iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie Nederland (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/)
-   -   telefoonkopen.nl (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/67314-telefoonkopen-nl.html)

Hanker 10-08-10 02:24

Waarom kan een winkel als telefoonkopen.nl gewoon voorraad hebben terwijl er een ongelooflijke wachtlijst bij de T-Mobile winkel om de hoek is. Ze deden nogal geheimzinnig toen ik het vroeg in de winkel..

Tjade3 10-08-10 06:39

weinig reserveringen misschien? en omdat de winkel niet zo bekend is als de phonehouse of belcompany, denk ik?

Corch 10-08-10 09:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tjade3 (Bericht 524153)
weinig reserveringen misschien? en omdat de winkel niet zo bekend is als de phonehouse of belcompany, denk ik?

Ik denk idd dat het dat is. En volgens mij zijn er bij TPH en BC ook flinke wachtrijen. Niet zo lang als bij t-mobile heb ik het idee, maar toch...

HugoS60T 10-08-10 10:06

In Den Haag hebben ze niks op voorraad. Volgende week verwachten ze weer een levering...Maar je moet wel snel zijn!

Fr3eZer 10-08-10 10:16

Ja hoor, heb ik net telefoonkopen.nl in arnhem gebeld. Is de laatste net vanochtend weg gegaan :S.
Ze verwachten eind van de week weer een levering

smoothly 10-08-10 10:39

eindhoven heeft ze op dit moment ook niet meer... Maar verwachten eind deze week/ begin volgende week weer een nieuwe bestelling binnen te krijgen.

Fr3eZer 10-08-10 12:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fr3eZer (Bericht 524342)
Ja hoor, heb ik net telefoonkopen.nl in arnhem gebeld. Is de laatste net vanochtend weg gegaan :S.
Ze verwachten eind van de week weer een levering

Ook bij filiaal in nijmegen is vanochtend de laatste weg gegaan :S:S:S

Hester 10-08-10 13:18

Net de iphone4 opgehaald in Vlaardingen. Ze hebben er nu nog vier

TakkU 10-08-10 13:30

Net de shop in Hilversum gebeld, en de geen die de telefoon op nam die moest al lachen toen ik om de iPhone 4 vroeg.. :P Die krijgen dus zo te merken deze vraag vaker :P

fl00r 10-08-10 13:47

Ik heb 'em
 
Half uurtje geleden naar telefoonkopen.nl Nijmegen gebeld.
Hadden nog één 16Gb liggen en die is nu van mij :D

eironman23 10-08-10 14:02

Hahahah geweldig bij t-mobile mijn bestelling geanuleerd!!
en de laatste iphone 4 gehaald in hoofddorp bij telefoonkopen.nl
Lang leve deze shop !!!!!!! YES YES YES dus geen 6 weken wachten voor mij heerlijk!!!

damian4life 10-08-10 14:05

hahah, jahh blijkt dat telefoonkopen.nl hier een goede aktie mee neer zet, denk dat je geen betere reclame kan maken :)

en het gaat zo slecht met de nederlandse economie :)

jeffie112 10-08-10 14:20

Bestelling bij t-mobile geannuleeerd, en vanochtend om 12 uur gebeld naar telefoonkopen.nl in delft die hadden de iphone niet meer, maar in leiden wel. Nu net terug met een iphone 4 16gb uit leiden vandaan!

Top winkel!!

Tamara_D 10-08-10 14:40

Ik ga mn iphone (en het wordt gewoon ook mijn allereerste!!) ook zo ophalen bij een vestiging... heb de rest gewoon geannuleerd :-)

Snowgasm 10-08-10 15:03

Delft en Leiden zijn leeg :(

Nog maar even doorbellen vrees ik. Nergens meer een 32GB te vinden in Nederland volgens mij.

jeffie112 10-08-10 15:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Snowgasm (Bericht 524938)
Delft en Leiden zijn leeg :(

Nog maar even doorbellen vrees ik. Nergens meer een 32GB te vinden in Nederland volgens mij.

Ik had volgens mij de laatste in Leiden.

Je kan bijv. naar delft bellen, hun zetten je op een soort reserveringslijstje, en ze krijgen als het goed is eind deze week of volgende week weer nieuwe iphones.

Snowgasm 10-08-10 15:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jeffie112 (Bericht 524964)
Ik had volgens mij de laatste in Leiden.

Je kan bijv. naar delft bellen, hun zetten je op een soort reserveringslijstje, en ze krijgen als het goed is eind deze week of volgende week weer nieuwe iphones.

Haha, dan belde ik blijkbaar net toen jij de winkel uitliep. De laatste iPhone werd namelijk net verkocht toen ik belde.

Veel plezier ermee.

Oh, en ik sta in Delft en Leiden inmiddels op de reserveringslijst. Evenals in Groningen bij 3 winkels :(

De 32Gb is gewoon lastig op dit moment blijkbaar.

EDIT:

Den Haag en Vlaardingen zijn ook volledig uitverkocht op iPhone4 gebied. Ik staak mijn pogingen voor vandaag :(

jeffie112 10-08-10 15:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Snowgasm (Bericht 524984)
Haha, dan belde ik blijkbaar net toen jij de winkel uitliep. De laatste iPhone werd namelijk net verkocht toen ik belde.

Veel plezier ermee.

Oh, en ik sta in Delft en Leiden inmiddels op de reserveringslijst. Evenals in Groningen bij 3 winkels :(

De 32Gb is gewoon lastig op dit moment blijkbaar.

Sorrysorry, ik hoop echt voor je dat je deze week nog je iphone kan ophalen:(

Ik had trouwens een 16 gb en geen 32!!

xKocer 10-08-10 15:53

Roosendaal had er nog 3 beschikbaar. 1 is al opgehaald door mij :)

Hermadrid 10-08-10 16:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door xKocer (Bericht 525041)
Roosendaal had er nog 3 beschikbaar. 1 is al opgehaald door mij :)

Ik kan er ook zo komen maar probleem is T-mobile? Heb jij geod bereik met T-mobile of woon je niet in omgeving Roosendaal?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:35.