//

Tweede leveringsronde bij winkels.

Tweede leveringsronde bij winkels. discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Klopt het was ook de man met de bril (manager). Ik wacht nog wel even. A.s. donderdag zou hij een levering van telefoons krijgen, dus ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #61  
Oud 02-08-10, 23:02
RalfdeBoer RalfdeBoer is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Haarlem
Berichten: 78
Standaard

Klopt het was ook de man met de bril (manager).
Ik wacht nog wel even. A.s. donderdag zou hij een levering van telefoons krijgen, dus misschien zit de iphone 4g er tussen.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #62  
Oud 02-08-10, 23:04
martinvb martinvb is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Velsen
Berichten: 30
Standaard

Mja, het leek mij ook wat onzinnig, want het lijkt me dat de persoon die in de winkel staat ook bij de lijst moet kunnen voor nieuwe inschrijvingen. En waarom zou je dat voor je personeel willen afschermen. Hoe dan ook vind ik het wel jammer dat hij me niet wil vertellen hoeveel mensen er nog voor me zijn, ivm vakantie vind ik het wel handig om te weten of ik hem deze week of volgende week kan verwachten.
  #63  
Oud 02-08-10, 23:05
john1979's schermafbeelding
john1979 john1979 is offline
• iOS 11.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Haarlem
Berichten: 496
Standaard

Hij vertelde mij dat hij iedere week nieuwe iPhones 4 verwacht. Wel kon hij niet vertellen hoe veel dit er zijn omdat T-Mobile afhankelijk is van Apple. Hopen dat jij en zo veel mogelijk andere in de loop van de week met hun iPhone 4 de winkel uit kunnen lopen, springen, rennen, holen.....nou ja, kies zelf maar
__________________
iPhone 8 Plus 64GB Space Gray | Firmware iOS 11 | Jailbreak: Nee
  #64  
Oud 02-08-10, 23:08
martinvb martinvb is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Velsen
Berichten: 30
Standaard

In Delft sta ik bij de BelComp op nummertje 1 van de lijst, maar ik heb het gevoel dat de aanlevering aan deze firma nog zuigender is dan die aan de T-shops zelf. Ik weet hoe je je voelt, Ralf. En John... lach/grijns/... ons niet al te hard uit daar vanachter je scherm. Masselpik
  #65  
Oud 02-08-10, 23:08
john1979's schermafbeelding
john1979 john1979 is offline
• iOS 11.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Haarlem
Berichten: 496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door martinvb Bekijk bericht
Mja, het leek mij ook wat onzinnig, want het lijkt me dat de persoon die in de winkel staat ook bij de lijst moet kunnen voor nieuwe inschrijvingen. En waarom zou je dat voor je personeel willen afschermen. Hoe dan ook vind ik het wel jammer dat hij me niet wil vertellen hoeveel mensen er nog voor me zijn, ivm vakantie vind ik het wel handig om te weten of ik hem deze week of volgende week kan verwachten.
Hij kan je binnen 2 a 3 tellen zo opzoeken op de lijst hoor. De manager had mijn ook binnen 2 tellen te pakken op de lijst (stond 3e). Snap ook niet waarom er opeens zo vaag en moeilijk over gedaan word.

Maar goed, ik zou gewoon even afwachten. Je kan ze beter mee als tegen je hebben, anders vertellen ze je helemaal niks meer. ;-)
  #66  
Oud 02-08-10, 23:16
martinvb martinvb is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Velsen
Berichten: 30
Standaard

Je hebt helemaal gelijk, je kan beter de eer aan jezelf houden. Het zou wel fijn zijn om uit de onzekerheid te komen. Maar waar hebben we het nou eenmaal over; een telefoon. ?!
  #67  
Oud 03-08-10, 00:56
PrittStift PrittStift is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Gelderland
Berichten: 397
Angry

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door john1979 Bekijk bericht
Hij kan je binnen 2 a 3 tellen zo opzoeken op de lijst hoor. De manager had mijn ook binnen 2 tellen te pakken op de lijst (stond 3e). Snap ook niet waarom er opeens zo vaag en moeilijk over gedaan word.

Maar goed, ik zou gewoon even afwachten. Je kan ze beter mee als tegen je hebben, anders vertellen ze je helemaal niks meer. ;-)
Zaterdag was een kennis van mij in de Tmshop Tiel geweest, volgens hun mogen ze helemaal niet zeggen hoeveel ze er binnen hadden gekregen, en al helemaal niet op welke plek hij nu staat..., daar doen ze echt supervaag over... slaat toch nergens op? Kan me voorstellen dat ie daar vreselijk van baalt !
  #68  
Oud 03-08-10, 12:29
john1979's schermafbeelding
john1979 john1979 is offline
• iOS 11.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Haarlem
Berichten: 496
Standaard

Dat aantallen niet bekend gemaakt mogen worden kan wel kloppen. De persvoorlichter van T-Mobile zwijgt hierover ook altijd als het graf

De manager had mij mee laten kijken in zijn systeem, zo doende kon ik zien hoe veel er binnen kwamen afgelopen vrijdag.

Tegen de een zeggen ze, in de zelfde shop, (voorbeeld!!) ''We krijgen er 6 binnen'' En tegen de andere zeggen ze ''we hebben geen idee'' Ik snap niet wat hier de reden van is, vind het wel vaag.
  #69  
Oud 03-08-10, 12:32
tomtom tomtom is offline
• iOS 12.0
• 12.0
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Arnhem
Berichten: 124
Standaard

Ik kan maar 1 ding verzinnen (en ik ben normaal gesproken bepaald niet achterdochtig!); ze volgen die lijsten niet zoals het zou horen......!
  #70  
Oud 03-08-10, 12:33
eprom eprom is offline
• iOS 4.0.1
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 21
Standaard

De T-Mobile shop in Arnhem vertelde me vanmorgen dat de wachttijd is opgelopen tot 3 a 4 maanden!
En als ik nu bestelde zou ik ongeveer 70ste op de lijst zijn. Proberen ze nu klanten te krijgen of weg te jagen.
  #71  
Oud 03-08-10, 12:36
john1979's schermafbeelding
john1979 john1979 is offline
• iOS 11.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Haarlem
Berichten: 496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eprom Bekijk bericht
De T-Mobile shop in Arnhem vertelde me vanmorgen dat de wachttijd is opgelopen tot 3 a 4 maanden!
En als ik nu bestelde zou ik ongeveer 70ste op de lijst zijn. Proberen ze nu klanten te krijgen of weg te jagen.
En ze hadden het niet penongelijk over de witte iPhone 4?
  #72  
Oud 03-08-10, 12:41
tomtom tomtom is offline
• iOS 12.0
• 12.0
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Arnhem
Berichten: 124
Standaard

Joh, ze vertellen je daar van alles....ik sta 1e (oid?) op de lijst voor een 32Gb en gaven aan dat 4-6 weken optimistisch was...... Aan de andere kant; anders shop spelen (netjes) open kaart en vertellen dat er elke week leveringen komen, rara? Ik heb net mijn nude voor de iPhone 4 ontvangen dus ben d'r klaar voor!!
  #73  
Oud 03-08-10, 12:44
renegerritsen renegerritsen is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 20
Standaard

Vervolg van mijn iPhone 4 belevenissen.

Na verschillende keren met T-Mobile te hebben getwitterd, gebeld en gemaild, moest ik wéér bewijzen dat ik had vooringeschreven door mijn bevestigingsmail te forwarden. De klantenservice medewerker vond het allemaal wel heel stom van T-Mobile dat ik nog steeds niets wist en ging er spoed achter zetten en zou me zeker gisteren terugbellen. Dat deed ie niet, maar wél stuurde hij een mailtje dat ik zou worden teruggebeld door een collega. Die collega belde: "Tja, u staat niet in de bestellijst" NEE, DAT WEET IK OOK AL TWEE WEKEN!!, antwoordde ik vriendelijk. "We zullen u er alsnog opzetten en dan is de wachttijd vanaf nu 8-10 weken". Geluk voor haar dat we door een telefoon van elkaar gescheiden waren. Dus ook als je hebt vooringeschreven waardoor je volgens T-Mobile zélf voorrang krijgt op de 'rest', mag ik doodleuk onderaan de lijst op mijn telefoon gaan zitten wachten. Ik krijg volgens de zelfde collega, vólgende week de bevestiging.... maar daar ben ik, gezien de perikelen van afgelopen weken, helemaal niet zo zeker van. Hoe heeft Apple destijds in @#$%naam voor T-Mobile kunnen kiezen?! Mijn vrouw mag volgende maand verlengen maar ze dénkt er nog niet aan om dat bij T-Mobile te gaan doen...en als ik niet zo graag een iPhone 4 zou willen, was ik ook allang overgestapt... (wordt vervolgd)
  #74  
Oud 03-08-10, 12:49
eprom eprom is offline
• iOS 4.0.1
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 21
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door john1979 Bekijk bericht
En ze hadden het niet penongelijk over de witte iPhone 4?
Nee. Heel duidelijk over de zwarte 16 of 32 Gb. gesproken. Het lijkt wel of ze het interessant vinden om te kunnen zeggen dat het een heel gewilde telefoon is. Maar ja, dat wisten we al. Als ze gezegd hadden dat het een paar weken zou kunnen duren, zou ik mezelf op de lijst geplaatst hebben, maar nu kijk ik wel even verder.
Op de BC site staat nog steeds, dat de zwarte iPhone 16Gb. op voorraad is.
  #75  
Oud 03-08-10, 12:57
martinvb martinvb is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Velsen
Berichten: 30
Standaard

Klein nieuwtje:
De BelCompagny winkels van Haarlem en Delft worden op donderdag weer bevoorraad. Het is onduidelijk hoeveel ze van welk type krijgen.

Bron: ben zelf even binnengelopen om het te vragen.
  #76  
Oud 03-08-10, 13:27
eprom eprom is offline
• iOS 4.0.1
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 21
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eprom Bekijk bericht
Nee. Heel duidelijk over de zwarte 16 of 32 Gb. gesproken. Het lijkt wel of ze het interessant vinden om te kunnen zeggen dat het een heel gewilde telefoon is. Maar ja, dat wisten we al. Als ze gezegd hadden dat het een paar weken zou kunnen duren, zou ik mezelf op de lijst geplaatst hebben, maar nu kijk ik wel even verder.
Op de BC site staat nog steeds, dat de zwarte iPhone 16Gb. op voorraad is.
Net de klantenservice van BC gebeld. Je krijgt meteen een bandje te horen, dat de levertijd voor de iPhone 6 tot 8 weken is. Vreemd dat de site nog steeds aangeeft dat zowel de 16gb. als de 32gb. op voorraad is!?
  #77  
Oud 03-08-10, 13:31
henkjobse henkjobse is offline
• iOS 5.0.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 74
Standaard

Heb ze ook een e-mail gestuurd, maar nog geen reactie. Raar dat deze op voorraad is volgens de site inderdaad.
  #78  
Oud 03-08-10, 13:40
Rivanov Rivanov is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: omg. Eindhoven
Berichten: 163
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door martinvb Bekijk bericht
Klein nieuwtje:
De BelCompagny winkels van Haarlem en Delft worden op donderdag weer bevoorraad. Het is onduidelijk hoeveel ze van welk type krijgen.

Bron: ben zelf even binnengelopen om het te vragen.
Dan zullen de T-Shops ook wel worden bevoorraad aangezien BC ze via T-Mobile krijgt toch??
  #79  
Oud 03-08-10, 13:57
erickq erickq is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 11
Standaard

De t-shop in groningen is vandaag weer bevoorraad. Ik hem net opgehaald (32Gb). Ze zeiden dat ze meerdere leveringen per week kregen.
  #80  
Oud 03-08-10, 14:06
martinvb martinvb is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Velsen
Berichten: 30
Standaard

Mooi, EriC! Viel Spaß ermee.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
web winkels mixthead Koopinformatie Nederland 4 04-04-11 15:29
'Winkels' Awater iPhone Apps 0 05-02-10 17:27
MPMoviePlayerController zwart scherm bij tweede keer? ulquiorra Ontwikkelen voor iOS 2 05-06-09 13:38
Firmware 1.1.3 in de winkels in seattle MrRichz iPhone algemeen 53 30-01-08 16:29

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:18.