//

marketingstruc

marketingstruc discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb het al in andere threads gezegd, maar dit lijkt me natuurlijk geen marketingtruc. Een aantal punten om over na te denken waarom dit ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 06-08-10, 15:07
glaantje glaantje is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 1.113
Standaard

Ik heb het al in andere threads gezegd, maar dit lijkt me natuurlijk geen marketingtruc.

Een aantal punten om over na te denken waarom dit niet zo is:
- Het is verschrikkelijk ingewikkeld om zo'n wereldwijde lancering logistiek goed te laten verlopen (daarom ook gespreid over groepen landen zoals nu).

- Het is van groot belang dat de nieuwe iPhone zo lang mogelijk geheim blijft. Maanden van tevoren produceren zit er dus niet in.

- Van iedere 100 klanten die ze nu niet leveren, loopt een redelijk percentage over naar de concurrent en krijg je over het algemeen op zn vroegst pas 2 jaar later terug.

- Als je de productie te hoog opschroeft (kijkende naar een jaarlijks benodigd aantal toestellen) zit je later met een te grote voorraad (die ergens bewaard moet worden) of overcapaciteit die niet wordt benut.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 07-08-10, 09:09
I Xyzyx I I Xyzyx I is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Heerde
Berichten: 340
Stuur een bericht via MSN naar I Xyzyx I
Standaard

Apple levert gewoon direct uit wanneer de iPhones klaar zijn.

Stel je niet aan en wees blij dat je hem waarschijnlijk al hebt voor je een winkel in kan lopen en er meteen 1 mee kan nemen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:49.