waar bestellen discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, nadat ik terug ben van vakantie wil ik eindelijk een iphone gaan kopen/bestellen. maar nou zit ik wat rond te kijken, er zijn zo ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
waar bestellen
hallo,
nadat ik terug ben van vakantie wil ik eindelijk een iphone gaan kopen/bestellen. maar nou zit ik wat rond te kijken, er zijn zo veel mogelijkheden waar je hem kan kopen. nou is de vraag: waar kan ik hem het beste kopen (scheelt het, heb hem natuurlijk het liefst zo snel mogelijk) : -the Phone house (site of in de winkel (en in welke winkel, zou het uitmaken of ik hem bij mij in het dorp koop of in Groningen)) -MacMe groningen (op internet bestellen of naar de winkel gaan) -T-Mobile site -of nog ergens anders groeten, Niels edit: ik heb hem gereserveerd. bij de MacMe, leek me gewoon goed en is voor mij het makkelijkst! Laatst gewijzigd door ni3lsj4ns3n; 03-08-10 om 23:59. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 waar bestellen? | jooordiii | iPhone algemeen | 2 | 01-08-10 01:49 |
waar iPhone 4 met i-150 bestellen? | jooordiii | Odido (T-Mobile) | 2 | 24-07-10 10:07 |
TomTom: Waar slimste te bestellen carkit | darkvisje | iPhone Navigatie | 6 | 17-02-10 22:23 |
waar vaja case bestellen | wrc1 | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 09-08-09 23:54 |
Overstappen op de iPhone 3GS: waar simlockvrij en waar niet | LuigiStyla | Koopinformatie Nederland | 75 | 19-06-09 17:25 |
|
|