//

iPhone 4 en BelCompany instore

iPhone 4 en BelCompany instore discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Uit pure nieuwsgierigheid (zoals velen met mij op dit forum) ben ik benieuwd naar ervaringen van de levertijden van de iPhone 4 via BelCompany (niet ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 04-08-10, 11:30
jforce's schermafbeelding
jforce jforce is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 18
Standaard iPhone 4 en BelCompany instore

Uit pure nieuwsgierigheid (zoals velen met mij op dit forum) ben ik benieuwd naar ervaringen van de levertijden van de iPhone 4 via BelCompany (niet via internet maar instore).

Zelf heb ik de iPhone 4 in Flevoland bij de BelCompany besteld. No. 4 op de lijst voor een 32GB (zwart). Vorige week wisten ze er twee te krijgen. Waarschijnlijk deze week maar een. Hoeveel het er volgende week zijn is onbekend, of krijgen ze meerdere leveringen?

Heeft iemand z'n iPhone al ontvangen via een instore van BelCompany? En weet iemand hoeveel iPhones gemiddeld via BelCompany door T-Mobile worden verhandeld?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 04-08-10, 14:02
allroms allroms is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Rotterdam
Berichten: 8
Standaard

bij de belcompany op zwartjanstraat, Rotterdam kregen ze maar 3 iPhone's en ik stond op nummer 4 nu maar hopen dat ze me morgen bellen
  #3  
Oud 04-08-10, 16:16
jforce's schermafbeelding
jforce jforce is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 18
Standaard

Grote kans alom!
  #4  
Oud 05-08-10, 15:28
allroms allroms is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Rotterdam
Berichten: 8
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door allroms Bekijk bericht
bij de belcompany op zwartjanstraat, Rotterdam kregen ze maar 3 iPhone's en ik stond op nummer 4 nu maar hopen dat ze me morgen bellen
dus niet eikels hebben maar 1 16gb binnen gekregen.
begin nu echt moe te worden, *** apple
  #5  
Oud 05-08-10, 15:41
marcoryn's schermafbeelding
marcoryn marcoryn is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: LisseZH
Berichten: 565
Stuur een bericht via MSN naar marcoryn
Standaard

3 weken geleden gereserveerd, 5 of 6de op de lijst en net opgehaald ;-) Prima gasten altijd bij de Belcompany!!

Beter dan dat warrige zooitje medewerkers bij T Mobile die me tot 6x toe verkeerde en foutieve informatie gaf bij mn verlening. Die heb ik uiteindelijk maar gecancelled.
__________________
iPhone 4 16GB, iPad2 16GB, iPod Shuffle, AppleTV2
  #6  
Oud 05-08-10, 18:56
dynamiet dynamiet is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 9
Standaard

Belcompany Harlingen had er weer 2 binnen gekregen,

één voor mij (16gb)!
  #7  
Oud 05-08-10, 19:10
jforce's schermafbeelding
jforce jforce is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 18
Standaard

Gunstig, ik heb nog niets gehoord. Ze zouden bellen namelijk. Ik wacht op de 32GB in Dronten... (vlakbij Kampen, waar ze bij The Phone House tien extra toestellen ontvingen vandaag).
  #8  
Oud 06-08-10, 15:06
aarajax aarajax is offline
• iOS 8.0.2
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 25
Standaard

Mijn vriendin was nummer 6 ( ik 5) op de lijst van de BelCompany in Beek.
Ik had hem inmiddels voor de zekerheid ook via Tmobile besteld, uiteindelijk heeft zij hem gister via de Belcompany binnen gekregen,
(Ik kon hem natuurlijk niet meer via die weg krijgen omdat ik al verlengd had na de garantie van Tmobile dat ik bij de eerste lading zou zitten.) en ik moet nu nog een x aantal weken wachten. Maar mijn vriendin was zo aardig om hem aan mij te gunnen.
  #9  
Oud 06-08-10, 15:13
jforce's schermafbeelding
jforce jforce is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 18
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door aarajax Bekijk bericht
Mijn vriendin was nummer 6 ( ik 5) op de lijst van de BelCompany in Beek.
Ik had hem inmiddels voor de zekerheid ook via Tmobile besteld, uiteindelijk heeft zij hem gister via de Belcompany binnen gekregen,
(Ik kon hem natuurlijk niet meer via die weg krijgen omdat ik al verlengd had na de garantie van Tmobile dat ik bij de eerste lading zou zitten.) en ik moet nu nog een x aantal weken wachten. Maar mijn vriendin was zo aardig om hem aan mij te gunnen.
Lieve vriendin heb jij!

Ik ben razend benieuwd hoe de verhoudingen van aantallen toestellen verdeeld worden over de 'premium resellers' zoals de BelCompany of PhoneHouse...

Het zou alleen maar gunstiger zijn voor T-Mobile om daar meer telefoons te gaan verkopen om de verkoop voor zichzelf te ontlasten...
Reageren

Labels
belcompany, instore, iphone 4, levertijd



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone op voorraad Belcompany Online!!!! helipilot Koopinformatie Nederland 192 25-08-10 16:55
iPhone 4 Belcompany status DEvoSIGN Koopinformatie Nederland 12 24-08-10 13:59
iPhone bij Belcompany iDavid Odido (T-Mobile) 11 29-07-10 18:55
Belcompany iPhone 4 reserveren Jappieh Koopinformatie Nederland 2 22-06-10 12:43
iPhone Belcompany macmichel Overige providers Nederland 1 22-10-08 19:29

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:10.