//

30 juli voor T-mobile winkel wachten, toestellen beschikbaar?

30 juli voor T-mobile winkel wachten, toestellen beschikbaar? discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb toen de 3G uitkwam gewoon voor de winkel gewacht in Enschede, en toen er 1 op kunnen halen, toen zijn wachtlijsten helemaal genegeerd, aangezien ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #61  
Oud 29-07-10, 14:34
Bart van Zon Bart van Zon is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Enschede
Berichten: 33
Standaard

Heb toen de 3G uitkwam gewoon voor de winkel gewacht in Enschede, en toen er 1 op kunnen halen, toen zijn wachtlijsten helemaal genegeerd, aangezien ik dit keer niet eens op de lijst sta ga ik gewoon maar weer voor de winkel staan.

Hopelijk gewoon een deel reserveringen en een deel losse verkoop ofzo
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #62  
Oud 29-07-10, 14:36
iFajar iFajar is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 72
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bart van Zon Bekijk bericht
Heb toen de 3G uitkwam gewoon voor de winkel gewacht in Enschede, en toen er 1 op kunnen halen, toen zijn wachtlijsten helemaal genegeerd, aangezien ik dit keer niet eens op de lijst sta ga ik gewoon maar weer voor de winkel staan.

Hopelijk gewoon een deel reserveringen en een deel losse verkoop ofzo
Hopelijk wel...
  #63  
Oud 29-07-10, 14:39
xynta xynta is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 560
Standaard

Er is mij vanochtend door 3 verschillende medewerkers verteld dat wachten voor de winkel geen zin heeft, helaas .
  #64  
Oud 29-07-10, 14:40
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

De reserveringen worden eerst "gedaan". De toestellen die overblijven gaan in de "losse" verkoop. Maar de kans dat er toestellen overblijven in nihil.
Maar niet geschoten is altijd mis. Dus gewoon doen.

Laatst gewijzigd door wouter1981; 29-07-10 om 14:42.
  #65  
Oud 29-07-10, 14:42
Bart van Zon Bart van Zon is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Enschede
Berichten: 33
Standaard

Ik heb net te horen gekregen van medewerker van T-Mobile dat wachten wel zin heeft, en van Xando (de apple store hier in Enschede) te horen gekregen dat ze ze ook binnenkrijgen morgen... ik ga iig maar weer voor zitten met boekje en thermoskan koffie

vanavond nog maar even langs de shop om te kijken wat medewerkers van de tmobile shop zelf zeggen.
  #66  
Oud 29-07-10, 14:45
Acrobat Acrobat is offline
• iOS 8.0.2
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 140
Standaard

Vanmiddag bij de shop geweest en ik kan m'n toestel (32GB black) morgenochtend om 9:30 gaan ophalen! Was nummer twee op de lijst, gereserveerd op 9 juli 16:45. Zij gingen morgenochtend bellen.

De klant voor me wilde een toestel reserveren maar dat was niet mogelijk (pas op de 30e weer). Hem werd wel verteld dat als 'ie heeeel vroeg kwam hij misschien nog een kans had als er toestellen overbleven.
  #67  
Oud 29-07-10, 17:09
kenny001 kenny001 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 7
Standaard

Ik kreeg vandaag te horen bij een T-Mobile shop in Amsterdam, dat ze de iPhone nog niet binnen hebben en ook niet krijgen. Verder wist de medewerker te melden dat zij de iPhone morgen ook NIET binnen hebben.

Oftewel, mocht het verhaal kloppen, dan hebben NIET alle T-Mobile shops de iPhone binnen op 30 juli (ook niet voor de reserveringen).
Ik kan het me eigenlijk niet zo goed voorstellen dat je, als T-Mobile, op de releasedatum niet al je shops voorziet van iPhones. Zeker in de hoofdstad!

Zijn er meerdere forumleden die dit verhaal te horen gekregen hebben in T-shops?
  #68  
Oud 29-07-10, 17:14
Hemmik Hemmik is offline
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 40
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kenny001 Bekijk bericht
Ik kreeg vandaag te horen bij een T-Mobile shop in Amsterdam, dat ze de iPhone nog niet binnen hebben en ook niet krijgen. Verder wist de medewerker te melden dat zij de iPhone morgen ook NIET binnen hebben.

Oftewel, mocht het verhaal kloppen, dan hebben NIET alle T-Mobile shops de iPhone binnen op 30 juli (ook niet voor de reserveringen).
Ik kan het me eigenlijk niet zo goed voorstellen dat je, als T-Mobile, op de releasedatum niet al je shops voorziet van iPhones. Zeker in de hoofdstad!

Zijn er meerdere forumleden die dit verhaal te horen gekregen hebben in T-shops?
Welke shop in Amsterdam was dit?
  #69  
Oud 29-07-10, 17:15
kenny001 kenny001 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 7
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hemmik Bekijk bericht
Welke shop in Amsterdam was dit?
De shop in Amsterdam Zuid-oost.
  #70  
Oud 29-07-10, 17:17
Hemmik Hemmik is offline
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 40
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kenny001 Bekijk bericht
De shop in Amsterdam Zuid-oost.
Raar hoor, je zou inderdaad verwachten dat ze de telefoons óf eerlijk verdelen óf aan de hand van geplaatste bestellingen leveren. Ik zit te wachten op een bericht van de winkel aan het Rokin, maar dit stelt me niet gerust!!
  #71  
Oud 29-07-10, 17:21
kenny001 kenny001 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 7
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hemmik Bekijk bericht
Raar hoor, je zou inderdaad verwachten dat ze de telefoons óf eerlijk verdelen óf aan de hand van geplaatste bestellingen leveren. Ik zit te wachten op een bericht van de winkel aan het Rokin, maar dit stelt me niet gerust!!
Als het voor jou mogelijk is, zou ik toch even langslopen vandaag. Mogelijk zit de hele regio Amsterdam met dit probleem.

Wel erg raar, want alle Belcompany's in de omgeving hebben WEL vandaag iPhones ontvangen (maar 2 stuks per filiaal, maar toch...).
  #72  
Oud 29-07-10, 17:32
Cogy Cogy is offline
• iOS 4.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Neck
Berichten: 66
Standaard

Vandaag langs de tmobile shop geweest om mij bestelling te wijzigen.. Had en witte nu een zwarte.. Zonder onderaan de lijst te komen. Stond/sta wel 2e op de lijst.. Ze weten nog niet of ze morgen wat krijgen en hoeveel ze dan krijgen.. Wacht het rustig af..
  #73  
Oud 29-07-10, 17:42
funkyred funkyred is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 7
Standaard

Bij de T-Mobile winkel in Assen krijgen ze geen 'losse' iPhones, alleen exemplaren voor de voorinschrijving. Ik kon me wel inschrijven voor de volgende levering, die over de bekende 8 tot 10 weken pas langskomt...

Wat een drama zeg, de levering van deze iPhone. Bij mijn 3Gs kon ik m begin juli gewoon halen, zonder wachttijd, meteen mee. Waarom moet het dan nu in hemelsnaam 2 a 2 1/2 maand gaan duren?!?
  #74  
Oud 29-07-10, 19:25
relaxman relaxman is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 35
Standaard

Ik ben zonet gebeld door T-Mobile Tilburg, ik kan hem morgen komen ophalen vanaf half 10!
  #75  
Oud 29-07-10, 20:40
kenny001 kenny001 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 7
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cogy Bekijk bericht
Vandaag langs de tmobile shop geweest om mij bestelling te wijzigen.. Had en witte nu een zwarte.. Zonder onderaan de lijst te komen. Stond/sta wel 2e op de lijst.. Ze weten nog niet of ze morgen wat krijgen en hoeveel ze dan krijgen.. Wacht het rustig af..
Waar (welke plaats) was dat als ik vragen mag?
  #76  
Oud 29-07-10, 20:43
mafkaan mafkaan is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 17
Standaard

xando zwolle
Citaat:
Hallo Quint,

Je hoeft niet te hopen. We hebben er 2 (!!) gekregen.


Met vriendelijke groet,
  #77  
Oud 29-07-10, 21:06
Rockywoman Rockywoman is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Lelystad
Berichten: 229
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stefano20 Bekijk bericht
@ Rockywoman,

Het is niet de bedoeling dat mensen naar de T-Shops gaan bellen voor informatie m.b.t. De voorraad.

De shops zijn ook niet via een buitenlijn bereikbaar. De shopmedewerkers moeten zich concentreren wat er in de winkel gebeurt. En gaan niet als telefonisten vragen aan de telefoon beantwoorden.

Persoonlijk denk ik dat je bij Harderwijk wel me er kans maakt om eentje mee te krijgen. Maar nogmaals, niets is zeker.
Niet geschoten is natuurlijk altijd mis.
Kan altijd gaan rond spieken bij de winkels

Heb zelf telefonisch gereserveerd en ga 8 a 10 weken afwachten.
  #78  
Oud 30-07-10, 07:04
TakkU TakkU is offline
• iOS 7.0 beta
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 89
Standaard

Ik ga zo een poging wagen in Arnhem, zien wat het brengt!
__________________
iPhone 5 32GB Zwart 6.0 - iPad (3rd Gen) 16GB Wi-Fi Zwart 6.0 GM - MacBook Pro (mid 2009) 15" 2,66Ghz 4GB DDR3 - 500GB 7200RPM Harddisk - Windows 7 64bit Bootcamp
  #79  
Oud 30-07-10, 09:34
Ferrox Ferrox is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 9
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door relaxman Bekijk bericht
Ik ben zonet gebeld door T-Mobile Tilburg, ik kan hem morgen komen ophalen vanaf half 10!
Hoeveelste stond je op de lijst? ik sta 14e en ben niet gebeld. (niet zo heel erg, mag pas vanaf 2 augustus een renewal doen. En, mijn wereld vergaat niet

Overigens heb ik een 16G iPhone 4 besteld.
  #80  
Oud 30-07-10, 09:41
Cogy Cogy is offline
• iOS 4.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Neck
Berichten: 66
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kenny001 Bekijk bericht
Waar (welke plaats) was dat als ik vragen mag?
Sorry voor de late reactie, maar in purmerend...!

Al mensen gebeld door een T-shop die de phone mogen ophalen ?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Hoe laat zou jij bij de T-Mobile winkel gaan zitten/wachten RobertLP Koopinformatie Nederland 23 30-07-10 13:52
aantal toestellen per winkel pimoettwente Koopinformatie Nederland 2 28-07-10 14:22
Artikel niet beschikbaar in Nederlandse winkel lighthouse Archief 3 18-10-09 21:21

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:59.