//

iPhone 4 ordernummer overzicht

iPhone 4 ordernummer overzicht discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door DANNYY Juist - De veelgestelde vragen met antwoord over iPhone 4 - T-Mobile Daar word ik toch zo moe van he: ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #5081  
Oud 24-08-10, 21:08
NGroeneveld's schermafbeelding
NGroeneveld NGroeneveld is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Zaltbommel
Berichten: 358
Stuur een bericht via MSN naar NGroeneveld
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DANNYY Bekijk bericht
Daar word ik toch zo moe van he:

"Op basis van deze informatie verwachten we dat de maximale levertijd 8-10 weken is. Het kan zijn dat het daadwerkelijke aantal bestellingen en/of de voorraad wijzigt."

Het is allemaal zo onduidelijk, ze "verwachten" dat het "maximaal" 8-10 weken is. Dus ze hebben al 3 weken speling ingebouwt, ook nog dat het maximaal is en ze verwachten het, dus ze weten het niet zeker. En het kan ook nog zijn dat het wijzigt. Dus eigelijk kan je hem morgen krijgen maar ook over 2 maanden... ???
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #5082  
Oud 24-08-10, 21:11
nietik nietik is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 14
Standaard

Inmiddels is het tien over 9.. Ik geef het op. Morgenochtend METEEN erachteraan. Ik hoorde vandaag mijn eerste iphone om half 3 tot half 6 te ontvangen. Niets gehad. achterlijk bedrijf..
  #5083  
Oud 24-08-10, 21:12
dannyhtek's schermafbeelding
dannyhtek dannyhtek is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Zuid-Limburg
Berichten: 1.408
Standaard

Ja ik las het net ook, heb hem vandaag besteld - benieuwd wanneer ik de gelukkige mag zijn, mevrouw wist mij wel te 'verzekeren' dat het niet langer dan 5 weken zou duren, meestal binnen 3 tot 4 weken ;o

Maar jullie wachten er zo te zien/horen al langer op XD
  #5084  
Oud 24-08-10, 21:16
NGroeneveld's schermafbeelding
NGroeneveld NGroeneveld is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Zaltbommel
Berichten: 358
Stuur een bericht via MSN naar NGroeneveld
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DANNYY Bekijk bericht
Ja ik las het net ook, heb hem vandaag besteld - benieuwd wanneer ik de gelukkige mag zijn, mevrouw wist mij wel te 'verzekeren' dat het niet langer dan 5 weken zou duren, meestal binnen 3 tot 4 weken ;o

Maar jullie wachten er zo te zien/horen al langer op XD
Ik wacht al 3 weken (komende donderdag). Maar ik heb in de winkel besteld, dat is blijkbaar een apart geval...
  #5085  
Oud 24-08-10, 21:19
dannyhtek's schermafbeelding
dannyhtek dannyhtek is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Zuid-Limburg
Berichten: 1.408
Standaard

Dat kun je wel zeggen, vanmorgen even in de tshop geweest, was inderdaad een levertijd van 8-10 weken zei 't MEISJE achter de balie.

Vandaar dat ik het via de klantenservice heb besteld omdat daar de levertijden korter waren.
  #5086  
Oud 24-08-10, 21:20
SMRF's schermafbeelding
SMRF SMRF is offline
• iOS 4.3.2
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 51
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DANNYY Bekijk bericht
Meh, hoe zie je eigenlijk die status :$? wil 's kijken of er bij mij ook iets valt te zien ondanks ik gebruik heb gemakt van Early Renewal.
Je kunt op het T-mobile forum (als je al klant bent, jij wel zo te zien) aan @ordermanagement je ordernummer vragen. Hier: https://www.t-mobile.nl/My_T-mobile/...rum/Forum.aspx

Schijnt ook via Twitter te kunnen. Of gewoon bellen met de klantenservice, maar dat heeft schijnbaar niet altijd zin.
  #5087  
Oud 24-08-10, 21:22
dannyhtek's schermafbeelding
dannyhtek dannyhtek is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Zuid-Limburg
Berichten: 1.408
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SMRF Bekijk bericht
Je kunt op het T-mobile forum (als je al klant bent, jij wel zo te zien) aan @ordermanagement je ordernummer vragen. Hier: https://www.t-mobile.nl/My_T-mobile/...rum/Forum.aspx

Schijnt ook via Twitter te kunnen. Of gewoon bellen met de klantenservice, maar dat heeft schijnbaar niet altijd zin.
Ah geweldig bedankt, ik heb inderdaad zowel via twitter en via het forum aan "@ordermanagement" gevraagd, ben benieuwd wanneer ik antwoord ga krijgen -,-'
  #5088  
Oud 24-08-10, 21:35
NGroeneveld's schermafbeelding
NGroeneveld NGroeneveld is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Zaltbommel
Berichten: 358
Stuur een bericht via MSN naar NGroeneveld
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DANNYY Bekijk bericht
Dat kun je wel zeggen, vanmorgen even in de tshop geweest, was inderdaad een levertijd van 8-10 weken zei 't MEISJE achter de balie.

Vandaar dat ik het via de klantenservice heb besteld omdat daar de levertijden korter waren.
Toen ik in de T-Shop was 2 weken geleden zei ik: "6 weken levertijd he?". Zegt de verkopen "uuuh jaja, 6 tot 8 weken!!!"...
  #5089  
Oud 24-08-10, 21:40
leootje's schermafbeelding
leootje leootje is offline
• iOS 6.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 47
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NGroeneveld Bekijk bericht
Toen ik in de T-Shop was 2 weken geleden zei ik: "6 weken levertijd he?". Zegt de verkopen "uuuh jaja, 6 tot 8 weken!!!"...
ja en nu nog maar 3 a 4 weken
  #5090  
Oud 24-08-10, 21:43
zanderman's schermafbeelding
zanderman zanderman is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 22
Standaard

Jaaa!!! Eindelijk!
Heb lang getwijfeld, maar heb m zojuist ook via Smartphoneshop.nl - smartphones en alle smartphone-accessoires. besteld, morgen tussen half 1 en 6 ben ik de gelukkige eigenaar van een iPhone 4!
Morgen maar ff de andere bestelling annuleren... Whoeew!!
  #5091  
Oud 24-08-10, 21:45
NGroeneveld's schermafbeelding
NGroeneveld NGroeneveld is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Zaltbommel
Berichten: 358
Stuur een bericht via MSN naar NGroeneveld
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door leootje Bekijk bericht
ja en nu nog maar 3 a 4 weken
Ja maar dan kom ik alsnog uit op die 6 weken totaal... Die 3 a 4 weken is toch vanaf nu? Dat is niet min de 2 weken die ik al wacht?
  #5092  
Oud 24-08-10, 21:46
dannyhtek's schermafbeelding
dannyhtek dannyhtek is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Zuid-Limburg
Berichten: 1.408
Standaard

even serieus, hoe kan het dat die website meer/sneller iPhone's bezorgen dan tmobile zelf?
  #5093  
Oud 24-08-10, 21:56
matskcin matskcin is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 8
Standaard

Dat vroeg ik me ook af...Maar ik vind het niet erg!!

Morgen tussen half 1 en 3 verwacht ik hoog bezoek
  #5094  
Oud 24-08-10, 22:00
zanderman's schermafbeelding
zanderman zanderman is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 22
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DANNYY Bekijk bericht
even serieus, hoe kan het dat die website meer/sneller iPhone's bezorgen dan tmobile zelf?
Geen idee... Ik denk dat TM toch wel iets meer bestellingen heeft, als je kijkt naar de ordernummers... Ze begonnen volgens mij bij 25xxxx en zijn nu ergens bij 44xxxx. Dat zijn al bijna 20.000 orders!! Wil natuurlijk niet zeggen dat het allemaal iPhones zijn, maar ik geloof wel dat het een groot gedeelte is. Stel dat het de helft is, dan is het nog 10.000!!! Terwijl zo'n Smartphoneshop er misschien een paar honderd verkoopt... En als ze dan beide evenveel geleverd krijgen...

Een hele theorie, maar whatever, morgen heb ik er één!! En voor de TM wachters met order nr na 2711XX, jullie schuiven weer een plekje op!
  #5095  
Oud 24-08-10, 22:03
dannyhtek's schermafbeelding
dannyhtek dannyhtek is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Zuid-Limburg
Berichten: 1.408
Standaard

Ben benieuwd welke order nummer ik heb, moet ik eerst eens mail van die ordermanagement gast krijgen >,<

Meh, wens je veel plezier ermee over half jaar heb ik er ook eentje!
  #5096  
Oud 24-08-10, 22:04
NGroeneveld's schermafbeelding
NGroeneveld NGroeneveld is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Zaltbommel
Berichten: 358
Stuur een bericht via MSN naar NGroeneveld
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zanderman Bekijk bericht
Geen idee... Ik denk dat TM toch wel iets meer bestellingen heeft, als je kijkt naar de ordernummers... Ze begonnen volgens mij bij 25xxxx en zijn nu ergens bij 44xxxx. Dat zijn al bijna 20.000 orders!! Wil natuurlijk niet zeggen dat het allemaal iPhones zijn, maar ik geloof wel dat het een groot gedeelte is. Stel dat het de helft is, dan is het nog 10.000!!! Terwijl zo'n Smartphoneshop er misschien een paar honderd verkoopt... En als ze dan beide evenveel geleverd krijgen...

Een hele theorie, maar whatever, morgen heb ik er één!! En voor de TM wachters met order nr na 2711XX, jullie schuiven weer een plekje op!
Volgens mij zijn het inderdaad alle telefoons door elkaar, maar het grootste deel is iPhone. Zo'n klein websitetje heeft natuurlijk veel minder bestellingen en ook veel minder leveringen maar dat word ook veel makkelijker verwerkt
  #5097  
Oud 24-08-10, 22:05
Vincent6882 Vincent6882 is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 248
Standaard

Wat ik eerder al zei, ik ben het wachten beu en zeker als ik alle verhalen hier nu weer lees. ff ergens anders bestellen en de volgende dag heb je hem tm waar blijven jullie nu...
Als exclusieve verkoper van de iphone bakken ze er weinig van..
Nog een paar dagen en dan is deze maand voorbij en dan ga ik ook lekker ergens anders de phone halen.
Hoewel ik dan al 4 weken aan het wachten ben.... Zou dus niet lang meer moeten duren..
  #5098  
Oud 24-08-10, 22:06
nietik nietik is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 14
Standaard

Mooi geen iphone dus. Ben echt LAAIEND. niet zozeer dat ik langer op mn iphone moet wachten, maar op die achterlijke debielen die communicatie noch verantwoordelijkheid voelen. Heel mn dag vergalt! ik zit sinds half 3 thuis, te wachten op niets! en na 6 uur is die amp lekker naar huis toe, dus bellen is geen optie. Het spijt me voor mn taalgebruik, maar ik ben het echt zat gewoon! Tis verdomme geen tshirt dat ik bestel ofzo.. Wedden, dalijk, dan bel ik wat er gebeurt is en kan ik fijn weer een afspraak maken, misschien moet ik wel weer een week wachten!
on-ge-loof-e-lijk....
  #5099  
Oud 24-08-10, 22:07
dannyhtek's schermafbeelding
dannyhtek dannyhtek is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Zuid-Limburg
Berichten: 1.408
Standaard

Zou zonde zijn als je nu zou annuleren, na 4 weken wachten (:
  #5100  
Oud 24-08-10, 22:08
Vincent6882 Vincent6882 is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 248
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nietik Bekijk bericht
Mooi geen iphone dus. Ben echt LAAIEND. niet zozeer dat ik langer op mn iphone moet wachten, maar op die achterlijke debielen die communicatie noch verantwoordelijkheid voelen. Heel mn dag vergalt! ik zit sinds half 3 thuis, te wachten op niets! en na 6 uur is die amp lekker naar huis toe, dus bellen is geen optie. Het spijt me voor mn taalgebruik, maar ik ben het echt zat gewoon! Tis verdomme geen tshirt dat ik bestel ofzo.. Wedden, dalijk, dan bel ik wat er gebeurt is en kan ik fijn weer een afspraak maken, misschien moet ik wel weer een week wachten!
on-ge-loof-e-lijk....
Probeer voor vandaag maar even lekker te gaan slapen en morgen eens ff flink je gal spugen bij amp....
Hopelijk komen ze netjes morgen langs... en anders heb je nog de optie om ergens anders te gaan kijken .
sterkte
Discussie gesloten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 020 Odido (T-Mobile) 2 05-12-10 13:01
Voorkeursnetwerken overzicht op iPhone / Ipad a3tje Wi-Fi 0 24-11-10 15:14
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 Corch Odido (T-Mobile) 2 06-08-10 12:51
Iphone Unlock Status overzicht bwbboot Archief 0 16-11-07 17:14

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:50.