//

30 juli voor T-mobile winkel wachten, toestellen beschikbaar?

30 juli voor T-mobile winkel wachten, toestellen beschikbaar? discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) @ Rockywoman, Het is niet de bedoeling dat mensen naar de T-Shops gaan bellen voor informatie m.b.t. De voorraad. De shops zijn ook niet via ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 24-07-10, 12:19
Stefano20 Stefano20 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 125
Standaard

@ Rockywoman,

Het is niet de bedoeling dat mensen naar de T-Shops gaan bellen voor informatie m.b.t. De voorraad.

De shops zijn ook niet via een buitenlijn bereikbaar. De shopmedewerkers moeten zich concentreren wat er in de winkel gebeurt. En gaan niet als telefonisten vragen aan de telefoon beantwoorden.

Persoonlijk denk ik dat je bij Harderwijk wel me er kans maakt om eentje mee te krijgen. Maar nogmaals, niets is zeker.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 24-07-10, 14:20
Acrobat Acrobat is offline
• iOS 8.0.2
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 140
Standaard

Op Twitter wordt wat Stefano20 zegt ook gecommuniceerd:

"@Nerizzle Die kans is erg klein aangezien elke winkel reserveringen heeft staan en dus bij de opening als in feite uitverkocht zal zijn."
  #23  
Oud 24-07-10, 15:21
S¡mon S¡mon is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1.061
Standaard

De beste kans op een iPhone 4 is in een klein stadje of een dorpje met een T-Mobile Shop. Daar zijn waarschijnlijk (bijna) geen reserveringen geplaatst.
  #24  
Oud 24-07-10, 16:08
Stefano20 Stefano20 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 125
Standaard

Dat klopt idd. Simon. Alleen kleinere shops nin een Dorpje krijgen automatisch ook een kleinere voorraad. Dus qua reservering / voorraad toevoer vanuit het hoofdkantoor blijft het hetzelfde.
  #25  
Oud 24-07-10, 21:37
Klako93 Klako93 is offline
• iOS 4.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 13
Standaard Ipad geeft hoop

Ik hoop dat er nog wel voorraad is en mijn hoop is gegroeid sinds ik gezien heb hoeveel iPads er waren met die release. Ik hoop dat ze nog wat over hebben.

Ik zie t-mobile er echter ook wel voor aan om onder het mom van "grote belangstelling" de voorverkoop stop te zetten zodat alleen klanten voor kunnen bestellen. Het openzetten ging namelijk met grote problemen maar het sluiten was binnen no-time geregeld. En de release blijft op 30 juli. Dus er moeten ergens iPhone's zijn.

Trouwens misschien leuk om een lijstje te maken met mensen die bij een shop gaan wachten. Ik twijfel nog of ik ga wachten in Almere
  #26  
Oud 24-07-10, 21:52
Ninho010 Ninho010 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 35
Standaard

Citaat:
Trouwens misschien leuk om een lijstje te maken met mensen die bij een shop gaan wachten. Ik twijfel nog of ik ga wachten in Almere
Mijn vraag is dan: heeft het nut om te gaan als je een abbonement wilt verlengen? (plus het feit dat ik deze aanvraag al telefonisch heb geregeld)
  #27  
Oud 24-07-10, 22:08
Klako93 Klako93 is offline
• iOS 4.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 13
Standaard

Dan heb ik het vooral over de mensen die nog geen iPhone hebben en er wel eentje willen hebben. Ik heb zelf nog geen iPhone en wil er wel eentje dus ik weet niet of het zin heeft om te wachten. En misschien is het dan wel leuk om samen met anderen te wachten. En dan bedoel ik niet iedereen ;-)
  #28  
Oud 24-07-10, 23:17
Persmoment Persmoment is offline
• iOS 4.1
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 38
Standaard

Gaan de filialen ook nog eerder open, toevallig? Ik wil het namelijk best proberen, maar heb ik dan een iPhone binnen 4 weken binnen?
  #29  
Oud 25-07-10, 02:43
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

De ervaring leert dat T-Mobile Shops niet eerder open gaan.
  #30  
Oud 25-07-10, 02:58
iefoon iefoon is offline
• iOS 11.3
• 7.0
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 21
Standaard

wordt de iphone alleen geleverd bij t-mobile winkels of ook andere telefoonwinkels?
  #31  
Oud 25-07-10, 03:52
nibbit88's schermafbeelding
nibbit88 nibbit88 is offline
• iOS 14.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Poortugaal, Albrandswaard
Berichten: 315
Standaard

Ook bij andere winkels. Zoals The Phone House.
__________________
 MacBook Pro 13" with Touch Bar (2018) / Apple Watch 42mm SS 
 iPhone 12 Pro Max 128GB Pacific Blue / iPad Pro 11" 
  #32  
Oud 25-07-10, 13:38
iefoon iefoon is offline
• iOS 11.3
• 7.0
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 21
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nibbit88 Bekijk bericht
Ook bij andere winkels. Zoals The Phone House.
oke dankuwel

--

heeft iemand ook toevallig een idee hoeveel iPhones er naar een winkel zouden kunnen gaan. Ben wel benieuwd namelijk.
  #33  
Oud 25-07-10, 21:37
damian4life damian4life is offline
• iOS 4.0.1
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Midden van het land
Berichten: 81
Standaard

Ik heb hier vrijdag contact over gehad met de klantenservice van t-mobile, en het antwoord was nee, hebben geen telefoons over om deze aanstaande vrijdag te leveren bij een abbo.
kortom had geen zin om hiervoor naar de winkel te komen.
was dus uitgesloten

iemand anders andere berichten?
  #34  
Oud 26-07-10, 12:24
john1979's schermafbeelding
john1979 john1979 is offline
• iOS 11.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Haarlem
Berichten: 496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door damian4life Bekijk bericht
Ik heb hier vrijdag contact over gehad met de klantenservice van t-mobile, en het antwoord was nee, hebben geen telefoons over om deze aanstaande vrijdag te leveren bij een abbo.
kortom had geen zin om hiervoor naar de winkel te komen.
was dus uitgesloten

iemand anders andere berichten?
Dit had je natuurlijk kunnen weten ;-) Als er voor T-Mobile klanten al weken levertijd op zit dan zullen de Shops, en ook via andere T-Mobile wegen, echt geen stapeltje iPhones 4 hebben liggen voor de losse verkoop (lees: nieuwe klanten of T-Mobile klanten die nog niet gereserveerd hebben.)
__________________
iPhone 8 Plus 64GB Space Gray | Firmware iOS 11 | Jailbreak: Nee
  #35  
Oud 26-07-10, 12:47
damian4life damian4life is offline
• iOS 4.0.1
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Midden van het land
Berichten: 81
Standaard

haha Jah john, enigzins heb je wel gelijk hoor, maar ik weet bij de meeste providers kun je beter een nieuw abbo nemen dan je abbo verlengen en gezien je korting op het toestel.
en dan komt er nog eens bij, stel dat ze toch enkele in de winkel hebben, ze dan mischien toch meer of een beter abbo zullen verkopen, want mensen in je shop wil vaak ook zeggen nemen iets mee.....
over het algemeen dan he

en jahh ik zal ook wel geen kans hebben hoor, maar ik zat(zit) zo lang te twijfelen aan t-mobile, en met vodafone duurt het nog langer, ik zit nu al 4 weken zonder mobiel vandaar.

ik wacht af.
  #36  
Oud 26-07-10, 13:22
john1979's schermafbeelding
john1979 john1979 is offline
• iOS 11.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Haarlem
Berichten: 496
Standaard

Ik snap je wel hoor. Eens kans heb je natuurlijk altijd wel, nu maar gokken op de juiste Shop die er met veel geluk nog een voor je heb liggen ;-)

Niet geschoten is altijd mis ;-) De kans is wel heul heul klein, maar misschien heb je geluk!
  #37  
Oud 26-07-10, 13:35
wilvon wilvon is offline
• iOS 10.0.2
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 46
Standaard

Net gebeld met klantenservice
Kan mijn abbo sinds vandaag verlengen, gezegd van zeker een week of 6 wachten op de iphone
Werd mij geadviseerd om zo vroeg mogelijk vrijdag naar een shop te gaan
Had ik meer kans er 1 gelijk mee te kunnen nemen.
Volgens die vriendelijke dame hadden de shops buiten de reserveringen een aantal toestelen over voor de vroege vogels
  #38  
Oud 26-07-10, 13:58
MrMaikey MrMaikey is offline
• iOS 4.3.2
• 4.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 83
Standaard

Grrrrrr smiechten.. Die telefoonlijn heeft mij zo belazerd door mij te garanderen eerder de phones te leveren dan de shops.. En nu hoor je dat als je de reservering had aangehouden gewoon 'waarschijnlijk' vrijdag aan de beurt te zijn geweest.. (Had een reservering van 9 juli, maar een aggresieve verkoper die mij garandeerde dat hij eerder zou zijn met leveren dan hen en dat hij me kortingen kon geven etc....winkel schrok wel van die beweringen, dus die kreeg wel op zn kop. Maja verkoop is binnen -_-)

Alhoewel de shop waar ik langsging nog steeds niet wist of ze wel phones gingen ontvangen.. zucht..
  #39  
Oud 26-07-10, 18:29
relaxman relaxman is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 35
Standaard

Ik heb al een reservering liggen bij een T-Mobile Shop, ik denk dat ik 30ste op de lijst ben, dus zelfs ik twijfel nog of ik niet gewoon supervroeg voor de winkel moet gaan zitten.
  #40  
Oud 26-07-10, 18:48
john1979's schermafbeelding
john1979 john1979 is offline
• iOS 11.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Haarlem
Berichten: 496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wilvon Bekijk bericht
Net gebeld met klantenservice
Kan mijn abbo sinds vandaag verlengen, gezegd van zeker een week of 6 wachten op de iphone
Werd mij geadviseerd om zo vroeg mogelijk vrijdag naar een shop te gaan
Had ik meer kans er 1 gelijk mee te kunnen nemen.
Volgens die vriendelijke dame hadden de shops buiten de reserveringen een aantal toestelen over voor de vroege vogels
Dus als ik het goed begrijp: Als pietje met zijn reservering binnen komt kan hij te horen krijgen ''kom over 6 tot 8 weken maar terug want er zijn zo veel reserveringen dat we niet genoeg iPhone 4 hebben'' terwijl er achter op de plank nog een aantal toestellen liggen voor de losse verkoop? T-Mobile zou dus op deze manier bedonderen, kan dit bijna niet geloven.

Het is je misschien wel verteld, maar geloof de dames en heren van T-Mobile niet zo meer aan de telefoon. Ik heb ook al zo ongelofelijk veel te horen gekregen. Ik ga bijna denken dat ze maar wat zeggen om je tevreden te houden. Maar goed, nog een paar dagen en we zullen de waarheid weten
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Hoe laat zou jij bij de T-Mobile winkel gaan zitten/wachten RobertLP Koopinformatie Nederland 23 30-07-10 13:52
aantal toestellen per winkel pimoettwente Koopinformatie Nederland 2 28-07-10 14:22
Artikel niet beschikbaar in Nederlandse winkel lighthouse Archief 3 18-10-09 21:21

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:35.