schande discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Alle aanbieders van de Iphone 4 zouden door T-mobile moeten worden afgesloten. Het is echt een schande om alleen maar uit geldwellustigheid de Iphone als ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
schande
Alle aanbieders van de Iphone 4 zouden door T-mobile moeten worden afgesloten. Het is echt een schande om alleen maar uit geldwellustigheid de Iphone als eerste te kopen en daarna gelijk voor de hoofdprijs proberen te slijten. Ik heb al "richtprijzen" gezien van 1150 euro.
Nekschot kunnen ze verwachten van mij. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Daar ben ik ook volledig met je eens!
Ik kon 6 maanden na de US release van de iPhone 2G de 2G gewoon kopen op Marktplaats voor een normale prijs, bijna gelijkwaardig: 450 euro.. en nou vragen ze woekerprijzen.. Wedden dat die prijs keldert na een maandje of 2.. |
|
||||
|
||||
Topic verplaatst.
Die prijzen zijn inderdaad overdreven, maar zoals colliehome al zegt; vraag en aanbod. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
en 1150 is belachelijk veel ja... 900 is hij voor jou |
|
||||
|
||||
ik heb er ook nog 1
895, met een mooi Apple plastic tasje |
|
|||
|
|||
16 of 32 gb? Ik wil 32
|
|
|||
|
|||
In Engeland via de Applestore kopen en via Borderlinx laten versturen is veel goedkoper dan de belachelijke prijzen die in nederland voor simlockvrije toestellen wordt gevraagd.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Jouw opmerking klinkt mij eerder als frustratie in de oren.(mag, niets mis mee) |
|
|||
|
|||
Citaat:
En als je het teveel geld vindt, reageer je toch niet op de advertentie? Iedereen is vrij om te vragen wat ze willen, en zo lang er zulke prijzen voor betaald worden blijft de prijs zo hoog... |
|
||||
|
||||
sta je ook zo te huilen als je naar een concert gaat, dat je teveel moet betalen als je dichtbij wil staan???
ik gok dat jij een niet-commercieel baantje hebt, ik denk dat je of in een museum werkt, of dat je broeder bent???? |
|
|||
|
|||
Aan die kloothommels hierboven, dus zij die geboren zijn uit de stinkende reet van een commerciële kip:
Ik heb medelijden met jullie... En aan de moderatoren: Shame on you! I' disgusted... |
|
|||
|
|||
Misschien is het communisme zo slecht nog niet Waarschijnlijk is het ook schande van Apple dat ze zoveel winst maken op deze telefoons? Of mag dat opeens wel?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
ik heb er vandaag 6 gekocht en direct terug verkocht op ebay aan deze winstmarge, dus tel maar ff uit wat ik verdiend heb op 3 uur tijd! p.s. iedereen is de zijne al komen ophalen hier en ze waren allen héél blij dat ze er nu eentje hadden, ongeacht de prijs! de kopers blij + ik blij = allemaal tevreden mensen! |
|
|||
|
|||
Mensen moeten niet zo zeuren. Bij weinig aanbod gaat de vraag omhoog. Bij Apple moet je klagen (of T-mobile). En als je dat niet wilt betalen, moet je maar eens zelf actie ondernemen, zoals je ziet genoeg mogelijkheden. De mensen die iPhones aanbieden hebben of een reis naar Belgie/Frankrijk genomen, danwel besteld vanuit Londen (met alle risico's inbegrepen). En dan verwacht jij dat je zomaar voor een kleine verhoging zo'n iPhone over kan nemen, terwijl honderden er vraag naar hebben? Wees eens realistisch!
|
|
||||
|
||||
Tja, marketing van Apple zelf he
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|