Vroeg opstaan zonder reservering - gelukt iPhone 4 te bemachtingen? discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik had er niet zoveel hoop in, en ben niet gegaan. Heb nu via de T-mob site besteld, maar ben toch nieuwsgierig... Is het een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Vroeg opstaan zonder reservering - gelukt iPhone 4 te bemachtingen?
Ik had er niet zoveel hoop in, en ben niet gegaan.
Heb nu via de T-mob site besteld, maar ben toch nieuwsgierig... Is het een van jullie zonder reservering gelukt een iPhone 4 te bemachtigen? De winkels zouden zo open gaan, dus ik wil het straks graag weten. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik sta nu voor de deur van the phone house gouda. Het is hier uitgestorven. Op de deur van de t-m winkel staat dat je het zonder reservering niet hoeft te proberen vandaar dat ik nu voor de PH sta. Hij gaat pas 10 uur open. Als ik meer weet...
|
|
|||
|
|||
Het nieuws was dat TPH 2 stuks per winkel kreeg, hopelijk voor jou is dat niet zo...
|
|
|||
|
|||
Xando en T-mobile shop hier (in Enschede) gaan alleen lijsten afwerken, media markt krijgt slechts 1 iPhone... dus die zal ook wel naar personeel gaan. Dus vanochtend ook maar gewoon uitgeslapen.
|
|
|||
|
|||
Tja niet geschoten is altijd mis. Ik moest toch vroeg opstaan vandaag
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ja, is het je gelukt?
|
|
|||
|
|||
Zo ik heb mijn 32GB Black ook hier voor me liggen! Net opgehaald in de shop in Zoetermeer, ze hadden er maar 7 binnen gekregen!! En iedereen die kwam zonder reservering kon ter plekke reserveren maar kreeg geen toestel mee
|
|
|||
|
|||
heb samen met een vriend vanaf half 1 voor de belcompany gebivakkeerd en we waren daardoor 2 vd 3 gelukkigen. Ze hadden er namelijk maar 3, maar de 3e persoon kwam pas rond 5:45, maar we hebben nu wel alle twee onze iphone 4 zonder reservering
|
|||
|
|||
Nee zelfs niet met voorinschrijving bij the phone house!!
snik snik |
|
|||
|
|||
Ze hadden niet eens iPhones gekregen... Daarna naar de BC gegaan, maar daar waren de twee die ze hadden gekregen al gereserveerd... Weet je ik ga gewoon een in de UK bestellen(3 weken leveringstijd ipv 8 weken bij T-M), T-Mob komt me toch mijn strot uit.
|
|
|||
|
|||
ik heb 'em toch mij de T-website besteld...
dat van de 8 weken is volgensmij het aller uiterste, maar ik denk wel dat hij er eerder is |
|
|||
|
|||
Waren ze niet eens gereserveerd bij de BelCompany???
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Gefeliciteerd met je mooie nieuwe iPhone 4 Mag ik vragen wat je ervoor moest betalen ? Greetz Germain |
|
|||
|
|||
Ik heb hem! Ging hem om half 10 ophalen bij de t-shop rotterdam beursplein, oh man hij is zo mooi. Mensen zonder reservering kregen er overigens geen een, er hingen overal affiches enzo.
Haha ik ben zo blij dat ik er een heb! |
|
|||
|
|||
Was als eerste in de T-mobile shop in Venlo (terwijl ik er pas een kwartier voor opening was), maar inderdaad: kon alleen een reservering plaatsen.
Vind het overigens flauw dat T-mobile de voorinschrijving alleen voor bestaande klanten had ingesteld. Die nieuwsbrief waarmee je op de hoogte gesteld zou worden bleek ook niet heel waardevol: het enige mailtje dat ik ontvangen heb is dat de voorinschrijving (voor bestaande klanten) inmiddels gesloten was. Maar goed, nu even vol spanning afwachten of het inderdaad 8-10 weken gaat duren, of dat ik toch iets eerder aan de beurt ben! |
|
|||
|
|||
@Tjade3
ja er waren wel reserveringen maar die hadden ze de dag ervoor allemaal gecanceld omdat er toch teveel mensen waren. Dus toen zeiden ze dat degene die er het eerst stond de volgende dag ook een iphone kreeg en ik was dus 1 vd gelukkigen |
|
|||
|
|||
Yoooo! Ik was de 3e gelukkige!! Heb me 32GBtje voor me liggen aan Itunes. Ben op vakantie en downloaden zelf is niet dat je zegt snel dus updaten duurt nog ffkes.. Maar geen antenne probleem te bekennen en hij is super snel.. Ben er erg blij mee!! Iig geen spijt van iets eerder te gaan staan!! Wekker stond op 6:15 maar was er al 5:45.. Maar goed ook want 6:10 kwam de volgende aan die maar weer zielig omdraaide want we wisten dat er maar 3 waren.....><
|
|
|||
|
|||
Geen iPhone vandaag. Had gereserveerd bij MacMe in Groningen, maar die hadden niets binnengekregen begreep ik. De beide T-Mobile shops hadden alles al gereserveerd, ondanks dat mij 2 weken geleden verteld werd dat ze niets mochten reserveren van T-Mobile :S
Phonehouse, Mediamarkt, Saturn en Belcompany hadden allemaal 0,0 voorraad. Wachten tot er een nieuwe levering komt vrees ik. Slecht geregeld vanuit T-Mobile weer!!! De ene kan wel reserveren in de winkel en vervolgens de volgende klant niet meer. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Labels |
bemachtigen, iphone 4, reservering, t-mobile |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Zonder reservering - iPhone 4 ophalen? | Tjade3 | Koopinformatie Nederland | 8 | 28-07-10 16:50 |
Het grote: Waar ga jij zonder reservering je iPhone 4 scoren? | Klako93 | Koopinformatie Nederland | 39 | 28-07-10 14:07 |
Iphone te vroeg losgekoppelt | Roos2010 | Archief | 2 | 21-01-10 00:05 |
|
|