//

iPhone 4 ordernummer overzicht

iPhone 4 ordernummer overzicht discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb vandaag mijn order bij t-mobile geannuleerd! Besteld bij klantenservice Ordernr. 2774xx Orderdatum 3/8/2010 Stond nog steeds op status 2 Iphone 4 16 ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #6741  
Oud 03-09-10, 20:22
Mtum Mtum is offline
• iOS 6.1.3
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 6
Standaard

Hallo,

Ik heb vandaag mijn order bij t-mobile geannuleerd!
Besteld bij klantenservice
Ordernr. 2774xx
Orderdatum 3/8/2010
Stond nog steeds op status 2
Iphone 4 16 GB

Vanmorgen Phonehouse gebeld en besteld. Wordt a.s. Maandag al geleverd.

Succes iedereen met wachten, een tip bel gewoon the phone house dan heeft iedereen hem aankomende week!!
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #6742  
Oud 03-09-10, 20:29
richie80 richie80 is offline
• iOS 4.1 Beta
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 7
Standaard

28209x
iPhone 4g 32gb besteld 5-8
Vandaag status 3
Wordt nu 6-9 geleverd na een belletje
  #6743  
Oud 03-09-10, 20:45
Kleyn Kleyn is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 26
Standaard

Ar- met 285*** heeft al status 4, en ik met mijn 2859** nogsteeds 2. Waar slaat dit op.................. zou het aan nummerbehoud liggen?
  #6744  
Oud 03-09-10, 20:58
dannyhtek's schermafbeelding
dannyhtek dannyhtek is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Zuid-Limburg
Berichten: 1.408
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kleyn Bekijk bericht
Ar- met 285*** heeft al status 4, en ik met mijn 2859** nogsteeds 2. Waar slaat dit op.................. zou het aan nummerbehoud liggen?
Dat kan best aan het nummerbehoud liggen, maar dan zou je nog altijd je toestel kunnen ontvangen?
  #6745  
Oud 03-09-10, 21:05
appel22 appel22 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 18
Standaard

Goeie savonds,

Ik heb vorige week woensdag 25.08.2010 mijn T-Mobile abbonement verlengd dmv de klantenservice. Ben zelf gegaan voor Relax Online 25 + Web'n'Walk plus € 24,90 en een sms maximaal. € 79,90 bij betalen.
Nu werd er aan de telefoon gezegd een levertijd van 3-4 weken, helaas maarja ik wacht wel.
Nu les ik hier ook mee maar iedereen heeft het over status updates, vorige week vrijdag maar gebeld om dan mijn ordernr op te vragen. Deze heb ik dan gekregen en in de loop van deze week zo ik dan via de T-Mobile site mijn status kunnen zien v/d bestelling, tot dusver staat er nog steeds Er is geen bestelling bekend met de door jouw ingevoerde gegevens.. Nu heb ik net de klantenservice weer gebeld met de vraag hoe dat zat, nu krijg ik te horen dat je de status helemaal niet kunt zien, en alleen pas wanneer de telefoon doorgestuurd wordt naar AMP komt dat hier te staan. Verder moet ik dat over 3 weken maar gaan bekijken volgens de klantenservice om dan zelf een afspraak te maken ?

Vind het raar al die tegenstrijdige dingen, vorige week werd me ook verteld dat ik een schriftelijke bevestiging kreeg van m'n bestelling, vandaag werd er gezegd je krijgt niets..

Alvast bedankt voor jullie wel goede info!
  #6746  
Oud 03-09-10, 21:18
dannyhtek's schermafbeelding
dannyhtek dannyhtek is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Zuid-Limburg
Berichten: 1.408
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door appel22 Bekijk bericht
Goeie savonds,

Ik heb vorige week woensdag 25.08.2010 mijn T-Mobile abbonement verlengd dmv de klantenservice. Ben zelf gegaan voor Relax Online 25 + Web'n'Walk plus € 24,90 en een sms maximaal. € 79,90 bij betalen.
Nu werd er aan de telefoon gezegd een levertijd van 3-4 weken, helaas maarja ik wacht wel.
Nu les ik hier ook mee maar iedereen heeft het over status updates, vorige week vrijdag maar gebeld om dan mijn ordernr op te vragen. Deze heb ik dan gekregen en in de loop van deze week zo ik dan via de T-Mobile site mijn status kunnen zien v/d bestelling, tot dusver staat er nog steeds Er is geen bestelling bekend met de door jouw ingevoerde gegevens.. Nu heb ik net de klantenservice weer gebeld met de vraag hoe dat zat, nu krijg ik te horen dat je de status helemaal niet kunt zien, en alleen pas wanneer de telefoon doorgestuurd wordt naar AMP komt dat hier te staan. Verder moet ik dat over 3 weken maar gaan bekijken volgens de klantenservice om dan zelf een afspraak te maken ?

Vind het raar al die tegenstrijdige dingen, vorige week werd me ook verteld dat ik een schriftelijke bevestiging kreeg van m'n bestelling, vandaag werd er gezegd je krijgt niets..

Alvast bedankt voor jullie wel goede info!
Je krijgt een bevestigingsbrief thuis gestuurd en je ordernummer zou je ook zo moeten krijgen/je status moet je zo kunnen zien.
Verder wat betreft de prijs van je toestel+abonnements kosten lijkt 't me raar.. Ik dacht dat €89,95 bij een i-300 €45p/m 't goedkoopste was..

Laatst gewijzigd door dannyhtek; 03-09-10 om 21:21.
  #6747  
Oud 03-09-10, 21:21
appel22 appel22 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 18
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DANNYY Bekijk bericht
Heh, Online 25? bedoel je niet Relax/Flex?
Nee, het is een Relax Online 25 (190 min) €19,95 per maand
Relax is € 24,95 per maand. Bij de online versie betaal je hele minuten, aangezien ik nooit aan de 190 ga komen in de maand heb ik de online versie genomen om alsnog 5 euro goedkoper uit te zijn per maand .

Ik hád een Flex25 nu een Relax online 25
  #6748  
Oud 03-09-10, 21:23
dannyhtek's schermafbeelding
dannyhtek dannyhtek is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Zuid-Limburg
Berichten: 1.408
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door appel22 Bekijk bericht
Nee, het is een Relax Online 25 (190 min) €19,95 per maand
Relax is € 24,95 per maand. Bij de online versie betaal je hele minuten, aangezien ik nooit aan de 190 ga komen in de maand heb ik de online versie genomen om alsnog 5 euro goedkoper uit te zijn per maand .

Ik hád een Flex25 nu een Relax online 25
Dat wist ik niet, bedankt (: Hoe zit het dan eigenlijk met SMSjes? Ik zelf bel ook NOOOOOIt 190 minuten maar ik SMS me de lazeres..|| Ik heb daarom ook gekozen voor een i-300 abonnement maar als ik dit zo lees wil ik ook wel de Online versie :$

PS:Ik heb wel al mijn vorige post ge-edit ;p
  #6749  
Oud 03-09-10, 21:27
appel22 appel22 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 18
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DANNYY Bekijk bericht
Dat wist ik niet, bedankt (: Hoe zit het dan eigenlijk met SMSjes? Ik zelf bel ook NOOOOOIt 190 minuten maar ik SMS me de lazeres..|| Ik heb daarom ook gekozen voor een i-300 abonnement maar als ik dit zo lees wil ik ook wel de Online versie :$

PS:Ik heb wel al mijn vorige post ge-edit ;p
Ik probeer je nu 3x te quoten en elke keer staat er COMPLEET wat anders dan wat ik probeer te lezen xD.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DANNYY Bekijk bericht
Je krijgt een bevestigingsbrief thuis gestuurd en je ordernummer zou je ook zo moeten krijgen/je status moet je zo kunnen zien.
Verder wat betreft de prijs van je toestel+abonnements kosten lijkt 't me raar.. Ik dacht dat €89,95 bij een i-300 €45p/m 't goedkoopste was..
Wát ik dus heb gedaan is bellen naar de klantenservice en vragen om een leuke aanbieding.
190 min + 1 MB internet voor 24,90 per maand
79,90 voor het toestel, in 2 jaar dus 670 euro kwijt mooie deal,
voor 10 euro 1000 smsjes erbij en ik ben rond .
Kan alleen als je bestaande klant bent overigens .

Maar hoe lang duurde het bij jou voordat je de brief in huis had ?
Als je btw via de klantenservice verlengd had kun je de order cancellen en alsnog omzetten naar deze variant. sta je helaas wel weer achteraan in de w8rij

Je kunt dus het volgende nemen i.c.m. de iphone 4
Relax (eerste minuut dan per sec)
Relax online (afgerond op hele minuten, maandlasten 5e lager)
Flex (alleen als je al flex had, hier zijn geen leuke aanbiedingen op en betaal je de hoofdprijs voor, 15E voor web'n'walk plus ipv 5 met de relax aanbieding)
Iphone abbo- way overpriced.
Nu hoor ik van meerdere mensen op fora dat je met web'n'walk plus gewoon dikke 2mb downloadsnelheid haalt en het niet gecapped wordt, denk dat die meerwaarde van iphone abbo internetsnelheid niet relevant is, en visual voicemail kan me gestolen worden (gebruik ik toch niet).

Laatst gewijzigd door appel22; 03-09-10 om 21:31.
  #6750  
Oud 03-09-10, 21:37
dannyhtek's schermafbeelding
dannyhtek dannyhtek is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Zuid-Limburg
Berichten: 1.408
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door appel22 Bekijk bericht
Ik probeer je nu 3x te quoten en elke keer staat er COMPLEET wat anders dan wat ik probeer te lezen xD.



Wát ik dus heb gedaan is bellen naar de klantenservice en vragen om een leuke aanbieding.
190 min + 1 MB internet voor 24,90 per maand
79,90 voor het toestel, in 2 jaar dus 670 euro kwijt mooie deal,
voor 10 euro 1000 smsjes erbij en ik ben rond .
Kan alleen als je bestaande klant bent overigens .

Maar hoe lang duurde het bij jou voordat je de brief in huis had ?
Als je btw via de klantenservice verlengd had kun je de order cancellen en alsnog omzetten naar deze variant. sta je helaas wel weer achteraan in de w8rij

Je kunt dus het volgende nemen i.c.m. de iphone 4
Relax (eerste minuut dan per sec)
Relax online (afgerond op hele minuten, maandlasten 5e lager)
Flex (alleen als je al flex had, hier zijn geen leuke aanbiedingen op en betaal je de hoofdprijs voor, 15E voor web'n'walk plus ipv 5 met de relax aanbieding)
Iphone abbo- way overpriced.
Nu hoor ik van meerdere mensen op fora dat je met web'n'walk plus gewoon dikke 2mb downloadsnelheid haalt en het niet gecapped wordt, denk dat die meerwaarde van iphone abbo internetsnelheid niet relevant is, en visual voicemail kan me gestolen worden (gebruik ik toch niet).
Haha mijn excuses voor de wijzigingen xp Dat klinkt wel interessant, dus je bent €35,- kwijt p/m. Morgen maar eens bellen, heb mijne ook verlengd namelijk.. Ja precies, ik had mijn i-150 omgezet naar een Relax30, nooit verschil gemerkt tussen 't internet van de i-150 & relax, visual voicemail kan mij ook gestolen worden inderdaad ;p

Opzich heb ik er niet veel problemen mee, mijn ouders betalen het ;x Maar het zou wel fijner zijn voor hun natuurlijk hehe. Morgen maar 's bellen of ik het nog kan veranderen, niet dat mijn bestelling dan opnieuw wordt doorgevoerd.. kan ik nog langer wachten en dan blijft het mooi op de i-300 ;D

Ehm ik had de 24e verlengt en ik had de bevestigingsbrief ontvangen op de vrijdag van dezelfde week (dus de 27e).
De dag na mijn bestelling (25e) had ik op 't TM forum gepost en 'Ordermanagament' gevraagd of ik mijn ordernummer mocht ontvangen. Enkele uren later had ik deze ontvangen per PM.
  #6751  
Oud 03-09-10, 21:47
johannes39 johannes39 is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 10
Talking ordernummer overzicht

Morgen word mijn aaifoon geleverd. Besteld op 9 augustus, 16 gb. :
Ik kon mijn orderstatus niet controleren want ik kreeg iedere keer een foutmelding. Volgens ks was het nummer correct. Maar vandaag uit het niets een afspraak kunnen maken met amp. Succes voor alle wachtenden.
  #6752  
Oud 03-09-10, 21:49
dannyhtek's schermafbeelding
dannyhtek dannyhtek is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Zuid-Limburg
Berichten: 1.408
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door johannes39 Bekijk bericht
Morgen word mijn aaifoon geleverd. Besteld op 9 augustus, 16 gb. :
Ik kon mijn orderstatus niet controleren want ik kreeg iedere keer een foutmelding. Volgens ks was het nummer correct. Maar vandaag uit het niets een afspraak kunnen maken met amp. Succes voor alle wachtenden.
veel plezier met je aaifoon, wij wachten wel fijn op onze iPhone!
  #6753  
Oud 03-09-10, 21:54
NicoDal NicoDal is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 1
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DANNYY Bekijk bericht
Haha mijn excuses voor de wijzigingen xp Dat klinkt wel interessant, dus je bent €35,- kwijt p/m. Morgen maar eens bellen, heb mijne ook verlengd namelijk.. Ja precies, ik had mijn i-150 omgezet naar een Relax30, nooit verschil gemerkt tussen 't internet van de i-150 & relax, visual voicemail kan mij ook gestolen worden inderdaad ;p

Opzich heb ik er niet veel problemen mee, mijn ouders betalen het ;x Maar het zou wel fijner zijn voor hun natuurlijk hehe. Morgen maar 's bellen of ik het nog kan veranderen, niet dat mijn bestelling dan opnieuw wordt doorgevoerd.. kan ik nog langer wachten en dan blijft het mooi op de i-300 ;D

Ehm ik had de 24e verlengt en ik had de bevestigingsbrief ontvangen op de vrijdag van dezelfde week (dus de 27e).
De dag na mijn bestelling (25e) had ik op 't TM forum gepost en 'Ordermanagament' gevraagd of ik mijn ordernummer mocht ontvangen. Enkele uren later had ik deze ontvangen per PM.

Ik heb ook Relex Online 25 met sms maximaal etc. alleen bij mij hadden ze Web'n'Walk standaard gedaan ipv. plus.. maar ze konden het niet veranderen maar m'n hele bestelling moest geannuleerd worden.
  #6754  
Oud 03-09-10, 21:55
dannyhtek's schermafbeelding
dannyhtek dannyhtek is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Zuid-Limburg
Berichten: 1.408
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NicoDal Bekijk bericht
Ik heb ook Relex Online 25 met sms maximaal etc. alleen bij mij hadden ze Web'n'Walk standaard gedaan ipv. plus.. maar ze konden het niet veranderen maar m'n hele bestelling moest geannuleerd worden.
Dan blijf het fijn op i-300 staan..
  #6755  
Oud 03-09-10, 22:22
SASKINN SASKINN is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 86
Standaard

Hoezo klant is koning? Hoezo customer service??

Wat ze bij TM vergeten, is dat klanten dit niet vergeten...

Maargoed, kunnen er weekends ook statuswijzigingen ontstaan? Of zijn we het weekend vrij en kan die F5 met rust gelaten worden?
__________________
Besteld: tel. 24 augustus 19:00uur -- Ordernr:3194** -- Status:2
  #6756  
Oud 03-09-10, 22:39
dannyhtek's schermafbeelding
dannyhtek dannyhtek is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Zuid-Limburg
Berichten: 1.408
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SASKINN Bekijk bericht
Hoezo klant is koning? Hoezo customer service??

Wat ze bij TM vergeten, is dat klanten dit niet vergeten...

Maargoed, kunnen er weekends ook statuswijzigingen ontstaan? Of zijn we het weekend vrij en kan die F5 met rust gelaten worden?
TM is gewoon open, dus neem aan dat er ook zaterdags statussen kunnen worden veranderd..
  #6757  
Oud 03-09-10, 22:52
Chesto Chesto is offline
• iOS 9.3.2
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 134
Standaard

Ze kunnen beter ook Zondag ook aan de gang gaan als je het mij vraagt.
Kunnen ze de schade een beetje inhalen........

  #6758  
Oud 03-09-10, 23:17
NGroeneveld's schermafbeelding
NGroeneveld NGroeneveld is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Zaltbommel
Berichten: 358
Stuur een bericht via MSN naar NGroeneveld
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SASKINN Bekijk bericht
Hoezo klant is koning? Hoezo customer service??

Wat ze bij TM vergeten, is dat klanten dit niet vergeten...

Maargoed, kunnen er weekends ook statuswijzigingen ontstaan? Of zijn we het weekend vrij en kan die F5 met rust gelaten worden?
De winkels zijn zaterdag open he, zaterdag is gewoon een werkdag!
  #6759  
Oud 03-09-10, 23:53
rocksnor rocksnor is offline
• iOS 7.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 118
Standaard

Ik heb de laatste posts niet doorgelezen maar het kan zijn dat je het salesnummer hebt gekregen. Bij T-Mobile zijn 3 nummers bekend, het ordernummer, het salesnummer en een nummer voor interne communicatie. Bel of mail nog even voor je ordernummer want het kan zijn dat ze je je salesnummer hebben gegeven, en daar kan je volgens mij niks mee.
Check je orderstatus hier: http://www.t-mobile.nl/persoonlijk/h...erStatusSearch


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door appel22 Bekijk bericht
Goeie savonds,

Ik heb vorige week woensdag 25.08.2010 mijn T-Mobile abbonement verlengd dmv de klantenservice. Ben zelf gegaan voor Relax Online 25 + Web'n'Walk plus € 24,90 en een sms maximaal. € 79,90 bij betalen.
Nu werd er aan de telefoon gezegd een levertijd van 3-4 weken, helaas maarja ik wacht wel.
Nu les ik hier ook mee maar iedereen heeft het over status updates, vorige week vrijdag maar gebeld om dan mijn ordernr op te vragen. Deze heb ik dan gekregen en in de loop van deze week zo ik dan via de T-Mobile site mijn status kunnen zien v/d bestelling, tot dusver staat er nog steeds Er is geen bestelling bekend met de door jouw ingevoerde gegevens.. Nu heb ik net de klantenservice weer gebeld met de vraag hoe dat zat, nu krijg ik te horen dat je de status helemaal niet kunt zien, en alleen pas wanneer de telefoon doorgestuurd wordt naar AMP komt dat hier te staan. Verder moet ik dat over 3 weken maar gaan bekijken volgens de klantenservice om dan zelf een afspraak te maken ?

Vind het raar al die tegenstrijdige dingen, vorige week werd me ook verteld dat ik een schriftelijke bevestiging kreeg van m'n bestelling, vandaag werd er gezegd je krijgt niets..

Alvast bedankt voor jullie wel goede info!

Laatst gewijzigd door rocksnor; 03-09-10 om 23:59.
  #6760  
Oud 04-09-10, 00:45
dannyhtek's schermafbeelding
dannyhtek dannyhtek is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Zuid-Limburg
Berichten: 1.408
Standaard

Hier een kerel die zijn frustaties omzet in 'n het playbacken van een liedje dat ie zijn iPhone nog steeds niet heeft gekregen van TM
www.dumpert.nl - Reaguurders stellen zich voor

Anyways, dames en heren, jongens en meisjes, hondjes en poesjes, schildpadden en andere dieren.. Ik duik mijn bedje in - morgen nieuwe dag, nieuwe kansen (geen idee of ze updaten in 't weekend maar ach..)
Discussie gesloten



Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 020 Odido (T-Mobile) 2 05-12-10 14:01
Voorkeursnetwerken overzicht op iPhone / Ipad a3tje Wi-Fi 0 24-11-10 16:14
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 Corch Odido (T-Mobile) 2 06-08-10 13:51
Iphone Unlock Status overzicht bwbboot Archief 0 16-11-07 18:14

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:27.