met een latere levertijd....ziet er naar uit dat ik hier het licht uit ga doen. Dit is wat ik doe bij de Iphone 5: wacht drie maanden, tot een ieder hem heeft, dan ga ik naar een telefoon winkel en loop er die zelfde dag mee naar buiten.....pfff
Is tie al geweest ?
  #4475  
Oud 19-08-10, 18:10
nibbit88's schermafbeelding
nibbit88 nibbit88 is offline
• iOS 14.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Poortugaal, Albrandswaard
Berichten: 315
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DarthMaul Bekijk bericht
ging dat maar ,ik heb een renewal , dus ben helaas gebonden aan t-mobile, maar in ieder geval veel plezier ermee , het is je van harte gegunt
Dank je! Ik kan nu al niet meer wachten. Maar ik wil graag dat de mensen die geen zin meer hebben om te wachten, het aanpakken zoals ik deed. Gewoon overal online bestellen. (de grotere winkelketens weliswaar) Dat pakt blijkbaar alleen maar goed uit.

Succes iedereen. Ik hou het voor gezien bij dit draadje.
  #4476  
Oud 19-08-10, 18:13
Gonster Gonster is offline
• iOS 16.4
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Lutjebroek
Berichten: 249
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rocksoff Bekijk bericht
Is tie al geweest ?

nope still waiting....
  #4477  
Oud 19-08-10, 18:16
PortoNL PortoNL is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Locatie: Amsterdam
Berichten: 284
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gonster Bekijk bericht
nope still waiting....
Damn..duurt wel erg lang
  #4478  
Oud 19-08-10, 18:16
Xorez Xorez is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 41
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gonster Bekijk bericht
nope still waiting....
Wou ik hoop voor je dat die snel komt denk je hem bijna te hebben en gebeurd er weer iets op eht laatste moment.

Succes!
  #4479  
Oud 19-08-10, 18:32
Chesto Chesto is offline
• iOS 9.3.2
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 134
Standaard

Datum van bestelling: 17 Augustus 2010
Tijd van bestelling: 15.15 uur
Methode: Online
Type: 32GB zwart
Abonnement: i-300
Verlenging/Nieuw: Verlenging
Ordernummer : 3046xx
Salenummer: n.n.b.
Orderbevestiging: Ja, via mail.
Micro-sim: Nee
Status:2


Het wachten is begonnen , aangezien de ordernummers snel oplopen!!!
  #4480  
Oud 19-08-10, 18:43
DarthVader64bit DarthVader64bit is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 52
Standaard

Datum van bestelling: 10 Augustus 2010
Tijd van bestelling: 11.30
Methode: Telefonisch
Type: 16GB zwart
Abonnement: i-300
Verlenging/Nieuw: Verlenging( early renewal )
Ordernummer : 2910xx
Salenummer: n.n.b.
Orderbevestiging: Ja
Micro-sim: Nee
Status:2

We wachten af al duurt het wel lang , ik begrijp nu hoelang diegene hebben moeten wachten die hem op 20 juli besteld hebben .
Discussie gesloten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 020 Odido (T-Mobile) 2 05-12-10 14:01
Voorkeursnetwerken overzicht op iPhone / Ipad a3tje Wi-Fi 0 24-11-10 16:14
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 Corch Odido (T-Mobile) 2 06-08-10 13:51
Iphone Unlock Status overzicht bwbboot Archief 0 16-11-07 18:14

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:38.