//

Het grote: Waar ga jij zonder reservering je iPhone 4 scoren?

Het grote: Waar ga jij zonder reservering je iPhone 4 scoren? discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Toch even een lijstje maken. Waar ga jij de iPhone proberen te halen zonder reservering? Voeg je naam toe of eventueel de plaatsnaam toe aan ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 24-07-10, 21:49
Klako93 Klako93 is offline
• iOS 4.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 13
Standaard Het grote: Waar ga jij zonder reservering je iPhone 4 scoren?

Toch even een lijstje maken. Waar ga jij de iPhone proberen te halen zonder reservering? Voeg je naam toe of eventueel de plaatsnaam toe aan de lijst. Dit zijn even een paar plaatsnamen uit mijn hoofd.

Almere Traverse
Almere Bottelaarspassage
Hilversum
Amsterdam
Amsterdam Bijlmerplein
Rotterdam
Zwolle
Harderwijk
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 24-07-10, 22:06
PSlomp PSlomp is offline
• iOS 9.1
• 9.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Hoogeveen
Berichten: 31
Standaard

Hoogeveen.
  #3  
Oud 27-07-10, 00:22
SirDervish's schermafbeelding
SirDervish SirDervish is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Den-Haag
Berichten: 15
Stuur een bericht via MSN naar SirDervish
Standaard

Den Haag (spuistraat)
__________________
iPhone 4 16GB Zwart iOS 4.2.1/\iPad 32GB Wi-Fi iOS 4.2.1/\iPhone 3g 8GB Zwart iOS 4.2.1/\GC:GT:SirDervish
  #4  
Oud 27-07-10, 01:07
S¡mon S¡mon is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1.061
Standaard

Nergens. Simpelweg niet mogelijk tenzij een winkel toevallig te veel krijgt (want in de winkel zelf komen eerst de reserveringen aan de beurt, daarna pas de rest).
  #5  
Oud 27-07-10, 01:16
dtsjunk dtsjunk is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 90
Standaard

de winkel waar ik mijn reservering heb staan gaan vrijdag ongeveer 1/3e van de iPhones die ze hebben in de vrije verkoop gooien voor de vroege vogels , heb je gereserveerd en je staat vooraan dan mag je hem ook nemen dan wordt ook de 50 euro verrekend , moeten ze schijnbaar van apple of hoofdkantoor .....
__________________
iMac 24" 2,96 GHz 8GB DD3 OCZ 128 GB SSD Vertex 2, iPhone 4 White 16gb, iPad 2 16gb White, Timecapsule 1 TB, Fiber Power 120 Mbit
  #6  
Oud 27-07-10, 01:37
MrMaikey MrMaikey is offline
• iOS 4.3.2
• 4.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 83
Standaard

Waarom laten ze ons allemaal voor reserveren met de melding dat we 8 weken moeten wachten terwijl 1/3 zo in de winkel ligt.. En het lullige is dan ook nog dat omdat je voor gereserveerd hebt niet meer voor de winkel kan gaan liggen want je verlenging is al helemaal ingevoerd.. Ofwel je hebt het niet meer in handen -_-
  #7  
Oud 27-07-10, 07:36
erickq erickq is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 11
Standaard

@mrmaikey: Dat die verlenging al helemaal is ingevoerd maakt niet uit, je kan deze nog annuleren. Of ze die annulering direct tijdens het telefoongesprek dat je dan hebt kunnen doorvoeren weet ik niet; daar ga ik straks achter komen
  #8  
Oud 27-07-10, 07:37
dtsjunk dtsjunk is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 90
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MrMaikey Bekijk bericht
Waarom laten ze ons allemaal voor reserveren met de melding dat we 8 weken moeten wachten terwijl 1/3 zo in de winkel ligt.. En het lullige is dan ook nog dat omdat je voor gereserveerd hebt niet meer voor de winkel kan gaan liggen want je verlenging is al helemaal ingevoerd.. Ofwel je hebt het niet meer in handen -_-
Omdat wij allemaal als makke schaapjes doen wat apple wil , geloof me daar in Cupertino lachen ze zich allemaal een bult als ze de rijen zien bij de APR's en de Apple Stores voor iPhone 4 en de iPads.
Want wat apple maakt is op dit moment gewoon hot en iedereen wil het hebben.
Maarja ik heb tot zover eigenlijk alles wel geprobeerd op telefoon gebied van de HTC HD2 tot de Qtek 9000 van de Nokia E90 tot de Sony Ericsson P900 en P800 en gebruik nu langs mijn iPhone een Samsung Galaxy s Droid maar toch op veel punten komt apple's iPhone gewoon net iets beter over, het iOS werkt gewoon heerlijk en snel.
Zo is het ook met tablet computers en ook met windows pc's ik wil gewoon een pc die het doet en zonder gezeik compatible is met de rand apparatuur, drivers etc etc gebruik daarvoor nu sinds 3 jaar OSX en wil niks anders meer!

dus tja ik ben vrijdag ook zo'n mak lammetje dat in de rij gaat staan 's ochtends vroeg voor een iphone 4, niet omdat het een iPhone is maar omdat ik het gewoon een heerlijk apparaat vind om mee te werken
  #9  
Oud 27-07-10, 12:43
henkjobse henkjobse is offline
• iOS 5.0.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 74
Standaard

Ik ga het bij de Belcompany proberen, wie weet lukt het.
  #10  
Oud 27-07-10, 12:45
luukdoedens luukdoedens is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 35
Standaard

kan je eigenlijk zonder reservering bij de Tmobile ook 1 halen ? of zijn ze daar heel streng in ? hebbbuuuuhhh
  #11  
Oud 27-07-10, 17:42
PrittStift PrittStift is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Gelderland
Berichten: 397
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dtsjunk Bekijk bericht
Omdat wij allemaal als makke schaapjes doen wat apple wil , geloof me daar in Cupertino lachen ze zich allemaal een bult als ze de rijen zien bij de APR's en de Apple Stores voor iPhone 4 en de iPads.
Want wat apple maakt is op dit moment gewoon hot en iedereen wil het hebben.
Maarja ik heb tot zover eigenlijk alles wel geprobeerd op telefoon gebied van de HTC HD2 tot de Qtek 9000 van de Nokia E90 tot de Sony Ericsson P900 en P800 en gebruik nu langs mijn iPhone een Samsung Galaxy s Droid maar toch op veel punten komt apple's iPhone gewoon net iets beter over, het iOS werkt gewoon heerlijk en snel.
Zo is het ook met tablet computers en ook met windows pc's ik wil gewoon een pc die het doet en zonder gezeik compatible is met de rand apparatuur, drivers etc etc gebruik daarvoor nu sinds 3 jaar OSX en wil niks anders meer!

dus tja ik ben vrijdag ook zo'n mak lammetje dat in de rij gaat staan 's ochtends vroeg voor een iphone 4, niet omdat het een iPhone is maar omdat ik het gewoon een heerlijk apparaat vind om mee te werken

de winkel waar ik mijn reservering heb staan gaan vrijdag ongeveer 1/3e van de iPhones die ze hebben in de vrije verkoop gooien voor de vroege vogels , heb je gereserveerd en je staat vooraan dan mag je hem ook nemen dan wordt ook de 50 euro verrekend , moeten ze schijnbaar van apple of hoofdkantoor .....


Maar waarom ga jij nou ook in de rij staan 's ochtends vroeg als je de iP4 al gereserveerd hebt voor 50 euri ???
Dat is toch niet nodig dan ?

Laatst gewijzigd door PrittStift; 27-07-10 om 18:04.
  #12  
Oud 27-07-10, 20:41
dtsjunk dtsjunk is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 90
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PrittStift Bekijk bericht
Maar waarom ga jij nou ook in de rij staan 's ochtends vroeg als je de iP4 al gereserveerd hebt voor 50 euri ???
Dat is toch niet nodig dan ?
Omdat ze niet weten hoeveel ze er binnen krijgen en ze hebben nog niet alle reserveringen op volgorde liggen dus het kan zijn dat ik net buiten de boot gaat vallen het is dus gewoon het zekere voor het onzekere nemen
  #13  
Oud 27-07-10, 20:48
PSlomp PSlomp is offline
• iOS 9.1
• 9.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Hoogeveen
Berichten: 31
Standaard

Hoe laat gaan jullie er al staan?
  #14  
Oud 27-07-10, 20:53
Acrobat Acrobat is offline
• iOS 8.0.2
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 140
Standaard

Ik ben meer benieuwd hoe laat al die wachtenden weer weg zijn voor als ik m'n gereserveerde toestel op ga halen vrijdag! Al denk ik eigenlijk dat dat binnen drie minuten na opening van de winkel is...(sorry kon 't even niet laten! )
  #15  
Oud 27-07-10, 21:00
fener33 fener33 is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 50
Standaard

de belcompany in woerden deed niet aan reserveringen, hij kon alleen niet zeggen hoeveel hij er kreeg
  #16  
Oud 27-07-10, 21:17
PrittStift PrittStift is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Gelderland
Berichten: 397
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dtsjunk Bekijk bericht
Omdat ze niet weten hoeveel ze er binnen krijgen en ze hebben nog niet alle reserveringen op volgorde liggen dus het kan zijn dat ik net buiten de boot gaat vallen het is dus gewoon het zekere voor het onzekere nemen
Ahaa.vandaar !! Dus 50 euri betaald voor een reservering die niet op orde ligt, das mooi clotuh zeg ! Moet je alsnog vroeg in de rij gaan staan. Tis eigenlijk wel te gek voor woorden vind je ook niet? Maar goed, wel slim van je om te reserveren en voor de deur te gaan staan. De kans word dan wel iets groter om met een iP4 de deur uit te wandelen..

Misschien dat ik dat ook maar moet doen, wat zou de beste tijd zijn? (zonder een nachtje te moeten bivakkeren?)
  #17  
Oud 27-07-10, 21:27
john1979's schermafbeelding
john1979 john1979 is offline
• iOS 11.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Haarlem
Berichten: 496
Standaard

Dat is maar net hoe vroeg je er zelf wil gaan staan. Je kan er 2 a 3 uur voor opening gaan staan, dan zal je denk ik zeker wel redelijk vooraan in de rij staan. Ook is het maar net bij welke shop je gaan staan. Bij een grote shop zijn veel mensen te verwachten. Bij de kleine shops wat minder mensen ;-)
__________________
iPhone 8 Plus 64GB Space Gray | Firmware iOS 11 | Jailbreak: Nee
  #18  
Oud 27-07-10, 21:56
Stefano20 Stefano20 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 125
Standaard

Hoe komen jullie erbij dat 1/3 voor de vrije verkoop is? Dit is dus niet correct. Er komt sowieso een beperkt aantal toestellen naar de shop. In iedere geval veel minder dan er is gereserveerd.

De gereserveerde hebben 100% voorrang. Dus dat ze dan 1/3 achterhouden voor de vrije verkoop? dan hadden ze net zo goed niet kunnen reserveren.

Reken er maar niet op dat als je niet gereserveerd hebt, vrijdag met een iPhone 4 thuiskomt.
  #19  
Oud 27-07-10, 22:10
PrittStift PrittStift is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Gelderland
Berichten: 397
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stefano20 Bekijk bericht
Hoe komen jullie erbij dat 1/3 voor de vrije verkoop is? Dit is dus niet correct. Er komt sowieso een beperkt aantal toestellen naar de shop. In iedere geval veel minder dan er is gereserveerd.

De gereserveerde hebben 100% voorrang. Dus dat ze dan 1/3 achterhouden voor de vrije verkoop? dan hadden ze net zo goed niet kunnen reserveren.

Reken er maar niet op dat als je niet gereserveerd hebt, vrijdag met een iPhone 4 thuiskomt.

Ondanks de tmobile-shop waar ik gereserveerd heb, men dit ook zei, vraag ik mij af hoe jij dit zo zeker weet. Of werk jij bij een tmobile shop ofzo?
  #20  
Oud 27-07-10, 22:37
damian4life damian4life is offline
• iOS 4.0.1
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Midden van het land
Berichten: 81
Standaard

of hij gaat zelf ook voor de deur hangen en dan hopen dat er zo niet teveel komen

gekheid hoor stefano

en in welke stad mag dat dan wel niet wezen prittstift??
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Vroeg opstaan zonder reservering - gelukt iPhone 4 te bemachtingen? Tjade3 Koopinformatie Nederland 25 31-07-10 00:08
Zonder reservering - iPhone 4 ophalen? Tjade3 Koopinformatie Nederland 8 28-07-10 16:50
iPhone met of zonder abonnement, het grote voordeel.. Iron` Overige providers Nederland 1 04-09-09 10:05
Video: Waar kijk jij naar op je iPhone? Maartbaart Muziek, foto & video 43 31-12-08 23:41
Apps waar jij niet meer zonder kan? Soulplayer Jailbreak apps en thema's 2 13-05-08 17:45

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:11.