iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie Nederland (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/)
-   -   iPhone 4 kuststreek (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/66875-iphone-4-kuststreek.html)

Damys4 24-08-10 19:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jkuifje (Bericht 530223)
Het is altijd leuk om nog wat te kunnen verlangen, zij die alles al meteen hebben, hebben niets meer om naar te hunkeren of te verlangen.


Dat kan korter:
Het begeren is leuker dan het bezitten....

sleirbag 24-08-10 19:07

ja , heb hem juist aangesloten aan mijn laptop dus nog een beetje werk aan tot later ;)

sleirbag 24-08-10 19:09

ja, heb hem juist aan de laptop gekoppeld dus nog een beetje werk aan tot later :)

nollevoet 24-08-10 21:18

ik kreeg vandaag ook een telefoontje ik ga er morgen achter

daley142 24-08-10 21:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nollevoet (Bericht 543556)
ik kreeg vandaag ook een telefoontje ik ga er morgen achter

van media markt oostende ? en voor 32 of 16 gb ?

nollevoet 24-08-10 22:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door daley142 (Bericht 543615)
van media markt oostende ? en voor 32 of 16 gb ?

MM oostende 16 gb

woony 01-09-10 19:07

zijn er al in de mobistar centers in Oostende? Ik ben net terug van 3 weken spanje en heb niks meer gehoord...

sleirbag 01-09-10 19:16

Neen niets , heb mijn reservatie geannuleerd bij mobistar .Heb eentje gekocht bij MM Oostende , alle avonden gebeld en dit forum checken . MM Oostende zeer vriendelijk personeel. Gewoon Iphone gekocht zonder boe of ba . Veel geluk

nollevoet 01-09-10 22:20

ik heb hem nu al een weekje geen problemen met antenne en zo maar een heel goede service bij MM oostende volgens mij is mobistar bang voor al de problemen en willen ze er gewoon geen verkopen

Tover 03-09-10 19:28

Vandaag eens contact gehad met Mobistar Oostende.
Blijkbaar hebben business klanten voorrang, dus mensen die gereserveerd hebben worden steeds achteruit geschoven.
Ze vertelden mij dat de business klanten nu bijna allemaal bediend waren en dat binnenkort het "gewone volk" aan de beurt komt.
Ik ben blij geen uitbater te zijn van een mobistar center. Blijkbaar werk je op zelfstandige basis maar krijg je toch instructies van hogerhand opgelegd.
Uiteindelijk door die hele iphone historie verlies je toch veel klanten die nu ergens anders hun aankoop doen (MM,Krefel, VDB, ...). Je verliest al je (kleine) winstmarge op de verkoop van het toestel maar nog belangrijker een klant die bij de aankoop van zijn volgende toestel weer bij een ander gaat. Plus de mond aan mond reclame ...
Ik stond op 30 juli voor 10u aan de deur met nog een 10-tal andere mensen (M* Marie-José plein). Dus in de laatste 5 weken zijn de eerste 10 mensen die daar stonden nog steeds niet bediend. Een beetje frustrerend als je dan berichten leest van mensen die later bij andere ketens sneller bediend worden.

woony 20-09-10 10:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tover (Bericht 552850)
Vandaag eens contact gehad met Mobistar Oostende.
Blijkbaar hebben business klanten voorrang, dus mensen die gereserveerd hebben worden steeds achteruit geschoven.
Ze vertelden mij dat de business klanten nu bijna allemaal bediend waren en dat binnenkort het "gewone volk" aan de beurt komt.
Ik ben blij geen uitbater te zijn van een mobistar center. Blijkbaar werk je op zelfstandige basis maar krijg je toch instructies van hogerhand opgelegd.
Uiteindelijk door die hele iphone historie verlies je toch veel klanten die nu ergens anders hun aankoop doen (MM,Krefel, VDB, ...). Je verliest al je (kleine) winstmarge op de verkoop van het toestel maar nog belangrijker een klant die bij de aankoop van zijn volgende toestel weer bij een ander gaat. Plus de mond aan mond reclame ...
Ik stond op 30 juli voor 10u aan de deur met nog een 10-tal andere mensen (M* Marie-José plein). Dus in de laatste 5 weken zijn de eerste 10 mensen die daar stonden nog steeds niet bediend. Een beetje frustrerend als je dan berichten leest van mensen die later bij andere ketens sneller bediend worden.

Ik heb sinds vrijdag de mijne, die ik op 30 juli gereserveerd heb mobistar marie josé, om 12u 'smiddags. Wel nog geen microsims, maar ik ben toch Mobile Viking nu, bij mobistar zien ze mij niet meer.

dePAUL 20-09-10 10:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door woony (Bericht 565142)
Ik heb sinds vrijdag de mijne, die ik op 30 juli gereserveerd heb mobistar marie josé, om 12u 'smiddags. Wel nog geen microsims, maar ik ben toch Mobile Viking nu, bij mobistar zien ze mij niet meer.

Misschien moeten we die levertermijnen ook eens een beetje relativeren. Ik kocht eerder dit jaar een lederen zetel, en deze werd pas 3 maand later geleverd.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:05.