//

in welke t-shop is nog een iphone 4 te krijgen??

in welke t-shop is nog een iphone 4 te krijgen?? discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) wie weet of er in bepaald t-shops in het land nog een iphone 4 te krijgen is. Dit omdat naar mijn idee niet bij elke ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 30-07-10, 11:08
rhome rhome is offline
• iOS 5.0 Beta
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Hilversum
Berichten: 25
Standaard in welke t-shop is nog een iphone 4 te krijgen??

wie weet of er in bepaald t-shops in het land nog een iphone 4 te krijgen is. Dit omdat naar mijn idee niet bij elke t-shop zoveel reserveringen zijn zodat ze door hun voorraad heen zijn.

Heeft iemand enig idee.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 30-07-10, 11:10
Sunnyville88 Sunnyville88 is offline
• iOS 7.0.3
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 99
Standaard

Niet om het even, maar waarom denkt men dat we hier op het forum precies weten wat de voorraden zijn bij de t-mobile-shops? Gewoon zelf langsgaan of bellen zou ik zeggen.
__________________
iPad 64G
  #3  
Oud 30-07-10, 11:11
rhome rhome is offline
• iOS 5.0 Beta
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Hilversum
Berichten: 25
Standaard

ik ga niet door heel nederland reizen, daarom stel ik deze vraag.

In Hilversum zijn ze op (zowel bij de t-shop als bij de machouse)
K ga zo in Harderwijk kijken omdat ik naar Walibi ga. Hopen dus!!
  #4  
Oud 30-07-10, 11:12
kleine jan's schermafbeelding
kleine jan kleine jan is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 759
Standaard

Kan nu zeggen dat een belcompany in Maastricht er een aantal over heeft.... maar dat zou wel heel flauw zijn...

Nee geen idee man, denk dat als je nu nog niet gereserveerd hebt je voorlopig nog even moet wachten....

Frankrijk/UK misschien een idee?
  #5  
Oud 30-07-10, 11:17
rhome rhome is offline
• iOS 5.0 Beta
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Hilversum
Berichten: 25
Standaard

om nog ff terug te komen op jou reactie sunnyville88, probeer jij maar eens een telefoonnummer te regelen van een t-shop. Deze staan niet online. En ik heb gister al geinformeerd naar een nummer van een ander shop dan hier in hilversum maar die geven ze mij niet. Ze willen de hele dag in de winkel staan verkopen ipv de hele dag aan te telefoon te hangen vertelden ze mij. Ik zet deze discussie op omdat er misschien mensen zijn die bij een bepaalde shop zijn geweest waarvan hij of zij weet dat er nog liggen.

Grs rhome
  #6  
Oud 30-07-10, 11:23
kleine jan's schermafbeelding
kleine jan kleine jan is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 759
Standaard

ik heb me niet zo verdiept in de verkoop van t mobile maar wat ik een beetje hoor is dat het op dit moment kansloos om ergens binnen te lopen en met een iphone wer naar buiten te lopen... dus bespaar je de moeite om bij winkels langs te gaan of bellen zou ik zeggen....
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iemand nog een idee waar ipad 2 te krijgen is radegreef Koopinformatie Nederland 166 18-06-11 18:14
Wie heeft 50 eur aanbetaald bij t-shop maar nu nog geen iphone? borgqueenx Odido (T-Mobile) 132 18-09-10 11:23
Wat kan ik nog krijgen voor een 3GS 16 GB uit Belgie ? ipeter Koopinformatie België 2 31-05-10 21:54
T-Mobile Leiden shop nog steeds een puinhoop ! absrnd Chat en geruchten 6 15-07-08 23:07
iPhone nog werkend te krijgen? Tom Goedhart Unlock [archief] 13 26-11-07 15:28

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:11.