//

Voorinschrijving

Voorinschrijving discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Op 20 juli heb ik mij ingeschreven voor de voorinschrijving de IPhone 4. 2 dagen later kreeg ik van T-Mobile een bericht dat ik binnen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 30-07-10, 10:57
m.adegeest m.adegeest is offline
• iOS 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Zoetermeer
Berichten: 13
Standaard Voorinschrijving

Op 20 juli heb ik mij ingeschreven voor de voorinschrijving de IPhone 4.
2 dagen later kreeg ik van T-Mobile een bericht dat ik binnen 5 werkdagen zou horen of het mogelijk was.

Tot op heden heb ik nog steeds niets vernomen van T-Mobile. Hebben meer mensen dit probleem?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 30-07-10, 10:57
S¡mon S¡mon is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1.061
Standaard

Gewoon even bellen naar de T-Mobile Klantenservice. Alleen dan weet je zeker of er iets is.
  #3  
Oud 30-07-10, 12:29
Iphone3Gs Iphone3Gs is offline
• iOS 5.1.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Zwolle
Berichten: 540
Standaard

Klopt even bellen of alles goed is gekomen dan weet je het zeker, nee heb je echt altijd ja kun je altijd krijgen zeg ik altijd maar
  #4  
Oud 30-07-10, 12:39
Peter JH Peter JH is offline
• iOS 7.0.2
• 6.0 beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 86
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door m.adegeest Bekijk bericht
Op 20 juli heb ik mij ingeschreven voor de voorinschrijving de IPhone 4.
2 dagen later kreeg ik van T-Mobile een bericht dat ik binnen 5 werkdagen zou horen of het mogelijk was.

Tot op heden heb ik nog steeds niets vernomen van T-Mobile. Hebben meer mensen dit probleem?
Ik heb ook nog niets gehoord (20e rond 10.00 uur gereserveerd)..althans wel nog contact gehad met KS (en sta wel geregistreerd) maar nog steeds geen brief ontvangen met bevestiging en ook nog geen order/salesnummer ontvangen (aangevraagd via twitter). De brief zou volgens KS deze week binnen moeten zijn..vanwege de drukte 'was er wat vertraging'

Zal wel goed komen binnen nu en 6 weken
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
voorinschrijving T-Mobile Apeldoorn Spookrijder Koopinformatie Nederland 4 19-08-10 13:33
voorinschrijving / betalen zonder iphone Archa Koopinformatie Nederland 7 28-07-10 01:55

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:12.