iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie Nederland (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/)
-   -   Morgen Iphone 4 ophalen bij shop als niet-bestaande klant (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/66008-morgen-iphone-4-ophalen-shop-niet-bestaande-klant.html)

Joenahh 29-07-10 19:50

Morgen Iphone 4 ophalen bij shop als niet-bestaande klant
 
Hallo allemaal,

ik ben vanmiddag gebeld door de T-mobileshop Rotterdam Zuidplein dat ik morgen mijn Iphone 4 kan ophalen vanaf 09:30 uur. Ik natuurlijk hartstikke blij!

Maar ik moet wel dan morgen aangeven dat ik mijn nummer wil behouden die ik nu nog heb bij Hi. Mijn abbonement van Hi is wel afgelopen, maar wordt iedere maand automatisch verlengd. Ik belde de klantenservice om te vroegen hoe dit werkt en ze heeft het me prima uitgelegd. Maar op het einde vroeg ze me hoe het eigenlijk kan dat ik een Iphone 4 morgen ga ophalen als ik niet eens een bestaande klant van T-Mobile ben? Ik legde haar dus uit dat ik via een voorinschrijving van 9 juli een reservering had laten zetten voor 50,-. Ze zei dat ze dit opmerkelijk vond en me veel succes wenste met het ophalen morgen.

Ik schrok me te pletter en ik belde gelijk de klantenservice nog een keer en legde het verhaal nog een keer uit. De jongen vertelde me dat de reserveringen bij de shops buiten hun omgingen en dat wel mogelijk moest zijn om de Iphone 4 mee te krijgen, ook als niet-bestaande klant, omdat toen ik de reservering plaatste ze mij niet vroegen of ik een bestaande klant was. Nou, gelukkig maar en ik hoop dat het echt zo is!

Zijn hier meer mensen die als niet-bestaande klant van T-Mobile hun Iphone 4 ophalen?

robje64 29-07-10 20:37

Ik heb een bestelling kunnen doen als NIET Tmobile klant.
Maar ik werd teruggebeld dat ze die bestelling door laten gaan,
maar dat ze die morgen, 30 juli pas in het systeem zetten.

En de levertijd dus vanaf morgen nog 8 - 10 weken is.

Hoop dat dit bijdraagt aan je bevindingen.

Amburka 29-07-10 21:42

Zelfde verhaal hier, ik kan hem ook morgen ophalen maar dan bij de t-shop rotterdam beursplein. Tegen mij zeiden ze alleen dat het niks uitmaakt dat ik een niet-bestaande klant ben, dus ik neem aan dat het bij die op zuidplein ook niks uitmaakt. Hoop in ieder geval voor je van niet haha

sermedg 29-07-10 22:46

Ik heb al een Abbo lopen en had aangegeven dat ik liever de I4 met een nieuwe abbo neem, er werd me ve verteld dat het toch echt met hetzelfde abbo zou moeten en niet met een nieuwe. Ga er morgen toch even om zeuren om het te doen met een nieuw abbo!

PrittStift 30-07-10 01:46

Bij de tM-shop waar ik reserveerde zeiden ze dat het absoluut niet uitmaakt of je een bestaande of nieuwe klant was. Ennuh, door 1 zo'n mensch laat je je toch niet van de wijs brengen? Was natuurlijk weer zo'n gefrustreerd strevertje die jou effe wilde opnaaien !? Waar bemoeid ze zich mee in hemelsnaam. Maar goed, geeft wel weer aan dat je soms beter je mond kunt houden en rustig afwacht in plaats van slapende honden wakker te maken....


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:24.