//

iPhone 4 al eerder besteld, nu alsnog bestellen??

iPhone 4 al eerder besteld, nu alsnog bestellen?? discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Vraagje; Op 21 juli heb ik via Internet mijn huidige T-mobileabonnement omgezet in een iPhone-150 abonnement per 21 augustus en daarbij de Iphone4 besteld. Van ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 30-07-10, 10:58
lieflotje lieflotje is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 10
Question iPhone 4 al eerder besteld, nu alsnog bestellen??

Vraagje;

Op 21 juli heb ik via Internet mijn huidige T-mobileabonnement omgezet in een iPhone-150 abonnement per 21 augustus en daarbij de Iphone4 besteld. Van de week kreeg ik een brief met de contractbevestiging én een telefoontje om te zeggen dat de witte niet leverbaar was en of ik de zwarte wilde. Ook hadden ze per ongeluk een 32GB in het systeem staan terwijl voor mij 16GB genoeg is. Ze zouden het veranderen (zwarte i.p.v. witte en 16GB i.p.v. 32GB) en me een nieuwe brief sturen. Die zal een dezer dagen wel komen, verwacht ik. Ook kreeg ik een sms met de mededeling dat het 8 a 10 weken zal duren. Moet ik nu vandaag alsnog een bestelling plaatsen of zit ik goed zo en moet ik gewoon geduldig afwachten? Vind het overigens niet zo'n ramp dat het wat langer duurt; lekker duurt het langst en geduld oefenen is altijd goed...
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 30-07-10, 11:01
xynta xynta is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 560
Standaard

Gewoon wachten, je staat op de lijst .
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone straks alsnog legaal activeren? is dat mogelijk? LA_Ranger Archief 3 07-03-08 16:12

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:12.