iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie Nederland (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/)
-   -   T-Mobile Zoetermeer (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/65843-t-mobile-zoetermeer.html)

Acrobat 28-07-10 17:45

T-Mobile Zoetermeer
 
Wie heeft er gereserveerd in Zoetermeer op 9 juli of 20 juli en weet er meer vanuit de winkel?

Never mind; vanavond 29/7 om 21:58 de volgende SMS ontvangen:

“Geachte klant, onlangs heeft u in onze shop een iphone reservering gedaan. Bij deze delen we u mede dat u het toestel kunt ophalen in onze shop in Zoetermeer met de reserveringsbon. Met vriendelijke groet, T-Mobile.”

Arif 29-07-10 23:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Acrobat (Bericht 502915)
Wie heeft er gereserveerd in Zoetermeer op 9 juli of 20 juli en weet er meer vanuit de winkel?

Never mind; vanavond 29/7 om 21:58 de volgende SMS ontvangen:

“Geachte klant, onlangs heeft u in onze shop een iphone reservering gedaan. Bij deze delen we u mede dat u het toestel kunt ophalen in onze shop in Zoetermeer met de reserveringsbon. Met vriendelijke groet, T-Mobile.”


wanneer had je hm gereserveerd? ik hem die van mij op 9 juli rond 18:00 gereserveerd en ik heb nog geen sms'je.

Acrobat 29-07-10 23:26

Ik heb mijn reservering om 16:45 gedaan in de shop, 50 euro aanbetaald en een bon en brief meegekregen. Er zijn nu twee man die net als ik in Z'meer hebben gereserveerd die 't SMS'je ook hebben gekregen zag ik in onderstaand topic. Ben jij ook in Z'meer geweest en heb je ook een bon? Zo ja, wellicht is er een foutje gemaakt en hebben ze een verkeerd nummer geSMS't. Als je een bon hebt zou ik morgenochtend gelijk langs gaan. Ik las in 't topic hieronder ook iemand die zij dat 'ie vandaag in Z'meer een reservering kon maken voor een 32GB en die zaterdag al kon ophalen. Dit hoeft natuurlijk niet waar te zijn maar als het wel waar is suggereert het dat ze meer toestellen hebben binnengekregen dan reserveringen.

T-Mobile-update: levering, lancering en een enquête - iPhone - iPhoneclub.nl

Arif 29-07-10 23:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Acrobat (Bericht 505607)
Ik heb mijn reservering om 16:45 gedaan in de shop, 50 euro aanbetaald en een bon en brief meegekregen. Er zijn nu twee man die net als ik in Z'meer hebben gereserveerd die 't SMS'je ook hebben gekregen zag ik in onderstaand topic. Ben jij ook in Z'meer geweest en heb je ook een bon? Zo ja, wellicht is er een foutje gemaakt en hebben ze een verkeerd nummer geSMS't. Als je een bon hebt zou ik morgenochtend gelijk langs gaan. Ik las in 't topic hieronder ook iemand die zij dat 'ie vandaag in Z'meer een reservering kon maken voor een 32GB en die zaterdag al kon ophalen. Dit hoeft natuurlijk niet waar te zijn maar als het wel waar is suggereert het dat ze meer toestellen hebben binnengekregen dan reserveringen.

T-Mobile-update: levering, lancering en een enquête - iPhone - iPhoneclub.nl


ik heb de sms inmiddels ook ontvangen.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:05.