//

iPhone 4 ordernummer overzicht

iPhone 4 ordernummer overzicht discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Brumemail Ik had mijn iPhone 4 ook online besteld bij The phone house, maar toen ik de volgende dag bij The ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Discussie gesloten

 

Discussietools Weergave
  #7541  
Oud 13-09-10, 19:15
Jeroentjhuh Jeroentjhuh is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 91
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Brumemail Bekijk bericht
Ik had mijn iPhone 4 ook online besteld bij The phone house, maar toen ik de volgende dag bij The phone house kwam hadden ze hem daar al op voorraad. Ik heb toen mijn bestelling telefonisch geannuleerd en een iPhone 4 meegenomen Misschien kun je ook gewoon beter naar de winkel gaan
Ik ben vandaag dus al bij de Phonehouse geweest. En wat blijkt nou? De normale Phonehouse winkels werken niet samen met de webwinkels van de Phonehouse. Dus die verkoper kon mij daar niet mee helpen.
Toch bedankt voor je reactie! Stel het zeer op prijs

Iemand nog andere suggesties?
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #7542  
Oud 13-09-10, 19:18
Bastian87 Bastian87 is offline
• iOS 4.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 50
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroentjhuh Bekijk bericht
Ik ben vandaag dus al bij de Phonehouse geweest. En wat blijkt nou? De normale Phonehouse winkels werken niet samen met de webwinkels van de Phonehouse. Dus die verkoper kon mij daar niet mee helpen.
Toch bedankt voor je reactie! Stel het zeer op prijs

Iemand nog andere suggesties?
Zeker, ik had exact hetzelfde. Zie een paar posts eerder.
Ik had hem online besteld bij de Phonehouse. Vandaag even met AMP gebeld, die hadden het over een systeemstoornis. Vandaag ook even Phonehouse gebeld. Die wist te melden dat ik waarschijnlijk vandaag of morgen gebeld zou worden. 3 september besteld btw.
  #7543  
Oud 13-09-10, 19:20
Brumemail Brumemail is offline
Banned
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 79
Standaard


Laatst gewijzigd door Brumemail; 20-09-10 om 23:05.
  #7544  
Oud 13-09-10, 19:21
Jeroentjhuh Jeroentjhuh is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 91
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bastian87 Bekijk bericht
Zeker, ik had exact hetzelfde. Zie een paar posts eerder.
Ik had hem online besteld bij de Phonehouse. Vandaag even met AMP gebeld, die hadden het over een systeemstoornis. Vandaag ook even Phonehouse gebeld. Die wist te melden dat ik waarschijnlijk vandaag of morgen gebeld zou worden. 3 september besteld btw.
Bedankt voor je bericht! Phonehouse had ook gezegd dat ze dinsdag weer niewe iPhones binnen zouden krijgen. Dus denk ook dat ik morgen gebeld wordt. Ik hoop het wel. Maar bij jou is de orderstatus nu ook VVAA? Laat je het weten als je meer nieuws hebt?
  #7545  
Oud 13-09-10, 19:22
Bastian87 Bastian87 is offline
• iOS 4.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 50
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroentjhuh Bekijk bericht
Bedankt voor je bericht! Phonehouse had ook gezegd dat ze dinsdag weer niewe iPhones binnen zouden krijgen. Dus denk ook dat ik morgen gebeld wordt. Ik hoop het wel. Maar bij jou is de orderstatus nu ook VVAA? Laat je het weten als je meer nieuws hebt?
Klopt ja! Ze hebben hem weer op VVAA gezet. Laten we elkaar maar op de hoogte houden nu we in hetzelfde schuitje zitten ja
  #7546  
Oud 13-09-10, 19:24
Jeroentjhuh Jeroentjhuh is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 91
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bastian87 Bekijk bericht
Klopt ja! Ze hebben hem weer op VVAA gezet. Laten we elkaar maar op de hoogte houden nu we in hetzelfde schuitje zitten ja
Ja is prima! Kan het op school toch mooi in de gaten houden morgen.
Zeiden ze bij jou ook iets over dat ze morgen weer nieuwe iPhones 4 binnen zouden krijgen? Ik vind het wel raar hoe het allemaal gaat als je hem in de winkel wil ophalen. Kan niet echt zien wat nou de status is en hoe het nou allemaal gaat. Want wat heeft AMP er eigenlijk mee te maken? Bestellen bij Phonehouse webwinkel en ophalen bij een echte winkel.
  #7547  
Oud 13-09-10, 19:30
Bastian87 Bastian87 is offline
• iOS 4.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 50
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroentjhuh Bekijk bericht
Zeiden ze bij jou ook iets over dat ze morgen weer nieuwe iPhones 4 binnen zouden krijgen?
Daar had ik niet specifiek naar gevraagd. Die mevrouw van de KS had het specifiek over mij eigen order. Nu maar hopen dat ze gelijk heeft
  #7548  
Oud 13-09-10, 19:31
Brumemail Brumemail is offline
Banned
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 79
Standaard


Laatst gewijzigd door Brumemail; 20-09-10 om 23:05. Reden: Geen idee.
  #7549  
Oud 13-09-10, 19:33
Jeroentjhuh Jeroentjhuh is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 91
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Brumemail Bekijk bericht
Nou ik zou er niet teveel van verwachten! en school is om te leren! Hoe meer je er aan denkt hoe langer het voor jezelf lijkt.
AMP levert je iPhone bij de Phonehouse zodat jij hem er kan ophalen. Eigenlijk kon je net zo goed de iPhone bij je eigen adres laten afleveren. Dan heb je hem nog eerder en hoef je niet weer helemaal naar Roden te rijden
Hoe kom jij er bij dat ik in "Roden" woon? Geen idee waar je het over hebt. Maar hoe weet jij dat het sneller is als je hem thuis laat bezorgen?
  #7550  
Oud 13-09-10, 19:39
Brumemail Brumemail is offline
Banned
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 79
Standaard


Laatst gewijzigd door Brumemail; 20-09-10 om 23:05.
  #7551  
Oud 13-09-10, 20:02
drKK drKK is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 6
Standaard

Hi vraagje, ik heb mijn Iphone 4 besteld bij T-mobile via de telefoon. Dat was rond 16-17 augustus. Tot nog toe heb ik alleen een brief gekregen van T-mobile met de bevestiging van de bestelling en dat mijn abbonnement op 18 september in gaat. Maar verder heb ik geen brief of email ontvangen. Ook van AMP-logistics niet. Ik heb amp gebeld en ze hadden nog niets binnen en ook geen email verstuurd nog. Kan dit een beetje kloppen of had ik allang een email met ordernummer moeten krijgen??

thanks alvast!!
  #7552  
Oud 13-09-10, 20:27
Frangster's schermafbeelding
Frangster Frangster is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Rotterdam
Berichten: 10
Cool

Yeah! M'n afleverafspraak net voor 18:00 kunnen wijzigen van donderdag naar morgen! Heb er zin in!
  #7553  
Oud 13-09-10, 20:35
surfslee surfslee is offline
• iOS 15.0.1
• iPadOS 15.0.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Rotterdam
Berichten: 19
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door drKK Bekijk bericht
Hi vraagje, ik heb mijn Iphone 4 besteld bij T-mobile via de telefoon. Dat was rond 16-17 augustus. Tot nog toe heb ik alleen een brief gekregen van T-mobile met de bevestiging van de bestelling en dat mijn abbonnement op 18 september in gaat. Maar verder heb ik geen brief of email ontvangen. Ook van AMP-logistics niet. Ik heb amp gebeld en ze hadden nog niets binnen en ook geen email verstuurd nog. Kan dit een beetje kloppen of had ik allang een email met ordernummer moeten krijgen??

thanks alvast!!
Ik heb geen antwoord, maar dezelfde vraag.
Mijn vriendin heeft op 19 augustus telefonisch bij T-Mobile de iPhone 4 16GB besteld bij contractverlenging. Ze kreeg toen te horen dat de levertijd 3 tot 4 weken bedroeg. Op basis van deze informatie heeft ze haar iPhone contract in laten gaan per 7 september.
Net als drKK heeft ze wel per post een bevestiging gekregen, maar verder niets. Vorige week is ze begonnen met bellen naar de T-Mobile klantenservice. De eerste medewerker verklaarde haar een soort van voor gek. De levertijd was immers 6 weken, dus ze moest nog maar geduld hebben... Hierbij liet mijn vriendin het niet zitten en heeft nogmaals gebeld. Ze werd toen stukken vriendelijker geholpen en kreeg ook een ordernummer (3293XX). Helaas lukt het ons niet om op de orderstatuspagina in te loggen met dit nummer i.c.m. postcode en adres. Hierop weer gebeld en ondanks dat we niet kunnen inloggen werd ons verzekerd dat alles volgens plan gaat...
Al met al geeft het geen goed gevoel om:
- niet in te loggen met een ordernummer (terwijl ik hier in honderden berichten lees over status updates en ordernummers)
- bij 3 keer bellen naar de klantenservice 3 keer een ander verhaal te horen
- nog steeds niets te hebben vernomen terwijl de beloofde 4 weken bijna om zijn.
  #7554  
Oud 13-09-10, 20:50
ronald24e ronald24e is offline
• iOS 5.0.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 277
Standaard

Nog even geduld, jullie(en ook mijn) besteldatum komt waarschijnlijk deze week aan de beurt, vorige week hebben ze namelijk veel mensen tot 16 augustus een update gegeven dus mijn verwachting is wel dat ze deze week 17/18/19 augustus zullen doen.....

Alles ligt er natuurlijk aan hoeveel er in bestelling staan van deze besteldatums maar je iphone komt er binnen kort echt wel aan hoor.

Enige wat vreemd is is dat je niet kan inloggen.....gebruik je wel de postcode die ook bij T-mobile in het systeem staat?
  #7555  
Oud 13-09-10, 20:52
surfslee surfslee is offline
• iOS 15.0.1
• iPadOS 15.0.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Rotterdam
Berichten: 19
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ronald24e Bekijk bericht
Enige wat vreemd is is dat je niet kan inloggen.....gebruik je wel de postcode die ook bij T-mobile in het systeem staat?
Ja, en daarbij alle variaties geprobeerd (spaties, wel/geen huisnummer toevoeging)
  #7556  
Oud 13-09-10, 20:55
MarcWebNl MarcWebNl is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 24
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door surfslee Bekijk bericht
Ja, en daarbij alle variaties geprobeerd (spaties, wel/geen huisnummer toevoeging)
Postcode en huis nummer op de brief gecontroleerd?
  #7557  
Oud 13-09-10, 21:00
surfslee surfslee is offline
• iOS 15.0.1
• iPadOS 15.0.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Rotterdam
Berichten: 19
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MarcWebNl Bekijk bericht
Postcode en huis nummer op de brief gecontroleerd?
Yep, juist die aangehouden...
  #7558  
Oud 13-09-10, 21:07
dannyhtek's schermafbeelding
dannyhtek dannyhtek is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Zuid-Limburg
Berichten: 1.408
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ronald24e Bekijk bericht
@dannyy Wat lees ik nou?
Jij krijgt je iphone al.......Ik weet niet wat je gedaan hebt met die gasten van T-Mobile maar das wel erg snel zeg.

Hoop dat ik deze week ook eindelijk aan de beurt ben, woensdag zitten mijn 4 weken wachttijd erop...
hahaha ik heb niets met ze gedaan XD Ja ben op bevestiging het wachten als ik die krijg ;/ om 21:00u zou ik iets horen maar betwijfel het..
  #7559  
Oud 13-09-10, 21:22
gosat gosat is offline
• iOS 7.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 118
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door surfslee Bekijk bericht
Yep, juist die aangehouden...

Bij mij werkt niet het ordernr, maar het salesnr.
  #7560  
Oud 13-09-10, 21:22
appel22 appel22 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 18
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door surfslee Bekijk bericht
Ik heb geen antwoord, maar dezelfde vraag.
Mijn vriendin heeft op 19 augustus telefonisch bij T-Mobile de iPhone 4 16GB besteld bij contractverlenging. Ze kreeg toen te horen dat de levertijd 3 tot 4 weken bedroeg. Op basis van deze informatie heeft ze haar iPhone contract in laten gaan per 7 september.
Net als drKK heeft ze wel per post een bevestiging gekregen, maar verder niets. Vorige week is ze begonnen met bellen naar de T-Mobile klantenservice. De eerste medewerker verklaarde haar een soort van voor gek. De levertijd was immers 6 weken, dus ze moest nog maar geduld hebben... Hierbij liet mijn vriendin het niet zitten en heeft nogmaals gebeld. Ze werd toen stukken vriendelijker geholpen en kreeg ook een ordernummer (3293XX). Helaas lukt het ons niet om op de orderstatuspagina in te loggen met dit nummer i.c.m. postcode en adres. Hierop weer gebeld en ondanks dat we niet kunnen inloggen werd ons verzekerd dat alles volgens plan gaat...
Al met al geeft het geen goed gevoel om:
- niet in te loggen met een ordernummer (terwijl ik hier in honderden berichten lees over status updates en ordernummers)
- bij 3 keer bellen naar de klantenservice 3 keer een ander verhaal te horen
- nog steeds niets te hebben vernomen terwijl de beloofde 4 weken bijna om zijn.
Je vriendin moet nogmaals met de klantenservice bellen en vragen om het salesnummer, niet het ordernr. Wanneer je dat nr hebt kun je met je postcode + huisnr wel inloggen. Dit probleem heb ik ook gehad. Ik moest wel 20x uitleggen dat ik het salesnr nodig had. Geef desnoods je ordernr en zeg dat je een ander nummer moet hebben. Ook NIET het interne servicenr.

Suc6
Discussie gesloten



Er zijn 11 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 11 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 020 Odido (T-Mobile) 2 05-12-10 13:01
Voorkeursnetwerken overzicht op iPhone / Ipad a3tje Wi-Fi 0 24-11-10 15:14
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 Corch Odido (T-Mobile) 2 06-08-10 12:51
Iphone Unlock Status overzicht bwbboot Archief 0 16-11-07 17:14

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:53.