iPhone 4 vrijdag -> Roeselare discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Meerdere mensen die vanuit Antwerpen de trein van 6uur pakken naar Roeselare?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
Bekijk resultaten enquête: Welke iPhone heb jij besteld |
|||
16 GB | 15 | 51,72% | |
32 GB | 14 | 48,28% | |
Aantal stemmers: 29. Je mag niet stemmen in deze enquête |
Discussietools | Weergave |
|
|||
|
|||
Meerdere mensen die vanuit Antwerpen de trein van 6uur pakken naar Roeselare?
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
net naar roeselare geweest ... iphones komen pas vanavond toe dus wss zelfde senario in andere shops...
|
|
|||
|
|||
Mocht iemand nog een reservering over hebben ..
|
|
|||
|
|||
Ik had al een iPhone 4 uit de uk met geknipte sim. Toen ik vandaag een microsim ging vragen bij mobistar
|
|
|||
|
|||
Ik had al een iPhone 4 uit de uk met geknipte sim. Toen ik vandaag een microsim ging vragen bij mobistar (waar ik al 10 jaar klant ben) kreeg ik doodleuk te horen dat je er geen krijgt als je geen iPhone koopt... Triestig!
|
|
|||
|
|||
Dan moest je hen maar eens wijzen op de wet, koppelverkoop mag enkel als beide producten ook apart te verkrijgen zijn...
|
|
|||
|
|||
naar't schijnt was dat plakkertjesmeisje daar een lekker ding? ik heb het maar van horen zeggen
Laatst gewijzigd door bdr; 30-07-10 om 23:07. |
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ja inderdaad, plakker = sticker = autocollant.
Maar het kan ook zijn dat ze mij iets wijs hebben gemaakt en het absoluut geen mooie was |
|
|||
|
|||
Naar mijn smaak was het idd en niet onknap meisje
|
|
|||
|
|||
Vond het wel erg dat ze maar met twee aan de kassa zaten, waardoor het enorm traag vooruit ging (bij sommige mensen duurde het wel 10 minuten om hun iPhone te kopen), en dat er dan nog vier medewerkers gewoon koffieklets hadden. Zo zou ik ook nog overwegen om mobistar medewerker te worden .
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 vrijdag -> Gent | proXify | Koopinformatie België | 205 | 09-08-10 19:50 |
iPhone 4 vrijdag -> Hasselt | Racingboy | Koopinformatie Nederland | 87 | 05-08-10 18:27 |
iPhone 4 vrijdag -> Leuven | lolsmurf | Koopinformatie België | 56 | 31-07-10 14:34 |
iPhone 4 vrijdag -> Doornik (Tournai) | Impulse_Greg | Koopinformatie Nederland | 6 | 29-07-10 17:59 |
|
|