iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie Nederland (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/)
-   -   Even wachten met aanschaf iPhone 4 ivm kinderziektes of niet? (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/66887-even-wachten-aanschaf-iphone-4-ivm-kinderziektes-niet.html)

Niessie 04-08-10 15:01

Even wachten met aanschaf iPhone 4 ivm kinderziektes of niet?
 
Volgens mij is hier nog geen concreet topic voor. Mocht dit wel zo zijn dan hoor ik dit graag. Ik wil heel graag de iPhone 4 aanschaffen, maar ik vraag mij af of dit al wel verstandig is. Het probleem met de antenne lijkt mee te vallen, maar in mijn omgeving zijn toch veel mensen die door dit probleem wachten met de aanschaf van de iPhone.

Zelf verwacht ik niet dat Apple het design van de iPhone gaat aanpassen. Dit is echter wel de oorzaak van de problemen met de antenne toch? Dus ik neig ernaar om gewoon nu al een iPhone aan te schaffen. Wat vinden jullie?

kleine jan 04-08-10 15:03

gewoon kopen :)

TheMikerMC 04-08-10 15:24

ik zeg : GEWOON DOEN! :d

kleine jan 04-08-10 15:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TheMikerMC (Bericht 515482)
ik zeg : GEWOON DOEN! :d

nou ik zeg dat niet, vind het namelijk een mega irritante reclame..


maar ik denk dat Niessie dit een beetje aan de verkeerde groep forummers vraagt... aangezien wij er allemaal 1 hebben of willen zou het raar zijn als wij zouden zeggen "nee je kan beter nog even wachten" ;)

TheMikerMC 04-08-10 15:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kleine jan (Bericht 515489)
nou ik zeg dat niet, vind het namelijk een mega irritante reclame..


maar ik denk dat Niessie dit een beetje aan de verkeerde groep forummers vraagt... aangezien wij er allemaal 1 hebben of willen zou het raar zijn als wij zouden zeggen "nee je kan beter nog even wachten" ;)

Helemaal met je eens, MEGA irritant!
Maar ik heb er nu een weekje eentje en ik moet zeggen, briljant apparaat!
Geen enkel negatief ding te bespeuren!

blingbling 04-08-10 15:29

Ik denk dat het zinloos is om te wachten. Apple brengt ieder jaar een nieuw toestel uit, en veranderd in de tussentijd helemaal niets aan het toestel. Dus als je nu zou wachten op het volgende toestel, loop je het risico een toestel te kopen dat andere problemen heeft.

Niessie 04-08-10 15:58

Natuurlijk vraag ik het wel aan de juiste groep mensen. Jullie hebben denk ik de meeste kennis in huis wat betreft de iPhone en stiekem wil ik ook alleen maar horen dat wachten geen zin heeft en ik er gewoon NU 1 moet halen.. :P

kleine jan 04-08-10 16:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Niessie (Bericht 515557)
Natuurlijk vraag ik het wel aan de juiste groep mensen. Jullie hebben denk ik de meeste kennis in huis wat betreft de iPhone en stiekem wil ik ook alleen maar horen dat wachten geen zin heeft en ik er gewoon NU 1 moet halen.. :P

Nu ja en wel direct! :)
Waar ga je dat doen als ik vragen mag.... toch niet in de T-mobile winkel he? ;) dat is zooo 2008

Niessie 04-08-10 16:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kleine jan (Bericht 515564)
Nu ja en wel direct! :)
Waar ga je dat doen als ik vragen mag.... toch niet in de T-mobile winkel he? ;) dat is zooo 2008

Sterker nog... bij mij is dat in geen enkel jaar een optie geweest!

Heb de toestellen altijd simlockvrij in het buitenland gekocht. De voorkeur nu gaat uit naar België. Is redelijk dichtbij ivm garanties. Of raad jij me een ander land aan?

kleine jan 04-08-10 16:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Niessie (Bericht 515700)
Sterker nog... bij mij is dat in geen enkel jaar een optie geweest!

Heb de toestellen altijd simlockvrij in het buitenland gekocht. De voorkeur nu gaat uit naar België. Is redelijk dichtbij ivm garanties. Of raad jij me een ander land aan?

weet niet hoeveel de voorraad is in belgie
ik weet wel dat als jij nu in je auto stapt naar parijs, je vanavond een mooie zwarte Iphone 4 16GB hebt :)

Niessie 04-08-10 18:22

Toevallig ga ik 21 aug naar Parijs. Mocht ik dan nog niet in het bezit zijn van een iPhone dan haal ik die zeker daar! Stiekem hoop ik dat België tegen die tijd ook toestellen op voorraad heeft liggen!

Hoe bevalt jouw toestel?

deuxani 04-08-10 19:51

Ik heb besloten om toch nog even te wachten (order vanuit Engeland gecancelled). Het antenne probleem komt bij sommige wel voor, bij sommige niet... hetzelfde geldt voor de gele vlekken op het scherm... losse schroefjes binnen de behuizing.... niet werkende camera app.... Ik wacht nog even tot ik zelf het toestel ergens rustig kan aanschaffen en testen in de winkel. Ik ga waarschijnlijk deze maand ook nog naar Parijs, dus als ik er daar zelf een kan kopen en kan uitproberen of alles werkt, voordat ik weer in Nederland ben.... dan koop ik em :)

dikke 05-08-10 05:07

Die kinderziektes gaan ze denk ik voorlopig nog niet aanpassen in het productieproces.. aangezien het aantal toestellen dat op al die punten faalt naar mijn idee zeer laag is. Tevens kan je het toestel altijd retourneren, dus wat houdt je tegen?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:02.