//

iPhone 4 ordernummer overzicht

iPhone 4 ordernummer overzicht discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Zo net gebeld door T Mobile shop kan hem ophalen...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #6521  
Oud 02-09-10, 15:50
modspeedy modspeedy is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 41
Stuur een bericht via MSN naar modspeedy
Standaard

Zo net gebeld door T Mobile shop kan hem ophalen
__________________
DB
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #6522  
Oud 02-09-10, 15:52
Str8souljah Str8souljah is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 17
Standaard

Ik wil ook 32 gigs! Grrrr!

Pda shop wist mij vertellen dat pdashop deze week wel 16 gb's verwacht, maar leverdatum voor 32 gbs onbekend is...
  #6523  
Oud 02-09-10, 15:55
dannyhtek's schermafbeelding
dannyhtek dannyhtek is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Zuid-Limburg
Berichten: 1.408
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door modspeedy Bekijk bericht
Ik heb 6 augustus in de winkel besteld en 10 augustus via de ks en van alletwee noppes nada niks geen 0 zero.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door modspeedy Bekijk bericht
Zo net gebeld door T Mobile shop kan hem ophalen
hehe D: wat een timing
  #6524  
Oud 02-09-10, 15:55
NGroeneveld's schermafbeelding
NGroeneveld NGroeneveld is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Zaltbommel
Berichten: 358
Stuur een bericht via MSN naar NGroeneveld
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Str8souljah Bekijk bericht
Ik wil ook 32 gigs! Grrrr!

Pda shop wist mij vertellen dat pdashop deze week wel 16 gb's verwacht, maar leverdatum voor 32 gbs onbekend is...
Leuk... Fantastisch nieuws! Haha...
  #6525  
Oud 02-09-10, 15:57
Eviltje's schermafbeelding
Eviltje Eviltje is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 32
Standaard

Zo ik heel onverwachts vanmiddag een telefoontje gehad, terwijl je net lekker lig te slapen na een nachtje werken.. neem je sacherijnig op.. blijkt het dus te zijn voor een bezorgafspraak van de iphone bij de smartphoneshop te maken nou ze mogen mij wel vaker wakker bellen dan hoor.

Telefoon wordt geleverd op: 3/9 tussen 9 en 13 uur
Tmobile shop geannuleerd natuurlijk, hoe meer mensen annuleren des te sneller de rest hem heeft!!!! ik wens jullie veel succes met wachten!!
__________________
Smartphoneshop Besteld 29 Aug levering morgen 3/9 : tussen 9 en 13.00 uur
  #6526  
Oud 02-09-10, 16:02
dannyhtek's schermafbeelding
dannyhtek dannyhtek is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Zuid-Limburg
Berichten: 1.408
Standaard

Ben blij voor je Eviltje (: Tja, nu nog die andere 50.000 orders annuleren en ik ben aan de beurt!
  #6527  
Oud 02-09-10, 16:04
Eviltje's schermafbeelding
Eviltje Eviltje is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 32
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DANNYY Bekijk bericht
Ben blij voor je Eviltje (: Tja, nu nog die andere 50.000 orders annuleren en ik ben aan de beurt!
of zelf ergens anders bestellen??
  #6528  
Oud 02-09-10, 16:06
opasveer opasveer is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 10
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kleyn Bekijk bericht
Wat dacht je van iedereen die nogsteeds op 2 staat en op of voor 7 augustus besteld heeft.. Ik ga dadelijk een belletje plegen. Dat mensen later bestellen van mij, en het eerder gaan krijgen vind ik niet kunnen...
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tmobile_webcare
[1/2] De Iphones voor de abonnees die 20 juli hebben ingeschreven zijn helaas niet allemaal op volgorde van inschrijven uitgleverd.
[2/2] op dit moment worden alle bestellingen op volgorde verwerkt. Er kan wel wat verschil zitten tussen de 16 of 32 versie. 10:02 AM Sep 1st
Als ze het zelf nog maar snappen.
__________________
iPhone 4 16GB besteld 5/8 order 2816** -> status 4
  #6529  
Oud 02-09-10, 16:15
modspeedy modspeedy is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 41
Stuur een bericht via MSN naar modspeedy
Standaard

Ben ff weg me Iphone halen!!!! in de winkel nog geen 4 weken gewacht net me telefonische order geannuleerd.Dus weer een plekkie opschuiven voor iedereen.
  #6530  
Oud 02-09-10, 16:20
Breedbek Breedbek is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 64
Standaard

@Danny, je lijst wordt nu landelijk omgeroepen:
Citaat:
@tmobile_webcare: 1) heb al eerder gemeld dat iphone bestellingen niet op volgorde uitgeleverd worden. Op iphoneclub forum is een overzicht
__________________
16gb besteld op 8/8 (22u), ordernummer 286XXX, st: 3. Leverdatum 16/9
  #6531  
Oud 02-09-10, 16:20
Eviltje's schermafbeelding
Eviltje Eviltje is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 32
Standaard

Heb ik weer, een muts van tmobile aan de lijn.. tsja we kunnen je bestelling niet annuleren hij is al verzonden... als die al verzonden was had ik toch helemaal niet hoeven annuleren en ik weet zeker dat deze informatie niet klopt! "kan ik een collega spreken met een hogere functie?" in middels een half uur aan de lijn en zo mw. waar heeft u hem dan besteld dan kan ik even nakijken of het klopt.. Tsja denkt ze nou echt dat ik dat ga melden aan haar?!?!?! Nee sorry geen behoefte aan, zouden jullie alles maar netjes op orde moeten houden en duidelijk moeten communiceren met je eigenklanten voordat je een ander bedrijf ga lastig vallen!!

Nou inmiddels 43belminuten verder en het is eindelijk geannuleerd! tis maar goed dat je geen haast heb!
  #6532  
Oud 02-09-10, 16:23
fillem fillem is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 119
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eviltje Bekijk bericht
Nou inmiddels 43belminuten verder en het is eindelijk geannuleerd! tis maar goed dat je geen haast heb!
Had je een nieuw abonnement afgesloten of bestaande verlengd?
Vraag me af of, wanneer je je abo verlengd had, of je nu meteen ergens anders kan verlengen of dat er eerst nog het een en ander aan administratie gedaan moet worden door T-mobiel.
  #6533  
Oud 02-09-10, 16:24
dannyhtek's schermafbeelding
dannyhtek dannyhtek is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Zuid-Limburg
Berichten: 1.408
Standaard

net tmobile gebeld, c.a dikke 20minuten aan de lijn gehangen om een medewerker te spreken. Eindelijk was het zover en kwam er iemand aan de lijn. Gevraagd of ik ook bij de TSHOP kon bestellen aangezien ik het al via KS had besteld icm Early Renewal. Meneer zei dat het langer zou duren dan als ik gewoon wacht op die van de klantsenservice. Dus ik zei: Prima, wat zijn dan nu weer de levertijden?

Wanneer hebt u hem besteld? '24 augustus' Oh dat is dan ongeveer een week geleden 'Dit is inmiddels 9 dagen geleden inderdaad'. Ja dan zal hij er binnen 2 tot 3 weken zowiezo zijn.

Dus ik ben eens benieuwd..
  #6534  
Oud 02-09-10, 16:25
dannyhtek's schermafbeelding
dannyhtek dannyhtek is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Zuid-Limburg
Berichten: 1.408
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door breedbek Bekijk bericht
@danny, je lijst wordt nu landelijk omgeroepen:
woop, they get me famous!
  #6535  
Oud 02-09-10, 16:27
Breedbek Breedbek is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 64
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DANNYY Bekijk bericht
net tmobile gebeld, c.a dikke 20minuten aan de lijn gehangen om een medewerker te spreken. Eindelijk was het zover en kwam er iemand aan de lijn. Gevraagd of ik ook bij de TSHOP kon bestellen aangezien ik het al via KS had besteld icm Early Renewal. Meneer zei dat het langer zou duren dan als ik gewoon wacht op die van de klantsenservice. Dus ik zei: Prima, wat zijn dan nu weer de levertijden?

Wanneer hebt u hem besteld? '24 augustus' Oh dat is dan ongeveer een week geleden 'Dit is inmiddels 9 dagen geleden inderdaad'. Ja dan zal hij er binnen 2 tot 3 weken zowiezo zijn.

Dus ik ben eens benieuwd..
Als ik kijk naar tmobile_webcare op twitter, antwoord de beste meneer dat de levertijd van toen zo'n 5 weken zou moeten bedragen. Ik denk dat het er op neer komt dat er dan pas meer iPhones in Nederland zijn aangekomen, per boot ofzo, en dat dan de echte levering kan beginnen
  #6536  
Oud 02-09-10, 16:29
Eviltje's schermafbeelding
Eviltje Eviltje is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 32
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fillem Bekijk bericht
Had je een nieuw abonnement afgesloten of bestaande verlengd?
Vraag me af of, wanneer je je abo verlengd had, of je nu meteen ergens anders kan verlengen of dat er eerst nog het een en ander aan administratie gedaan moet worden door T-mobiel.
was een heel nieuw abonnement en ze moeten het niet wagen om te zorgen dat het niet lukt morgen! dan komt er denk echt stoom uit mijn oren. Volgens mij als je het annuleert wordt je gelijk uit het systeem gehaald (tenminste dat is wat er nu gemeld wordt) dus dan maakt het niet uit hoe en wat. Ze maken het pas in orde als je bestelling naar status 3 gaat.
  #6537  
Oud 02-09-10, 16:30
fillem fillem is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 119
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eviltje Bekijk bericht
was een heel nieuw abonnement en ze moeten het niet wagen om te zorgen dat het niet lukt morgen! dan komt er denk echt stoom uit mijn oren. Volgens mij als je het annuleert wordt je gelijk uit het systeem gehaald (tenminste dat is wat er nu gemeld wordt) dus dan maakt het niet uit hoe en wat. Ze maken het pas in orde als je bestelling naar status 3 gaat.
Dat vreesde ik al (status 3). Nou ja, go AMP go!
  #6538  
Oud 02-09-10, 16:31
melledewit melledewit is offline
• iOS 14.3
• iPadOS 14.3
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 31
Standaard

Zojuist even nagevraagd hoe het zit met de 32GB's (heb zelf de 5e besteld). Kreeg vrij snel een persoonlijk bericht terug dat er morgen een voorraad verwacht wordt, waardoor ik begin volgende week een afleverafspraak zou mogen verwachten. Hopelijk gaan wij 32'ers morgen dus even een inhaalslag maken...
  #6539  
Oud 02-09-10, 16:31
Eviltje's schermafbeelding
Eviltje Eviltje is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 32
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Breedbek Bekijk bericht
Als ik kijk naar tmobile_webcare op twitter, antwoord de beste meneer dat de levertijd van toen zo'n 5 weken zou moeten bedragen. Ik denk dat het er op neer komt dat er dan pas meer iPhones in Nederland zijn aangekomen, per boot ofzo, en dat dan de echte levering kan beginnen
Tsja zo'n kikkerlandje krijgt gewoon niet genoeg bestellingen binnen :S daar zijn wij te klein voor om een grote vracht te krijgen, stel je voor dat er iphones in de magazijnen blijven liggen stof te happen.
  #6540  
Oud 02-09-10, 16:35
NGroeneveld's schermafbeelding
NGroeneveld NGroeneveld is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Zaltbommel
Berichten: 358
Stuur een bericht via MSN naar NGroeneveld
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door melledewit Bekijk bericht
Zojuist even nagevraagd hoe het zit met de 32GB's (heb zelf de 5e besteld). Kreeg vrij snel een persoonlijk bericht terug dat er morgen een voorraad verwacht wordt, waardoor ik begin volgende week een afleverafspraak zou mogen verwachten. Hopelijk gaan wij 32'ers morgen dus even een inhaalslag maken...
Kijk dit is beter!
Discussie gesloten



Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 020 Odido (T-Mobile) 2 05-12-10 14:01
Voorkeursnetwerken overzicht op iPhone / Ipad a3tje Wi-Fi 0 24-11-10 16:14
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 Corch Odido (T-Mobile) 2 06-08-10 13:51
Iphone Unlock Status overzicht bwbboot Archief 0 16-11-07 18:14

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:29.