iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie Nederland (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/)
-   -   30 juli voor T-mobile winkel wachten, toestellen beschikbaar? (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/65244-30-juli-voor-t-mobile-winkel-wachten-toestellen-beschikbaar.html)

desonnaville 23-07-10 12:27

30 juli voor T-mobile winkel wachten, toestellen beschikbaar?
 
Als ik op 30 juli voor een t-mobile winkel ga staan vroeg, is er dan enige kans dat ik een iPhone 4 kan meenemen zonder reservering?

Arif 23-07-10 12:49

Je zou het kunnen proberen maar ik zou er niet te veel van verwachten aangezien ook in de T-stores pre orders zijn geplaats.

Stefano20 23-07-10 13:01

In het kort; nee. Hate to break it for you.

Maar T-Mobile is juist gestopt met voorinschrijvingen omdat de vraag ''overweldigend'' was/is.

Je kan wel vanaf 30 juli weer pre-orderen.

jappe1994 23-07-10 13:06

Had T-Mobile niet een aantal iPhone's voor reserveringen & voor losse verkoop, want dan moet je heel vroeg voor de winkel gaan staan.

wouter1981 23-07-10 13:08

De T-Mobile Shop krijgt maar een beperkt aantal iPhones. Reserveringen gemaakt bij de shop gaan voor. Als er dan nog toestellen over zijn, zijn die beschikbaar voor "losse" verkoop.
Dit is volgens mij hoe het zou moeten gaan. Correct me if i'm wrong.

sermedg 23-07-10 15:10

Nu bekend is dat de Witte I4 niet meteen beschikbaar zal zijn, zou het kunnen dat als je een reservering hebt gedaan bij de shop, je dat nog kunt omzetten naar een zwarte. Ik denk eerlijk gezegd dat je dan wel weer onderaan de 'lijst' komt... ?

john1979 23-07-10 17:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sermedg (Bericht 496993)
Nu bekend is dat de Witte I4 niet meteen beschikbaar zal zijn, zou het kunnen dat als je een reservering hebt gedaan bij de shop, je dat nog kunt omzetten naar een zwarte. Ik denk eerlijk gezegd dat je dan wel weer onderaan de 'lijst' komt... ?

Onder aan de lijst ga ik wel van uit. Het zou helemaal mooi worden als de Shop iemand anders zijn zwarte iPhone weg zou geven omdat de persoon die een witte had nu een zwarte wil en die andere persoon dan maar moet wachten.

wouter1981 23-07-10 19:24

Bij de reservering in de shop is mij verteld dat bij wijziging van het type iPhone je weer onderaan de lijst komt.

I Xyzyx I 23-07-10 20:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door john1979 (Bericht 497084)
Onder aan de lijst ga ik wel van uit. Het zou helemaal mooi worden als de Shop iemand anders zijn zwarte iPhone weg zou geven omdat de persoon die een witte had nu een zwarte wil en die andere persoon dan maar moet wachten.

Die persoon was toch ook eerder met reserveren dan? :O

MrMaikey 23-07-10 20:22

Naja als ik Mario Bros 2 reserveer in de winkel en die wordt niet geleverd kan ik niet daar aankomen om te zeggen van, oh geef me Mario Bros 3 dan maar (die op wonderbaarlijke wijze tegelijk uitkomen dan)..lolz.....

Aeros 23-07-10 20:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door I Xyzyx I (Bericht 497189)
Die persoon was toch ook eerder met reserveren dan? :O


Dat hoeft niet perse...
Je kan bijv op plek nr 2 staan voor een witte, maar er waren al 50 mensen voor je die een zwarte willen. Betekend toch niet dat je dan als nr 2 voor een zwarte komt te staan??

S¡mon 23-07-10 20:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door wouter1981 (Bericht 496869)
De T-Mobile Shop krijgt maar een beperkt aantal iPhones. Reserveringen gemaakt bij de shop gaan voor. Als er dan nog toestellen over zijn, zijn die beschikbaar voor "losse" verkoop.
Dit is volgens mij hoe het zou moeten gaan. Correct me if i'm wrong.

Dit klopt, inderdaad. In een klein stadje met een T-Mobile Shop heb je dus meer kans dan bij een T-Mobile Shop in Amsterdam of Rotterdam (omdat in grote steden waarschijnlijk meer reserveringen in de shop zijn gedaan).

dtsjunk 23-07-10 22:49

De t-mobile shop waar ik mijn reservering heb staan die zeggen dat ze ook wat losse toestellen verkopen zonder reservering.

john1979 24-07-10 00:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door I Xyzyx I (Bericht 497189)
Die persoon was toch ook eerder met reserveren dan? :O

Voor een witte inderdaad, niet voor een zwarte. Het wil niet zeggen dat als je eerder op de lijst staat voor een witte dat je dan zo maar de zwarte iPhone 4 van je buurman voor zijn neus weg kan jatten, zou ik niet netjes vinden van de T-Mobile Shop. Je heb een keuze gemaakt voor een witte iPhone 4. Wil je nu dan toch een zwarte omdat je niet zo lang wilt wachten dan zal je de mensen die een de keuze voor een zwarte bij de voorinschrijving hebben gemaakt voor laten gaan.

Ik zeg ook niet bij de kassa van de bakker ''ow mijn bestelde bruin brood komt later uit de over dan dat IK wil..... geef mij dan dat bestelde witte brood maar van de buurman achter mij die er al voor een deel voor betaald heeft'' ;-) Wedden dat die buurman pissig word als zijn bestelde brood er wel was maar aan iemand anders verkocht is die niet langer op zijn bestelde bruin brood wilde wachten ;-)

john1979 24-07-10 00:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dtsjunk (Bericht 497327)
De t-mobile shop waar ik mijn reservering heb staan die zeggen dat ze ook wat losse toestellen verkopen zonder reservering.

Ook dat is maar af te wachten. Als ze er genoeg hebben zou dit best kunnen kloppen. Eerst zullen ze de ''bestelde'' iPhones moeten geven aan de mensen die gebruik hebben gemaakt van de voorinschrijving. Zijn er dan nog iPhones over, dan kunnen die gebruikt worden voor de losse verkoop. Doen ze dat niet dan zou die hele voorinschrijving en aanbetaling totaal zinloos zijn.

Stefano20 24-07-10 08:53

De kans dat je een iPhone mee krijgt op 30 juli door vroeg voor de winkel te gaan wachten is klein.

Het maakt ten eerste niet uit als jij als eerste in de winkel bent, als je niet hebt gereserveerd. En ten tweede de kans dat ze toestellen over hebben na alle reservaties te zijn afgegaan, lijkt me dermate klein dat het zonde van je tijd is.

Overigens is het zo dat wanneer je een witte iPhone heb gereserveerd en je wilt een zwarte hebben dat je dan weer opnieuw dient te reserveren. M.a.w. Je komt weer onderaan de lijst.

wilvon 24-07-10 09:07

ik ga er op gokken om vroeg bij de winkel te zijn
Aleen de vraag waar ik het meeste kans heb, Hardewijk, zwolle of hoogeveen

Rockywoman 24-07-10 09:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door wilvon (Bericht 497476)
ik ga er op gokken om vroeg bij de winkel te zijn
Aleen de vraag waar ik het meeste kans heb, Hardewijk, zwolle of hoogeveen

Ikzelf denk dat je bij Harderwijk toch wel de meeste kans gaat maken.

wilvon 24-07-10 10:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rockywoman (Bericht 497482)
Ikzelf denk dat je bij Harderwijk toch wel de meeste kans gaat maken.

Dat dacht ik zelf ook, maar heb nog 6 dagen om te twijfelen ;)

Rockywoman 24-07-10 10:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door wilvon (Bericht 497493)
Dat dacht ik zelf ook, maar heb nog 6 dagen om te twijfelen ;)

Je zou de 29e contact op kunnen nemen met al die vestigingen om wat info proberen los te peuteren ;)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:19.