//

Reservering 9 Juli!

Reservering 9 Juli! discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Zijn er mensen die een reservering op 9 juli of eerder geplaats hebben?? Zoja........Hebben jullie al bericht van hun gehad of weten jullie daar meer ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 29-07-10, 18:21
Arif Arif is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 12
Standaard Reservering 9 Juli!

Zijn er mensen die een reservering op 9 juli of eerder geplaats hebben??
Zoja........Hebben jullie al bericht van hun gehad of weten jullie daar meer van?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 29-07-10, 18:40
Amburka Amburka is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 8
Standaard

Ik heb 9 juli ook gereserveerd ja, een 16GB zwart, maar heb nog niks gehoord. Had het bij de T-shop op Rotterdam Beursplein gedaan, aangezien het al half 2 was toen en iedereen natuurlijk naar de T-shop op de Lijnbaan zou gaan dus het leek me dat ik meer kans zou hebben bij het beursplein, wat ook zo was. Ik sta 2e op de lijst, maar ze hebben nog niet gebeld of gesmst. Hoop dat ze dat wel doen vanavond of morgenochtend, en anders ga ik alsnog morgenochtend even langs als ik niets hoor.
  #3  
Oud 29-07-10, 19:21
Joenahh Joenahh is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Ridderkerk
Berichten: 20
Standaard

Hallo allemaal,

ik ben vanmiddag gebeld door de T-mobileshop Rotterdam Zuidplein dat ik morgen mijn Iphone 4 kan ophalen vanaf 09:30 uur. Ik natuurlijk hartstikke blij!

Maar ik moet wel dan morgen aangeven dat ik mijn nummer wil behouden die ik nu nog heb bij Hi. Mijn abbonement van Hi is wel afgelopen, maar wordt iedere maand automatisch verlengd. Ik belde de klantenservice om te vroegen hoe dit werkt en ze heeft het me prima uitgelegd. Maar op het einde vroeg ze me hoe het eigenlijk kan dat ik een Iphone 4 morgen ga ophalen als ik niet eens een bestaande klant van T-Mobile ben? Ik legde haar dus uit dat ik via een voorinschrijving van 9 juli een reservering had laten zetten voor 50,-. Ze zei dat ze dit opmerkelijk vond en me veel succes wenste met het ophalen morgen.

Ik schrok me te pletter en ik belde gelijk de klantenservice nog een keer en legde het verhaal nog een keer uit. De jongen vertelde me dat de reserveringen bij de shops buiten hun omgingen en dat wel mogelijk moest zijn om de Iphone 4 mee te krijgen, ook als niet-bestaande klant, omdat toen ik de reservering plaatste ze mij niet vroegen of ik een bestaande klant was. Nou, gelukkig maar en ik hoop dat het echt zo is!

Zijn hier meer mensen die als niet-bestaande klant van T-Mobile hun Iphone 4 ophalen?
  #4  
Oud 29-07-10, 20:37
Amburka Amburka is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 8
Standaard

Ik kreeg net een sms van de T-shop Rotterdam Beursplein dat ik morgen mijn iPhone 4 kan ophalen, dus ik helemaal blij natuurlijk

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Joenahh Bekijk bericht
Hallo allemaal,

ik ben vanmiddag gebeld door de T-mobileshop Rotterdam Zuidplein dat ik morgen mijn Iphone 4 kan ophalen vanaf 09:30 uur. Ik natuurlijk hartstikke blij!

Maar ik moet wel dan morgen aangeven dat ik mijn nummer wil behouden die ik nu nog heb bij Hi. Mijn abbonement van Hi is wel afgelopen, maar wordt iedere maand automatisch verlengd. Ik belde de klantenservice om te vroegen hoe dit werkt en ze heeft het me prima uitgelegd. Maar op het einde vroeg ze me hoe het eigenlijk kan dat ik een Iphone 4 morgen ga ophalen als ik niet eens een bestaande klant van T-Mobile ben? Ik legde haar dus uit dat ik via een voorinschrijving van 9 juli een reservering had laten zetten voor 50,-. Ze zei dat ze dit opmerkelijk vond en me veel succes wenste met het ophalen morgen.

Ik schrok me te pletter en ik belde gelijk de klantenservice nog een keer en legde het verhaal nog een keer uit. De jongen vertelde me dat de reserveringen bij de shops buiten hun omgingen en dat wel mogelijk moest zijn om de Iphone 4 mee te krijgen, ook als niet-bestaande klant, omdat toen ik de reservering plaatste ze mij niet vroegen of ik een bestaande klant was. Nou, gelukkig maar en ik hoop dat het echt zo is!

Zijn hier meer mensen die als niet-bestaande klant van T-Mobile hun Iphone 4 ophalen?
Ik had nu sinds een jaar prepaid aangezien ik een jaar in Amerika zat en toen ik erheen ging net mn abonnement afliep, dus ik ga nu ook als niet-bestaande klant mn iPhone 4 ophalen morgen ja
  #5  
Oud 29-07-10, 21:08
erickq erickq is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 11
Standaard

Ik had ook een reservering van 50 euro op 9 juli geplaatst. Ik was nr 18 in Groningen maar ik heb al te horen gekregen dat ze er geen voor me hebben. Ik ging voor de 32g zwarte. Het schijnt dat ze niet veel 32 gig gekregen hebben.

Ik hoop dat ik niet nog 8-10 weken moet wachten voor de voordat ik hem heb... Begin september ga ik op vakantie naar Frankrijk, misschien kan ik tegen die tijd daar 1 meenemen zonder te hoeven reserveren.

Verder baal ik er eigenlijk behoorlijk van dat ik morgen er geen heb hoewel ik toch een stuk sneller was met reserveren dan de mensen die de 20e hebben gereserveerd. En heel veel mensen die de 20e hebben gereserveerd zijn ook absoluut niet op volgorde behandeld....

Al met al een hoop redenen om er 1 zonder abbo uit Frankrijk te gaan halen zodat ik niets meer met t-mobile te maken hoef te hebben.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
ThePhoneHouse - Reservering kidk Koopinformatie Nederland 53 25-09-10 08:12
Reservering over bij Mobistar??? tbeumer@ Orange 27 29-07-10 21:36
LET OP: Geen reservering iPad !! Ashcat iPad algemeen 12 21-07-10 21:15
reservering louvre / opera jvp Koopinformatie Rest Europa 0 18-07-10 18:01
Reservering Frankrijk ophalen Mausse Koopinformatie Rest Europa 1 23-06-10 10:43

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:20.