//

iPhone 4 kuststreek

iPhone 4 kuststreek discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door jkuifje Het is altijd leuk om nog wat te kunnen verlangen, zij die alles al meteen hebben, hebben niets meer om ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #81  
Oud 24-08-10, 20:05
Damys4 Damys4 is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Het Gooi
Berichten: 84
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jkuifje Bekijk bericht
Het is altijd leuk om nog wat te kunnen verlangen, zij die alles al meteen hebben, hebben niets meer om naar te hunkeren of te verlangen.

Dat kan korter:
Het begeren is leuker dan het bezitten....
__________________
Imac 3,2 Ghz 1TB, Iphone 3GS 32GB wit, Ipad 64GB 3G, Ipad 4 Retina 16GB Cellular (werk) Iphone 4 32GB. Apple TV 2 + Apple TV 3.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #82  
Oud 24-08-10, 20:07
sleirbag sleirbag is offline
• iOS 8.0
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Bredene
Berichten: 10
Standaard

ja , heb hem juist aangesloten aan mijn laptop dus nog een beetje werk aan tot later
  #83  
Oud 24-08-10, 20:09
sleirbag sleirbag is offline
• iOS 8.0
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Bredene
Berichten: 10
Standaard

ja, heb hem juist aan de laptop gekoppeld dus nog een beetje werk aan tot later
  #84  
Oud 24-08-10, 22:18
nollevoet nollevoet is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 5
Standaard

ik kreeg vandaag ook een telefoontje ik ga er morgen achter
  #85  
Oud 24-08-10, 22:57
daley142 daley142 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 8
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nollevoet Bekijk bericht
ik kreeg vandaag ook een telefoontje ik ga er morgen achter
van media markt oostende ? en voor 32 of 16 gb ?
  #86  
Oud 24-08-10, 23:00
nollevoet nollevoet is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 5
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daley142 Bekijk bericht
van media markt oostende ? en voor 32 of 16 gb ?
MM oostende 16 gb
  #87  
Oud 01-09-10, 20:07
woony woony is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 14
Standaard

zijn er al in de mobistar centers in Oostende? Ik ben net terug van 3 weken spanje en heb niks meer gehoord...
  #88  
Oud 01-09-10, 20:16
sleirbag sleirbag is offline
• iOS 8.0
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Bredene
Berichten: 10
Standaard

Neen niets , heb mijn reservatie geannuleerd bij mobistar .Heb eentje gekocht bij MM Oostende , alle avonden gebeld en dit forum checken . MM Oostende zeer vriendelijk personeel. Gewoon Iphone gekocht zonder boe of ba . Veel geluk
  #89  
Oud 01-09-10, 23:20
nollevoet nollevoet is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 5
Standaard

ik heb hem nu al een weekje geen problemen met antenne en zo maar een heel goede service bij MM oostende volgens mij is mobistar bang voor al de problemen en willen ze er gewoon geen verkopen
  #90  
Oud 03-09-10, 20:28
Tover Tover is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 9
Standaard

Vandaag eens contact gehad met Mobistar Oostende.
Blijkbaar hebben business klanten voorrang, dus mensen die gereserveerd hebben worden steeds achteruit geschoven.
Ze vertelden mij dat de business klanten nu bijna allemaal bediend waren en dat binnenkort het "gewone volk" aan de beurt komt.
Ik ben blij geen uitbater te zijn van een mobistar center. Blijkbaar werk je op zelfstandige basis maar krijg je toch instructies van hogerhand opgelegd.
Uiteindelijk door die hele iphone historie verlies je toch veel klanten die nu ergens anders hun aankoop doen (MM,Krefel, VDB, ...). Je verliest al je (kleine) winstmarge op de verkoop van het toestel maar nog belangrijker een klant die bij de aankoop van zijn volgende toestel weer bij een ander gaat. Plus de mond aan mond reclame ...
Ik stond op 30 juli voor 10u aan de deur met nog een 10-tal andere mensen (M* Marie-José plein). Dus in de laatste 5 weken zijn de eerste 10 mensen die daar stonden nog steeds niet bediend. Een beetje frustrerend als je dan berichten leest van mensen die later bij andere ketens sneller bediend worden.
  #91  
Oud 20-09-10, 11:43
woony woony is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 14
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tover Bekijk bericht
Vandaag eens contact gehad met Mobistar Oostende.
Blijkbaar hebben business klanten voorrang, dus mensen die gereserveerd hebben worden steeds achteruit geschoven.
Ze vertelden mij dat de business klanten nu bijna allemaal bediend waren en dat binnenkort het "gewone volk" aan de beurt komt.
Ik ben blij geen uitbater te zijn van een mobistar center. Blijkbaar werk je op zelfstandige basis maar krijg je toch instructies van hogerhand opgelegd.
Uiteindelijk door die hele iphone historie verlies je toch veel klanten die nu ergens anders hun aankoop doen (MM,Krefel, VDB, ...). Je verliest al je (kleine) winstmarge op de verkoop van het toestel maar nog belangrijker een klant die bij de aankoop van zijn volgende toestel weer bij een ander gaat. Plus de mond aan mond reclame ...
Ik stond op 30 juli voor 10u aan de deur met nog een 10-tal andere mensen (M* Marie-José plein). Dus in de laatste 5 weken zijn de eerste 10 mensen die daar stonden nog steeds niet bediend. Een beetje frustrerend als je dan berichten leest van mensen die later bij andere ketens sneller bediend worden.
Ik heb sinds vrijdag de mijne, die ik op 30 juli gereserveerd heb mobistar marie josé, om 12u 'smiddags. Wel nog geen microsims, maar ik ben toch Mobile Viking nu, bij mobistar zien ze mij niet meer.
  #92  
Oud 20-09-10, 11:54
dePAUL dePAUL is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 31
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door woony Bekijk bericht
Ik heb sinds vrijdag de mijne, die ik op 30 juli gereserveerd heb mobistar marie josé, om 12u 'smiddags. Wel nog geen microsims, maar ik ben toch Mobile Viking nu, bij mobistar zien ze mij niet meer.
Misschien moeten we die levertermijnen ook eens een beetje relativeren. Ik kocht eerder dit jaar een lederen zetel, en deze werd pas 3 maand later geleverd.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:38.