//

T mobile shop Arnhem

T mobile shop Arnhem discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) irritant heh ?? hoe moeilijk kan het zijn om een beetje klantvriendelijk te doen ? als je zo hier en daar leest hoe het er ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 04-08-10, 10:45
burns1375 burns1375 is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 34
Standaard

irritant heh ?? hoe moeilijk kan het zijn om een beetje klantvriendelijk te doen ? als je zo hier en daar leest hoe het er bij andere shops aan toe kan gaan.....tsss...cynische grapjes is nou niet echt de manier !!! ik heb hem toen besteld op de 20e bij een redelijk goeie gast, die deed het prima, no nonsense......maar andere keren een of ander interessant iemand, beetje bla bla, en je hebt maar gewoon geduld !
lekker dan....

zal nog wel veel en veel meer geduld moeten hebben aangezien ik pas om 13:30 in die winkel stond.....
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 04-08-10, 10:54
tomtom tomtom is offline
• iOS 12.0
• 12.0
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Arnhem
Berichten: 124
Standaard

Ik ben bang van wel. Wat ik erg vreemd vind is dat alleen T-mobile shop Groningen beleverd is en ik verder niets gelezen/gehoord heb over andere shops. Ondertussen levert T-mobile doodleuk uit aan tPH en BC. Daarnaast worden ook iPhones uitgeleverd aan klanten die via internet hebben besteld (en dus ook later dan 20 juli!!). Dit was in het verleden wel anders; toen gingen de shops voor en dat vind ik eigenlijk ook wel zo eerlijk (mits eerder besteld). Helaas kun je (indien je wilt verlengen zoals ik) bijna niet anders dan via T-mobile, die moeten (en dat kan een week duren) eerst hun toestemming geven aan BC, tPH etc! Verder heb ik eigenlijk weinig klachten oevr T-mobile maar die shop.......daar heb ik (ook met de 3G, de GS heb ik via de telefoon besteld) ook (bij dezelfde shop) alleen maar problemen mee gehad!!!???
  #23  
Oud 04-08-10, 11:04
burns1375 burns1375 is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 34
Standaard

Dit wordt mijn eerste iphone, dus ook mijn eerste 'hype'.....heb daar van alles in die shop geregeld voor mijn (bijna ex-) blackberry, en toen alles prima, geen klachten...

ik begrijp het hele uitleveren en voorrang aan inschrijvingen enzo ook helemaal niet, maar helaas kom je, als het over een shop gaat, ook niet veel verder met de klantenservice....

Ik had op de 20e uiteindelijk wel iemand aan de lijn om te bestellen, maar wilde gebruik maken van de toestelkorting wegens t-mobile punten, dus toch maar naar die shop gerend....had ik dat nou maar niet gedaan, had ik misschien een 16Gb (ipv de 32GB) in huis gehad......

misschien tijdens de lunchpauze maar even die kant op wandelen....misschien staat er ineens een normale medewerker, die dus normaal mee wil werken, achter de kassa.......

ik hou niet van zeuren, het is maar een telefoon (ook al wil ik 'm nu en dan wel nu ! ;-) ) maar hou zelf nogal van eerlijk communiceren.....
  #24  
Oud 04-08-10, 11:19
tomtom tomtom is offline
• iOS 12.0
• 12.0
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Arnhem
Berichten: 124
Standaard

Ik houd ook absoluut niet van zeuren maar zou een duidelijk uitleg wel op prijs stellen. Of zeg anders dat je het niet weet en verwijs naar iemand (die is er wel neem ik aan) dat het wel weet! Het wordt mijn 4e iPhone en ik ben nu vrij ongeduldig omdat mijn 3Gs gevallen is en Wi-Fi + GPS het niet meer doet. T-mobile heeft een uiterst prettige reparatietijd van 4-6 weken.....dus zou ik graag een vervangende iPhone willen en dat kan dus niet (wel een andere "gelijkwaardige" maar dan werkt niets meer zoals het hoort; je kunt nu eenmaal op een Windows Mobile toestel (heb 3 generaties MDA's gehad) niet hetzelfde als op een iPhone! Het kunnen gebruiken van de iPhone 4 zou dus erg prettig voor me zijn (nog afgezien van het feit dat het een nieuw speeltje is). Ik hoor/lees graag als je tijdens de lunchpauze nog waardevolle info weet te ontfutselen aan de jongens en meisjes van de shop !
  #25  
Oud 04-08-10, 11:21
Rivanov Rivanov is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: omg. Eindhoven
Berichten: 163
Standaard

Je kunt je iPhone gewoon opsturen naar Solid-Vision. Heb ik tijdje terug ook gedaan met m'n 3G en had binnen een week weer een splinternieuwe 3G!
  #26  
Oud 04-08-10, 11:27
tomtom tomtom is offline
• iOS 12.0
• 12.0
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Arnhem
Berichten: 124
Standaard

Euh, maar dat is dan buiten T-mobile om? Ik heb een vervangservice maar geen verzekering. Ik neem aan (omdat het toestel is gevallen) dat er hoogstwaarschijnlijk geen garantie van toepassing is? Hoe is dat bij jou gegaan?
  #27  
Oud 04-08-10, 11:32
Rivanov Rivanov is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: omg. Eindhoven
Berichten: 163
Standaard

Ik had haarscheurtjes en dat valt gewoon onder garantie bij T-Mobile. T-Mobile stuurt al zijn toestellen naar Solid-Vision. Repararen doen ze niet aan. Je krijgt altijd een nieuwe. Maar ik heb het rechtstreeks met Solid-Vision geregeld. Zolang je maar kunt aantonen dat je nog garantie hebt bij T-Mobile.

Heb dus ook geen verzekering.. puur de normale 2 jaar garantie.
  #28  
Oud 04-08-10, 11:38
tomtom tomtom is offline
• iOS 12.0
• 12.0
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Arnhem
Berichten: 124
Standaard

Ok, thx. Ben benieuwd wat ze met een gestuiterde iPhone (3Gs 32 Gb) doen.....
  #29  
Oud 04-08-10, 12:36
eprom eprom is offline
• iOS 4.0.1
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 21
Standaard

Ik heb nog nooit een duidelijk antwoord gekregen bij de T-Mobile shop in Arnhem.
Gisteren waren ze een nieuw (leuk) meisje aan het inwerken en dat was schijnbaar interessanter voor de store manager, dan klanten fatsoenlijk te woord staan.
  #30  
Oud 04-08-10, 12:38
burns1375 burns1375 is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 34
Standaard

m'n 'tijdens de lunch belofte' gaat me helaas niet lukken, shit....ben redelijk dichtbij, maar mijn werk laat vandaag ff geen wandeling toe......
maar goed, tsja, deze shop kennende...heeft het ook niet echt veel zin !!!

ze zijn niet telefonisch bereikbaar, of wel ?
  #31  
Oud 04-08-10, 12:43
Rivanov Rivanov is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: omg. Eindhoven
Berichten: 163
Standaard

Geen enkele T-Mobile Shop is telefonisch bereikbaar. Uit zelf bescherming gok ik!
  #32  
Oud 04-08-10, 12:48
tomtom tomtom is offline
• iOS 12.0
• 12.0
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Arnhem
Berichten: 124
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eprom Bekijk bericht
Ik heb nog nooit een duidelijk antwoord gekregen bij de T-Mobile shop in Arnhem.
Gisteren waren ze een nieuw (leuk) meisje aan het inwerken en dat was schijnbaar interessanter voor de store manager, dan klanten fatsoenlijk te woord staan.
Nou ja, dan worden we in elk geval nog onvolledig te woord gestaan door een leuk meisje.....dat verzacht de pijn enigszins, toch !?
  #33  
Oud 04-08-10, 13:23
eprom eprom is offline
• iOS 4.0.1
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 21
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomtom Bekijk bericht
Nou ja, dan worden we in elk geval nog onvolledig te woord gestaan door een leuk meisje.....dat verzacht de pijn enigszins, toch !?
Tja, maar toch ik zou haar liever even bellen met een iPhone4
  #34  
Oud 04-08-10, 13:33
tomtom tomtom is offline
• iOS 12.0
• 12.0
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Arnhem
Berichten: 124
Standaard

En dan natuurlijk met Facetime.....alle medewerkers van de T-mobile shop Arnhem hebben natuurlijk een iPhone 4 (die moeten toch ergens naartoe?)
  #35  
Oud 04-08-10, 13:39
burns1375 burns1375 is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 34
Standaard

net toch ff heel snel naar die shop gerend.....door de regen.....maar stond flinke rij, dus niemand gesproken....maar werd wel poeslief gedaan over de iphone, maar hoorde hier en daar dus gewoon de zelfde non-informatie.... :-(
enneh, lag het nou aan mij, of kon ik gewoon niet eens een demo-model spotten ?? hebben die medewerkers die dus allemaal in de zak ?????
  #36  
Oud 04-08-10, 13:41
tomtom tomtom is offline
• iOS 12.0
• 12.0
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Arnhem
Berichten: 124
Standaard

Niks binnengekomen dus.......!?
  #37  
Oud 04-08-10, 13:43
Erulezz Erulezz is offline
• iOS 10.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 90
Standaard

Ik heb zo'n gevoel dat het nog wel eens heel erg lang kan duren
  #38  
Oud 04-08-10, 13:46
burns1375 burns1375 is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 34
Standaard

weet niet of er wat is binnengekomen natuurlijk...dit waren NIEUWE klanten.....geen idee wat ze in hun achterkamertjes allemaal hebben staan....
ik durf niet m'n hoop te laten varen natuurlijk ;-)
  #39  
Oud 04-08-10, 13:49
Rivanov Rivanov is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: omg. Eindhoven
Berichten: 163
Standaard

Morgen jongens.. dan is het weer delivery day!
Dan komt ook de iPhone 4 voor m'n baas binnen. Hij is op vakantie dus 3x raden wie 'm even confisceerd!
  #40  
Oud 05-08-10, 21:12
tomtom tomtom is offline
• iOS 12.0
• 12.0
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Arnhem
Berichten: 124
Standaard

Even langs T-mobile shop in Arnhem geweest; hebben idd een levering gehad deze week. Waarschijnlijk allemaal 16gb dus ik sta nog steeds 2e op de wachtlijst:-(!!!!! Nu was er een vriendelijk meisje die dus wel behulpzaam was. Overigens dachten ze vorige week echt dat het nog weken ging duren. Heb inmiddels een plek ontdekt waar ze waarschijnlijk nog 32Gb's op voorraad hebben.....morgen vertel ik meer !
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
T-mobile Shop verplicht verzekering chill77 Koopinformatie Nederland 0 19-08-10 22:18
T-mobile shop in Breda al geleverd? bballpat Koopinformatie Nederland 5 19-08-10 14:51
T-mobile Shop Gouda Aeros Koopinformatie Nederland 0 29-07-10 12:06
T-Mobile shop of PDA-Shop?? Randy_Orton1986 Odido (T-Mobile) 16 16-02-10 21:06
Video: demo video bij t-mobile (arnhem)...welke ? djpetit Muziek, foto & video 1 25-10-08 10:34

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:11.