//

Iphone 4, kopen bij provider of 3e partij???

Iphone 4, kopen bij provider of 3e partij??? discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedemorgen mede forumleden, Om maar direct van wal te steken, ik zit met een klein dilemma. Ik ben van plan om dit jaar mijn eerste ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 27-07-10, 13:18
Appleflapje Appleflapje is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 58
Standaard Iphone 4, kopen bij provider of 3e partij???

Goedemorgen mede forumleden,

Om maar direct van wal te steken, ik zit met een klein dilemma. Ik ben van plan om dit jaar mijn eerste iPhone te kopen. Waarom heb ik dan toch gekozen om de 4 te gaan nemen, omdat ik dan niet voor verassingen kom te staan volgend jaar met beperkte OS upgrades. Nee, met de 4 zal ik de komende 2 jaar er wel knusjes bij zitten.
Maar nu mijn vraag: Waar koop ik hem het goedkoopst (met abbonement!!), moet ik naar T-mobile zelf voor de meest schappelijke prijsjes of haal kan ik hem beter halen wij webshops als 2call, phoneshop etc. Om eerlijk te zijn, de prijzen bij de webwinkels zijn niet wat je kan noemen laag op dit moment, de aan 900 euro voor de 16 gig. Nu las ik in een ander topic dat dit was om niet te laag te zitten als de echte prijzen bekend worden. Kan ik dus verwachten dat deze prijzen rap zullen dalen??? Kortom, naar de provider rennen, of naar de dichtsbijzijnde webshop. NOG 1 Puntje: ik hoef de 4 echt niet als 1 van de eerste, misschien over een maandje of anderhalf, zal dit wachten ook enige invloed op de prijs hebben.

Nu nog enkele facts over mijn keuze: Ik ga waarschijnlijk voor t-mobile, denk aan een relax abbotje van tusen de 20 en 30 euro in de maand. Web en Walk erbij, werkelijk waar, dat weet ik nog niet, nu zie ik er het nut nog niet zo van in aangezien bijna alles en iederen hier wi-fi heeft.

Alvast Hartelijk bedankt iedereen
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 27-07-10, 16:04
Hermadrid Hermadrid is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: West-Brabant
Berichten: 633
Standaard

Ik zit met zelfde dilemma maar alleen ik ga voor vodafone denk ik en dan simlock vrij in belgie of phoneshop.nl . want na al die slechte reacties over T-mobile twijfel ik en WI-FI heb je niet altijd als het goed is? Het heb je wel altijd maar niet altijd internet moet je verbinding maken en dat kan niet altijd met web&walk heb je altijd internet tenzij je in gebied bent met slechte bereik wat T-mobile volgens mij vaak heeft
  #3  
Oud 27-07-10, 19:07
Appleflapje Appleflapje is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 58
Standaard

KLopt ook Klopt ook, maar ja, VRIJWEL overal waar ik ga heb ik wel gratis wi-fi. En toch tis weer een tientje per maand die ik beter kan besteden, maar laat ik niet een discussie starten over wel of geen mobiel internet: Waar moeten we hem nou het goedkoopst halen, bij de provider, bij de webshops (2call etc.), misschien in een donker steegje waar de vent met de hoodie ze voor heel redelijk verkoopt. Graag hulp, want aanbod is er genoeg.
  #4  
Oud 27-07-10, 19:50
Hermadrid Hermadrid is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: West-Brabant
Berichten: 633
Standaard

ja ik vraag me dat ook af en welke het snelst levert want bij de ene duurt het 2 maanden andere 4 weken. Ben ook benieuwd wat ze na 30 september gaan doen komt er dan een 'geupdate' Iphone 4 met hardware of software of beide? Want anders wacht ik wel denk ik. Maar als ik snel aan Iphone 4 kan komen via belgie of webshop dan laat ik die natuurlijk niet schieten.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Geen geluid bij telefoneren (andere partij) robertruit iPhone algemeen 8 29-12-11 00:10
iPhone 3G: unlock werkt behalve bij m n provider base (belgie) erol Unlock 22 07-11-11 21:22
Iphone bij Mobistar kopen = geen support ! (ook niet bij Apple) woca Koopinformatie België 6 25-09-10 01:19

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:48.