iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie Nederland (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/)
-   -   iPhone 4 en BelCompany instore (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/66849-iphone-4-belcompany-instore.html)

jforce 04-08-10 12:30

iPhone 4 en BelCompany instore
 
Uit pure nieuwsgierigheid (zoals velen met mij op dit forum) ben ik benieuwd naar ervaringen van de levertijden van de iPhone 4 via BelCompany (niet via internet maar instore).

Zelf heb ik de iPhone 4 in Flevoland bij de BelCompany besteld. No. 4 op de lijst voor een 32GB (zwart). Vorige week wisten ze er twee te krijgen. Waarschijnlijk deze week maar een. Hoeveel het er volgende week zijn is onbekend, of krijgen ze meerdere leveringen?

Heeft iemand z'n iPhone al ontvangen via een instore van BelCompany? En weet iemand hoeveel iPhones gemiddeld via BelCompany door T-Mobile worden verhandeld?

allroms 04-08-10 15:02

bij de belcompany op zwartjanstraat, Rotterdam kregen ze maar 3 iPhone's en ik stond op nummer 4 :( nu maar hopen dat ze me morgen bellen :D

jforce 04-08-10 17:16

Grote kans alom!

allroms 05-08-10 16:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door allroms (Bericht 515443)
bij de belcompany op zwartjanstraat, Rotterdam kregen ze maar 3 iPhone's en ik stond op nummer 4 :( nu maar hopen dat ze me morgen bellen :D

dus niet :mad: eikels hebben maar 1 16gb binnen gekregen.
begin nu echt moe te worden, *** apple :mad:

marcoryn 05-08-10 16:41

3 weken geleden gereserveerd, 5 of 6de op de lijst en net opgehaald ;-) Prima gasten altijd bij de Belcompany!!

Beter dan dat warrige zooitje medewerkers bij T Mobile die me tot 6x toe verkeerde en foutieve informatie gaf bij mn verlening. Die heb ik uiteindelijk maar gecancelled.

dynamiet 05-08-10 19:56

Belcompany Harlingen had er weer 2 binnen gekregen,

één voor mij (16gb)! :)

jforce 05-08-10 20:10

Gunstig, ik heb nog niets gehoord. Ze zouden bellen namelijk. Ik wacht op de 32GB in Dronten... (vlakbij Kampen, waar ze bij The Phone House tien extra toestellen ontvingen vandaag).

aarajax 06-08-10 16:06

Mijn vriendin was nummer 6 ( ik 5) op de lijst van de BelCompany in Beek.
Ik had hem inmiddels voor de zekerheid ook via Tmobile besteld, uiteindelijk heeft zij hem gister via de Belcompany binnen gekregen,
(Ik kon hem natuurlijk niet meer via die weg krijgen omdat ik al verlengd had na de garantie van Tmobile dat ik bij de eerste lading zou zitten.) en ik moet nu nog een x aantal weken wachten. Maar mijn vriendin was zo aardig om hem aan mij te gunnen.

jforce 06-08-10 16:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door aarajax (Bericht 519431)
Mijn vriendin was nummer 6 ( ik 5) op de lijst van de BelCompany in Beek.
Ik had hem inmiddels voor de zekerheid ook via Tmobile besteld, uiteindelijk heeft zij hem gister via de Belcompany binnen gekregen,
(Ik kon hem natuurlijk niet meer via die weg krijgen omdat ik al verlengd had na de garantie van Tmobile dat ik bij de eerste lading zou zitten.) en ik moet nu nog een x aantal weken wachten. Maar mijn vriendin was zo aardig om hem aan mij te gunnen.

Lieve vriendin heb jij!

Ik ben razend benieuwd hoe de verhoudingen van aantallen toestellen verdeeld worden over de 'premium resellers' zoals de BelCompany of PhoneHouse...

Het zou alleen maar gunstiger zijn voor T-Mobile om daar meer telefoons te gaan verkopen om de verkoop voor zichzelf te ontlasten...


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:28.