iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie Nederland (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/)
-   -   voorinschrijving / betalen zonder iphone (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/65696-voorinschrijving-betalen-zonder-iphone.html)

Archa 27-07-10 18:04

voorinschrijving / betalen zonder iphone
 
Als je nog geen iphone hebt, voorinschrijving niet doen !

Voorinschrijving gedaan, afzeggen is niet mogelijk - behalve door koerier te weigeren.
Contract gaat in op 9 augustus voorlopig en tenzij ik de iphone cancel zit ik er aan vast.

Dus : als de 10 weekse levertermijn werkelijkheid is, ga ik van 7,50 (met sms in buitenland binnen de bundel) naar 29,95 met sms in buitenland voor 50 cent en dat ZONDER IPHONE !

Kortom ik voel me zeer zwaar benadeeld hier. Ongelofelijk dat T-Mobile dit weer kan maken.

xynta 27-07-10 18:06

Zou je niet eerst afwachten of je er vrijdag of volgende week eentje krijgt?

Iphone3Gs 27-07-10 18:14

Misschien heeft hij de witte variant besteld?

xynta 27-07-10 18:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Iphone3Gs (Bericht 500838)
Misschien heeft hij de witte variant besteld?

Sorry daar had ik niet aan gedacht.

Rhndy 27-07-10 18:47

Ik vind dat raar dat dit bij sommige gebeurd. Ikzelf hen een BlackBerry abonnement en bij mij gaat het iphone abo pas op 26 augustus in... Was jou contract al verlopen?

dammie 27-07-10 18:53

Ik kreeg vandaag ook mijn contract inclusief de early renewal fee die ik moest betalen van 70€.

Er werd met geen woord gerept over een Witte Iphone welke pas later in het jaar kwam.

In dezelfde brief staat ook dat ik eigenlijk 17 februari 2011 pas moest verlengen (dus dan gaat hij pas in). Dus ze laten me een tarief van 70€ betalen welke ik vanaf 17 oktober niet meer hoef te betalen als ik de witte dan bestel.

Ik mocht hem wel omzetten naar een zwarte maar dan moest ik ook 8-10 weken wachten terwijl het dan ook half oktober is.

Ik heb maar geannuleerd, er wordt dus helemaal niks verkocht vanaf 30 juli, behalve lucht. Bij de voorinschrijving mag je de lucht alleen eerder kopen :)

Archa 28-07-10 00:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Iphone3Gs (Bericht 500838)
Misschien heeft hij de witte variant besteld?

Zwart besteld.
Maar gaat om principe.
Misschien valt het mee en zou een koerier vrijdag of volgende week een Iphone brengen maar het is veel waarschijnlijker dat een maand of twee een duur abbonnement betaald wordt zonder iphone in huis. En dat zou niet moeten kunnen.

Vriendelijke dames hebben me verteld dat 1) opzeggen nieuwe abbonnement niet zo maar mogelijk is 2) weigeren bij koerier genoeg is om geen extra kosten te hebben en oude abbonnement door te laten lopen en 3) dat by-the-way opzeggen van het nieuwe abbonnement toch maar gedaan is. Telefonisch werd me eerst verteld dat opzeggen niet mogelijk is maar een andere dame vertelde me later dat het al gedaan is.

Volgens mij gaat het niet helemaal georganiseerd daar.

Bottom line is dat het nieuwe abbonement volgens mij pas in zou moeten gaan in de maand dat de Iphone geleverd wordt, niet eerder. En dat is nog schappelijk geregeld volgens mij. Maar tot opheden lijkt dat niet te kunnen. We'll keep you posted.

S¡mon 28-07-10 01:55

Gast, nog drie daagjes en dan heb je 'm op z'n vroegst. Met geluk al volgende week. Ze dekken zich alleen maar in met die 6-10 weken omdat ze niet weten hoeveel ze krijgen. Zo stellen ze niemand teleur: zo kan het alleen nog maar meevallen.

Kijk bijvoorbeeld naar de gratis bumpers. De verwachtte zendtijd daarvan was 3-4 weken maar de meeste mensen ontvangen die nu al na 3-4 dagen. iPads werden ook heel weinig verwacht, maar bleken er ook heel veel te zijn. En we krijgen wekelijks nog honderden iPads in Nederland extra. En de iPad verkoopt net zo hard als de iPhone 4: ze kunnen er niet genoeg van maken. Toch blijkt dat we hartstikke veel iPads hebben gekregen. Je weet maar nooit.

Wacht het even af. Met wat geluk heb je er volgende week al eentje, of zelfs vrijdag of zaterdag al.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:01.