//

iPhone 4 ordernummer overzicht

iPhone 4 ordernummer overzicht discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Wou dat er bij mij ook eens progressie in kwam. 13 aug (was wel vrijdag de 13e) besteld in de tmobile winkel maar nog steeds ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #7821  
Oud 16-09-10, 15:06
Alesis Alesis is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 4
Standaard

Wou dat er bij mij ook eens progressie in kwam. 13 aug (was wel vrijdag de 13e) besteld in de tmobile winkel maar nog steeds niks gehoord. Had hem misschien beter via internet kunnen bestellen.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #7822  
Oud 16-09-10, 15:14
kruiskop kruiskop is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door icall Bekijk bericht
As we speak ging ik op aflevertijd.nl ineens naar status 'vooraangemeld' en binnen een minuut kreeg ik een sms. Gelijk afspraak gemaakt voor as ma 20/9, en nu maar refreshen of er eerder een gaatje is...

Status tmobile nog steeds 3 trouwens. [edit] nu op 4
Jep, heb net ook afspraak gemaakt! Dat refreshen, doe je dat bij aflevertijd of bij afspraakplanner? Bij aflevertijd zie ik geen mogelijkheid om data te wijzigen. Of ben ik toch gek...
  #7823  
Oud 16-09-10, 15:26
icall icall is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 27
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kruiskop Bekijk bericht
Jep, heb net ook afspraak gemaakt! Dat refreshen, doe je dat bij aflevertijd of bij afspraakplanner? Bij aflevertijd zie ik geen mogelijkheid om data te wijzigen. Of ben ik toch gek...
bij afspraakplanner. eerste optie voor mij was de 20ste, maar ik houd het nu in de gaten
  #7824  
Oud 16-09-10, 16:09
samraaf samraaf is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 5
Standaard

ik heb op 26 aug besteld, ordernummer 3235**
hoop snel wat te horen
  #7825  
Oud 16-09-10, 16:14
RamonHof RamonHof is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 15
Standaard

Hoi,

Zag net dat T-Mobile ordermanagement gisteren een update heeft geplaatst op het forum inzake levertijden iPhone4:


Update levertijden i-Phone 16gb en 32gb
Deze week is er helaas niet voldoende voorraad om alle orders te verwerken voor de klanten die een i-Phone 16gb hebben besteld t/m 22 augustus.
Deze week ontvangen alle klanten die tot en met 18 augustus een i-Phone 16gb hebben besteld een e-mail en sms om een afleverafspraak te maken.
Volgende week ontvangen ook de klanten die van 19 t/m 22 augustus hebben besteld deze e-mail en sms.
Indien je t/m 20 augustus een i-Phone 32gb hebt besteld ontvang je deze week een e-mail en sms om een afleverafspraak te maken.

Voor alle klanten die op 23 t/m 27 augustus hebben besteld geldt vanaf moment van bestellen een verwachte levertijd van max. 5 weken.
Voor alle klanten die op 28 augustus t/m heden hebben besteld geldt een levertijd van 5 tot 6 weken.

Het continu aanpassen van levertijden ontstaat door bijvoorbeeld een toename in het aantal orders en het aantal leveringen dat we vanuit de leverancier ontvangen.
We streven er uiteraard naar om binnen de gecommuniceerde levertijd je order uit te leveren, maar we blijven afhankelijk van bovenstaande factoren.

Wanneer verandert je status?
Op het moment dat er voorraad is voor jouw bestelling wordt je status aangepast van status 2 tot 3.
Na enkele dagen verandert je status naar status 4 en ontvang je tevens een sms en e-mail om een afleverafspraak te maken.
Vanaf het moment dat je een sms en e-mail ontvangt zijn je gegevens bekend bij de koerier.

Wanneer ontvang ik een micosim?
Vanaf augustus wordt de i-Phone geleverd inclusief een microsim. Deze wordt dus niet meer los verstuurd.

Wanneer kan ik mijn toestel ophalen in de shop?
De T-Shops worden wekelijks beleverd. Helaas hebben wij geen inzicht in klantorders bij de T-Shops. De T-Shops beschikken ook niet over een ordernummer/sales id's.
De T-Shop medewerker neemt contact met je op als je i-Phone opgehaald kan worden.

Hoe kan ik de status van mijn bestelling volgen?
Klik hier en vul je ordernummer, postcode en huisnummer in.
Indien je nog niet beschikt over een ordernummer vraag deze dan op via het T-Mobile forum.

Laatst gewijzigd door RamonHof; 16-09-10 om 16:22.
  #7826  
Oud 16-09-10, 16:14
Assenaar Assenaar is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 38
Standaard

Gekopieerd vanaf het T-mobile forum het volgende:

Update levertijden i-Phone 16gb en 32gb
Deze week is er helaas niet voldoende voorraad om alle orders te verwerken voor de klanten die een i-Phone 16gb hebben besteld t/m 22 augustus.
Deze week ontvangen alle klanten die tot en met 18 augustus een i-Phone 16gb hebben besteld een e-mail en sms om een afleverafspraak te maken.
Volgende week ontvangen ook de klanten die van 19 t/m 22 augustus hebben besteld deze e-mail en sms.
Indien je t/m 20 augustus een i-Phone 32gb hebt besteld ontvang je deze week een e-mail en sms om een afleverafspraak te maken.

Voor alle klanten die op 23 t/m 27 augustus hebben besteld geldt vanaf moment van bestellen een verwachte levertijd van max. 5 weken.
Voor alle klanten die op 28 augustus t/m heden hebben besteld geldt een levertijd van 5 tot 6 weken.
  #7827  
Oud 16-09-10, 16:19
RamonHof RamonHof is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 15
Standaard

Hehe,

Ik was ietsje sneller
  #7828  
Oud 16-09-10, 16:27
Assenaar Assenaar is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 38
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RamonHof Bekijk bericht
Hehe,

Ik was ietsje sneller
Idd . Het was wel heel toevallig dat we zo beetje tegelijk hetzelfde bericht postte.
  #7829  
Oud 16-09-10, 16:51
dannyhtek's schermafbeelding
dannyhtek dannyhtek is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Zuid-Limburg
Berichten: 1.408
Standaard

Succes met het wachten iedereen, het is 't in ieder geval waard!
  #7830  
Oud 16-09-10, 16:52
kruiskop kruiskop is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door icall Bekijk bericht
bij afspraakplanner. eerste optie voor mij was de 20ste, maar ik houd het nu in de gaten
Heb de afspraak net kunnen veranderen naar morgen! F5'en loont, succes!
  #7831  
Oud 16-09-10, 17:44
Jeroentjhuh Jeroentjhuh is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 91
Standaard

Statusupdate:


Laatst gewijzigd door Jeroentjhuh; 16-09-10 om 17:50.
  #7832  
Oud 16-09-10, 17:54
MarcWebNl MarcWebNl is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 24
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RamonHof Bekijk bericht
Hoi,

Zag net dat T-Mobile ordermanagement gisteren een update heeft geplaatst op het forum inzake levertijden iPhone4:


Update levertijden i-Phone 16gb en 32gb
Deze week is er helaas niet voldoende voorraad om alle orders te verwerken voor de klanten die een i-Phone 16gb hebben besteld t/m 22 augustus.
Deze week ontvangen alle klanten die tot en met 18 augustus een i-Phone 16gb hebben besteld een e-mail en sms om een afleverafspraak te maken.
Volgende week ontvangen ook de klanten die van 19 t/m 22 augustus hebben besteld deze e-mail en sms.
Indien je t/m 20 augustus een i-Phone 32gb hebt besteld ontvang je deze week een e-mail en sms om een afleverafspraak te maken.

Voor alle klanten die op 23 t/m 27 augustus hebben besteld geldt vanaf moment van bestellen een verwachte levertijd van max. 5 weken.
Voor alle klanten die op 28 augustus t/m heden hebben besteld geldt een levertijd van 5 tot 6 weken.

Het continu aanpassen van levertijden ontstaat door bijvoorbeeld een toename in het aantal orders en het aantal leveringen dat we vanuit de leverancier ontvangen.
We streven er uiteraard naar om binnen de gecommuniceerde levertijd je order uit te leveren, maar we blijven afhankelijk van bovenstaande factoren.

Wanneer verandert je status?
Op het moment dat er voorraad is voor jouw bestelling wordt je status aangepast van status 2 tot 3.
Na enkele dagen verandert je status naar status 4 en ontvang je tevens een sms en e-mail om een afleverafspraak te maken.
Vanaf het moment dat je een sms en e-mail ontvangt zijn je gegevens bekend bij de koerier.

Wanneer ontvang ik een micosim?
Vanaf augustus wordt de i-Phone geleverd inclusief een microsim. Deze wordt dus niet meer los verstuurd.

Wanneer kan ik mijn toestel ophalen in de shop?
De T-Shops worden wekelijks beleverd. Helaas hebben wij geen inzicht in klantorders bij de T-Shops. De T-Shops beschikken ook niet over een ordernummer/sales id's.
De T-Shop medewerker neemt contact met je op als je i-Phone opgehaald kan worden.

Hoe kan ik de status van mijn bestelling volgen?
Klik hier en vul je ordernummer, postcode en huisnummer in.
Indien je nog niet beschikt over een ordernummer vraag deze dan op via het T-Mobile forum.
Waarom heb ik nog status 3. Heb wel sms en mail gehad?
  #7833  
Oud 16-09-10, 18:16
Jeroentjhuh Jeroentjhuh is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 91
Standaard

Orderstatus Update:

  #7834  
Oud 16-09-10, 18:21
dannyhtek's schermafbeelding
dannyhtek dannyhtek is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Zuid-Limburg
Berichten: 1.408
Standaard

Jeroen ik kan je ook mijn lijst sturen, kun je eventueel zelf nog aanpassen kwa stijl etc?
  #7835  
Oud 16-09-10, 18:28
Jeroentjhuh Jeroentjhuh is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 91
Standaard

Haha vind t eerst wel goed zo. Zoveel tijd heb ik nou ook weer niet om de complete lijst bij te houden. Hou het nu gewoon bij eind augustus en niet daar voor.
  #7836  
Oud 16-09-10, 18:30
Assenaar Assenaar is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 38
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroentjhuh Bekijk bericht
Orderstatus Update:

Deze lijst was toch alleen voor mensen die op 01-09 en later een Iphone 4 hebben besteld? Zie nu een besteldatum van 26-8 erin staan, die ook nog eens helemaal onderaan staat.

Ik denk dat je het beste vanaf besteldatum 23-08 de orders kunt noteren, omdat de andere lijst op gegeven moment vol was. Daardoor zijn er waarschijnlijk "gaten " in ontstaan.Volgende week worden de orders tot 22 augustus voorzien van statusupdate, dus kun je het beste vanaf 23 augustus de orders noteren
  #7837  
Oud 16-09-10, 18:48
karel apple karel apple is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: Sleeuwijk
Berichten: 54
Thumbs up

@Jeroentjhuh

Net lijstje
  #7838  
Oud 16-09-10, 19:25
FayaE FayaE is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 4
Standaard

Leverdatum verschoven van 22-09 naar 20-09 cant wait!!
  #7839  
Oud 16-09-10, 20:12
YMGV YMGV is offline
• iOS 8.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 48
Standaard

ik heb ook een afspraak mogen maken, staat nu gepland op de 23e. Morgen toch ook de F5 methode maar eens proberen om wat vooruit te schuiven.
  #7840  
Oud 16-09-10, 20:26
WinTuur WinTuur is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 24
Standaard

Ik heb hem inmiddels binnen Dannny bedankt voor het bijhouden... maakte het wachten een beetje makkelijker.... maar het was het wachten waard!!! Mij zien jullie hier niet meer. Succes met wachten
Discussie gesloten



Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 020 Odido (T-Mobile) 2 05-12-10 14:01
Voorkeursnetwerken overzicht op iPhone / Ipad a3tje Wi-Fi 0 24-11-10 16:14
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 Corch Odido (T-Mobile) 2 06-08-10 13:51
Iphone Unlock Status overzicht bwbboot Archief 0 16-11-07 18:14

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:03.