Vandaag eens contact gehad met Mobistar Oostende.
Blijkbaar hebben business klanten voorrang, dus mensen die gereserveerd hebben worden steeds achteruit geschoven.
Ze vertelden mij dat de business klanten nu bijna allemaal bediend waren en dat binnenkort het "gewone volk" aan de beurt komt.
Ik ben blij geen uitbater te zijn van een mobistar center. Blijkbaar werk je op zelfstandige basis maar krijg je toch instructies van hogerhand opgelegd.
Uiteindelijk door die hele iphone historie verlies je toch veel klanten die nu ergens anders hun aankoop doen (MM,Krefel, VDB, ...). Je verliest al je (kleine) winstmarge op de verkoop van het toestel maar nog belangrijker een klant die bij de aankoop van zijn volgende toestel weer bij een ander gaat. Plus de mond aan mond reclame ...
Ik stond op 30 juli voor 10u aan de deur met nog een 10-tal andere mensen (M* Marie-José plein). Dus in de laatste 5 weken zijn de eerste 10 mensen die daar stonden nog steeds niet bediend. Een beetje frustrerend als je dan berichten leest van mensen die later bij andere ketens sneller bediend worden.
|