//

iPhone 4 sneller via de Phonehouse ??

iPhone 4 sneller via de Phonehouse ?? discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Nou jah dan zitten we wel een beetje op 1 lijn, ik heb er inmiddels al 1 uit bestelling genomen bij the phonehouse. en twijfel ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #121  
Oud 13-08-10, 21:53
damian4life damian4life is offline
• iOS 4.0.1
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Midden van het land
Berichten: 81
Standaard

Nou jah dan zitten we wel een beetje op 1 lijn, ik heb er inmiddels al 1 uit bestelling genomen bij the phonehouse.
en twijfel nu heel erg om de ander ook te annuleren,
neemt niet weg dat ik hem toch wil.
zit tenslotte al 6 weken zonder mobiel.

maar als ik dan toch zolang moet wachten, dan maar zonder ergens op een lijst te staan
neemt dan ook niet weg dat ie dan mischien goedkoper is of gaat worden, en mischien vodafone hem ook wel gaat of kan leveren??

alleen nu lees ik vandaag dat ze hun datalimiet bij gaan stellen, naar 1 gb, dat wil dan zeggen dat ze niet meer de snelste internetverbinding hebben (geloof ik)want iphone abbo bij t-knowmobile is 2gb.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #122  
Oud 13-08-10, 22:09
nibbit88's schermafbeelding
nibbit88 nibbit88 is offline
• iOS 14.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Poortugaal, Albrandswaard
Berichten: 315
Standaard

Ik ben weer terug en ben zat winkels langsgeweest. Mediamarkt, Saturn, Belcompany etc hadden allemaal geen voorraad. Ik heb bij een filiaal van de Phonehouse wel goed nieuws kunnen krijgen. Daar is me verteld dat ze 18 stuks op voorraad hadden, maar voor de mensen die op de wachtlijst stonden. Ik ken die persoon toevallig goed, dus ik kreeg voorrang en heb dinsdag mijn iPhone. Mn T-Mobile bestelling kan dus de prullenbak in.
__________________
 MacBook Pro 13" with Touch Bar (2018) / Apple Watch 42mm SS 
 iPhone 12 Pro Max 128GB Pacific Blue / iPad Pro 11" 
  #123  
Oud 14-08-10, 06:53
jan_hut jan_hut is offline
• iOS 9.3.3
• 9.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 18
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nibbit88 Bekijk bericht
Daar is me verteld dat ze 18 stuks op voorraad hadden, maar voor de mensen die op de wachtlijst stonden. Ik ken die persoon toevallig goed, dus ik kreeg voorrang en heb dinsdag mijn iPhone.
Dus nummer 18 op de lijst moet nog iets langer wachten?
  #124  
Oud 14-08-10, 11:13
Burgler Burgler is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 26
Standaard

Begrijp je reactie volledig, ik vrees echter als je hem eenmaal in je handen hebt gehad dat je dat niet lang kan volhouden en dat ie toch weer door je besteld gaat worden.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jan_hut Bekijk bericht
De telefoons voor internet en telefonische bestellingen liggen ook helemaal niet op het "hoofdkantoor", maar worden direct bij AMP geleverd door de distributeur. Daar staan gewoon een paar pallets met telefoons. Op de ene pallet staat T-Mobile, op de andere Belcompany en de volgende Phonehouse. Dat die telefoons normaliter voor thuisbezorging bestemd zijn begrijp ik ook nog wel. Maar dat je NIETS in een store levert en wel aan "thuisbestellers", daar kan ik met m'n pet niet bij.

Verder nog zoiets. Apple WEET precies hoeveel telefoons ze gaan verkopen. Dit is immers allang contractueel vastgelegd met T-Mobile. Overweldigende vraag m'n reet! Er zijn daar (miljoenen verdienende) mensen in dienst die precies kunnen uitrekenen hoe groot die vraag gaat zijn. Apple wint elk jaar de meest prestigieuze prijzen voor logistiek en supply chain management maar kan nu opeens de vraag niet aan? Gelul van de hoogste orde. Het is gewoon weer zo'n venijnig marketing truukje, net als bij de Wii van Nintendo die zogenaamd overal helemaal uitverkocht waren terwijl de pakhuizen vol lagen.
Als je de vraag kunstmatig hoog weet te houden kun je de prijs tenslotte ook kunstmatig hooghouden.

Het duurt nog even voor mijn contract helemaal is afgelopen. Ik heb voor mezelf besloten als ik voor die tijd niet, door een eenvoudig telefoontje, of door een winkel binnen te stappen direct een iphone 4 kan kopen, ik het ding niet meer wil.
  #125  
Oud 14-08-10, 12:58
nibbit88's schermafbeelding
nibbit88 nibbit88 is offline
• iOS 14.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Poortugaal, Albrandswaard
Berichten: 315
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jan_hut Bekijk bericht
Dus nummer 18 op de lijst moet nog iets langer wachten?
Haha, ja. Maar ze krijgen elke week een levering. Hij zei dat er tot nu toe elke week wel een levering was.
  #126  
Oud 14-08-10, 13:57
Jag4all Jag4all is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 8
Standaard

Wat zouden jullie adviseren, telefonisch of via de webshop?
  #127  
Oud 14-08-10, 15:02
Peter JH Peter JH is offline
• iOS 7.0.2
• 6.0 beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 86
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jag4all Bekijk bericht
Wat zouden jullie adviseren, telefonisch of via de webshop?
Ik heb tot nu de beste ervaring met telefonische reservering bij TPH (via algemeen nummer op de site) en telefoonkopen.nl. Of ze kunnen meteen een telefoon voor je reserveren als ze 'm hebben (TPH) of je kunt bij telefoonkopen.nl vrijblijvend op een lijst geplaatst worden en je wordt dan gebeld als er een toestel binnen is. Bij TPH had ik geluk dat ze een 16GB hadden en die had ik de dag erna in huis...bij telefoonkopen.nl had ik binnen 5 dagen bericht dat een 32GB er was...Bij beide bedrijven geen vage toestanden maar direct duidelijkheid...zo zou het overal moeten zijn...

Laatst gewijzigd door Peter JH; 14-08-10 om 15:04.
  #128  
Oud 14-08-10, 15:07
Jag4all Jag4all is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 8
Standaard

Ik las dit op de TPH site :Indien je een iPhone 4 bij The Phone House hebt besteld zul je geen verdere informatie over je bestelling hieronder terugvinden. (dit was bij de orderstatus) vond ik zelf een beetje vreemd.
  #129  
Oud 17-08-10, 22:17
martinr140 martinr140 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 10
Standaard

Zijn er mensen die de afgelopen dagen Iphones ontvangen hebben van de phonehouse. Ik heb vanwege alle goede berichten hier afgelopen donderdag mijn order bij belnu gecancelled en bij de phonehouse besteld. Heb echter nog niks gehoord. Ik had geloof ik beter mijn order bij belnu kunnen houden. Die had ik al een week open staan
  #130  
Oud 18-08-10, 01:26
hzrcan hzrcan is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 6
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door martinr140 Bekijk bericht
Zijn er mensen die de afgelopen dagen Iphones ontvangen hebben van de phonehouse. Ik heb vanwege alle goede berichten hier afgelopen donderdag mijn order bij belnu gecancelled en bij de phonehouse besteld. Heb echter nog niks gehoord. Ik had geloof ik beter mijn order bij belnu kunnen houden. Die had ik al een week open staan
Ja, ik heb me Iphone4 maandag ontvangen.
  #131  
Oud 18-08-10, 10:34
martinr140 martinr140 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 10
Standaard

wanneer had je besteld dan?
  #132  
Oud 18-08-10, 15:28
hzrcan hzrcan is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 6
Standaard

5 augustus
  #133  
Oud 18-08-10, 16:10
VipeV VipeV is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 1
Standaard

Nou TPH is is zeer snel
Ik ging donderdag tegensluitingstijd naar TPH shop in nijmegen en daar heb ik meteeen een reservering gemaakt. Ze hadden zelfs nog een toestel liggen maar deze zou nog afgehaald worden.
Vanochtend vroeg kreeg ik een belletje dat mijn iphone was gearriveerd!!! EN net opgehaald!
Dus binnen een weekje dit terwijl ze vorige week donderdag bij de T-mobile shop die in nijmegen zowat naast de TPH shop ligt dat het bij hen (dus bij t mobile) wel 3 a 4 maanden zou gaan duren!!!
  #134  
Oud 20-08-10, 07:06
jan_hut jan_hut is offline
• iOS 9.3.3
• 9.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 18
Standaard

Afgelopen zaterdag besteld bij mobiel-internet, woensdag al in huis. Ik geloof dat ik nooit meer zaken doe met de reguliere winkels
  #135  
Oud 21-08-10, 14:54
kikki kikki is offline
• iOS 11.2
• 11.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 9
Standaard

Woensdag ipone4 besteld bij belcompany en vrijdag al geleverd.
  #136  
Oud 22-08-10, 04:51
BVGorp BVGorp is offline
• iOS 15.0.1
• iPadOS 15.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 10
Standaard

Yeah same here woensdag besteld in de TPH winkel en vrijdag middag had ik hem in handen lekker snel
  #137  
Oud 22-08-10, 09:54
digibeet digibeet is offline
• iOS 7.0.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 57
Standaard

beetje raar dat dat zo snel kan, ik zit 6 weken wachttijd door te komen
als ik het van te voren had geweten had ik niet bij t mobile besteld
  #138  
Oud 22-08-10, 11:17
crazywarning crazywarning is offline
• iOS 4.0.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 84
Standaard

Vrijdag 13 augustus liep ik thephonehouse binnen. Eigenlijk om zomaar wat rond te kijken. Vervolgens toch de iphone besteld. Ik kreeg later die dag al telefoon dat deze er uiterlijk dinsdag 17 augustus zou zijn (maandags zouden ze binnenkomen). En inderdaad... Vanaf dinsdag heb ik een iphone4! Geen wachtlijst van t-mobile, geen voorreserveringen in juli. Inprincipe gewoon naar de winkel, deze bestelde hem en de eerstvolgende werkdag al geleverd.

Kleine kanttekening... TPH had wel nog een lijst aan reserveringen maar ze doen daar wie het eerst komt wanneer er een binnen is, die heeft geluk. Als je daar hebt besteld maakt het dus niet uit of je al 10 weken geleden besteld hebt of pas 1 dag. Daarnaast kregen ze elke week wel wat toestellen binnen en toen ik dinsdag daar kwam stond er een man van icentre (die nog steeds geen toestellen geleverd hebben gekregen) en kon de dag erna een 32 gb toestel ophalen. Was gewoon op voorraad.

Nee wat dat betreft wel goed zakendoen. Beter dan t-mobile in elk geval!
  #139  
Oud 22-08-10, 11:21
kikki kikki is offline
• iOS 11.2
• 11.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 9
Standaard

Ik heb wel een nieuw abonnement bij t mobile voor de iphone 4 via belcompany
  #140  
Oud 23-08-10, 11:44
stix82 stix82 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 1
Standaard

Maandag de 16e telefonisch besteld bij TPH, vandaag gebeld dat ie er is en wordt morgen bezorgd.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
België: iphone ingeleverd wegens scheurtje in behuizing, nu volgens phonehouse waterschade?? Sultan Overige providers België 10 04-05-11 15:14
Iphone 4g phonehouse simlock vrij? danny1984 Koopinformatie Nederland 2 23-01-11 17:21
iPhone 4 via Phonehouse McNessie iPhone algemeen 39 25-11-10 23:31
Iphone via phonehouse.nl halen of in de winkel zelf? nickvl14 Koopinformatie Nederland 2 18-04-09 17:15
iPhone-deal bij The PhoneHouse Sneaker Koopinformatie Nederland 6 11-02-09 23:51

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:10.