//

iPhone 4 simlockvrij via NL webshop

iPhone 4 simlockvrij via NL webshop discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Sorry als dit al 500x gevraagd is maar ik zie door de bomen het iBos inmiddels niet meer. Ik ben opzoek naar een Nederlandse ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 30-07-10, 13:46
GrayFox GrayFox is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 5
Question iPhone 4 simlockvrij via NL webshop

Hoi,

Sorry als dit al 500x gevraagd is maar ik zie door de bomen het iBos inmiddels niet meer. Ik ben opzoek naar een Nederlandse webwinkel die losse, officieel simlockvrije iPhone 4's verkoopt tegen een redelijke prijs. Het moet een Nederlandse webwinkel zijn omdat ik gebruik kan maken van bedrijfsaftrek. De enige winkel waarvan ik het zeker weet is het veel te dure iphoneservicepoint. Iemand een idee?

Alvast bedankt.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 30-07-10, 14:08
rickert rickert is offline
• iOS 5.0 Beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 48
Standaard

Voor een redelijk prijs ga je hem nu nergens vinden.
Maar je hebt ook nog phoneshop.nl als je hem echt wilt.
Houd wel rekening met een levertijd van 6-8 weken als je hem nu nog ergens besteld.
  #3  
Oud 30-07-10, 14:25
GrayFox GrayFox is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 5
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rickert Bekijk bericht
Voor een redelijk prijs ga je hem nu nergens vinden.
Maar je hebt ook nog phoneshop.nl als je hem echt wilt.
Houd wel rekening met een levertijd van 6-8 weken als je hem nu nog ergens besteld.
Onder redelijke prijs denk ik zo tussen de 700 en 800 en iets eroverheen is ook nog wel goed. De leveringstijd maakt me overigens niet zoveel uit want ik hield al rekening met een lange tijd. Phoneshop.nl is evenduur als iphoneservicepoint en dat schiet dus niet echt op.

Laatst gewijzigd door GrayFox; 30-07-10 om 14:27.
  #4  
Oud 30-07-10, 14:28
mathijsdb mathijsdb is offline
• iOS 5.0
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 96
Standaard

Forget it. Voor dat geld heb je ze heel misschien in de verkoopsectie op dit forum. Alhoewel die mensen allemaal veel te weinig vragen. Op marktplaats gaan ze voor 900-1000 euro over de toonbank.(vorige week nog een 16GB voor 1050 verkocht)
  #5  
Oud 30-07-10, 14:38
GrayFox GrayFox is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 5
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mathijsdb Bekijk bericht
Forget it. Voor dat geld heb je ze heel misschien in de verkoopsectie op dit forum. Alhoewel die mensen allemaal veel te weinig vragen. Op marktplaats gaan ze voor 900-1000 euro over de toonbank.(vorige week nog een 16GB voor 1050 verkocht)
In België zijn ze los te koop voor 639 euro. Hoezo zijn ze hier dan zo vreselijk veel duurder? Anders moet ik m toch maar uit België halen.

Laatst gewijzigd door GrayFox; 30-07-10 om 14:45.
  #6  
Oud 30-07-10, 16:09
mathijsdb mathijsdb is offline
• iOS 5.0
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 96
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door GrayFox Bekijk bericht
In België zijn ze los te koop voor 639 euro. Hoezo zijn ze hier dan zo vreselijk veel duurder? Anders moet ik m toch maar uit België halen.
Omdat ze schaars zijn misschien? Zolang er mensen zijn die er (graag) grif geld voor willen geven, zal de prijs niet zakken. En degene die ze verkopen, willen dat maar al te graag eraan verdienen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
doa termijn webshop? musiqman iPhone algemeen 1 20-10-10 11:47
Betrouwbare webshop's Matthipad iPad algemeen 3 05-07-10 16:56
Gezocht webshop iphone's sth313 Koopinformatie Nederland 2 28-06-09 18:35

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:29.